Pagina 171 van 171 EersteEerste ... 71121161167168169170171
De resultaten 4.251 tot 4.272 van 4272 worden weergegeven.
  1. #4251

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Burkie Bekijk bericht
    Klopt.. top zal het nooit worden idd door de ontwerp van het stadion, maar als je soms ziet hoe dat veld eruit ziet als er American Football gespeeld is.. alsof er er geploegd is.
    Komt ook omdat die mat vaak niet de tijd krijgt om te hechten. Zonder concerten en Admirals zal het wel beter worden, maar idd nooit perfect.
    Ik zag overigens bij England-Brazilie dat die mat in Wembley ook niet echt vast lag.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  2. #4252

    Standaard

    Wat een curieuze laatste goal van Zweden tegen IJsland!
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  3. #4253

    Standaard

    Niet gezien, wat was er aan de hand?
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  4. #4254

    Standaard

    Beetje lastig uit te leggen, maar doe m'n best:

    Zweden is in de aanval in het strafschopgebied van IJsland. De bal wordt tegen de arm van een verdediger van IJsland getrapt en de Zweden claimen een strafschop. De scheidsrechter fluit echter niet en laat doorspelen. Een verdediger van IJsland dacht dat er wél gefloten was dus die speelt (in z'n eigen strafschopgebied) de bal op z'n gemak naar de plek van de - volgens hem - overtreding. Daar staat een Zweed, die ook niet echt weet wat er aan de hand is en die speelt de bal weer opzij naar Allback, die 'm voor de grap in het doel schiet. De scheidsrechter wijst naar de middenstip: doelpunt!
    Laatst aangepast door Ludo Keeris : 06-06-2007 om 23:16
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  5. #4255

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Burkie Bekijk bericht
    Ajax in onderhandeling over Krkic

    Volgens Voetbal International is Ajax momenteel daadwerkelijk met Barcelona in onderhandeling over de mogelijke huur van het grote talent Bojan Krkic.

    'Barcelona staat er zeer voor open spelers bij Ajax onder te brengen' aldus Van Geel in de nieuwe editie van VI over de mogelijkheid jonge spelers te huren van Barcelona.

    V.I loopt achter. Barca heeft al gemeld dat deze Krkic volgend seizoen gewoon bij de a-selectie speelt van Barca
    I always tell the truth. Even when I lie.

  6. #4256

    Standaard

    Italië 2-0 gewonnen door twee schitterende goals van Quagliarella! Groot talent die een keer mee mocht draven en er prompt twee binnenknalt (vooral de tweede was lekker). Eindelijk liggen we weer op koers om op normale wijze het EK te halen (tweede achter Frankrijk, twee punten minder en nog de wedtstrijd Italië - Frankrijk voor de boeg).

  7. #4257

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Beetje lastig uit te leggen, maar doe m'n best:

    Zweden is in de aanval in het strafschopgebied van IJsland. De bal wordt tegen de arm van een verdediger van IJsland getrapt en de Zweden claimen een strafschop. De scheidsrechter fluit echter niet en laat doorspelen. Een verdediger van IJsland dacht dat er wél gefloten was dus die speelt (in z'n eigen strafschopgebied) de bal op z'n gemak naar de plek van de - volgens hem - overtreding. Daar staat een Zweed, die ook niet echt weet wat er aan de hand is en die speelt de bal weer opzij naar Allback, die 'm voor de grap in het doel schiet. De scheidsrechter wijst naar de middenstip: doelpunt!
    Goed uitgelegd hoor... :wink: Klinkt inderdaad wel erg dubieus...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  8. #4258

    Standaard

    Dubieus? Als de scheids niet fluit betekent dat natuurlijk gewoon doorvoetballen... Dat ie de handsbal niet gezien heeft is een fout maar de rest is een opeenstapeling van fouten en stommiteiten van de spelers zelf, als ik het zo lees (niet gezien).

  9. #4259

    Standaard

    Hmm Lazovic naar PSV..als voetballer natuurlijk, goede voetballer en ook nog eens afmaker.

    Mja Lazovic onder Koeman? Ik weet het niet, lijk me toch wel echt een ''moeilijke jongen''. En bij Vitesse is hij natuurlijk THE MAN, als je alleen al ziet hoe de Mos over hem praat.

    Ach we zien het wel

    Krkic alsnog naar Ajax? Ik heb er niks over gehoord, lijkt me ook sterk.
    Hoewel ik het een echte geweldenaar vind, past hij nog niet bij ons.Te goed/jong voor de bank, en nog te min voor de basis(zolang we KJH hebben), nog een jaartje wachten zou ik zeggen.
    Komend seizoen verhuurd worden aan een klein spaans clubje, of iig. waar hij een basisplek heeft. Of af en toe eens invallen bij Barca, langzaam brengen(zoals toen met Messi) kan natuurlijk ook.

    En dan kan Ajax altijd nog kijken of huren mogelijk is.

    Vind wel dat we zowiezo nog een spits moeten halen, ik bedoel als Huntelaar geblesseerd raakt hebben we niemand..

    De Mul zet zijn zinnen op Sevilla

    Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op woensdag, 6 juni om 15:27

    Tom de Mul zal nog moeten wennen aan de opdringerigheid van de Spaanse media. Althans, wanneer de Ajacied daadwerkelijk ingaat op de interesse van Sevilla.

    De Spaanse kwaliteitskrant ABC verraste De Mul namelijk gisteren in het hotel in Helsinki waar de Belgische nationale ploeg zich voorbereidt op het EK-kwalificatieduel met Finland. De vleugelaanvaller had van zijn zaakwaarnemer de opdracht gekregen om niet zijn mobiele telefoon op te nemen, maar was niet voorbereid op de aanwezigheid van enkele Spaanse journalisten.

    “Het is inderdaad waar dat Sevilla mij een aanbieding heeft gedaan, via mijn zaakwaarnemer”, vertelde de verraste Belg. “Nu moeten beide clubs alleen nog overeenstemming bereiken om de transfer door te laten gaan. Ik wil dolgraag voor Sevilla spelen.”

    “Voor hoeveel seizoenen ik kan tekenen? Vier of vijf volgens mij. Maar dit is echt niet het moment om hierover te praten. Laten we eerst maar afwachten of de clubs eruit komen. De Spaanse competitie trekt mij erg aan en de Champions League nog veel meer.”

    “Of ik Jesús Navas ken? Ja, natuurlijk ken ik hem. Een razendvlugge buitenspeler. Hoe ik ben? Nou..ik ben ook snel en ik ben pas 21. Ik denk dat ik wel beter kan worden”, aldus de uitlatingen van De Mul.

    Overigens weet de Spaanse krant ook te melden dat De Mul zou zijn geschrokken van zijn ontboezemingen. Toen de Belgische pers hem vroeg naar de interesse van Sevilla, gaf de Ajacied aan van niets af te weten.


    Vind het maar vreemd allemaal, 1 jaartje bij Ajax, met een fitte Leonardo nog niet eens een basisplek, en al weer weg willen. ...Ach strik eromheen en cashen.

    Jammer, ik zag het wel wat worden, nu heb ik het gevoel dat hij over 2 jaar speelt bij een Genk/Westerlo. Ik bedoel, hij zou toch niet denken Jesus Navas eruit te spelen, die daar een absolute held is?

    Ach zo komt er ook weer meer kans voor jongens als Manucharyan, die moet dit jaar toch wel gaan doorbreken lijkt mij..


    Nog een grappig filmpje gevonden
    http://www.youtube.com/watch?v=kTHtq6q8g90
    Ronaldinho in het begin hehe, toen nog met Ronaldo als op zn rug.

    Zag trouwens net ook dat België nu echt kansloos is voor het EK..
    Toch vreemd, als je ziet hoeveel talent ze opeens hebben, met een Kompany, Fellaini, Vertongen, Defour, Hazard, Dembele, De Mul..is niet niks. Die Hazard speelde op het Ek-19 echt geweldig, denk ook dat ze er op het komend WK wel staan.
    Laatst aangepast door wezz : 07-06-2007 om 06:33


  10. #4260

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wezz Bekijk bericht
    Hmm Lazovic naar PSV..als voetballer natuurlijk, goede voetballer en ook nog eens afmaker.

    Mja Lazovic onder Koeman? Ik weet het niet, lijk me toch wel echt een ''moeilijke jongen''. En bij Vitesse is hij natuurlijk THE MAN, als je alleen al ziet hoe de Mos over hem praat.

    Ach we zien het wel

    Krkic alsnog naar Ajax? Ik heb er niks over gehoord, lijkt me ook sterk.
    Hoewel ik het een echte geweldenaar vind, past hij nog niet bij ons.Te goed/jong voor de bank, en nog te min voor de basis(zolang we KJH hebben), nog een jaartje wachten zou ik zeggen.
    Komend seizoen verhuurd worden aan een klein spaans clubje, of iig. waar hij een basisplek heeft. Of af en toe eens invallen bij Barca, langzaam brengen(zoals toen met Messi) kan natuurlijk ook.

    En dan kan Ajax altijd nog kijken of huren mogelijk is.

    Vind wel dat we zowiezo nog een spits moeten halen, ik bedoel als Huntelaar geblesseerd raakt hebben we niemand..
    Krikic is een groter talent dan Huntelaar hoor. Scoort gemiddeld 3 doelpunten per wedstrijd. Bij zijn debuut heeft hij direct gescoord voor Barca. Deze speler zou bij elke NLse ploeg direct in de basis kunnen beginnen. en het zou ook voor elk team een versterking zijn.

    Ajax kan een huur van deze speler vergeten. Hij speelt volgend seizoen gewoon in de A-selectie van Barca
    I always tell the truth. Even when I lie.

  11. #4261

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rotterdam5314 Bekijk bericht
    Krikic is een groter talent dan Huntelaar hoor. Scoort gemiddeld 3 doelpunten per wedstrijd. Bij zijn debuut heeft hij direct gescoord voor Barca. Deze speler zou bij elke NLse ploeg direct in de basis kunnen beginnen. en het zou ook voor elk team een versterking zijn.

    Ajax kan een huur van deze speler vergeten. Hij speelt volgend seizoen gewoon in de A-selectie van Barca
    Dat heeft er niks mee te maken, je gaat geen 16 jarig talent in de basis zetten als je al een topspits heb. Lijkt me logisch.

    Tuurlijk is het een groot talent, maar talent is niet alles natuurlijk, moet zich nog bewijzen op het hoogste niveau.(al heeftie tot nu toe vrijwel overal gescoort, elk jeugdtoernooi, echt ongelooflijk.)

    Dat over A-selectie klopt ook niet helemaal, ze hebben gezegd meer beroep te willen doen om Krkic en Dos Santos, ze krijgen nog geen vaste selectieplek lijkt mij.(al las ik daar wel een bericht over laatst, mja er wordt zoveel geschreven) En al zou het wel zo zijn is het nog altijd mogelijk een speler te huren/verhuren.
    Laatst aangepast door wezz : 07-06-2007 om 07:29


  12. #4262

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wezz Bekijk bericht
    Dat heeft er niks mee te maken, je gaat geen 16 jarig talent in de basis zetten als je al een topspits heb. Lijkt me logisch.

    Tuurlijk is het een groot talent, maar talent is niet alles natuurlijk, moet zich nog bewijzen op het hoogste niveau.(al heeftie tot nu toe vrijwel overal gescoort, elk jeugdtoernooi, echt ongelooflijk.)

    Dat over A-Selectie is onzin, ze hebben gezegd meer beroep te willen doen op Krkic en Dos Santos, dat betekent nog geen vaste plek in de selectie, en al zou dat wel zo zijn is het nog altijd mogelijk om een speler te huren/verhuren.
    Nee hoor Barca heeft gemeld dat Krikic niet meer verhuurd word en dat hij aankomend seizoen bij de A-selectie zit. Dan is hij volgens mij 17. Maar leeftijd speelt geen rol.
    Als je echt een grote speler ben dan kan je op je 16 of 17de ook al mee. Zie bv Pele

    Krikic kan je uit je hoofd zetten. die komt never nooit naar ajax of welke NLse club dan ook
    I always tell the truth. Even when I lie.

  13. #4263

    Standaard

    172 discussiepagina's in deze thread?
    Lijkt er op dat er ook dit seizoen weer gevoetbald wordt
    Zou willen dat DVD m'n enige verslaving was!

  14. #4264

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rotterdam5314 Bekijk bericht
    Nee hoor Barca heeft gemeld dat Krikic niet meer verhuurd word en dat hij aankomend seizoen bij de A-selectie zit. Dan is hij volgens mij 17. Maar leeftijd speelt geen rol.
    Als je echt een grote speler ben dan kan je op je 16 of 17de ook al mee. Zie bv Pele

    Krikic kan je uit je hoofd zetten. die komt never nooit naar ajax of welke NLse club dan ook
    Ja ach, eerst word er gemeld dat ze er uit zijn met Saint-Etienne, dan is het weer 'Krkic promoveert naar eerste selectie'' dag later staat er weer dat ze rond zijn met Ajax.

    Ik heb nog niks officieels van Barca gehoord.

    En ik twijfel niet of hij het niveau aan kan, maar hij heeft nogal wat spelers voor zich, en elke week spelen lijkt mij beter.

    Ik zou hem graag verhuurd zien worden.

    Saviola, Gudjohnson en Ezquerro vertrekken dan wel waarschijnlijk, maar daar zouden ze toch wel vervanging voor halen lijkt me, en om max. 3 keer in te vallen als speler van 16/17..

    Bij Messi was het ook wat anders, op zijn positie speelde Giuly, basisspeler dat wel, maar nou ook weer niet onomstreden.

    En Eto'o is toch effe wat anders, daar win je het niet van als talentje. Ja of hij moet ook in het eerste 3.5 goals per wedstrijd maken, maar dat denk ik niet.

    Ach we zien het allemaal wel wel, langzaam brengen zou ik niet eens heel erg vinden, maar dan kan je niet 2 wereldspitsen halen deze zomer, dan kan je 'm beter verhuren.

    Denk trouwens wel dat Dos Santos vaste plek krijgt als Giuly vertrekt, ook een geweldig talent natuurlijk. Ook interessant voor clubs om te huren.


  15. #4265

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rotterdam5314 Bekijk bericht
    Lazo lijkt mij toch een betere optie. Makaay is met alle respect op zijn retour. als je dan kan kiezne voor een spits die jong en zeker even goed is dan ga je toch daarvoor. Lazo vind ik zelfs beter dan Makaay omdat Lazo ook nog eens een goed ken voetballen. Makaay is toch meer alleen een afmaker.
    Daar heb je wel gelijk in.

    Ben alleen niet helemaal zeker van "lazo's" mentale hardheid.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  16. #4266

    Standaard

    Zeljko Petrovic nieuwe coach RKC

    Zeljko Petrovic is de nieuwe trainer van RKC Waalwijk. De 42-jarige Petrovic, die als speler zes jaar actief was voor RKC, begint op 2 juli met zijn selectie de voorbereiding op het nieuwe seizoen.

    Petrovic tekent een contract voor één seizoen bij de club die het afgelopen seizoen uit de eredivisie degradeerde.

    Petrovic, die begin deze week de cursus Coach Betaald Voetbal afrondde, deed vorig seizoen al ervaring op als coach van het Portugese Boavista. Ook was hij assistent-trainer bij Jong RKC onder Adrie Bogers. Bogers wordt nu op zijn beurt assistent van Petrovic. Raymond Vissers maakt als keeperstrainer de de technische staf compleet.

  17. #4267

    Standaard

    Goh..wat een verrassing... :wink:
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  18. #4268

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    Daar heb je wel gelijk in.

    Ben alleen niet helemaal zeker van "lazo's" mentale hardheid.
    geloof me,

    Danko heeft dit jaar het licht gezien en is opgebloeid,

    verwacht dat PSV veel plezier gaat beleven en dat hij er minimaal 20 intrapt!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  19. #4269

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    Leuk maar ik had liever Makaay gezien.
    Ik ook!

  20. #4270

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    Daar heb je wel gelijk in.
    Ben alleen niet helemaal zeker van "lazo's" mentale hardheid.
    Makaay is Nederlander. PSV wilde toch een wat Nederlandser elftal?

  21. #4271

    Standaard

    Laten we hier verder gaan:

    http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=52280

    Slotje!
    Laatst aangepast door rkrijger : 07-06-2007 om 10:09

  22. #4272

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wezz Bekijk bericht
    Ja ach, eerst word er gemeld dat ze er uit zijn met Saint-Etienne, dan is het weer 'Krkic promoveert naar eerste selectie'' dag later staat er weer dat ze rond zijn met Ajax.

    Ik heb nog niks officieels van Barca gehoord.

    En ik twijfel niet of hij het niveau aan kan, maar hij heeft nogal wat spelers voor zich, en elke week spelen lijkt mij beter.

    Ik zou hem graag verhuurd zien worden.

    Saviola, Gudjohnson en Ezquerro vertrekken dan wel waarschijnlijk, maar daar zouden ze toch wel vervanging voor halen lijkt me, en om max. 3 keer in te vallen als speler van 16/17..

    Bij Messi was het ook wat anders, op zijn positie speelde Giuly, basisspeler dat wel, maar nou ook weer niet onomstreden.

    En Eto'o is toch effe wat anders, daar win je het niet van als talentje. Ja of hij moet ook in het eerste 3.5 goals per wedstrijd maken, maar dat denk ik niet.

    Ach we zien het allemaal wel wel, langzaam brengen zou ik niet eens heel erg vinden, maar dan kan je niet 2 wereldspitsen halen deze zomer, dan kan je 'm beter verhuren.

    Denk trouwens wel dat Dos Santos vaste plek krijgt als Giuly vertrekt, ook een geweldig talent natuurlijk. Ook interessant voor clubs om te huren.
    volgens mij is het zo goed als zeker dat Krikic bij Barca blijft. Dos Santos zal waarschijnlijk verhuurd worden omdat Krikic al bij de a-selectie komt
    I always tell the truth. Even when I lie.

Pagina 171 van 171 EersteEerste ... 71121161167168169170171

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •