De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard videorecorder aansluiten op pc

    Weet er iemand of ik mijn videorecorder kan aansluiten op mijn pc?
    Ik wil namelijk een video opnemen op mijn pc.

  2. #2

    Standaard

    Als je een videokaart hebt die daarvoor geschikt is kan dat prima.

  3. #3

    Standaard

    ik heb een videokaart, het is de NVIDIA GeForce Go 7200, ook heb ik een s-video aansluiting.
    Hoe kan ik deze dan aan elkaar aansluiten met welke kabels?

  4. #4

    Standaard

    Het kan niet rechtstreeks op een videokaart. Je hebt een "capturing device" nodig. Slechts enkele videokaarten hebben dat in zich.

    Pinnacle heeft van dit soort apparaten en HP Moviewriters kunnen ook als zodanig dienen.

    Hier een link naar zoiets van Pinnacle.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  5. #5

    Standaard

    Als je gewoon een keertje een videotape op je pc wil zetten kan je de videotape ook eerst via een gewone dvd recorder op een dvd rewritable (of een dvd r kosten toch haast niks) zetten.
    en dan met een programma b.v. dvdfab (zit ook een onbeperkt gratis gebruik gedeelte in dvdfab) van de dvdrw rippen via je pc dvddrive.
    Alleen krijg je dan natuurlijk een file van een paar gb tenzij je die file daarna nog zou verkleinen met een ander programma maar dan ga je erg in kwaliteit achteruit.
    Ik weet niet hoeveel meer kwaliteitswinst er te halen valt door het rechtstreeks via de videokaart te doen enz. Het hangt er ook van af wat je erna nog mee wilt doen natuurlijk.
    Ik heb in ieder geval op deze manier een paar oude videotapes op mijn harde schrijf gezet.

  6. #6

    Standaard

    Heb onlangs Red uw video's! 4.0 van Magix voor Windows aangeschaft voor ca. € 50,-. Werkt goed en doet wat het moet doen.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •