De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard [Profiler 3.0] Link naar online collectie in profiel

    Nu er een nieuwe versie van DVD Profiler uit is gekomen onder een ander bedrijf is ook de url van de online collecties veranderd...en dit zal dus ook door moeten worden gevoerd in het DVD.nl forum systeem...

    Mijn suggestie, zoals ik deze ook al maakte in het "DVD Profiler 3.0 is er!" topic:

    Maak twee radiobuttons aan waarbij je kan kiezen welke profiler je nog gebruikt:


    En zorg dmv een simpel stukje php dat de url die wordt weggeschreven naar de database afhankelijk wordt van de gekozen radiobutton:
    -2.x: http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/ [de ingevulde naam]
    -3.x: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/ [de ingevulde naam]

    Wat vinden andere hiervan? Hebben jullie zelf nog suggesties hoe dit eventueel beter zou kunnen?
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  2. #2

    Standaard

    Dit lijkt me uitstekend. Wilde het net zelf voorstellen.
    [ SafeTrader / ***** Five-Star Trader ]
    . · You are my center when I spin away. Out of control on videotape. On videotape · .

  3. #3

    Standaard

    Op het nieuwe forum (verwachting is nog dat dit deze maand gerealiseerd wordt) wordt hier zeker aandacht aan besteed!
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  4. #4

    Standaard

    Ok, dat is mooi om te horen (beide feiten...een nieuw forum lijkt me ook heel spannend ).
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  5. #5

    Standaard

    Alleen lijkt het bij mij niet te werken. Ik heb net nog eens gedubbelcheckt, en heb wel degelijk 3.x geselecteerd en juiste profiler name, maar in mijn posts is nergens een link naar mijn collectie te vinden.

    PS: link van Ludo doet het trouwens ook niet. De link is er wel, maar is een link zonder profiler name in.

  6. #6
    Robert Verdam
    Guest

    Standaard

    Ik ga dat voor je aanpassen. Zit zo te zien een bugje in mijn code die de icoontjes ophaalt.

  7. #7
    Robert Verdam
    Guest

    Standaard

    Bugje gefixed, wat 1 letter verschil in een tabel-aliasnaam toch veel verschil kan maken !

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robert Verdam Bekijk bericht
    Ik ga dat voor je aanpassen. Zit zo te zien een bugje in mijn code die de icoontjes ophaalt.
    De firma dankt u .

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •