Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 27 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Jeff Wayne’s Musical Version of War of the Worlds – Live on Stage [DVD]

    Jeff Wayne’s Musical Version of War of the Worlds – Live on Stage [DVD]

    Na bijna 30 jaar verscheen de langverwachte musicalversie op de planken.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Geweldig!

    Heeft iemand hem al ergens zien liggen?
    Zo ja....waar en voor welke prijs?

  3. #3

    Standaard

    op Amazon.co.uk kun je ook de dubbel DVD met ned. subs kopen die qua intervieuws en achter de schermen veel dieper op het spektakel ingaan...

    Ik vind dit één van de meest geweldige muziek dvd's uit mijn collectie!!!

    December 2007 volgen nog meer concerten in engeland & Ierland voor diegene die er een keer bij willen zijn, kaarten kosten 40 pond....

  4. #4

    Standaard

    Ik heb 'm al een tijdje in huis. Erg mooie opname en sfeervol concert! Een aanrader voor de liefhebber. Ik genoot er meer van dan van de normale opname.

    Ik dacht in eerste instantie dat de recensist wel de extra's wel erg negatief beoordeeld had, maar ik bedacht me dat ik de Engelse editie heb. De 2-disc dus met veel meer extra's die erg interessant zijn.

  5. #5

    Standaard

    Binnenkort maar eens aanschaffen, maar dan wel de Engelse uitgave, die lijkt me interessanter.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Binnenkort maar eens aanschaffen, maar dan wel de Engelse uitgave, die lijkt me interessanter.
    Moet je doen. Zeker de moeite waard!

  7. #7

    Standaard

    Gewoon een must have, lijkt mij duidelijk. :wink:
    UltraStartrader
    Aantal plussen : 411!!!!

  8. #8

    Standaard

    Ik heb bij Play de UK 2 disc besteld.....kan niet wachten tot hij binnen komt!
    Dit is mijn uitspraak en hiermee zult u het moeten doen!
    YMDB

  9. #9

    Standaard

    Heb de DVD bekeken en die is inderdaad erg goed. Kan iemand mij wellicht vertellen wat de meerwaarde van de 2-disc versie is? Ik weet dat er meer extra's op staan, maar ik ben benieuwd wat die extra's precies zijn en of ze de moeite waard zijn.
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    Ik heb 'm al een tijdje in huis. Erg mooie opname en sfeervol concert! Een aanrader voor de liefhebber. Ik genoot er meer van dan van de normale opname.

    Ik dacht in eerste instantie dat de recensist wel de extra's wel erg negatief beoordeeld had, maar ik bedacht me dat ik de Engelse editie heb. De 2-disc dus met veel meer extra's die erg interessant zijn.
    Heeft de UK dubbeldisc versie ook nederlandse ondertitels? Ook DVD2?
    To infinity ... and beyond!

  11. #11

    Standaard

    Nee, geen NL subs (gelukkig). Met Engelse subs (indien nodig) beleef je meer de spanning en het mysterie. En wat bedoel je met DVD2? Regio 2? Zo ja: ja. Hij is regio 2 en 4.

    En @Jeoen vS: ik heb nog niet alle extra's bekeken, maar als ik de titels zo zie, dan is het voor elke fan zeker de moeite waard.

    Ik was trouwens van plan om kaarten te bestellen voor de shows eind dit jaar, maar die prijzen!

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    En wat bedoel je met DVD2? Regio 2? Zo ja: ja. Hij is regio 2 en 4.
    Neen, ik bedoelde de tweede DVD. Morgen ga ik naar Londen en dan breng ik de DVD waarschijnlijk mee (al lijkt bestellen bij Amazon, incl verzendkosten, ca 5 pond goedkoper dan in de winkels ter plaatse ...). De regio-code is dus de juiste voor gebruik in NL / B?
    To infinity ... and beyond!

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dva
    De regio-code is dus de juiste voor gebruik in NL / B?


    Kijkt en oordeelt zelf!

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dva
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    En wat bedoel je met DVD2? Regio 2? Zo ja: ja. Hij is regio 2 en 4.
    Neen, ik bedoelde de tweede DVD. Morgen ga ik naar Londen en dan breng ik de DVD waarschijnlijk mee (al lijkt bestellen bij Amazon, incl verzendkosten, ca 5 pond goedkoper dan in de winkels ter plaatse ...). De regio-code is dus de juiste voor gebruik in NL / B?
    Je kkopt 'm beter via amazon in de UK. In de winkel in Londen ligt 'm voor 25 pond (vandaag ter plaatse gezien, in 2 HMV-winkels), via internet betaal ja "maar" iets meer dan 20 pond (= ca 30 euro, toch duur!), incl verzending.
    To infinity ... and beyond!

  15. #15

    Standaard

    Bij Play.com is dan goedkoper!

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    Bij Play.com is dan goedkoper!
    Heb je daar al besteld? Gaat het om nieuwe exemplaren (= geen tweedehandse) en zo ja, die free delivery geldt die ook voor verzending buiten Engeland (naar Nederland of België)? Dank voor de tip!
    To infinity ... and beyond!

  17. #17

    Standaard

    Mjah, echt iets voor de oude garde. De War of the Worlds is een sci-fi horror maar de muziek van Wayne maakt er een kitscherig geheel van. De Williams/Spielberg verfilming was een stuk beter, enger, spannender en realistischer. Zoals het boek.

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dva
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    Bij Play.com is dan goedkoper!
    Heb je daar al besteld? Gaat het om nieuwe exemplaren (= geen tweedehandse) en zo ja, die free delivery geldt die ook voor verzending buiten Engeland (naar Nederland of België)? Dank voor de tip!
    Bij Play.com gaat het altijd om nieuwe exemplaren en de gratis verzending geldt ook voor verzending buiten Engeland. De service van deze winkel is ook erg goed.

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dva
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    Bij Play.com is dan goedkoper!
    Heb je daar al besteld? Gaat het om nieuwe exemplaren (= geen tweedehandse) en zo ja, die free delivery geldt die ook voor verzending buiten Engeland (naar Nederland of België)? Dank voor de tip!
    Iemand op dit forum die Play niet kent?

    Maar wat Frank zegt is waar: nieuw, snel, goedkoop, gratis verzending, betrouwbaar en goede service!

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Evil Hobbit
    Mjah, echt iets voor de oude garde. De War of the Worlds is een sci-fi horror maar de muziek van Wayne maakt er een kitscherig geheel van. De Williams/Spielberg verfilming was een stuk beter, enger, spannender en realistischer. Zoals het boek.
    Hmm... zal meer te maken hebben met smaak en de mate waarin je muziek beleeft. Mijn vriendin en ik zijn resp. 27 en 31, dus zo oud zijn we nog niet. Wayne's WotW is een monument! Echt een beleving als je er eens goed voor gaat zitten en je laat meevoeren met die magistrale stem van Burton.

  21. #21

    Standaard

    Kan iemand inmiddels al iets meer vertellen (inhoudelijk) over de extra's die op de 2-disc ... tsja ... 'extra' :wink: zijn ten opzichte vna de 1-disc. Is het verschil de duurdere aanschaf waard?

    Play.com is trouwens een goede site. Heb er al heel wat games en DVD's vandaan. Het duurt ongeveer een week voor je je spullen in huis hebt. Wat ik me wel afvraag is hoe ze zo ontzettend goedkoop kunnen zijn. Ik heb net bijvoorbeeld S.T.A.L.K.E.R voor de PC daar besteld en die is bij Play maar € 28,00. In Nederland is ie standaard € 50,00 en bijvoorbeeld GCshop (voor zover ik weet de goedkoopste game webwinkel vna Nederland) € 43,00 incl. verzendkosten.
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  22. #22

    Standaard

    Ik heb de DVD vorige zondag via een ebay-winkel ( stores.ebay.co.uk/focusgamingshop ) in de UK besteld (2 disc edition) voor 12.9 pond = 19.5 euro, verzending inbegrepen. Vandaag zat ie al in de bus, perfect verpakt. Een prachtige opname, prima mix en mooi DTS surround geluid. Ik ben blij dat ik hier de recenties las en 'm gekocht heb!
    To infinity ... and beyond!

  23. #23

    Standaard

    en nog bizar: de dubbele dvd komt niet uit in Vlaanderen / Nederland, maar het exemplaar dat ik in de UK kocht heeft ondertitels in het Nederlands op beide schijfjes.
    To infinity ... and beyond!

  24. #24

    Standaard

    Ik kwam vandaag de 1-disc versie tegen voor €10,- en heb hem even opgezet hoe de kwaliteit precies was. Toen hebben we hem maar helemaal afgekeken :wink: .
    Het beeld was iets minder maar het geluid (een lekkere DTS track) maakte echt alles weer goed.

    Naar mijn mening vele malen beter dan de verfilming van Spielberg.

    Een absolute aanrader..

  25. #25

    Standaard

    Voor de liefhebbers

    EXCLUSIVE PRE-SALE OF THE WAR OF THE WORLDS TICKETS FOR AMSTERDAM

    The War of The Worlds - ALIVE on STAGE! is invading the Heineken
    Music Hall in Amsterdam, Holland on June 30th, 2009 for the first
    time ever!

    An exclusive 24-hour Pre-sale of tickets for this show is underway
    right now. Don't miss your chance to secure tickets for this
    spectacle before everyone else finds out!
    The Pre-Sale will only last 24 hours and will close tomorrow
    Wednesday, September 10th at 5 p.m. Dutch time. There is a
    restriction of 2 tickets per transaction.

    Click on the following link to purchase your tickets now:
    http://www.ticketmaster.nl/cgi/request.cgi?l=EN&EVNT=WAR3006&brand=nl_livenation

    If you miss your chance to buy tickets during this exclusive Fan club
    Pre-sale you can still purchase them during the regular Ticketmaster
    Pre-sale, which will start Saturday September 13th, 2008 at 10 a.m.
    Dutch time.

    General sale starts September 14th, 2008.

    We hope to see you in Amsterdam next year!

    The War of The Worlds Team
    Dit is mijn uitspraak en hiermee zult u het moeten doen!
    YMDB

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •