Pagina 98 van 116 EersteEerste ... 4888949596979899100101102108 ... LaatsteLaatste
De resultaten 2.426 tot 2.450 van 2877 worden weergegeven.
  1. #2426

  2. #2427

  3. #2428

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hellraiser_Thom Bekijk bericht
    thanx ^^
    Mag ik vragen wat je 's avonds doet als het donker wordt? Ik zie daar een masker hangen naast die kast ...
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  4. #2429

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen vS Bekijk bericht
    Mag ik vragen wat je 's avonds doet als het donker wordt? Ik zie daar een masker hangen naast die kast ...
    En vergeet die handboeien niet
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  5. #2430

    Standaard

    zal mijn dvd collectie ook eens toonbaar zetten. Heb wel niet zoeen masker of iets anders wel gollem en star wars stuf in mijn dvd kast staan.

  6. #2431

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen vS Bekijk bericht
    Mag ik vragen wat je 's avonds doet als het donker wordt? Ik zie daar een masker hangen naast die kast ...
    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    En vergeet die handboeien niet
    haha dat willen jullie niet weten XD nee hoor

  7. #2432

    Standaard

    Um, ja, hier is mijn collectie dan maar. Ik weet dat het nog niet zo veel is, als menig ander mens hier, maar ik ben pas 16 jaar, hopelijk vinden jullie het goed eruit zien:






















    De eerste foto's zijn bij me moeder, de doctor who dvd's zijn bij me vader.

    Nog wat andere leuke dingen:







    En ja, al die andere dingen zijn allemaal van mij, al die popetjes ook en stuff. Ik kan nog wel eens een keer een foto maken van mijn vader zijn dvd collectie, die is niet echt klein.

  8. #2433

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door batmaster Bekijk bericht
    Um, ja, hier is mijn collectie dan maar. Ik weet dat het nog niet zo veel is, als menig ander mens hier, maar ik ben pas 16 jaar, hopelijk vinden jullie het goed eruit zien:






















    De eerste foto's zijn bij me moeder, de doctor who dvd's zijn bij me vader.

    Nog wat andere leuke dingen:







    En ja, al die andere dingen zijn allemaal van mij, al die popetjes ook en stuff. Ik kan nog wel eens een keer een foto maken van mijn vader zijn dvd collectie, die is niet echt klein.
    Je hebt meer dan ik tegenwoordig. En zeker meer dan toen ik zestien was. Ziet er netjes uit. En een gamer. Ik zie een Arkham Asylum: Collector's Edition. Nice, very nice.

    Wat ik trouwens iedereen hier wil vragen. Wie van jullie staat met zijn kop op Youtube met een "My Blu-Ray/DVD collection" filmpje.
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  9. #2434

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen vS Bekijk bericht
    Je hebt meer dan ik tegenwoordig. En zeker meer dan toen ik zestien was. Ziet er netjes uit. En een gamer. Ik zie een Arkham Asylum: Collector's Edition. Nice, very nice.

    Wat ik trouwens iedereen hier wil vragen. Wie van jullie staat met zijn kop op Youtube met een "My Blu-Ray/DVD collection" filmpje.
    Bedankt man! Ik vind maar een paar games leuk, maar omdat ik ook batman fan ben, moest ik wel die AA:CE hebben! Helaas de Europese versie, maar mij hoor je verder niet klagen.

    Wat bedoel je met Wie van jullie staat met zijn kop op Youtube met een "My Blu-Ray/DVD collection" filmpje? Bedoel je een gespecificeerd filmpje, of gewoon in het algemeen. Ik soms wel hoor, wat al die mensen hebben, echt heel erg tof.

  10. #2435

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door batmaster Bekijk bericht
    Bedankt man! Ik vind maar een paar games leuk, maar omdat ik ook batman fan ben, moest ik wel die AA:CE hebben! Helaas de Europese versie, maar mij hoor je verder niet klagen.

    Wat bedoel je met Wie van jullie staat met zijn kop op Youtube met een "My Blu-Ray/DVD collection" filmpje? Bedoel je een gespecificeerd filmpje, of gewoon in het algemeen. Ik soms wel hoor, wat al die mensen hebben, echt heel erg tof.
    Ik kijk heel vaak dat soort filmpjes, maar dan van game collecties. Vandaar ging ik er van uit, dat film collecties er ook wel op zouden staan. En dus was ik benieuwd of iemand van dit forum misschien ook van dat soort filmpjes maakt.
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  11. #2436

    Standaard

    Mooie collectie batmaster! Erg netjes en helemaal niet zo weinig

    Vooral die hele rits Doctor Who dvd's staat erg cool! Heb je die collectie met die grijze hoezen helemaal compleet?
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  12. #2437

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Reuver Bekijk bericht
    Mooie collectie batmaster! Erg netjes en helemaal niet zo weinig

    Vooral die hele rits Doctor Who dvd's staat erg cool! Heb je die collectie met die grijze hoezen helemaal compleet?
    Helaas niet, ik heb er 71, waarvan 8 een Nederlandse uitgave is, dus die moet ik nog opnieuw gaan kopen, want 71 Engelse en 8 Nederlandse ziet er wel raar uit als je ze op volgorde hebt gezet, daarom heb ik ze ook apart gezet. Als je de Nederlandse uitgaven niet meetelt, moet ik nog 8 dvd's. En nog 5 boxen(zitten twee of drie losse dvd's in) Maar haast allemaal zijn het recentere uitgaven. Dus daar wacht ik nog op tot ze wat goedkoper worden. Nieuw is een losse 15 pond, in de uitverkoop 6 pond. Boxen zijn 20 of 30 pond, in de uitverkoop 10-15 pond. Verder nog 2 seizoenen Torchwood, 2 tekenfilms van de 10e doctor en nog 2 seizoenen Sarah Jane Adventures.

    Edit:

    Ow ja, er moeten 37 serials op dvd uitkomen! Waarvan een paar boxen. Ook zijn er nog 25 serials verloren gegaan, alleen nog een paar beelden en het complete geluid bewaard gebleven. Ik probeer die zelf nu op dvd te zetten, want die worden niet komen niet op dvd, omdat het te veel geld gaat kosten. Ook komen er nog een paar heruitgaven, die ik ook weer ga kopen, dit komt omdat de eerste paar uitgegeven dvd's geen of weinig extra's hebben.
    Laatst aangepast door batmaster : 20-05-2010 om 11:52

  13. #2438

    Standaard

    Tijdje geleden foto's proberen te maken maar die waren zeer onduidelijk, hopelijk zien deze er wat beter uit. Heb het wat anders ingedeeld, en heb mijn beide kasten nu in het gebruik voor series , terwijl ik de films ergens anders heb liggen, die foto's komen later.







    De titels zijn in ieder geval zichtbaar. De plank met de knuffel uit 101 dalmatiers staat op de plank met de comedy's ( die is volgens mij niet zo heel duidelijk met The Big Bang Theory S1+2 en How I met your mother S1 en Family Guy S1-2 en 2 seizoenen van The Simpsons en 4 van Sabrina Teenage witch.

  14. #2439

  15. #2440

    Standaard

    Mooi, hoeveel dagen kijkplezier heb je daarmee?


  16. #2441

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thomas Gabriel Bekijk bericht
    Mooi, hoeveel dagen kijkplezier heb je daarmee?
    Aardig veel Veel series kijk ik gewoon in een keer helemaal en dan 1-2 jaar later kijk ik ze pas weer ; en ik kijk dan ook wel bijna elke aflevering, als ik niet bij vrienden of iets dergelijks zit. Leuke ontspanning, en dan kijk je wel gauw 4 afleveringen op een avond ; weekenden niet eens meegerekend Ben er in ieder geval zeer trots op. Benieuwd hoeveel ik wel niet heb als ik een paar jaar verder ben

  17. #2442

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ingmar B. Bekijk bericht
    Aardig veel Veel series kijk ik gewoon in een keer helemaal en dan 1-2 jaar later kijk ik ze pas weer ; en ik kijk dan ook wel bijna elke aflevering, als ik niet bij vrienden of iets dergelijks zit. Leuke ontspanning, en dan kijk je wel gauw 4 afleveringen op een avond ; weekenden niet eens meegerekend Ben er in ieder geval zeer trots op. Benieuwd hoeveel ik wel niet heb als ik een paar jaar verder ben
    Nooit bang wat betreft het medium Blu-Ray?


  18. #2443

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thomas Gabriel Bekijk bericht
    Nooit bang wat betreft het medium Blu-Ray?
    Ach, voorlopig haal ik geen blu-ray speler ; en als ik die wel een keer haal , dan kunnen ook normale dvd's erop afgespeeld worden. Ik ga dan neit alles herkopen :P

  19. #2444

    Standaard

    Ik zal binnenkort een aantal foto's nemen van mijn collectie. Best hard gegroeid de laatste tijd, al koop ik nog maar weinig... vergeleken met ''de laatste tijd''.
    Ik denk dat ik meer dan 500 films heb op dit moment (natuurlijk allemaal origineel & legaal)
    --

  20. #2445
    Senior Member
    Registratie datum
    Sep 2003
    Woonplaats
    Wetteren, België

    Standaard

    Om eerlijk te zijn zou ik ook nooit series kopen op Blu-ray. Ik vind het prima op dvd. BR vind ik pas een meerwaarde als er echt veel leuke effecten etc aan te passen komen, wat bij series meestal goed meevalt. Zou trouwens een dure zaak worden om steeds alle seizoenen op BR te moeten kopen.

  21. #2446

    Standaard

    Ik ga ook niet al mijn dvd's vervangen hoor. Gewoon de films die ik in bezit heb én die tot mijn top 50 - 100 behoren en films die de moeite waard zijn op blu-ray. TV-series ga ik zeker niet op blu-ray kopen, heeft denk ik maar weinig zin.
    Verder koop ik vanaf nu alle nieuwe films die uitkomen op blu-ray disc. Films die ik vervang verkoop ik niet, aangezien ik de meesten al lang heb en als ik ze verkoop leveren ze niet meer op dan 2 a 5 euro. Dan houd ik ze liever gewoon..

    Dvd's blijf ik gewoon kopen. De meeste films die ik wil hebben zijn oorlogsfilms/westerns of oude thrillers. Op dvd kun je ze nieuw makkelijk krijgen voor 2 a 4 euro. Ik denk dat de meesten van die films sowieso niet binnen 5 a 10 jaar verschijnen op BD.
    Laatst aangepast door roninpacino : 23-05-2010 om 21:52
    --

  22. #2447

    Standaard

    Het is weinig maar het heeft een paar jaren stilgelegen en ben pas terug begonnen met kopen, en ben nog jong he



  23. #2448

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen vS Bekijk bericht
    Wat ik trouwens iedereen hier wil vragen. Wie van jullie staat met zijn kop op Youtube met een "My Blu-Ray/DVD collection" filmpje.
    Mooie collecties zoals altijd!

    Ik post sinds een jaar videos op YouTube, voornamelijk gaming gericht maar vaak genoeg komen films aan bod. Voor de geinteresseerden;
    http://www.youtube.com/user/aerodynamisch
    http://www.youtube.com/watch?v=ksioKeMdAMk - room tour...

  24. #2449

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aerodynamisch Bekijk bericht
    Mooie collecties zoals altijd!

    Ik post sinds een jaar videos op YouTube, voornamelijk gaming gericht maar vaak genoeg komen films aan bod. Voor de geinteresseerden;
    http://www.youtube.com/user/aerodynamisch
    http://www.youtube.com/watch?v=ksioKeMdAMk - room tour...
    gij hebt wel een zeer grote collectie en ik dacht al met mijn duizend films dat het groot was.
    gij hebt zelfs u videos bijgehouden die heb ik allemaal ingeruild voor dvd of overgezet.

  25. #2450

    Standaard

    Yves Valk, je dacht dat jij met je duizend films een grote collectie had? Man, dat is toch ook een grote collectie :O
    --

Pagina 98 van 116 EersteEerste ... 4888949596979899100101102108 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •