Pagina 26 van 42 EersteEerste ... 1622232425262728293036 ... LaatsteLaatste
De resultaten 626 tot 650 van 1044 worden weergegeven.
  1. #626

    Standaard

    Dan vraag ik me af hoe dicht jij op je tv zit als je zit te internetten

    Want ik zit ongv 2 meter ervan af en ik zie echt geen moer als ik bijv, dit forum open.

    Voor mij hoeven dus al die dingen niet,heb hem voor gamen en BR that's it.
    Panasonic TH46PZ80-Panasonic BD30-Canton 5.1 speakerset-X360 Elite-HTC Desire HD-Sony Vaio NW.
    DVD.nl---4 Startrader | dvdforum----goldtrader

  2. #627

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door sharky Bekijk bericht
    Dan vraag ik me af hoe dicht jij op je tv zit als je zit te internetten

    Want ik zit ongv 2 meter ervan af en ik zie echt geen moer als ik bijv, dit forum open.

    Voor mij hoeven dus al die dingen niet,heb hem voor gamen en BR that's it.
    Je kunt hem gewoon op inzoomen zetten door op de R3 te drukken en dan met L2 en R2 verder in en uit te zoomen. Ik vind het wel lekker werken.

  3. #628

    Standaard

    Nee elke keer lopen zoemen en klooien totdat je wat ziet is lekker handig.
    Loop wel naar me PC die 2 meter verder op staat.
    Panasonic TH46PZ80-Panasonic BD30-Canton 5.1 speakerset-X360 Elite-HTC Desire HD-Sony Vaio NW.
    DVD.nl---4 Startrader | dvdforum----goldtrader

  4. #629

    Standaard

    Die browser was voor mij wel handig toen mijn pc in reperatie was. Het is geen IE of Firefox maar ik kon naar mijn fav websites surfen.

  5. #630

    Standaard

    Ik loop wel naar mijn Mac...
    Citaat Oorspronkelijk gepost door sharky Bekijk bericht
    Nee elke keer lopen zoemen en klooien totdat je wat ziet is lekker handig.
    Loop wel naar me PC die 2 meter verder op staat.

    Die browser is natuurlijk wel handig om youtube op te kijken enzo. Maar serieus browsen doe je met een muis en toetsenbord. Het is wel handig om films mee te downloaden enzo en voor mijn UT3 mods. Ik zou hem niet willen missen i.i.g. en pretenderen dat het er niet op hoort is natuurlijk voor het plebs.

    Die browser zit er gewoon op omdat Sony dat wil en de 360 er GEEN heeft.
    Laatst aangepast door Trat : 13-02-2008 om 09:52
    HD DVD losing the High-Def War vs Blu Ray
    http://www.youtube.com/watch?v=ywWfmRdOmJ0

  6. #631

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Trat Bekijk bericht
    Ik loop wel naar mijn Mac...



    Die browser is natuurlijk wel handig om youtube op te kijken enzo. Maar serieus browsen doe je met een muis en toetsenbord. Het is wel handig om films mee te downloaden enzo en voor mijn UT3 mods. Ik zou hem niet willen missen i.i.g. en pretenderen dat het er niet op hoort is natuurlijk voor het plebs.

    Die browser zit er gewoon op omdat Sony dat wil en de 360 er GEEN heeft.
    Dat de 360 er geen 1 heeft intereseerd me ook niks.
    Of hij daardoor minder is ofzo?

    En in preciepe hoort het imo er ook niet op want heb een console om op te gamen en niet te internetten.
    Maar goed het is ook geen gameconsole meer vandaag de dag :wink:
    Panasonic TH46PZ80-Panasonic BD30-Canton 5.1 speakerset-X360 Elite-HTC Desire HD-Sony Vaio NW.
    DVD.nl---4 Startrader | dvdforum----goldtrader

  7. #632

    Standaard

    Dus je kunt wel internetten met je PS3?

    Ik heb dat ding namelijk staan, de 2.10 (?) update erop, maar er is geen hotmail pagina uit te krijgen. Alleen die PS3 shop!

    Hoe kan ik dan heel internet op?

  8. #633

    Standaard

    Heb ik ook last van. Hotmail.com is een no go area voor mij op de ps3. Beetje jammer maar goed. VOor de rest wel een leuke optie dat inet erop. Gebruik het alleen niet
    Michael Scott:If I had a gun, with two bullets, and I was in a room with Hitler, Bin Laden and Toby, I would shoot Toby twice.

  9. #634

    Standaard

    Installeer er linux op dan kun je gewoon firefox gebruiken..

    Maargoed, volgend interessant nieuwtje: 40GB krijgt mogelijk toch BC..
    http://kotaku.com/355645/is-playstat...dead-maybe-not

  10. #635

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hellboy Bekijk bericht
    Heb ik ook last van. Hotmail.com is een no go area voor mij op de ps3. Beetje jammer maar goed. VOor de rest wel een leuke optie dat inet erop. Gebruik het alleen niet
    Hotmail werkt niet eens op mijn Safari brouwser. Ik moet daar Camino voor opstarten voor mijn vriendin (kan ze zelf ook gelukkig, maar toch). Het kan goed zijn dat MS dat tegenhoudt voor de PS3 browser want dat doet MS ook met de Apple browser: ik kon eerst altijd op hotmail en sinds een half jaar niet meer.

    Wordt het trouwens niet eens tijd om hotmail vaarwel te zeggen en een Gmail accountje te nemen? Het was leuk toen in 1995 omdat iedereen het had, maar de tijd heeft niet stil gestaan. Werkt ook met een emailclient en dan kun je ook een beetje serieus mailen.
    Laatst aangepast door Trat : 13-02-2008 om 13:45
    HD DVD losing the High-Def War vs Blu Ray
    http://www.youtube.com/watch?v=ywWfmRdOmJ0

  11. #636

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SuperDre Bekijk bericht
    Installeer er linux op dan kun je gewoon firefox gebruiken..
    Waarom al die moeite? Dat Linux voegt echt niets toe IMO en de haren gaan je overeind staan hoe traag het boot en werkt...

    Maargoed, volgend interessant nieuwtje: 40GB krijgt mogelijk toch BC..
    http://kotaku.com/355645/is-playstat...dead-maybe-not
    Goed nieuws maar BC voegt niet zo veel toe IMO. Het handjevol mensen dat BC op hun PS3 speelt. Bedenk dat er zelfs mensen zijn die BC op hun PS3 willen om PS2 spellen te gaan kopen die ze nog nooit gespeeld hebben, dat gaat echt niet werken. Ik ken er genoeg die perse de 60GB versie wilden voor BC en uiteindelijk speelt er eentje nog wel eens Final Fantasy. Wat moet je met die oude meuk als je PS3 spellen kunt spelen? Net zoals filmverzamelaars moeten spelletjes verzamelaars eens in gaan zien dat de industrie niet om hen draait maar om de gewone man. En een beetje fan speelt PS2 games gewoon op zijn PS2...
    Laatst aangepast door Trat : 13-02-2008 om 13:43
    HD DVD losing the High-Def War vs Blu Ray
    http://www.youtube.com/watch?v=ywWfmRdOmJ0

  12. #637

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vinzzz Bekijk bericht
    Dus je kunt wel internetten met je PS3?

    Ik heb dat ding namelijk staan, de 2.10 (?) update erop, maar er is geen hotmail pagina uit te krijgen. Alleen die PS3 shop!

    Hoe kan ik dan heel internet op?
    Je bedoelt een URL invoeren? Gewoon de browser opstarten en dan 'start' drukken, toch?
    Laatst aangepast door Trat : 13-02-2008 om 13:41
    HD DVD losing the High-Def War vs Blu Ray
    http://www.youtube.com/watch?v=ywWfmRdOmJ0

  13. #638

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Trat Bekijk bericht
    Wordt het trouwens niet eens tijd om hotmail vaarwel te zeggen en een Gmail accountje te nemen? Het was leuk toen in 1995 omdat iedereen het had, maar de tijd heeft niet stil gestaan. Werkt ook met een emailclient en dan kun je ook een beetje serieus mailen.
    Kweenie, maar waarom een GMail account nemen als Hotmail (ofwel tegenwoordig Livemail) perfect werkt? Gmail is erg leuk voor google om jouw zuk door te kunnen snuffelen.. Er is niets beter aan GMail, het belangrijkste kun je, namelijk mail zenden/ontvangen, werkt ook met een emailclient en je kunt ook gewoon serieus mailen met hotmail..

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Trat Bekijk bericht
    Waarom al die moeite? Dat Linux voegt echt niets toe IMO en de haren gaan je overeind staan hoe traag het boot en werkt...
    Achja, waarom uberhaupt een computer gebruiken, pfff al die moeite..

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Trat Bekijk bericht
    Goed nieuws maar BC voegt niet zo veel toe IMO.
    Tja, voor jou voegt het misschien niets toe, maar voor anderen mensen wel, waarom PS2 spelletjes spelen op een PS2 als je ook een PS3 hebt, waarom dan weer zoveel moeite doen om eerst een oude console aan te sluiten terwijl je gewoon een goeie hebt die het ook moet kunnen.. Blijkbaar wordt de PS3 toch veel gebruikt ook voor PS1 games want de verkopen via de psnshop icm PS3 lopen goed, zelfs zo goed dat men dit nu dus ook overweegt voor PS2 games (maarja dan moet dus wel eerst de BC werken).. PS2 games zien er over het algemeen beter uit via de PS3 als op de PS2 zelf, dus dat is ook al een reden om het niet te spelen op een PS2, maar op de PS3. Tevens zijn er nog genoeg mensen die helemaal geen PS2 hebben, maar wel graag de spellen zouden willen spelen, en aangezien deze vaak een stuk goedkoper zijn dan PS3 games kun je op die manier tenminste nog lekker spelen terwijl je rustig aan het sparen bent om weer een PS3 game te kopen. Omdat het een oud spel is wil niet zeggen dat het spel dan ineens slecht is..

  14. #639

    Standaard

    Jongens, heb deze topic vrij veel gevolgd, maar weet deze vraag nou niet meer zeker:

    Kan je PS2 spellen spelen op de PS3? En maakt het dan nog verschil of je de 40 of 60 GB versie hebt?

    Alvast bedankt!

    Bas

  15. #640

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BassieB Bekijk bericht
    Kan je PS2 spellen spelen op de PS3? En maakt het dan nog verschil of je de 40 of 60 GB versie hebt?
    Op de 60GB versie kun je redelijk wat PS2 spellen spelen, op de 40GB versie voorlopig nog niet... Ik zeg voorlopig, omdat er sinds kort geruchten gaan dat ook voor de 40GB versie over niet al te lange tijd volledige software-emulatie zal verschijnen (PS2 spellen zullen dan (ook) te koop/downloaden zijn via PSN)..

  16. #641

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BassieB Bekijk bericht
    Jongens, heb deze topic vrij veel gevolgd, maar weet deze vraag nou niet meer zeker:

    Kan je PS2 spellen spelen op de PS3? En maakt het dan nog verschil of je de 40 of 60 GB versie hebt?

    Alvast bedankt!

    Bas
    De 60GB is nergens meer te koop en word ook niet meer gemaakt.
    Dus als je een 60GB wilt moet je ergens anders zoeken dan in de winkel
    Panasonic TH46PZ80-Panasonic BD30-Canton 5.1 speakerset-X360 Elite-HTC Desire HD-Sony Vaio NW.
    DVD.nl---4 Startrader | dvdforum----goldtrader

  17. #642

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BassieB Bekijk bericht
    Jongens, heb deze topic vrij veel gevolgd, maar weet deze vraag nou niet meer zeker:

    Kan je PS2 spellen spelen op de PS3? En maakt het dan nog verschil of je de 40 of 60 GB versie hebt?

    Alvast bedankt!

    Bas
    Had je niet ff kunnen google-en, beetje lui zo. Maar je ken niet op de 40GB ps2 spellen spelen. Je kon ook niet alle playstation spellen op de 60GB dus zo erg is het niet. Ik den k dat de 10.000 mensen die persee een ps2 ps3 wilde hebben er al wel eentje hebben gekocht. Het voegt niet zo veel toe, waarom die oude troep spelen als je vette nieuwe games hebt dan? Op de ps2 maakt Sony vette winst dus ze heben liever dat je die gewoon koopt. is ook leuker om op te spelen.

  18. #643

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen van K. Bekijk bericht
    Het voegt niet zo veel toe, waarom die oude troep spelen als je vette nieuwe games hebt dan? Op de ps2 maakt Sony vette winst dus ze heben liever dat je die gewoon koopt. is ook leuker om op te spelen.
    Vette nieuwe games? Oude troep? jij bent klaarblijkelijk geen echte gamer.. Maar weet je wat? dan speel jij toch gewoon die nieuwe troep, dan spelen wij wel die vette oude games..

  19. #644

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SuperDre Bekijk bericht
    Vette nieuwe games? Oude troep? jij bent klaarblijkelijk geen echte gamer.. Maar weet je wat? dan speel jij toch gewoon die nieuwe troep, dan spelen wij wel die vette oude games..
    Ben zeker wel een echte gamer man, daarom speel ik die oude troep op mijn ps2, ik zou niet eens zo'n 60gb willen hebben omdat hij meer lawaai maakt. playstation is best wel stil, maar de 40gb is dat pas echt want daar zit een andere chip in die is zuiniger en word minder warm...

  20. #645

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen van K. Bekijk bericht
    Ben zeker wel een echte gamer man, daarom speel ik die oude troep op mijn ps2, ik zou niet eens zo'n 60gb willen hebben omdat hij meer lawaai maakt. playstation is best wel stil, maar de 40gb is dat pas echt want daar zit een andere chip in die is zuiniger en word minder warm...
    Inderdaad, een echte gamer speelt alles. Liever gameplay dan mooie plaatjes...
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  21. #646

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Inderdaad, een echte gamer speelt alles. Liever gameplay dan mooie plaatjes...
    Ja precies, en alles werkte nou eenmaal niet op de NL playstation 3 dus houd ik mooi mijn ps2. Ik vind het er ook mooier uitzien want sommige games zien er verrot uit als ik ze via de ps3 speel... Ik heb mijn oude ps2 laatst verkocht en een neiwue slimline gekocht voor €100: super tevreden mee hoor. laat die ps3 maar lekker goedkoper zijn. de meeste mensen hebben liever 20gb minder en geen bc (boeit ze niet) en dat hij dan 100 euro goedkoper is...

  22. #647

    Standaard

    Ik wil ook de PS3 als blu-ray speler gaan aanschaffen. Ik heb een 1080p TV, dus da's geen probleem. Via de HDMI kabel kan ik dan van super beeld genieten.
    vraag is echter of ik dan ook van mooi surround geluid kan genieten via de optical out naar mijn Onkyo versterker? Dit is een ouder model, dus ondersteunt nog niet de HD formaten en heeft geen HDMI. Worden de signalen (DTS en DD) dan wel in de hogere HD bitrate naar mijn receiver verstuurd?

  23. #648

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen Driessen Bekijk bericht
    Ik wil ook de PS3 als blu-ray speler gaan aanschaffen. Ik heb een 1080p TV, dus da's geen probleem. Via de HDMI kabel kan ik dan van super beeld genieten.
    vraag is echter of ik dan ook van mooi surround geluid kan genieten via de optical out naar mijn Onkyo versterker? Dit is een ouder model, dus ondersteunt nog niet de HD formaten en heeft geen HDMI. Worden de signalen (DTS en DD) dan wel in de hogere HD bitrate naar mijn receiver verstuurd?
    Als je versterker dat niet ondersteund, waarom wil je dan dat de playstation dit alsnog doorstuurt?
    Never argue with a fool. People might not be able to tell the difference.
    If you absolutely must, keep as serene as is possible. Do not let them provoke you. Ever. Being really, really, really sarcastic in a calm tone of voice is a good way. See The Matrix. Remember when Neo fights the agent with one hand? Look like that. Let them get worked up. Have fun.

  24. #649

    Standaard

    De DD en DTS signalen worden wel in een hogere bitrate van respectievelijk 640 kbps en 1509 kbps doorgegeven maar dit is geen Hd....
    Panasonic TH-42PY FullHD - Denon A1SR - 1 x B&W HTM - 2 x B&W 804 - 2 x B&W 805 - Rel Storm subw. - ps3 - HK HD760


  25. #650

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen Driessen Bekijk bericht
    Ik wil ook de PS3 als blu-ray speler gaan aanschaffen. Ik heb een 1080p TV, dus da's geen probleem. Via de HDMI kabel kan ik dan van super beeld genieten.
    vraag is echter of ik dan ook van mooi surround geluid kan genieten via de optical out naar mijn Onkyo versterker? Dit is een ouder model, dus ondersteunt nog niet de HD formaten en heeft geen HDMI. Worden de signalen (DTS en DD) dan wel in de hogere HD bitrate naar mijn receiver verstuurd?
    Inderdaad via de HDMI naar je TV krijg je superbeeld.

    Via de Toslink (optische kabel) krijg je een hogere bitrate als dan je gewend bent van de standaard DVD, dus in weze krijg je dan al beter geluid. Je krijgt niet via de Toslink de HD audio bitrates, daar is Toslink niet geschikt voor. Normaal gesproken gaan de HD audio via de HDMI, maar als je receiver daar niet geschikt voor is, dan houd het op.

    Bij de PS3 dien je te kiezen voor geluid via de HDMI of geluid via de Toslink, het is maar 1 van beide die werkt. In mijn geval heb ik voor de Toslink gekozen, mijn receiver staat toch altijd aan als ik films kijk. Het geluid over de Toslink is zeer goed, om van de HD audio streams te kunnen genieten dien je niet alleen te beschikken over de geschikte apparatuur, maar ook over hele goede speakers. Persoonlijk denk ik dat alleen mensen met rondom volwaardige (Full Range) high end speakers wat zullen hebben aan de nieuwe audio formaten. Misschien wel een stimulans om de luidsprekerfabriekanten van meer klanten te voorzien. Ik denk niet dat de mensen met een satellietsysteem profijt zullen hebben van de nieuwe audio formaten, technisch is er wel veel mogelijk, maar om het ook werkelijk te kunnen genieten..... dat kan wel een een paar centjes kosten.

    Zelf ben ik tevreden met het geluid dat ik via de Toslink binnenkrijg al heb ik wel de mogelijkheden om de nieuwe audioformaten weer te geven. Het is maar wat je echt belangrijk vind, maar ik denk niet dat je jezelf tekort doet met een PS3 en het geluid via de Toslink, ik kan er best mee leven:wink:
    Have fun and enjoy your collection

Pagina 26 van 42 EersteEerste ... 1622232425262728293036 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •