Pagina 73 van 116 EersteEerste ... 236369707172737475767783 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.801 tot 1.825 van 2877 worden weergegeven.
  1. #1801

    Standaard

    Wat een 80's-90's sentiment! Leuk man!
    I used to steal birds, but now I'm a newspaper man. (Mr. Fox)

  2. #1802

    Standaard

    Mooi, met veel aandacht uitgestald!
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  3. #1803

    Standaard

    smooth-J

    Ziet er super uit. Erg mooi uitgestald.

    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  4. #1804

    Standaard

    Thanx for the compliments.

  5. #1805

    Standaard

    Smooth-J, wat een verrassende en aparte plek om je dvd's neer te zetten. Ziet er mooi uit, compliment. Op mijn overloop zou dit niet kunnen.

    Toch een vraagje. Was er geen plek in je woonkamer meer vrij :wink: ?
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Seus60

    355 Blu-ray en UHD steelbooks (excl. The Dark Knight Trilogy), en 2 Jumbo Boxset steelbooks (Jurassic Park, Indiana Jones), 2 Metalcases Blu-ray.

    UHD: 17 BD: 698 DVD: 335

  6. #1806

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seus Bekijk bericht
    Smooth-J, wat een verrassende en aparte plek om je dvd's neer te zetten. Ziet er mooi uit, compliment. Op mijn overloop zou dit niet kunnen.

    Toch een vraagje. Was er geen plek in je woonkamer meer vrij :wink: ?
    Oh, zeker wel, maar als je eenmaal een grotere collectie krijgt, zul je weer meer kasten bij moeten plaatsen. En we hebben gewoon afgesproken dat de overloop mijn domein is.
    Misschien dat we over 1-2 jaartjes verhuizen en dat ik dan een aparte kamer neem.
    Maar voldoet prima zo.

  7. #1807

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bettina Bekijk bericht
    smooth-J

    Ziet er super uit. Erg mooi uitgestald.

    Dat dus
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  8. #1808

    Standaard

    Mooi Smooth-J die C.O.P.S. en D&D ga ik zeker ook nog eens bestellen!

  9. #1809

    Standaard

    't Blijft een mooie collectie, Jamie! Fraai uitgestald en met flink wat jeugdsentiment.
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  10. #1810

    Standaard

    Yeaaah, old school rules!!!

    Doelstelling van mij is om voor eind 2009 zo'n beetje alle series die ik toen leuk vond, alle seizoenen te hebben.

  11. #1811

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    die C.O.P.S.
    It`s crime fighting time!
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  12. #1812

    Standaard

    Errug gaaf Jamie, zo wordt de trap op lopen nog eens een feest.
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  13. #1813
    Super Member
    Registratie datum
    Mar 2007
    Woonplaats
    What business is it of yours where I'm from, friendo?

    Standaard

    Als je na je overstap je films verkoopt houd ik me aanbevolen voor die geweldige planet of the apes uitgave
    Gekeken Films Dit Jaar

    Brian: Excuse me. Are you the Judean People's Front?
    Reg: Fuck off! We're the People's Front of Judea

  14. #1814

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door InfamousGeorge Bekijk bericht
    Als je na je overstap je films verkoopt houd ik me aanbevolen voor die geweldige planet of the apes uitgave

    http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=63735 :wink:

  15. #1815

    Standaard

    Wat moet die losse dvd voorstellen in die houder?

  16. #1816

    Standaard

    Guttegutteguttegut

    Is dat het? Dat je dat durft te posten hier als 'verzameling'

  17. #1817

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    Wat moet die losse dvd voorstellen in die houder?
    Dat is een DVD die ik heb ontvangen van de zender ABC van Extreme MakeOver Home Edition. Deze had ik aangevraagd na een indrukkwekkend verhaal van een meisje van 8 jaar Cassandra. Zij had heeft/ had kanker en zij had een brief geschreven naar MakeOver, om niet voor haar eigen familie (zoals waar het programma vaak om draait), maar voor de kinderen in het ziekenhuis de kamers op te fleuren omdat, I quote: dit vaak het laatste is wat ze zien. Verder maakte ze kettinkjes waarvan ze de opbrengst doneerde aan de kanker stichting. 8 jaar en zelf kanker!!!!!!! Ongelooflijk. Ik gebruik haar dan ook vaak als inspiratiebron.
    Uiteraard hebben de mensen van Makeover toch haar huis gedaan en ze hebben mensen van Disney de kamers laten doen.
    Maar ik mailde dus naar ABC of het mogelijk was dat ik op één of andere manier deze uitzending kon krijgen. Ik had eigenlijk verwacht dat ik nooit iets zou horen. Maar kreeg 2 weken later een mooi bedrukte DVD. Top actie.
    Laatst aangepast door Smooth-J : 13-10-2008 om 08:19

  18. #1818

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erwin de Koning Bekijk bericht
    Guttegutteguttegut

    Is dat het? Dat je dat durft te posten hier als 'verzameling'

    Horen jullie nu ook iemand praten?? Zal wel een irritant vliegje zijn geweest.



  19. #1819

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J Bekijk bericht
    Zal ook maar weer eens een update ertegen aan gooien.
    Alles staat op de overloop. Klein gedeelte van de collectie is ook van mijn zoontje.
    Ik probeer het een beetje te groeperen per thema. Disney, gewone tekenfilms, Marvel, jaren '80 tekenfilms, kinderfilms, keepcases, Boxsets, etc.
    In januari is het de bedoeling dat er een ovestap plaats vindt naar Blu-Ray.










    edit: niet nodig om alle plaatjes te quoten





    En in het echt is het allemaal nog veel mooier...
    Laatst aangepast door Patrick van den Hul : 13-10-2008 om 09:06
    Logan's inspirational messages of the day:

    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams. - Eleanor Roosevelt
    Adversity is the diamond dust with which heaven polishes its jewels. - Thomas Carlyle
    To love and win is the best thing. To love and lose, the next best. - William Thackeray
    Life's tragedy is that we get old too soon and wise too late. - Ben Franklin

  20. #1820

    Standaard

    Overstappen naar Blu-Ray... jij ook al...??
    Dan moeten wij misschien ook maar eens serieuse plannen gaan maken in die richting...
    Logan's inspirational messages of the day:

    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams. - Eleanor Roosevelt
    Adversity is the diamond dust with which heaven polishes its jewels. - Thomas Carlyle
    To love and win is the best thing. To love and lose, the next best. - William Thackeray
    Life's tragedy is that we get old too soon and wise too late. - Ben Franklin

  21. #1821

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J Bekijk bericht
    Horen jullie nu ook iemand praten?? Zal wel een irritant vliegje zijn geweest.



  22. #1822

    Standaard

    Ik kan inderdaad ook niet anders zeggen dan dat het erg mooi is uitgestald Jamie

  23. #1823

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J Bekijk bericht
    Dat is een DVD die ik heb ontvangen van de zender ABC van Extreme MakeOver Home Edition. Deze had ik aangevraagd na een indrukkwekkend verhaal van een meisje van 8 jaar Cassandra. Zij had heeft/ had kanker en zij had een brief geschreven naar MakeOver, om niet voor haar eigen familie (zoals waar het programma vaak om draait), maar voor de kinderen in het ziekenhuis de kamers op te fleuren omdat, I quote: dit vaak het laatste is wat ze zien. Verder maakte ze kettinkjes waarvan ze de opbrengst doneerde aan de kanker stichting. 8 jaar en zelf kanker!!!!!!! Ongelooflijk. Ik gebruik haar dan ook vaak als inspiratiebron.
    Uiteraard hebben de mensen van Makeover toch haar huis gedaan en ze hebben mensen van Disney de kamers laten doen.
    Maar ik mailde dus naar ABC of het mogelijk was dat ik op één of andere manier deze uitzending kon krijgen. Ik had eigenlijk verwacht dat ik nooit iets zou horen. Maar kreeg 2 weken later een mooi bedrukte DVD. Top actie.
    Mooi verhaal en mooi uitgestalde collectie
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  24. #1824

    Standaard

    Top-collectie!!! En heel erg mooi uitgestald...
    Sonny: "What the hell is this?"
    Clemenza: "It's a Sicilian message. It means Luca Brasi sleeps with the fishes."
    - The Godfather (1972) -


    whatiwatch

  25. #1825

    Standaard

    Laatste tijd:





    En gisteren besteld:










    Transformers en Grease zijn als aanvulling op mijn andere dvd's
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

Pagina 73 van 116 EersteEerste ... 236369707172737475767783 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •