Pagina 2 van 18 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 448 worden weergegeven.
  1. #26
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    Hehe, gelukkig dat er nog iemand is die het met mij eens is, de X-Box is gewoon een hele goeie console en iedereen die dat ontkendt weet niet waar hij/zij over praat.
    Ik ontken cker niet dat dit een goeie console is, maar ik zeg er
    wel bij dat ik betwijfel of hij de concurrentie aan kan met de
    Ps2 en de komende Gamecube ! Maar goed dat zien we wel
    voorlopig is voor mij eventjes Ps2 de laatste spelconsole geweest.

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Danny Schouten


    Ik wil even reageren op iedereen die de X-box bij voorbaat al k*tconsole noemen.
    Als je het ding nog niet in actie heb gezien, waar bemoei je je dan in hemelsnaam mee?
    Ik ben nu zo'n maand of 2 de gelukkige eigenaar van een Amerikaanse X-box en ik ben er zeer tevreden mee.
    Spellen zoals Project Gotham, Halo en Jet set radio future zijn echte toppers.
    Natuurlijk kan je beter dvd's bekijken op een losse speler, maar daar gaat het helemaal niet om bij een console.
    Het is gewoon een extra optie, net zoals je een dvd speler in je pc hebt zitten.
    Of zeiken jullie ook maar gelijk alle pc's af omdat een gewone speler beter is?
    Ik heb al sinds de commodore 64 dit soort discussies aangehoord van "mijn computer is beter dan de jouwe!" en wordt er nou eigenlijk wel een beetje schijtziek van!
    Dit is hetzelfde als dat je zegt dat appels beter zijn dan bananen.
    Zo'n discussie slaat ook nergens op.
    Dit wou ik effe kwijt en om jouw vraag te beantwoorden, ja er zit wel een digital output op maar daar moet je een special stekkertje voor kopen en dan kan je van spellen zoals Dead or Alive 3 en Genma Onimusha genieten van de DD5.1 en binnenkort DTS.
    En of de PS2, GameCube of X-box nou de beste is, het zal me verder aan mijn reet roesten want ik ben tevreden met mijn box!
    Those are wise words, my friend!
    StarTrader

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob Peters


    En de PS2 is ook een goede console. En dan is die discussie ook weer afgesloten
    Tuurlijk is de PS2 ook een goede console, maar dan hoeft niemand de X-Box zomaar af te kraken, alleen omdat ie van Microsoft is.

  4. #29

    Standaard

    Gelijk heeft Luther want jullie komen waarschijnlijk allemaal op het internet via Windows van Microsoft of niet soms????
    Jordé den Tenter Formally Known As JDT.

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    Tuurlijk is de PS2 ook een goede console, maar dan hoeft niemand de X-Box zomaar af te kraken, alleen omdat ie van Microsoft is.
    En daar gaan we weer.......
    Dat zeg ik toch ook niet! Ik heb een PS2, ik ben daar blij mee en ik heb met de Xbox gespeeld en die vond ik ook goed (niet beter)
    En wat die hele Microsoft bullsheit, ik hoor bij mij op school ook van de leraren dat Windows eigenlijk helemaal niet het allerbeste systeem is. Maar ik gebruik het en het werkt, dus lekker boeiu! Ok zo goed? Punt

  6. #31

    Standaard

    Waarschijnlijk wel en daarom vind ik het zo schijnheilig dat iedereen tegen Microsoft is , terwijl iedreen het gebruikt, dat is eigenlijk net als met vrouwen. Ik hou wel van vrouwe, terwijl er heel vel mensen klagen, maar ik hou van ze

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob Peters
    Ok zo goed? Punt
    Prima, ik had ook geen kritiek op jou hoor, maar meer op Edwin

  8. #33

  9. #34
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Wat zaniken jullie toch ?

    Hebben jullie hem uitgevonden ? NEE
    Hebben jullie er winst van ? NEE

    We zijn allemaal consumenten die graag een dvdtje kijken en
    misschien ook een spelletje spelen die te veel betalen voor
    een apparaat wat zowel zijn voordelen als zijn nadelen heeft.
    Iemands ogen nu open gegaan of blijven we discussieren netzo
    als paars of er nog 20000 verkeersdrempels in nederland erbij
    moeten ja of nee.

    AT YOUR SERVICE....

  10. #35

    Standaard

    Maar weten jullie dat Microsoft geen winst maakt op de X-Box? Ze maken alleen winst op de spellen, ze waren ook goedkoper dan de PS2 toen de PS2 uit kwam

  11. #36

    Standaard

    xbox, gamecube, ps2 het maakt mij geen moer uit, alleen op de gamecube zijn de vetste spellen, alleen 1 nadeel dat ie geen digitale uitgang heeft

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    Prima, ik had ook geen kritiek op jou hoor, maar meer op Edwin
    Probeer eerst maar eens een stelling hard te maken dan, ipv dingen te roepen die kant noch wal raken..
    Life is like a donut... Round, with a hole in the middle...

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin vd Zwaard



    ... bijna 30 ... TOT ZIENS !
    Wel Edwin, na je niet al te slimme opmerkingen in deze thread is dit toch wel de meest trieste.

    dus pak je panty, en trek hem over je hoofd en ga je schamen, snotjong.

    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  14. #39
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    Maar weten jullie dat Microsoft geen winst maakt op de X-Box? Ze maken alleen winst op de spellen, ze waren ook goedkoper dan de PS2 toen de PS2 uit kwam
    Géén winst maken op een machine die over de toobank gaat voor
    omgerekend bijna 800 piek vind ik dat dan zeer slecht werk !

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul Hauer


    Géén winst maken op een machine die over de toobank gaat voor
    omgerekend bijna 800 piek vind ik dat dan zeer slecht werk !
    Het is toch echt zo, ze maken de winst op de spellen, de winkels maken natuurlijk wel winst op de X-Box.

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin vd Zwaard
    juist... bijna 30 en gelukkig een xbox... TOT ZIENS !
    Voor kinderen lijkt 30 inderdaad heel ver weg en erg oud. Daar zou je nu wel overheen gegroeid moeten zijn eigenlijk. Maar goed jij loopt dus een beetje achter in je ontwikkeling, kun je ook niks aan doen.

    Oja, ik ben 31 (hoef je het niet op te zoeken).

    Dag Edje ga maar weer verder knikkeren, en doe je even een schone luier aan, je stinkt...

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marika
    Maar goed jij loopt dus een beetje achter in je ontwikkeling, kun je ook niks aan doen.

    Oja, ik ben 31 (hoef je het niet op te zoeken).

    Dag Edje ga maar weer verder knikkeren, en doe je even een schone luier aan, je stinkt...

    HAHAHAHA.....

    Uhh.. over achterblijven gesproken, wie heeft er nou een poppen pagina ??

    En dat je 31 was, kon ik ook al aan je foto zien hoor, al schatte ik je iets ouder...

    Krijg ik nou ineens alle dertigers over me heen ofzo... Ik heb toch nix over dertigers gezegd !?

    Dat mensen van dertig, die roepen gelukkig te zijn met een spelcomputer op MIJ vreemd overkomen, zegt toch niets over de hele bevolkingsgroep ???

    Maareh, diegenen die er zo fel op reageren zit het nogal hoog denk ik, dus bij deze mijn excuses voor die opmerking, hij was niet zo bedoeld..
    Life is like a donut... Round, with a hole in the middle...

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door starbuck


    Wel Edwin, na je niet al te slimme opmerkingen in deze thread is dit toch wel de meest trieste.

    dus pak je panty, en trek hem over je hoofd en ga je schamen, snotjong.
    Niet alle mannen lopen met panty's starbuck.. en over schamen gesproken, haal die hand eens voor je gezicht weg:

    Je kop kan namelijk nooit zo lomp zijn als je opmerkingen
    Life is like a donut... Round, with a hole in the middle...

  19. #44
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Oog om Oog tand om tand in dit draadje....

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul Hauer
    Oog om Oog tand om tand in dit draadje....
    Ach ja, moeten ze maar niet zo fel op iets reageren wat helemaal geen betrekking op hun heeft...
    Life is like a donut... Round, with a hole in the middle...

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin vd Zwaard


    Ach ja, moeten ze maar niet zo fel op iets reageren wat helemaal geen betrekking op hun heeft...
    Als het geen betrekking op mij had, had je geen reactie gezien van mij...ben 33 en wordt extreem gelukkig van de nieuwe gamecube.

    En die hand voor mijn gezicht is bedoeld om mijn afschuw en verbazing te verbergen als ik weer 1 van jouw heldere berichtjes lees

    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door starbuck
    ...ben 33 en wordt extreem gelukkig van de nieuwe gamecube.
    Jah, dit zegt genoeg...
    Life is like a donut... Round, with a hole in the middle...

  23. #48

    Standaard

    Heej Edwin, misschien dringt het nu eindelijk tot je door dat we hier niet zitten te wachten op persoonlijke aanvallen op iemand, je zit steeds iedereen af te zeiken, terwijl geen van ons jou zit af te kraken. Hierop kon je dus gaan wachten. Ik was niet van plan om ooit nog een keer op jou te reageren, maar ik wil ff aan Marika en Starbuck laten zien dat ik het met ze eens ben.

    Het is jammer dat er krassen op sommige DVD's zijn verschen die op de X-Box zijn afgespeeld

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin vd Zwaard



    Dat mensen van dertig, die roepen gelukkig te zijn met een spelcomputer op MIJ vreemd overkomen, zegt toch niets over de hele bevolkingsgroep ???


    Ik wordt altijd blij van mensen die nog gelukkig kunnen zijn met een klein dingetje, maar dat zal wel aan mij liggen
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    Heej Edwin, misschien dringt het nu eindelijk tot je door dat we hier niet zitten te wachten op persoonlijke aanvallen op iemand, je zit steeds iedereen af te zeiken, terwijl geen van ons jou zit af te kraken. Hierop kon je dus gaan wachten. Ik was niet van plan om ooit nog een keer op jou te reageren, maar ik wil ff aan Marika en Starbuck laten zien dat ik het met ze eens ben.

    Het is jammer dat er krassen op sommige DVD's zijn verschen die op de X-Box zijn afgespeeld

    En spuit 11 heeft WEER een post... goed zo !!!
    Life is like a donut... Round, with a hole in the middle...

Pagina 2 van 18 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •