Pagina 58 van 171 EersteEerste ... 84854555657585960616268108158 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.426 tot 1.450 van 4272 worden weergegeven.
  1. #1426

    Standaard

    k hoorde dat er een dvd uitkomt vanuit amsterdam getiteld: "hoe verspeel je een zorgvuldig opgebouwde voorsprong in de competitie

  2. #1427

    Standaard

    Die komt er ook nog wel hoor, maak jij je nou maar geen zorgen.

    Of eigenlijk, maak jij je maar wel zorgen.. want dit PSV wordt geen kampioen. Mark my words.

  3. #1428

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dvdt11 Bekijk bericht
    k hoorde dat er een dvd uitkomt vanuit amsterdam getiteld: "hoe verspeel je een zorgvuldig opgebouwde voorsprong in de competitie

    je bedoelt eindhoven pikkie:razz:
    maar goed, ajax had besloten om vandaag maar niet op de eerste plaats te komen maar liever gezellig play offs te gaan spelen, az is de winnaar van dit weekeind, wat ook nog kan is dat psv nu weer mentale kracht heeft gekregen doordat ajax niet optimaal geprofiteerd heeft en nu de resterende wedstrijden wint, wat ik niet hoop, hopelijk gelijkspel tegen twente of nederlaag en dat ajax nu eindelijk beseft dat ze gewoon niet zo slap moeten spelen en gewoon winnen.
    feyenoord is ook goed bezig met de gedachte dat laatste duel tegen heerenveen is.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  4. #1429

    Standaard

    Reageer nou gewoon NIET op die mongool...

  5. #1430

    Standaard

    Gelukkig heeft Ajax punten verspeelt, kon gister wel janken om PSV, AZ en Groningen goede zaken gedaan

  6. #1431

    Standaard

    :smile:
    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI* Bekijk bericht
    Reageer nou gewoon NIET op die mongool
    ahhhhhhhhh huilie:smile:
    Laatst aangepast door dvdt11 : 08-04-2007 om 20:23

  7. #1432

    Standaard

    Eigenlijk jammer dat we hier op het forum geen AZ supporters hebben, iig niet eentje die dit topic vaak bezoekt..

    Het is nu toch vaak alleen het PSV deel tegen het Ajax deel, zou leuk zijn als daar een AZ deel bijkwam.

  8. #1433

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI* Bekijk bericht
    Reageer nou gewoon NIET op die mongool...

    Tis de goeie dat het zegt

  9. #1434

    Standaard

    Sjonge jonge zeg. Ajax wil ook geen kampioen worden.

    Raar dat zowel PSV als Ajax, ploegen die voor aanvang van de competitie altijd roepen dat ze voor het landskampioenschap gaan, er alles aan doen om het niet te worden.

    Vanaf nu ben ik fan van AZ en Twente! :razz:
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  10. #1435
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard

    Als AZ lachend als derde met het bot van het landskampioenschap zou weglopen dan zou in ieder geval ene van Basten daar goed de pest in hebben.

    Los van het feit dat als ik eerlijk ben dat AZ & van Gaal dit seizoen redelijk consequent heerlijk voetbal hebben laten zien (5 aanvallers tegen Newcastle!). En als deze club kampioen zou worden heeft in ieder geval het voetbal gewonnen.
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

  11. #1436

    Standaard

    Zou wat zijn zeg.
    AZ kampioen, en Ajax EN psv in de play offs.

    En dan wint Feyenoord, nou dan is het hele feest compleet hoor.

    Toch verwacht ik veel van Ajax mochten ze alsnog de titel binnenslepen. Zit veel toekomst in deze selectie, alleen mentaal gezien laten ze het afweten.(zoals vandaag, en op veel andere momenten dat we in konden lopen) Wat vreemd is, gezien de routine. Al is het al een stuk beter met Davids erbij.


    Enige lichtpuntje(ENIGE!) van vandaag is dat Sevilla niet heeft kunnen profiteren van de misstap van Barca.

  12. #1437

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wezz Bekijk bericht
    Zou wat zijn zeg.
    AZ kampioen, en Ajax EN psv in de play offs.

    En dan wint Feyenoord, nou dan is het hele feest compleet hoor.

    Toch verwacht ik veel van Ajax mochten ze alsnog de titel binnenslepen. Zit veel toekomst in deze selectie, alleen mentaal gezien laten ze het afweten.(zoals vandaag, en op veel andere momenten dat we in konden lopen) Wat vreemd is, gezien de routine. Al is het al een stuk beter met Davids erbij.


    Enige lichtpuntje(ENIGE!) van vandaag is dat Sevilla niet heeft kunnen profiteren van de misstap van Barca.
    Toekomst in deze selectie? Ik zie een stuk minder toekomst zonder Sneijder.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  13. #1438

    Standaard

    PSV zonder Cocu, Farfan, Alex en Gomes is anders ook een behoorlijk stuk minder.

    Eerst maar eens zien of Sneijder wel weggaat, en wat er met bovenstaande spelers gaat gebeuren. Tot dan is het alleen maar speculeren.

  14. #1439

    Standaard

    Allemachtig, wat werd die tweede goal van Rkc slecht verdedigd.
    Jammer dat Davids niet mocht doorgaan van Jol. Maar een overwinning was (helaas) niet verdiend geweest
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  15. #1440

    Standaard

    Pfff, straks weer geen Champions League, geen geld, geen intresse van spelers om bij je te komen spelen, de spelers willen weg omdat er geen CL wordt gespeeld en ze leveren niks op omdat ze geen Champions League spelen.

    Als je echt wil doemdenken, zou het zo maar kunnen...

  16. #1441

    Standaard

    Tsja Ajax zonder Sneijder/Huntelaar, psv zonder Alex/Gomes. enz

    Het is nog amper zeker dat Sneijder vertrekt, al is de kans nogal groot.
    We hebben dan altijd Perez nog, doet niet veel onder voor Sneijder, geweldige voetballer. En mocht sneijder weg gaan betekent dat ook €€€ voor een vervanger, al zou het nooit een tweede Sneijder kunnen zijn.

    En ach wie weet, bij een titel zie ik hem nog wel blijven, of nouja ''zie''...eerder hoop.:razz:


    Net Feyenoord gezien...
    Die Wijnaldum deed het volgens mij nogal goed zeg, ze hebben toch wel een paar aardige goede jonge spelers hoor. Mja die verdediging bakte er vandaag niet veel van, van wat ik kon zien in de samenvatting.
    Laatst aangepast door wezz : 08-04-2007 om 19:30

  17. #1442

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Burkie Bekijk bericht
    PSV zonder Cocu, Farfan, Alex en Gomes is anders ook een behoorlijk stuk minder.

    Eerst maar eens zien of Sneijder wel weggaat, en wat er met bovenstaande spelers gaat gebeuren. Tot dan is het alleen maar speculeren.
    Wat is dit nou weer voor gelul?

    Wie heeft het hier over PSV? We praten over toekomst in de selectie van Ajax en die toekomst is naar mijn mening redelijk matig. Sneijder is een goede speler maar er zijn er genoeg die ik niet heel veel meer zie brengen in de toekomst dan ze nu doen. That's it.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  18. #1443

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    Wat is dit nou weer voor gelul?

    Wie heeft het hier over PSV? We praten over toekomst in de selectie van Ajax en die toekomst is naar mijn mening redelijk matig. Sneijder is een goede speler maar er zijn er genoeg die ik niet heel veel meer zie brengen in de toekomst dan ze nu doen. That's it.
    Ik vind toch dat we op alle posities aardige spelers hebben rondlopen, met veel potentie, en dan een paar met veel routine.

    De enige die ik niet echt veel meer zie brengen zijn Ogararu en Stekelenburg. Een nieuwe linksback zou ook welkom zijn, aangezien Emanuelson natuurlijk geen 'echte' linksback is.

    Zeker niet ''matig'' als je het mij vraagt.

  19. #1444

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door EmDee Bekijk bericht
    AZ moet nog tegen Heerenveen die graag die 5e plek willen halen.
    En tegen Excelsior die graag de nacompetitie willen ontlopen.

    Ajax en PSV spelen tegen clubs die weinig meer kunnen
    Utrecht en NAC (Vitesse wellicht met wat mazzel) strijden nog wel degelijk om europees voetbal. Sparta en Twente daarentegen lijken op dit moment geen verplichtinge meer te hebben. Met andere woorden, zowel AZ, Ajax als PSV hebben nog genoeg tegenstanders op het programma staan die ergens ´om´ spelen.
    Laatst aangepast door Dwarf_Sneezy : 08-04-2007 om 19:58
    Seizoen 2006/2007: meest krankzinnige kampioenschap ooit.

  20. #1445

    Standaard

    Vlam in de pan buiten De Kuip na zware nederlaag
    Uitgegeven: 8 april 2007 20:03
    Laatst gewijzigd: 8 april 2007 20:13

    ROTTERDAM - Vlak na de thuisnederlaag van Feyenoord tegen FC Groningen (0-4) sloeg zondag buiten het stadion even de vlam in de pan bij ontevreden fans.
    Ruim zeshonderd Feyenoorders waren na de wedstrijd samengekomen op de parkeerterreinen voor De Kuip met de intentie om het Maasgebouw te bestormen. Volgens de politie om hun ongenoegen te uiten richting de verantwoordelijke bestuursleden.
    Overname
    De politie moest met mobiele eenheid en politie te paard aan te pas komen om de relschoppers uit elkaar te drijven. De politie werd daarbij bekogeld met stenen. De vernielingen die de fans aanrichtten betroffen alleen bij politievoertuigen. Op het moment dat de oproerkraaiers van het stadion waren weggedreven voorbij de brug op de Stadionweg keerde de rust rond De Kuip terug.
    de rest van het artikel.

  21. #1446

    Standaard

    Er zullen aan het eind van het seizoen heus wel wat steunpilaren vertrekken bij zowel Ajax en PSV. Maar dat vind ik iets voor latere zorg. Bij vertrek komen er ook nieuwe krachten en dat hoeft niet altijd een verslechtering te zijn.

    Ik denk wel dat de schorsing van Sneijder een flinke aderlating is voor volgende week. Hetzelfde zou voor PSV gelden wanneer Cocu nu geschorst zou worden. AZ daarentegen heeft naar mijn idee een groter collectief waarbij de reservebank niet veel minder is dan de basis.
    Laatst aangepast door Dwarf_Sneezy : 08-04-2007 om 20:08
    Seizoen 2006/2007: meest krankzinnige kampioenschap ooit.

  22. #1447

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    Wat is dit nou weer voor gelul?

    Wie heeft het hier over PSV? We praten over toekomst in de selectie van Ajax en die toekomst is naar mijn mening redelijk matig. Sneijder is een goede speler maar er zijn er genoeg die ik niet heel veel meer zie brengen in de toekomst dan ze nu doen. That's it.
    wat de toekomst is van psv zonder alex en kone hebben we de afgelopen tijd wel kunnen aanschouwen:wink:
    Laatst aangepast door John Sital : 08-04-2007 om 20:06 Reden: extra
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  23. #1448

    Standaard

    Ongelooflijk! Kom je thuis na een lekker dagje op de camping in Callantsoog op verjaardagsbezoek, zie je DIT op teletekst! Meteen m'n hele weekend weer naar de kloten!

    GADVERDAMME!!!
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  24. #1449

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Oosterhuis Bekijk bericht
    Ongelooflijk! Kom je thuis na een lekker dagje op de camping in Callantsoog op verjaardagsbezoek, zie je DIT op teletekst! Meteen m'n hele weekend weer naar de kloten!

    GADVERDAMME!!!
    Wees blij dat je dat lekkere dagje in Callantsoog al achter de rug hebt .

    Hoe deze competitie ook gaat aflopen, vooralsnog kan mijn jaar niet meer kapot. En dat heeft helemaal niks met voetbal te maken :wink: . Dat wil echter niet zeggen dat ik héél graag wil dat PSV de titel over de streep gaat trekken.
    Seizoen 2006/2007: meest krankzinnige kampioenschap ooit.

  25. #1450

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kenneth Bekijk bericht
    Tis de goeie dat het zegt
    Wat zegt ze? Leer eerst eens Nederlands, daar zijn Belgen toch zo goed in?

    Who the hell ben jij trouwens? :x

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pokalapoketl Bekijk bericht
    Pfff, straks weer geen Champions League, geen geld, geen intresse van spelers om bij je te komen spelen, de spelers willen weg omdat er geen CL wordt gespeeld en ze leveren niks op omdat ze geen Champions League spelen.

    Als je echt wil doemdenken, zou het zo maar kunnen...
    Zie het van de zonnige zijde: Als AZ kampioen wordt, waar het nu toch wel naar uitziet, dan doet PSV mee in de play-offs. Verder Feyenoord en Twente naast Ajax. Het lijkt me dat dat voor Ajax niet zo moeilijk zal worden als het met AZ zou worden...

    PSV is volledig uitgeblust tegen die tijd (mocht AZ kampioen worden natuurlijk), Feyenoord stelt sowieso niks voor, alleen Twente kan lastig worden.

    Dus plek 2 is praktisch binnen :razz:
    Laatst aangepast door *NERAZZURRI* : 08-04-2007 om 20:20

Pagina 58 van 171 EersteEerste ... 84854555657585960616268108158 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •