Pagina 97 van 116 EersteEerste ... 478793949596979899100101107 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.401 tot 2.425 van 2877 worden weergegeven.
  1. #2401

    Standaard

    Haha, het is altijd goed dat iemand zijn/haar hobby door kan zetten natuurlijk. Zelf heb ik ook ruimte gebrek, alleen ik heb alle films die niet meer hoef te ruil/te koop gezet en in een la gedumpt. Ook stal ik boxen/mooiere uitgaves niet meer uit, maar plaats ik ze gewoon tegen elkaar zoals de gewone dvd's. Wel heb ik nog een kleine vitrine kast waar ik niets mee doe, dus ik kan voorlopig nog doorgaan met films kopen
    --

  2. #2402

    Standaard

    Wat zit er precies in die zilveren koffer van Jurassic Park rudy? Prachtige collectie die ik kan blijven bekijken

  3. #2403

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Rudyooms, wat ga je eigenlijk doen als je echt helemaal geen ruimte meer hebt? Want het ziet er al heel erg vol uit.. Is het bij jou zo extreem, dat je dan overweegt om te verhuizen naar een grotere woning om je hobby zeg maar, door te zetten? Of verkoop je dan het een en ander?
    Hoezo verhuizen. Als ik zo eens kijk, heeft hij alles al. Ik denk, dat mijn vrouw er niet zo blij mee zou zijn als ik dat hier ook zou doen. Ik mocht nog net twee Star Wars posters in het trapgat hangen, maar dat was het wel zo'n beetje.
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  4. #2404

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen vS Bekijk bericht
    Hoezo verhuizen. Als ik zo eens kijk, heeft hij alles al. Ik denk, dat mijn vrouw er niet zo blij mee zou zijn als ik dat hier ook zou doen. Ik mocht nog net twee Star Wars posters in het trapgat hangen, maar dat was het wel zo'n beetje.

    Tijd om de vrouw de deur uit te doen lijkt mij.

  5. #2405

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J Bekijk bericht
    Tijd om de vrouw de deur uit te doen lijkt mij.
    Tsja, deze vrouw niet hoor .
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  6. #2406

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rudyooms Bekijk bericht
    Ehhh veel ? het was het wel allemaal meer dan waard ook al was die minority press kit en die spiderman gg editie wel een rib uit mijn lijf
    Sorry hoor!

    Je hebt ze er nog wel tussen kunnen proppen zie ik
    Ik heb ondertussen weer wat verdwenen LE's opgegraven
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  7. #2407

    Standaard

    @Rudy Ooms,

    Mag ik vragen waar je dat Loki masker hebt gevonden van The Mask? Ben ik namenlijk al lang aan het zoeken. Thx

  8. #2408

    Standaard

    Die collectie van Rudy is echt ziek!
    Ik ben al blij met mijn ene kast(je!) DVD's
    You shoot me in a dream, you beter wake up and apologize!
    - Reservoir Dogs (1992) -

  9. #2409

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chevy93 Bekijk bericht
    Die collectie van Rudy is echt ziek!
    Ik ben al blij met mijn ene kast(je!) DVD's
    Nee Rudy is ziek, dat heet in de volksmond verslaving

  10. #2410

    Standaard

    Rudy hoe lang ben je bezig om alles af te stoffen?
    | DVD: 502 | HD-DVD: 48 | Blu-ray: 80| Samsung 50f6650| Pioneer VSX-919AH | LG BD370 | Toshiba HD-EP35 | Q-acoustics Q7000| Thatcable, Oehlbach en Monster

  11. #2411

    Standaard

    Wat foto's van een aantal nieuwe DVD-kasten. Maar de meeste DVD's zitten nog steeds in verhuisdozen. De kwaliteit van de foto's komt mede door het licht en de manier waarop ik foto's moet maken. Ontzettend krapjes allemaal...

    Smalle gang waar twee DVD-kasten staan:



    De meest rechtse DVD-kast:






    De meest linkse DVD-kast:







    Herkijk-kastjes:



    Speciale edities: (Voorkant)






    Speciale edities: (Zijkant)




  12. #2412

    Standaard

    @ Rudy Ooms

    Supermooie collectie! Er zal maar brand ontstaan in je huis, dan ben je zuur haha!
    PSN: r4zZ1__

  13. #2413

    Standaard

    Ik was altijd een verzamelaar, die voor de mooiste, beste, (en dus ook vaak duurste) etc. uitvoering ging. Resultaat daarvan was, dat het er na een tijdje een beetje rommelig ging uitzien. Tegenwoordig met Blu-Ray geef ik daar dan ook niet meer zo veel om. En mede daarom vind ik jouw collectie er erg mooi uit zien. Rij na rij na rij met alleen maar keepcases ziet er zo ongelooflijk strak uit. Very nice.
    Laatst aangepast door Jeroen vS : 30-04-2010 om 20:21
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  14. #2414

    Standaard

    @ Verhoeven:

    Schande!
    Lord of the rings trilogie staat nog ongeopend in de kast :O

    Verder echt een hele mooie collectie!

  15. #2415

    Standaard

    Verzameling van m'n vriend.
    Klik op de afbeelding om te vergroten.
    Sorry v.d. kwaliteit van de foto's, heb ze met m'n iphone gemaakt.




  16. #2416

    Standaard

    Sorry dat ik het zeg, alleen je hebt weinig aan deze foto's. Lege keepcases zouden ongeveer het zelfde resultaat geven. Het enigste verschil zou zijn dat je bij deze foto's verschillende kleuren ziet en bij lege keepcases niet.

    Maar je vriend heeft wel een grote collectie zo te zien
    Laatst aangepast door roninpacino : 02-05-2010 om 10:49
    --

  17. #2417

    Standaard

    Dus jij denkt dat ik een foto ga maken van een hele kast vol verschillende lege keepcases.
    Whahaha.

  18. #2418

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bjorn Schierboom Bekijk bericht
    Dus jij denkt dat ik een foto ga maken van een hele kast vol verschillende lege keepcases.
    Whahaha.
    Dat zeg ik niet, lees mijn reactie eens goed
    --

  19. #2419

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bjorn Schierboom Bekijk bericht
    Verzameling van m'n vriend.
    Klik op de afbeelding om te vergroten.
    Sorry v.d. kwaliteit van de foto's, heb ze met m'n iphone gemaakt.



    Maak die lens eens schoon of laat hem even checken.
    Ik heb superscherpe foto's gezien die met een IPhone gemaakt waren

    Mijn LG Renoir maakt nog betere
    Onze site : www.BillyGates.nl

    LG 50PV350 | Onkyo TX-SR806B | Denon DVD/SACD 1930 | A.C. RYAN PLAYON HD mini | Cisco 8455 DVB HD PVR |
    JBL Northridge E100 | JBL Northridge EC35 | JBL Northridge E80

  20. #2420

    Standaard

    De LG Renoir heeft 8.0 megapixel.
    De iPhone maar 2.0.

  21. #2421

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bjorn Schierboom Bekijk bericht
    De LG Renoir heeft 8.0 megapixel.
    De iPhone maar 2.0.
    MP boeit niks, gaat veel meer om de kwaliteit van de lens, chip en JPEG compressie.

    Nu weer ontopic:

    @Verhoeven
    Hele mooie collectie, maar zit er nog enig systeem in van orderen of naast elkaar zetten,want dat zie ik eerlijk gezegd niet. Want ik zou niet weten hoe ik een titel dan terug zou moeten vinden.
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  22. #2422

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Davidshadow13 Bekijk bericht
    MP boeit niks, gaat veel meer om de kwaliteit van de lens, chip en JPEG compressie.

    Nu weer ontopic:

    @Verhoeven
    Hele mooie collectie, maar zit er nog enig systeem in van orderen of naast elkaar zetten,want dat zie ik eerlijk gezegd niet. Want ik zou niet weten hoe ik een titel dan terug zou moeten vinden.
    Echte collector's weten precies waar ze alles hebben neer gezet. Die hebben geen systeem nodig.
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  23. #2423

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Davidshadow13 Bekijk bericht
    MP boeit niks, gaat veel meer om de kwaliteit van de lens, chip en JPEG compressie.

    Nu weer ontopic:

    @Verhoeven
    Hele mooie collectie, maar zit er nog enig systeem in van orderen of naast elkaar zetten,want dat zie ik eerlijk gezegd niet. Want ik zou niet weten hoe ik een titel dan terug zou moeten vinden.
    De twee kasten in de gang staan vooral de films die ik blind heb aangeschaft. In de orde van Hollywood/INDIE twee planken. Arthouse drie planken en dat weer onderverdeeld in een Latijns-Amerika/Scandinaviëplank. Onderste twee planken klassiekers/cult en nog wat planken Aziatische spul. De drie kleine kasten staan op zichzelf (herkijk). En de kast met de glazen deur is werkelijk alles te vinden wat ook maar een beetje kostbaar was. Van regisseursboxen, series tot aaneen Limited edition van Zwartboek. En dan heb ik nog een boel films in verhuisdozen staan omdat ik gewoon geen ruimte heb om ze uit te stallen.

    Ik weet alles te staan als ik het niet uitgeleend heb.

  24. #2424

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht

    Ik weet alles te staan als ik het niet uitgeleend heb.
    Uitgeleend?!? Neeeeeeeeeeeeeee!!!
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  25. #2425

    Standaard

    Mijn Dvd/Blu-Ray Collectie:






    (foto's zijn niet van hele goeie kwaliteit maar hoop dat t een beetje duidelijk is )

Pagina 97 van 116 EersteEerste ... 478793949596979899100101107 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •