Pagina 4 van 116 EersteEerste 123456781454104 ... LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 2877 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Graag weer ontopic..

  2. #77

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dvdt11
    waar kan ik die standaards halen?
    Voor al die kopietjes van je?

    @Stephan

    Leuk uitgestald icm met de beperkingen van de ruimte



    Ik heb de boel nu ook op genre gesorteerd, post straks wel een paar plaatjes...
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  3. #78

    Standaard

    Nu ook per genre gesorteerd en eindelijk foto's gemaakt. Alleen West Wing siezoen 3 en 24 seizoen 4 ontbreken, verder is alles compleet

    Overzicht:


    Actie:


    Animatie:


    Avontuur/Fantasy:


    Drama 1:


    Drama 2:


    Geschiedenis:


    Lord of the Rings:


    Merchandise:


    Misdaad en Maffia:


    Oorlog:


    Rampen:


    Science-Fiction:


    TV-series:


    Westerns en Comicverfilmingen:
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  4. #79

    Standaard

    Mooie collectie, Patrick. Leuke opstelling ook, die kast om je TV heen en dan die ingelijste poster van de prachtige Argonauth's ertussen.
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  5. #80

    Standaard

    Ziet er goed uit Patrick . Met name lekker overzichtelijk, heb ik helaas de ruimte niet meer voor.

  6. #81

    Standaard

    Heel fraai en op genre heeft ook mijn voorkeur
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  7. #82

  8. #83

  9. #84

    Standaard

    Mooi, maar V for Vendetta is toch echt een comicverfilming
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

  10. #85

    Standaard

    Bedankt mensen

    En Bono, bedankt voor de tip, je hebt helemaal gelijk
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  11. #86

    Standaard

    mooi!
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  12. #87

    Standaard

    Dat staat er erg netjes bij Patrick
    (Three-Star Trader) (Goldtrader)
    Mijn Setup: AV Reciever Onkyo HTR-960 THX 7.1 - Speakers Onkyo THX Full HD T SAMSUNG LE40M86BD - Blu-Ray speler Playstation 3

  13. #88

    Standaard

    Ziet er goed uit Patrick, netjes en overzichtelijk.

  14. #89

  15. #90

    Standaard

    Mooi! Ik zie hier veel mensen die hee goed omgaan met de beschikbare ruimte.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  16. #91

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd Hul
    Mooi! Ik zie hier veel mensen die hee goed omgaan met de beschikbare ruimte.
    Dat is een kunst op zich he :wink:
    in de grote vakantie komt er bij mij wat verandering (en veel meer plaats) in

  17. #92

    Standaard

    Je LOTR boekensteunen zullen lekker ruiken naar verloop van tijd met het Book of the Dead ernaast .
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  18. #93

    Standaard

    Binnenkort verhuizen, dan heb ik weer een volledige kamer vrij voor men dvds en men merchandise :wink:
    Binnekort nieuwe fotos

  19. #94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door slindenau
    Je LOTR boekensteunen zullen lekker ruiken naar verloop van tijd met het Book of the Dead ernaast .
    dat doen ze nu al, verplaats the book of dead ook niet graag want dan riek ik het de week erop nog aan men handen, maar kon de dvd destijds niet laten liggen

    en btw: waar vind je die standaardjes voor dvds?





  20. #95

    Standaard

    Die standaards? Die zijn allang OOP, wist je dat niet?
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  21. #96

    Standaard

    Wacht even hoor, je bedoeld de OOP standaards van Blokker waarover al 4953 keer gevraagd is?

  22. #97

    Standaard

    Ik werd ook compleet verrast toen ik voor het eerst die Book of the Dead in mijn handen had. Die lucht is niet te harden. Maar ja, verzamelaar heh, offers horen er bij (en dan niet alleen in je portemonnee).

    Oh ja, die standaards zijn alleen in Australie te krijgen. Ze zijn genummerd en OOP.








  23. #98

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nyarlathotep
    Oh ja, die standaards zijn alleen in Australie te krijgen. Ze zijn genummerd en OOP.



    Genummerd? Welk nummer heb jij dan? ik heb nummer 12.346.789!
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  24. #99

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nyarlathotep
    Ik werd ook compleet verrast toen ik voor het eerst die Book of the Dead in mijn handen had. Die lucht is niet te harden. Maar ja, verzamelaar heh, offers horen er bij (en dan niet alleen in je portemonnee).
    Ruikt die echt dood ja..
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  25. #100

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door joostpolletje
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nyarlathotep
    Ik werd ook compleet verrast toen ik voor het eerst die Book of the Dead in mijn handen had. Die lucht is niet te harden. Maar ja, verzamelaar heh, offers horen er bij (en dan niet alleen in je portemonnee).
    Ruikt die echt dood ja..
    Verschrikkelijk ja. En dan bedenk je je: "shizzle, voor een complete verzameling moet ik nog zo'n boek"
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

Pagina 4 van 116 EersteEerste 123456781454104 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •