Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 68 van 68 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Nu zien we het allemaal nog beter, wat en lelijk ding zeg :razz:
    Nee hoor, ziet er strak uit. Is hij nou iets doorgezakt of lijkt dat maar zo?

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit Bekijk bericht
    Nu zien we het allemaal nog beter, wat en lelijk ding zeg :razz:
    Nee hoor, ziet er strak uit. Is hij nou iets doorgezakt of lijkt dat maar zo?
    Tnx, Er heeft 2 jaar lang een iets te zware tv op gestaan.. enigzins doorgezakt, echter de foto doet het erger lijken mogelijk ligt dit aan de kijkhoek.
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  3. #53

    Standaard

    Al aan gedacht om 1 of 2 extra pootjes in het midden te monteren? best zonde want het ziet er goed uit.

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit Bekijk bericht
    Al aan gedacht om 1 of 2 extra pootjes in het midden te monteren? best zonde want het ziet er goed uit.
    Niet aangedacht, nu wel van plan
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Scherp en stilhouden is 'n andere kunst met 'n tig jaar oude qtek...


    Dat rode puntje in de verte is dat Nightrider?????

    Je derde foto biedt een wat beter beeld. Simpel en strak meubel.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    Dat rode puntje in de verte is dat Nightrider?????
    das mijn MDP
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  7. #57

    Standaard Wat vinden jullie hiervan?

    Wat vinden jullie hiervan?
    Citaat Oorspronkelijk gepost door LouisXIV Bekijk bericht
    Ik wordt erg jaloers als ik al jullie mooie meubels zie vooral die van Klemkerk vind ik super. Overigens ik heb die van Joostpolletje gezien en daar wordt ik ook erg vrolijk van. Echt heel strak. Zelf heb ik een dvd kast gebouwd met een capaciteit van 660 DVD's (kan ik nog lekker doorsparen).

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door LouisXIV Bekijk bericht
    Wat vinden jullie hiervan?
    Je quote je eigen berichten... leuk!
    SONY kdl37w5500|SONY str-da 2400es|SONY ps3 slim 250gb|KEF 2005.3|WD TVlive|Apple TV 2 (jailbreak)|ASUS TF101|Synology DS411j|

    If you suck at making proper movies, make 3d movies!

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcellow Bekijk bericht
    Je quote je eigen berichten... leuk!
    Nee, in mijn vorige bericht had ik een foto toegevoegd maar niemand had daarop gereageerd. Ik kan hem nu niet opnieuw tovoegen want ik zit nu op mijn werk vandaar.

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door LouisXIV Bekijk bericht
    Ik wordt erg jaloers als ik al jullie mooie meubels zie vooral die van Klemkerk vind ik super. Overigens ik heb die van Joostpolletje gezien en daar wordt ik ook erg vrolijk van. Echt heel strak. Zelf heb ik een dvd kast gebouwd met een capaciteit van 660 DVD's (kan ik nog lekker doorsparen).
    Dat is een mooi meubel Louis, hoewel het in dit draadje eigenlijk meer ging om een meubel voor de componenten, is dit ook mooi om te zien.

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door LouisXIV Bekijk bericht
    Nee, in mijn vorige bericht had ik een foto toegevoegd maar niemand had daarop gereageerd. Ik kan hem nu niet opnieuw tovoegen want ik zit nu op mijn werk vandaar.

    Grapje!!! (sorry, was sterker dan mijzelf)
    SONY kdl37w5500|SONY str-da 2400es|SONY ps3 slim 250gb|KEF 2005.3|WD TVlive|Apple TV 2 (jailbreak)|ASUS TF101|Synology DS411j|

    If you suck at making proper movies, make 3d movies!

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit Bekijk bericht
    Dat is een mooi meubel Louis, hoewel het in dit draadje eigenlijk meer ging om een meubel voor de componenten, is dit ook mooi om te zien.
    Dank je Edgar .

  13. #63

    Standaard

    Ik heb mijn dvd-kast en luidspeakerstand zelf gemaakt. Kwestie van planken zagen en lijmen





    De TV-meubel is door iemand anders op maat gemaakt. Dan past het tenminste precies in de hoek.




  14. #64

    Standaard

    Zeer fraaie kasten hoor...
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  15. #65

    Standaard

    Nette tv kast inderdaad!
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  16. #66

    Standaard

    Goede kans dat ik over niet al te lange tijd ga kijken naar een zelfbouwmeubel.
    Heb al een idee hoe ik het hebben wil, maar ik wil nog wat dingen verbeteren. Onder meer met deurtjes in plaats van helemaal open.
    Heb mijn spul toch vaak op éen volume, en straks vaak lekker de radio aan, dus dan kan dat deurtje ook meteen dicht
    Zal als het doorgaat tzt een topic openen.

  17. #67

    Standaard

    Ik zit ook nog steeds te twijfelen over een dressoir....misschien maar gewoon gaan sparen voor een mooie spectral waar je je plasma aan kunt hangen, of zelfbouw...
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  18. #68
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    dit is die van ons.
    Ook zelf gebouwd.

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •