Pagina 15 van 18 EersteEerste ... 51112131415161718 LaatsteLaatste
De resultaten 351 tot 375 van 448 worden weergegeven.
  1. #351

    Standaard

    Nog 2 levels en ik heb Halo uitgespeeld


    ( maar wel op easy )
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  2. #352

  3. #353

  4. #354

    Standaard

    Ok wat dacht je hier dan van?? lijkt me wel iets voor jouw, ik heb het ook geplaatst voor jouw, veel plezier ervan.

  5. #355

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scorpion
    Ok wat dacht je hier dan van?? lijkt me wel iets voor jouw, ik heb het ook geplaatst voor jouw, veel plezier ervan.
    Wat je zegt ben je zelf. Dit klinkt misschien kinderachtig, maar ik probeer te communiceren op het niveau van Scorpion.

  6. #356

    Standaard

    Je kan het wel proberen Luthor, maar dan moet je eerst de basischool afmaken. daarna nog wat jaartjes ergens anders op school zitten en daarnaast naast al dat gedoe ook nog eens een echt leven zoeken.

    Want je haalt het kinderachtige nivo van mij nog niet eens als je het probeerd. Want zoals je al hebt gelzen, zeg dat plaatje niets over jouw....Het was maar een plaatje, voor jouw.

    En als je dit persoonlijk oppakt zegt dat meer over jouw dan over mij, want ik hou mijn internet leven helemaal gescheiden van mijn persoolijk leven....
    BTW.... Waarom ben jij eigenlijk altijd online???

    En weet je waarom ik zo kinderachtig doe???Nee natuurlijk niet!!. Omdat het juist de grootste fun is om jullie over zoiets zieligs op te naaien, en ik moet zeggen dat het erg goed lukt. Het ene zinloze berichtje na de andere, en waarom??? omdat iemand een xbox beter vind dan een GC.... Wat kan mij dat allemaal verrotten, Ik zal hiet niets meer posten want het is al bewezen dat ik jullie met 1 berichtje flink heb laten denken.

    Dus AJUH....enne.....nah laat maar zitten!

  7. #357

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scorpion
    Ik zal hiet niets meer posten
    En nu maar hopen dat Scorpion een man van zijn woord is.
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  8. #358

    Standaard Re: Basisschool ???

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Hout
    Edit: nu ik je eerste zin nog eens nalees, vraag ik me af of daar uberhaupt wel staat wat je had willen zeggen . Inderdaad: Niemand haalt jouw kinderachtige niveau, hoe hard ze het ook proberen.
    Haha, echt goed gelezen Rob, zelf was ik er niet, dus kon ik niet reageren, maar hij is erg goed

  9. #359

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door starbuck


    En nu maar hopen dat Scorpion een man van zijn woord is.
    Als het een man van z'n woord is, dan verkoop ik mijn XBOX

  10. #360

    Standaard

    Heej ..waarom gaan jij en Pieter niet lekker naar een GayCube forum toe, dan laten jullie elkaar daar maar eens goed verwennen.
    Heej..dat klinkt als iemand die gefrustreert is, mooi mijn missie is geslaagd hahahahahahahaha

    klinkt ook niet echt intelligent, dus waar blijven die feiten?

  11. #361

    Standaard

    Hier heb je wat feiten, Pietertje....eet smakelyk...

  12. #362

    Standaard

    Ik weet niet veel van de XBOX, geef mij maar de Gameboy

  13. #363

    Standaard

    nou....een XBOX is en heeeeeeeeeeeeele grote soort Gameboy, maar dan zonder schermpje...en zonder tetris...

  14. #364

    Standaard

    btw....volgens gamers.nl kun je nu WEL de xbox voor 299 € kopen en toch nog aansprake maken op de 2 gratis games en joypad...slick huh!?

  15. #365

    Standaard

    Ik hoorde juist van een vriend dat de MM en Microsoft overeen waren gekomen dat dit niet zou kunnen (helaas weet ik er niet meer over....).

    En je moet toch de aankoopbon meesturen met dat aanvraag-formulier....of hoef je alleen het serial-nummer in te vullen ?
    "Time for power draw near."

  16. #366

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Laura van de Berg
    Ik weet niet veel van de XBOX, geef mij maar de Gameboy
    Inderdaad... probeer zo´n X-Box maar eens in de trein te spelen... LOL

  17. #367

    Standaard

    Ik heb nog geen idee hoe dat allemaal in zyn werk zal gaan...het is op dit moment allemaal nog een beetje vaag of mensen die hem nu voor 299 €uro kopen, OOk toch nog die 2 gratis games en joypad mee kunnen pikken als ze snel zyn...
    Ik hoop van wel...want dan zal ik hem zeker kopen...want dan heb ik myn DVD speler, en myn Gf kan lekker Dead or Alive gaan spelen en my dan in elkaar meppen...zo is iedereen weer happy dan

    Ik geloof dat je dat formulier kan downloaden op de site, maar maybe dat de winkels die hem goedkoop aanbieden zelf de serienummers aangeven by microsoft en dan zelf die gratis games en joypads opeisen...

  18. #368

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Laura van de Berg
    geef mij maar de Gameboy
    Wanneer zal ik komen?

  19. #369

  20. #370

    Standaard

    Rob slaat de spijker op z´n kop.... LOL

  21. #371

    Standaard

    Hier heb je wat feiten, Pietertje....eet smakelyk...
    die feiten zijn dus compleet onjuist, ten eerste is de CPU opgewaardeerd tot 485 MHz samen met wat meer processortjes, ten tweede is dit geen vergelijking gezien er bij de gamecube overal onbekend staat (niet echt objectief) en de fabriek die de xbox processor maakt staat bekend om zijn burnouts dus ze laten hem nooit hoger lopen daan 600MHz terwijl je de processor van de gamecube kunt pushen tot 10x de hoeveelheid (piek van 4000MHz) dus eigenlijk gezien de feiten is de gamecube wel degelijk sneller, en trouwens we zien het wel aan de spellen die er 100x mooier uitzien dan die grijze kleurloze xbox games, nogmaals dit is geen mening DIT zijn feiten.

  22. #372

    Standaard

    jawel, vertrouw me maar dat kan wel

  23. #373

    Standaard

    Ok Pietertje...jy zal wel gelyk hebben....
    Ik denk dat ik tóch een x-box ga kopen, als dat van die 2 gratis games en joypad werkt...en als ik er ontevreden over ben dan mag je me heel erg hard uitlachen, als je dat zo graag wilt...

    Ik ben het trouwens eens met de kritiek dat er voor de -box nog iets te weinig echt aansprekelyke toppers gepland zyn voor de komende tyd...tenminste niet spellen waar ik echt van hou...
    Jammer dat GTA 3 niet uitkomt op de X Box...

  24. #374

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Yi-Long
    Ok Pietertje...jy zal wel gelyk hebben....
    Ik denk dat ie dat voor het eerst hoort, na scorpion

  25. #375

    Standaard

    hehehe...was de sarcastische ondertoon niet duidelyk genoeg?!

    Hy is gewoon een simpel-denkende (of niet-denkende) idioot....hy snapt niet dat verschillende consoles hun eigen voor en nadelen kunnen hebben...plus het hangt ook van persoonlyke smaak af natuurlyk...
    Dreamcast is geflopt, maar ik heb er ongelooflyk veel plezier aan beleefd en het was dan ook meer een fout van de marketing mensen van sega dat ie flopte, dan door de kwaliteit...
    Dus als ik strax een X-box koop hoop ik ook dat ik er veel plezieraan zal hebben en ik denk hetw el...helemaal als ik hem voor 299€ kan kopen en dan toch nog extra joypad en 2 spellen erby kan krygen....dan is myn vriendin ook weer bly
    En anders heb ik gewoon een leuke DVD speler en dan wacht ik wel gewoon tot de spellen afgeprysd worden en dan koop ik ze dan...it's simple...

Pagina 15 van 18 EersteEerste ... 51112131415161718 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •