Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 68 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Erg mooi meubel hoor Robbert

    Ziet er strak uit.
    Laatst aangepast door Jasper_K : 25-04-2007 om 17:35
    Sony ES | Primare | Panasonic | Audio Physic | REL | CEC | Pioneer | Van den Hul | QED | Cable Talk | Supra

  2. #27

    Standaard

    Dit is de mijne ... ook zelfbouw.



    En close-up ...



    Wel iets totaal anders ...
    Sony ES | Primare | Panasonic | Audio Physic | REL | CEC | Pioneer | Van den Hul | QED | Cable Talk | Supra

  3. #28

    Standaard


    Hier al 2 foto`s.
    Laatst aangepast door raymen : 25-04-2007 om 18:43
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  4. #29
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Dat ziet er nog eens goed uit!!

    Nu kan ik eindelijk de puntjes op de i gaan zetten bij mijn meubel. Wat zal dat een opluchting zijn

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door R Klemkerk Bekijk bericht
    Dat ziet er nog eens goed uit!!

    Nu kan ik eindelijk de puntjes op de i gaan zetten bij mijn meubel. Wat zal dat een opluchting zijn
    Ben erg benieuwd naar het eindresultaat Robbert, zonder lichte doorzakking zal het net dat beetje strakker zijn. Al plannen voor massaproduktie :razz: ?

  6. #31

    Standaard

    Hallo knutselsmurfen,

    Zelf zou ik ook graag een nieuw meubel willen. Binnenkort zal een 42" LCD aan de muur komen te hangen, maar daarbij wil ik ook direct alles netjes hebben georderd en weggewerkt.

    Ik zoek zoiets als R Klemkerk heeft gemaakt.


    Dan wellicht iets breder en met zes openingen (alla Offtrack).


    Omdat ik niet zo'n doe-het-zelver ben, wil ik vragen waar het beste een meubel te verkrijgen. Is er een bepaalde naam voor dit soort meubels?

    De volgende componenten moeten daarin geplaatst kunnen worden:
    - XBOX 1 (SCART)
    - XBOX 360 (COMPONENT)
    - Wii (VIDEO)
    - HDD/DVD Recorder (SCART)
    - Decoder (SCART naar HDD RECORDER)
    - HTPC (HDMI)
    - (en wellicht in de toekomst nog wel een component/hdmi switchbox)

    Stel jullie reacties zeer op prijs.

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jasper_K Bekijk bericht
    Dit is de mijne ... ook zelfbouw.



    En close-up ...



    Wel iets totaal anders ...
    Totaal anders maar beslist niet lelijk om te zien!

  8. #33

    Standaard

    Creatox,

    bij de IKEA is een hoop te krijgen, evenals bij lokale meubelboeren.

  9. #34

    Smile

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit Bekijk bericht
    Totaal anders maar beslist niet lelijk om te zien!
    Thanks Edgar.

    Hij zal binnenkort alleen wel een andere kleur krijgen omdat hij niet bij de nieuwe vloer past. Maar hij moet toch uit elkaar als we gaan verhuizen dus ik hoop dat ik dan meteen genoeg tijd heb om hem te schilderen.
    Sony ES | Primare | Panasonic | Audio Physic | REL | CEC | Pioneer | Van den Hul | QED | Cable Talk | Supra

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jasper_K Bekijk bericht
    Thanks Edgar.

    Hij zal binnenkort alleen wel een andere kleur krijgen omdat hij niet bij de nieuwe vloer past. Maar hij moet toch uit elkaar als we gaan verhuizen dus ik hoop dat ik dan meteen genoeg tijd heb om hem te schilderen.
    Als ik zie hoe hij in elkaar zit, zal dat nog een hele klus worden :wink: . Maar ik vind het wel wat hebben met die grote bouten en draadeindes, het is jammer dat zoiets bij mij niet gaat lukken.

  11. #36
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit Bekijk bericht
    Ben erg benieuwd naar het eindresultaat Robbert, zonder lichte doorzakking zal het net dat beetje strakker zijn. Al plannen voor massaproduktie :razz: ?
    Als er genoeg animo voor is

    Ik vond het wel erg leuk om het zelf te maken overigens

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door R Klemkerk Bekijk bericht
    Als er genoeg animo voor is

    Ik vond het wel erg leuk om het zelf te maken overigens
    Feit is dat je van zelfgemaakte dingen toch vaak net wat meer kan genieten dan een standaard iets. Helaas ben ik niet zo superhandig en wat zelfbouwen betreft nogal ongeduldig .

  13. #38
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Ik ben gisteren bij Raymen geweest om zijn creatie die hij gemaakt heeft voor mij op te halen.

    De foto's van zijn creatie staan hier een paar reacties boven, het uiteindelijke resultaat is verbluffend. Ik ben er enorm blij mee.






  14. #39

    Standaard

    Het is echt mooi Robbert, en de oplossing van Raymen maakt het net dat tikkie strakker!

  15. #40

    Standaard




    mijn zelfgemaakt meubel. playstation 3 is ondertussen verhuisd boven de surround reciever, en krijgt binnekort gezelschap van de INDI HD recorder

  16. #41

    Standaard

    Dat ziet er uit als een mooi meubel. Die sub in de meubel, zorgt dat niet voor ongewenste trillingen in je kast, en voor vervelende bij geluiden?
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  17. #42

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seth__Gekko Bekijk bericht
    Dat ziet er uit als een mooi meubel. Die sub in de meubel, zorgt dat niet voor ongewenste trillingen in je kast, en voor vervelende bij geluiden?
    Mijn surround installatie heeft maar een beperkt wattage, dus dat probleem stelt zich niet echt.

  19. #44

    Standaard

    Ik wordt erg jaloers als ik al jullie mooie meubels zie vooral die van Klemkerk vind ik super. Overigens ik heb die van Joostpolletje gezien en daar wordt ik ook erg vrolijk van. Echt heel strak. Zelf heb ik een dvd kast gebouwd met een capaciteit van 660 DVD's (kan ik nog lekker doorsparen).
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)

  20. #45

    Standaard



    Excuses voor de kwaliteit (telefoon).
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  21. #46

    Standaard

    ik zie bar weinig op de foto, maar volgens is het een vrij breed meubel met diverse vakken voor de apparatuur . Kun je eens een betere foto plaatsen, ben nu wel benieuwd eigenlijk.

  22. #47

    Standaard

    Scherp en stilhouden is 'n andere kunst met 'n tig jaar oude qtek...

    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  23. #48

    Standaard

    Langzaam zien we meer, heb je geen echte digicamera?

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit Bekijk bericht
    Langzaam zien we meer, heb je geen echte digicamera?
    Momenteel niet, deze hou je tegoed van me ...
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  25. #50

    Standaard

    Poging nr 3, met wat extra licht erop

    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •