Pagina 139 van 201 EersteEerste ... 3989129135136137138139140141142143149189 ... LaatsteLaatste
De resultaten 3.451 tot 3.475 van 5002 worden weergegeven.
  1. #3451
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Dan toch Ironman in de Rijnstraat.
    En Dark City.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  2. #3452

    Standaard

    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

  3. #3453

    Standaard

    Ik zie net dat de normale dvd editie van:

    Alvin And The Chipmunks €17,-
    is en de blu-ray editie van Alvin And The Chipmunks €23,-

    is bij wehkamp. Ook veel andere BD's zoals I am legend liggen €5,- euro goedkoper dan bij de frs enzo...

    DAMN, dat wordt bestellen!

  4. #3454

    Standaard

    Ik kan je toch echt aanraden om wat verder te kijken dan je neus lang is. Buitenlandse shops zijn bijna altijd goedkoper.

    Als je per se NL uitgaves wilt, hebben Van Leest en V&D nu ook 3=2 acties. Amazon.co.uk ook.

    1 ding is zeker, meer dan 20 euro hoef je voor geen enkele blu-ray kwijt te zijn, tenzij je 'm direct op de dag van de release wilt kopen en niet wilt wachten op een promotie.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  5. #3455

    Standaard

    Besteld

    BD (1243) What i Watch

  6. #3456
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Ik kan je toch echt aanraden om wat verder te kijken dan je neus lang is. Buitenlandse shops zijn bijna altijd goedkoper.

    Als je per se NL uitgaves wilt, hebben Van Leest en V&D nu ook 3=2 acties. Amazon.co.uk ook.

    1 ding is zeker, meer dan 20 euro hoef je voor geen enkele blu-ray kwijt te zijn, tenzij je 'm direct op de dag van de release wilt kopen en niet wilt wachten op een promotie.
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik daar toch ook steeds meer mee bezig hou.

    Maar ik toch weer gevallen voor de Nintendo WII truk. ( Nee, sorry uitverkocht!!)

    Ironman komt vrijdag uit, maar is natuurlijk al volop leverbaar, en natuurlijk voor de hoofdprijs.

    Ik had kunnen wachten........, het had gekunt.
    Maar iedereen had hem al.
    Ik heb het niet gered.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  7. #3457

    Standaard

    Stopt die van Leest actie niet na vandaag? Heb daar net I am Legend in combinatie met andere titels gekocht, kost dus nu €20.-- (zonder verzendkosten).

    Andere titels:
    - Eight Below;
    - Enchanted;
    - Fantastic 4 - Rise of the silver surfer;
    - Invasion;
    - Alien vs Predator 2.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  8. #3458

    Standaard

    Je hebt gelijk Rhodanos, Van Leest is dus alleen nog via internet tot 0.00 vandaag
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  9. #3459

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Ik kan je toch echt aanraden om wat verder te kijken dan je neus lang is. Buitenlandse shops zijn bijna altijd goedkoper.

    Als je per se NL uitgaves wilt, hebben Van Leest en V&D nu ook 3=2 acties. Amazon.co.uk ook.

    1 ding is zeker, meer dan 20 euro hoef je voor geen enkele blu-ray kwijt te zijn, tenzij je 'm direct op de dag van de release wilt kopen en niet wilt wachten op een promotie.
    Tja, bij vanleest verkopen ze blu-rays die bij de FRS €20,- zijn voor €25,- of €30,- en stoppen die in de 3=2.
    Als je 2 van €25,- koopt = €50,- + 1 gratis.
    Bij de FRS zou je voor alle 3 €60,- betalen en hoeft het niet eens in 1x. En ik kan niet elke week naar Roosendaal. (Dichtsbijzijnde vanleest) misschien 1x in de 2 maanden ofzo. Die actie is trouwens toch al voorbij. Kan ik lekker rustig aan bij de FRS per week 1 blu-ray kopen en €20,- uitgeven, dan om die €10,- korting te krijgen €50,- uittegeven..
    Is wel zo verstandig

  10. #3460

    Standaard



    bij axelmusic voor 18,47 EUR

    maarliefst 51 cent teveel betaald dan op de site staat dankzij het converten naar dollars, en dan weer terug naar euro's :S:S

  11. #3461

    Standaard

    Dat klopt niet helemaal. Koop ik de door mij hierboven genoemde titels bij de FRS dan kosten zij daar circA €151,--, bij van Lees circa €121.

    NB.
    Er is blijkbaar bij de FRS nog steeds een 3=2 warner actie voor blu-rays. Kreeg een korting op de online rekening.
    Laatst aangepast door Pieter Kleine : 30-09-2008 om 21:48
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  12. #3462

    Standaard

    Laatst aangepast door Corneelh : 03-10-2008 om 19:23

  13. #3463

    Standaard

    Pre-orders:Nederlandse versies Blu-rays













    Deze heeft dezelfde hoes zoals dvd en blu-ray!


    en Thing.
    Blu-ray (301) HD-DVD (60) DVD (600)

  14. #3464

    Standaard



    gekocht van: John Sital. Weet niet of het de goede cover is, maar oke.

  15. #3465

    Standaard

    How the West was Won
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  16. #3466

  17. #3467

    Standaard

    Is die al uit in nederland? (how the west was won)... anders moet ik eens gaan importeren (via iemand)
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  18. #3468

    Standaard

    Ik heb de Amerikaanse release vandaag ontvangen. De Nederlandse release verschijnt op 15 oktober.

  19. #3469

  20. #3470

    Standaard

    Inmiddels zijn er alweer 6 naar me onderweg:
    Pirates 2
    Pirates 3
    The Prestige
    Jerry Maguire
    No Country for Old Men
    Transformers
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  21. #3471

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Is die al uit in nederland? (how the west was won)... anders moet ik eens gaan importeren (via iemand)
    De USA versie heeft zelfs NL subs, al heb jij die niet nodig.

    Maar je moet het dus via ''iemand'' doen, kan ik daaruit opmaken dat je geen Credit Card hebt?
    Dat kan voor jou toch wel uit? Jij hebt een hekel aan NL subs, dus het is dan veel goedkoper om regiovrije titels uit de USA te halen.
    Of goedkope UK uitgaves via thehut.co.uk.

  22. #3472

    Standaard

    Ik ging voor Iron Man, maar die had m'n V&D nog niet liggen, maar ze hadden wel 3 halen, 2 betalen, dus:






  23. #3473

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -Jaap- Bekijk bericht
    De USA versie heeft zelfs NL subs, al heb jij die niet nodig.

    Maar je moet het dus via ''iemand'' doen, kan ik daaruit opmaken dat je geen Credit Card hebt?
    Dat kan voor jou toch wel uit? Jij hebt een hekel aan NL subs, dus het is dan veel goedkoper om regiovrije titels uit de USA te halen.
    Of goedkope UK uitgaves via thehut.co.uk.

    hoe kan je nou een hekel aan NL subs hebben

  24. #3474

    Standaard

    misschien een domme vraag, maar hoe draai je een regio 1 blu ray af?

  25. #3475

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eddie Bekijk bericht
    misschien een domme vraag, maar hoe draai je een regio 1 blu ray af?
    Regio 1 bestaat niet op blu-ray?

    Regio A, B, C of regiovrij...
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

Pagina 139 van 201 EersteEerste ... 3989129135136137138139140141142143149189 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •