Pagina 4 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 107 worden weergegeven.

Discussie: Sucker Punch

  1. #76

    Standaard

    smaken moeten verschillen
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  2. #77

    Standaard

    Gelukkig wel
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  3. #78

    Standaard

    Gisteren zitten kijken. Beter als verwacht!

    Sucker Punch (Zack Snyder, 2011)

    Heel veel style over een klein beetje substance. Voordat je aan de nieuwste film van Snyder begint weet je al wat je kan verwachten, en als je je daarop instelt valt het allemaal wel mee. Je moet de stijl een beetje kunnen waarderen om de film tof te vinden, en persoonlijk ben ik zo af en toe wel te porren voor slow motion, extreme close-ups en over de top actie gemixt met fantastische special effects en overgoten door een stilistisch sausje wat al eerder te zien was in onder andere 300 en Watchmen. Een aantal actie-scenes zijn verrassend goed (hulde aan Snyder voor het niet gebruiken van shaky cam!), de cinematografie was erg aangenaam en meng dit alles met wat jongedames in schaarse kleding, reuze samoerai, draken en zombie/robot-nazi's en dit staat garant voor een kleine twee uur entertainment.

    Veel meer hoef je ook niet te zoeken in de film. Verhaal, plot, personages en zelfs logica zijn ver te zoeken. Verstand op nul, en dan blijkt Sucker Punch wel mee te vallen.

    5.0

  4. #79

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Vind die van de US mooier
    Het is door Planetaxel bevestigd dat deze regiovrij is voor de liefhebber.

  5. #80

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Het is door Planetaxel bevestigd dat deze regiovrij is voor de liefhebber.
    Warner releases zijn altijd regio vrij

    Pff nog steeds geen artwork voor de DE steelbook.. Hopelijk wordt hij het zelfde als de CA steelbook :P

  6. #81

    Standaard

    Gisteren gezien.
    Bah! Ronduit slecht. Ok ik had me niet aan een goed verhaal verwacht, maar zelfs dan nog.
    Mooie vrouwen en een goeie soundtrack (bjork?) , super geluid en beeld maken een film duidelijk dus nog niet !
    5/10
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  7. #82

    Standaard

    Sucker Punch zal als extended cut uitkomen waarin meer verhaal en 'actie' zal zitten.
    Leeftijd gaat ook van 12 naar 16jr hierdoor...

    Watched it

  8. #83

    Standaard

    Vrees dat die extra 16 minuten en het verwijderen van wat in movie censorship deze "film" niet beter zal maken. Dit is echt 1 van de meeste debiele hollywood producties die ik in jaren heb gezien.

  9. #84

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Vrees dat die extra 16 minuten en het verwijderen van wat in movie censorship deze "film" niet beter zal maken. Dit is echt 1 van de meeste debiele hollywood producties die ik in jaren heb gezien.
    Heb gisteren getracht de extended te kijken, maar na een half uur uitgezet. Wat een ongelofelijke *** film, niet normaal. Had wel wat meer verwacht van Snyder...


  10. #85

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Don van Straalen Bekijk bericht
    Gisteren zitten kijken. Beter als verwacht! 5.0
    Citaat Oorspronkelijk gepost door skank Bekijk bericht
    Gisteren gezien. Bah! Ronduit slecht. 5/10
    Interessant om te zien dat jij de film 'ronduit slecht' noemt, ik hem beter als verwacht vond en onze recensies flink van toon verschillen, maar toch beiden op een 5/10 uitkomen, haha.

  11. #86

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Don van Straalen Bekijk bericht
    Interessant om te zien dat jij de film 'ronduit slecht' noemt, ik hem beter als verwacht vond en onze recensies flink van toon verschillen, maar toch beiden op een 5/10 uitkomen, haha.
    ik stond te twijfelen tss een 4 of 5
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  12. #87

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G. Bekijk bericht
    Heb gisteren getracht de extended te kijken, maar na een half uur uitgezet. Wat een ongelofelijke *** film, niet normaal. Had wel wat meer verwacht van Snyder...
    heb mij ook na een half uur serieus moeten inhouden om het niet te doen..
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  13. #88

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G. Bekijk bericht
    Heb gisteren getracht de extended te kijken, maar na een half uur uitgezet. Wat een ongelofelijke *** film, niet normaal. Had wel wat meer verwacht van Snyder...
    Ik ben ook na 20 minuten gestopt.....omdat ik 'm perse op blu-ray wil zien . Meteen besteld.

  14. #89

    Standaard

    Het verhaal is idd wat magertjes en de uitwerking laat ook wat te wensen over maar... de aktie en de visuele stijl van de film maken voor mij alles weer goed. Het geheel kwam bij mij een beetje over als een computerspel, alle aktiescenes leken wel levels van een spel te zijn.

    Maar goed gewoon verstand op nul en over je heen laten komen, heb de film 2x gezien in 1 week.

  15. #90

    Standaard

    Ter info: de Engelse blu-ray heeft gewoon Nederlandse subs!

  16. #91

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ter info: de Engelse blu-ray heeft gewoon Nederlandse subs!
    Beide versies van de film?
    My heart was not ripped out, but she did steal my cuckoo clock.
    The Swede in Hell On Wheels

  17. #92

    Standaard

    Klopt, beide versies . Extra's weet ik (nog) niet.

  18. #93

    Standaard

    In 2 dagen de theatrical en extended version (in maximum movie mode) gezien, en zeker niet teleurgesteld.

    Het verhaal (jawel, het is er) ligt toch wel anders dan sommigen misschien op het eerste gezicht denken; het is in ieder geval geen hersenloze actiefilm, zoals sommigen gezegd hebben.

    Het hele verhaal na de scene vlak voor Baby Doll een lobotomie ondergaat, en de scene dat het daadwerkelijk gebeurt (bijna de gehele film dus), speelt zich af op dat moment, vlak voor de lobotomie, af in Baby Doll's hoofd. Een soort recap van de gebeurtenissen die zich in de tussentijd hebben afgespeeld, sinds ze binnenkwam, en dan in haar verwrongen gedachten.

    Het instituut wordt een bordeel, doordat de verschrikkelijke gebeurtenissen haar dusdanig hebben aangegrepen, dat een zelf verzonnen wereld voor haar de manier is om daar mee om te gaan, en het bordeel dan symbool staat voor wat er gebeurd is. Het dansen staat voor de seksuele handelingen, die door verdrongen zijn in de vorm van de 4 bekende droomscenes.

    Met dat in gedachten kun je aan alles twijfelen: hebben de andere vrouwen wel echt bestaan? Of waren het delen/manifestaties van Baby Doll zelf? Zeker omdat dan twee 'delen' (vrouwen) vermoord worden. Is dan de ontsnapte Sweet Pea alleen het deel van Baby Doll zelf dat gaat 'ontsnappen' d.m.v. de lobotomie?


    Ik kan nog wel even doorgaan, maar er zijn genoeg vragen die overblijven.

    Daarnaast de stijlvolle beelden, de geweldige droomscenes (demomateriaal voor je tv), en niet te vergeten de geweldige soundtrack (die bijvoorbeeld ook helemaal 'out of time' is). Leuk feitje: Emily Browning zingt o.a. Sweet Dreams zelf. Een gecoverde track die ik herkende van de serie Luther (2e seizoen) die ik laatst gezien heb; geen idee of het echt dezelfde is trouwens.
    De maximum movie mode is tevens een absolute aanrader; PiP is een lachertje in vergelijking .

    Kijken dus .

  19. #94

    Standaard

    1 van de slechte films die ik ooit heb gezien, 4 actie scenes in de hele film. Ik vraag me af of de film voor de jonge jeugd meiden of jongens bedoeld is..alleen een eye-candy film. Zack Snyder kan beter 300's produceren dan suckerpunch movies.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  20. #95

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh Bekijk bericht
    1 van de slechte films die ik ooit heb gezien, 4 actie scenes in de hele film. Ik vraag me af of de film voor de jonge jeugd meiden of jongens bedoeld is..alleen een eye-candy film. Zack Snyder kan beter 300's produceren dan suckerpunch movies.
    Wat vind je er slecht aan dan? Omdat er 4 actie scenes in zitten ?

    In mijn vorige post staan de redenen waarom ik 'm wel waardeer. Natuurlijk kun je 'm slecht vinden; ik ben alleen benieuwd naar de reden(en) waarom .
    En waarom vind je 300 dan wel goed?

  21. #96

    Standaard

    Ik denk dat hij bedoelt dat de film in principe bestaat uit 4 actiescènes en dat er verder nagenoeg geen inhoud of verhaal- noch karakterontwikkeling in de film zit. Sucker Punch is bijna een slap excuus om een game als film te presenteren. Zo kijk ik er wel tegenaan in ieder geval.

  22. #97

    Standaard

    Vooral het magere verhaal, ik zet mijn comments wel even in spoilertags voordegene die de film nog niet hebben gezien:

    Ik ben een enorme fan van Zack Snyder. Watchmen is voor mij de absolute favoriete film van Zack Snyder, gevolgd door 300. Ik vind het visueel daar nog beter uit zien. Minder actie misschien maar het verhaal kakt niet in, dat gevoel had ik wel bij Sucker Punch. Ik heb dan de directors cut gezien, het voegde wel wat toe aan het wazige verhaal ,maar gaf geen voldoening. Ik bedoel dansen in een bordeel en dan dat je in gedachten verzonken ben over een onmogelijke actie scene gevolgd om een item te bemachtigen om uit het bordeel te ontsnappen...daarnaast vond ik alleen Baby Doll goed gecast, en vielen de andere buiten de boot. Als ik dit vergelijk met Watchmen, zijn de karakters (helden) veel interessanter, stoerder en bij 300 al helemaal.


    Als ik de film zonder dc had gezien, was de film nog waziger dan voorheen. Ook had ik de actie scenes wat bruter verwacht in vergelijking met Zack's eerdere films. Het voelde meer als een softe "meiden" film van 1 of andere game. Desondanks dat, de actie was wel te pruimen maar na mijn gevoel miste het "brute" uit de vorige delen en de karakter ontwikkeling.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  23. #98

    Standaard

    Je hebt mijn post niet gelezen he ...het dansen is geen dansen, het bordeel is geen bordeel en de droomscenes zijn vervanging voor iets anders.
    Als je het zo leest is het inderdaad wazig .....

    Maar ik snap je uitleg wel.

  24. #99

    Standaard

    Jou commentaar heb ik ook gelezen, maar desondanks maakte dat mij in de film niet duidelijk, beschreef hem puur vanuit hoe ik de film heb gezien. In kort, ik had er meer van verwacht..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  25. #100

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh Bekijk bericht
    In kort, ik had er meer van verwacht..
    Met jou vele volksstammen. Ik denk dat iedereen er (veel) meer van had verwacht.

    Maar ik vond Watchmen de eerste keer ook niet zo tof. Maar hij bleef me wel fascineren en na het zien van Ultimate Cut (een must-see!) ben ik wel om!

    De DC van Sucker Punch moet ik nog zien, dus er is nog (een beetje) hoop

Pagina 4 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •