Pagina 1 van 10 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 226 worden weergegeven.

Discussie: slotje

  1. #1

    Standaard slotje

    VERKOCHT





    VERKOCHT






    Marty McFly




    Schilderij van Michael J Fox als Marty McFly in the Back to the Future trilogie.

    Afm: 40x40 cm

    Het is geschilderd met acryl op doek. (met beschermende glanzende vernis)


    Vraagprijs: 250 euro


    Ophalen in Zoersel (omgeving Antwerpen) of

    Verzending in België : 6 euro
    Verzending naar Nederland: 8 euro




    THE JOKER, "And Here We Go"


    Schilderij van Heath Ledger in zijn briljante rol als the Joker in The Dark Knight

    Afm: 50x50 cm

    Het is geschilderd met acryl op doek. (met beschermende glanzende vernis)


    Vaste Prijs: 180 euro



    Ophalen in Zoersel (omgeving Antwerpen)
    Verzending in België : 6 euro
    Verzending naar Nederland: 8 euro
    Laatst aangepast door skiddles88 : 07-11-2009 om 18:12

  2. #2

    Standaard

    HOLY F*CK JE hebt talent zeg !!! ik ga even denken over Boondock Saints

    Heb je er meerdere van ? stuur me even een PM met hoe je het gaat versturen naar nederland. Hoogst waarschijnlijk gaat dit wel door.
    (Three-Star Trader) (Goldtrader)
    Mijn Setup: AV Reciever Onkyo HTR-960 THX 7.1 - Speakers Onkyo THX Full HD T SAMSUNG LE40M86BD - Blu-Ray speler Playstation 3

  3. #3

    Standaard

    Als de eerste verkoop van de Boondock Saints niet doorgaat of je heb er meerdere dan hoor ik het graag.!

  4. #4

    Standaard

    Mooie schilderijen kerel!

    Een request voor iets in de zin van Scarface

  5. #5

    Standaard

    Request in gedachten genomen en wordt binnekort uitgevoerd, ik had het idee al een tijdje, maar nu zal ik eraan beginnen

  6. #6

    Standaard

    Ik zit sterk te twijfel aan The Shining, ik vind hem prachtig mar zou niet weten waar ik hem kan hangen aangezien ik ook nog 3 nieuwe planken wil.
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

  7. #7

    Standaard

    sorry mendiegoal, maar ik heb vandaag de betaling gedaan voor beide schilderijen van Boon dock Saints.

    ben benieuwd als ze binnen zijn zal ik ff wat foto's maken.
    (Three-Star Trader) (Goldtrader)
    Mijn Setup: AV Reciever Onkyo HTR-960 THX 7.1 - Speakers Onkyo THX Full HD T SAMSUNG LE40M86BD - Blu-Ray speler Playstation 3

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door misterfun
    sorry mendiegoal, maar ik heb vandaag de betaling gedaan voor beide schilderijen van Boon dock Saints.

    ben benieuwd als ze binnen zijn zal ik ff wat foto's maken.
    daar kijk ik nu al naar uit, ik heb zelf een request gedaan van kill bill ben benieuwd

  9. #9

    Standaard

    oei, die van Boondock zijn erg gaaf!! heb er geen plaats voor helaas, dus gelukkig zijn ze al weg

  10. #10

    Standaard

    Nieuwe prijzen !!! Nieuwe schilderijen !!!

    Van het 'Boondock Saints duo' zijn er nog altijd schilderijen verkrijgbaar.

  11. #11

    Standaard

    Heb je toevallig ook iets in de trant van Reservoir Dogs? ...

    als ik straks mn nieuwe woning heb, zoek ik nog iets voor aan de wand, en RD is een van mn favo films
    Top 20 | DVD's
    "All you can do is pray for a quick death, which you ain't gonna get" Mr. Blonde (Reservoir Dogs)
    Red het regenwoud, eet meer SPECHT!

  12. #12

    Standaard

    Nieuw schilderij !

  13. #13

    Standaard

    Zeer mooi!

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  14. #14

    Standaard

    Beide schilderijen Scarface ook te koop met korting:

    90 euro (afhaling)
    95 euro (verzending België inbegrepen)
    103 euro (verzending Nederland inbegrepen)

  15. #15

    Standaard

    35 mm filmtrailers verkocht
    Laatst aangepast door skiddles88 : 22-04-2007 om 18:08

  16. #16

    Standaard

    hey!

    zou je nog wat meer foto's van beide boondock saints kunnen maken en die me ff mailen op coenpeelen APENSTAART hotmail.com

    alvast bedankt!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen Peelen Bekijk bericht
    hey!

    zou je nog wat meer foto's van beide boondock saints kunnen maken en die me ff mailen op coenpeelen APENSTAART hotmail.com

    alvast bedankt!
    en ontvangen!

    zijn de schilderijen allemaal van dezelfde kwaliteit? want je hebt al een paar boondock saints verkocht!

    kan je een beide boondocks ff voor me reserveren voor 1 dag, ff met mijn vriendin overleggen, ik kom er nog op terug!!!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  18. #18

    Standaard

    De schilderijen zullen altijd miniem veranderen daar ze van hetzelfde ontwerp geschilderd zijn, maar veel verschil zit er niet in. Het volgende exemplaar zal natuurlijk wel genummerd zijn met 4/10.

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door skiddles88 Bekijk bericht
    De schilderijen zullen altijd miniem veranderen daar ze van hetzelfde ontwerp geschilderd zijn, maar veel verschil zit er niet in. Het volgende exemplaar zal natuurlijk wel genummerd zijn met 4/10.
    dat maakt niet zoveel uit, als jij kan garanderen dat de schilderijen hooguit fractioneel verschillen dan heb ik zeker interesse!

    ik kom er morgen op terug!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  20. #20

    Standaard

    Ik heb de mijne binnen en ben erg erg tevreden over. zo ziet het eruit.

    (Three-Star Trader) (Goldtrader)
    Mijn Setup: AV Reciever Onkyo HTR-960 THX 7.1 - Speakers Onkyo THX Full HD T SAMSUNG LE40M86BD - Blu-Ray speler Playstation 3

  21. #21

    Standaard

    Ziet er idd wel mooi uit ja..
    Is de kwaliteit ook mooi misterfun?
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  22. #22

    Standaard

    Ik ben er zeer over te spreken. Kijk het is maar 1 kleur zwart er zitten geen grijstinten bij ofzo dus. Maar het is ook maar wat je wil verwachten voor zo'n relatief klein bedrag.
    Houdt er wel rekening mee dat je zelf iets moet aankopen om de schilderijen op te hangen.
    (Three-Star Trader) (Goldtrader)
    Mijn Setup: AV Reciever Onkyo HTR-960 THX 7.1 - Speakers Onkyo THX Full HD T SAMSUNG LE40M86BD - Blu-Ray speler Playstation 3

  23. #23

    Standaard

    ik ben in ieder geval overtuigd, mede dankzij de foto's van misterfan (thx mate!) en heb ook een verzoekje ingediend voor een schilderij van six feet under!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  24. #24

    Standaard

    Ik krijg in de loop van de week een verzoekje van The X-files binnen
    Verjaardagscadeau van mijn vriendin Zal meteen hier wat foto's plaatsen zodra het binnen is!


  25. #25

    Standaard

    Prijsverlagingen + olieverfschilderij Jack Sparrow verkocht + nieuw schilderij :
    Laatst aangepast door skiddles88 : 18-05-2007 om 19:53

Pagina 1 van 10 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •