Pagina 93 van 116 EersteEerste ... 4383899091929394959697103 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.301 tot 2.325 van 2877 worden weergegeven.
  1. #2301

    Standaard

    Hola

    Die t1000 buste is inderdaad custom made... gekocht voor 20 euro ongeveer :P
    En inderdaad die t800 is de 1:1 damaged versie

    Je maakt me nieuwsgierig naar jouw fotos... kom maar op zou ik zeggen
    Life is like a room of movies, you never know what you're gonna buy

  2. #2302

    Standaard

    Ik heb mijn collectie hier al ooit eens gepost maar is al lange tijd geleden dus hierbij:









































































    Custom T1000 bust geschilderd door Pat Model Kits





    Met de T800 PF :



    En de Sideshow 1:1 T800 Combat Endobust en Sideshow Alien Queen diorama zijn op weg

  3. #2303

    Standaard

    Gave collectie

    Waar heb je trouwens die Gizmo vandaan?
    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

  4. #2304

    Standaard

    Prachtige verzameling

    gr,vince.

  5. #2305

    Standaard

    Super collectie

    Maar dat had ik je al op een ander forum verteld

  6. #2306

    Standaard

    Inderdaad een hele mooie collectie.... zelfs ik ben dan poep jaloers op dat mooie terminator beeld ..... kwijl kwijl
    Life is like a room of movies, you never know what you're gonna buy

  7. #2307

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cinemaniac Bekijk bericht
    Gave collectie

    Waar heb je trouwens die Gizmo vandaan?
    Gizmo is van Jun Planning en komt van een Ebay Store. Heb em nu in een custom kistje zitten ipv het kussentje.




  8. #2308

  9. #2309

    Standaard

    Erg mooie collectie

    Zou je me btw kunnen vertellen waar je de rechter kast op de eerste foto vandaan hebt?
    Precies wat ik zoek namelijk
    Nieuw: This is It (BR), The Hurt Locker (BR), Requiem for a Dream, Trainspotting, Haunting in Connecticut.

    Marcellus Wallace (Ving Rhames) in Pulp Fiction:
    "You hear me talkin', hillbilly boy? I ain't through with you by a damn sight. I'ma get medieval on your ass."

  10. #2310

    Standaard

    Die terminator PF is echt fantastisch, Zo geeft mij Indiana PF een mooie schaduw als mijn studio lamp erop schijnt..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  11. #2311

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen Trapman Bekijk bericht
    Erg mooie collectie

    Zou je me btw kunnen vertellen waar je de rechter kast op de eerste foto vandaan hebt?
    Precies wat ik zoek namelijk
    Die komt van IKEA maar vraag me niet welke serie het juist is want weet ik niet meer. Was in het wit, zwart en 2 soorten bruin te krijgen.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh Bekijk bericht
    Die terminator PF is echt fantastisch, Zo geeft mij Indiana PF een mooie schaduw als mijn studio lamp erop schijnt..
    Jep, is één van mijn mooiste items

  12. #2312

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door servant38 Bekijk bericht
    Die komt van IKEA maar vraag me niet welke serie het juist is want weet ik niet meer. Was in het wit, zwart en 2 soorten bruin te krijgen.



    Jep, is één van mijn mooiste items
    De alom bekende Billy!

    Mooie collectie hor! Ook mooi ingericht! Wat is trouwens dat mes van Lord of the Rings? Is dat uit de film?

    Grt,

  13. #2313

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door He77razor Bekijk bericht
    De alom bekende Billy!

    Mooie collectie hor! Ook mooi ingericht! Wat is trouwens dat mes van Lord of the Rings? Is dat uit de film?

    Grt,
    Ik dacht dat dat het zwaard van Blade was!


  14. #2314

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vilnix Bekijk bericht
    Ik dacht dat dat het zwaard van Blade was!
    Hij bedoelt het mes dat links op men LOR shelf ligt in het kistje denk ik. Het is niet echt een replica van uit de film. Gewoon een souvenirtje dat ik van mijn broer gekregen heb, een siermes met een tekening van lord of the rings op

  15. #2315

    Standaard

    Wat heeft iedereen toch allemaal met die beeldjes en poppetjes en special editions met allemaal stof aantrekkers erbij :S Ik heb er persoonlijk niks mee.

    Mij maakt echt niet uit of er een sleeve omheen zit of niet, of dat er extra dingen bij zitten. Mij gaat het persoonlijk gewoon om de film en alles er om heen boeit me eigenlijk echt helemaal niks.

    Maar goed dat is mijn mening en ik snap goed dat mensen het sparen maar mij niet gezien :P voor al dat geld kan ik weer 100 andere dvd's/blu-ray's kopen. Zal binnenkort wel foto's plaatsen al heb ik niet z'n boeiende collectie alleen maar 600 zwarte en blauwe doosjes haha

  16. #2316

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Wat heeft iedereen toch allemaal met die beeldjes en poppetjes en special editions met allemaal stof aantrekkers erbij :S Ik heb er persoonlijk niks mee.

    Mij maakt echt niet uit of er een sleeve omheen zit of niet, of dat er extra dingen bij zitten. Mij gaat het persoonlijk gewoon om de film en alles er om heen boeit me eigenlijk echt helemaal niks.

    Maar goed dat is mijn mening en ik snap goed dat mensen het sparen maar mij niet gezien :P voor al dat geld kan ik weer 100 andere dvd's/blu-ray's kopen. Zal binnenkort wel foto's plaatsen al heb ik niet z'n boeiende collectie alleen maar 600 zwarte en blauwe doosjes haha
    Waarschijnlijk mensen die geboeid zijn in het concept film algemeen!


  17. #2317

    Standaard

    Jusitem of idool, of gewoon 1 favoriete film ..sommige special editions zijn gewoon uitvoerig dan een normale editie en soms hebben deze ook een mooie sleeve erbij

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  18. #2318

    Standaard

    Sommige mensen... waaronder ik :P..... Kijken niet graag alleen een film... die hebben er een ander gevoel bij op het moment dat ze een film in hun bezit hebben. Die zijn een soort van trots op de film, die beleven het in bezit hebben van een film op een andere manier.Die houden die ultimate editie in hun handen , en zijn gewoon blij met het alleen vasthouden ervan. Zet daarnaast nog een beeld of een pop ervan bij die uit die film komt en het feest is compleet ...

    Ik zelf wordt altijd bijzonder vrolijk als ik rond loop in mijn dvd kamer en alle uitgaves zie en allerlei hoekjes voor films waar ik persoonlijk iets mee heb, zie staan. En dat heb ik dus totaal niet met de normale uitgaves... Een super film dient in mijn opzicht meerdere super uitgaves te hebben.. En uiteraard die wil ik hebben. Zeg maar een soort ode aan de film die ik op die manier in mijn dvd kamer tot recht probeer te laten komen.

    Kortom ik hou van films en alles er om heen
    Life is like a room of movies, you never know what you're gonna buy

  19. #2319

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rudyooms Bekijk bericht
    Sommige mensen... waaronder ik :P..... Kijken niet graag alleen een film... die hebben er een ander gevoel bij op het moment dat ze een film in hun bezit hebben. Die zijn een soort van trots op de film, die beleven het in bezit hebben van een film op een andere manier.Die houden die ultimate editie in hun handen , en zijn gewoon blij met het alleen vasthouden ervan. Zet daarnaast nog een beeld of een pop ervan bij die uit die film komt en het feest is compleet ...

    Ik zelf wordt altijd bijzonder vrolijk als ik rond loop in mijn dvd kamer en alle uitgaves zie en allerlei hoekjes voor films waar ik persoonlijk iets mee heb, zie staan. En dat heb ik dus totaal niet met de normale uitgaves... Een super film dient in mijn opzicht meerdere super uitgaves te hebben.. En uiteraard die wil ik hebben. Zeg maar een soort ode aan de film die ik op die manier in mijn dvd kamer tot recht probeer te laten komen.

    Kortom ik hou van films en alles er om heen
    Amen!

  20. #2320

    Standaard

    Alweer tijd geleden dat ik mijn collectie postte, dus hierbij mijn huidige collectie.











  21. #2321

    Standaard

    Die foto's zijn wel ontzettend brak zeg!

  22. #2322

    Standaard

    Ja, slechte camera :P

  23. #2323
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    GSM of kiddiezoom
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  24. #2324

    Standaard

    haha alleen series en disneys! geniaal :P
    jammer inderdaad dat je niet kan zien wat het nu PRECIES is!
    Laatst aangepast door Angels vs demons : 06-11-2009 om 10:59
    WhatIWatch | Mijn collectie | Myspace | Photography
    System Specs: Philips 42" PFL7403, Sony Playstation 3 (60gig), en veel te veel dvds!

  25. #2325

    Standaard

    Dat de foto's onduidelijk zijn weet ik nu wel. Ik heb ook films maar die zijn niet goed zichtbaar. Over t algemeen kijk ik ook meer series dan films,ieder zo zijn voorkeur lijkt me. Zal proberen betere foto's te maken.

Pagina 93 van 116 EersteEerste ... 4383899091929394959697103 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •