Pagina 29 van 42 EersteEerste ... 1925262728293031323339 ... LaatsteLaatste
De resultaten 701 tot 725 van 1044 worden weergegeven.
  1. #701

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pretorian22 Bekijk bericht
    dat is onzin. als je aangemeld bent op je router kijkt hij gewoon naar dat netwerk en niet naar alle andere netwerken in de buurt. dat is alleen als je gaat zoeken om verbinding temaken. als je met iemand belt gaat je telefoon toch ook niet eerst alle andere telefoontjes in de buurt af om iemand te bellen.

    ik heb thuis mijn ps3 ook gewoon op een linksys router en nooit last. storingsfaktoren voor draadloos netwerk zijn voornamelijk metalen platen in de muren, te dikke muren of teveel electronische apparatuur tussen de bronnen in (lees koelkast, magnetron etc)
    Uhm.. het is wel degelijk zwaar van invloed hoeveel draadloze netwerken er rondom jouw apparatuur zijn, tuurlijk kijkt hij 'gewoon' naar dat netwerk, maar op dezelfde frequentie zitten wel een hoop meer netwerken waar hij dus rekening mee moet houden dat die niet die pakt. Hoe mee draadloze netwerken, hoe groter de kans op 'collisions' en hoe groter de kans dat hij steeds moet corrigeren..

  2. #702

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Ik heb wel even wat met andere channels gespeeld, maar omdat dat niet direct iets opleverde en omdat m'n router maar op 3 meter afstand staat heb ik gewoon de makkelijkste route uitgekozen en een kabeltje uitgerold.

    Ik gebruik op m'n GL trouwens ook een alternatieve firmware (Tomato) maar je signaalsterkte zover opvoeren vind ik toch wat link. Word je router niet heel erg warm?
    Ik denk dat het je xbox dan is. Als je router op 3 meter afstand staat en het loopt niet zo lekker als je zei dan is dat usb ding gewoon gammel. Want op 3 meter afstand kan je hele straat wel op hetzelfde kanaal zitten: hij zal altijd in dat kanaal de meest sterke band pakken, tenzij je ontvanger gammel is. Uiteraard is het dan (in het geval van een 360 en een router die zo dicht bij staat) een betere keus om het wired te verbinden.

    Tomato is best goede firmware dus daar zal het zo snel aan liggen. Ik kan mijn router op 251mW signaal zetten maar dan kan hij snel doorbranden: er zit geen koeling in dat ding van ons. Ik heb hem nou op 70% en dan staat hij op ongeveer 70mW: of hij erg warm wordt weet ik niet want hij staat net onder het plafond en kan hem dus moeilijk aanraken. Hij is iig nog nooit uitgevallen in de 2 jaar dat ik hem heb.
    Never argue with a fool. People might not be able to tell the difference.
    If you absolutely must, keep as serene as is possible. Do not let them provoke you. Ever. Being really, really, really sarcastic in a calm tone of voice is a good way. See The Matrix. Remember when Neo fights the agent with one hand? Look like that. Let them get worked up. Have fun.

  3. #703

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SuperDre Bekijk bericht
    Uhm.. het is wel degelijk zwaar van invloed hoeveel draadloze netwerken er rondom jouw apparatuur zijn, tuurlijk kijkt hij 'gewoon' naar dat netwerk, maar op dezelfde frequentie zitten wel een hoop meer netwerken waar hij dus rekening mee moet houden dat die niet die pakt. Hoe mee draadloze netwerken, hoe groter de kans op 'collisions' en hoe groter de kans dat hij steeds moet corrigeren..

    op het momtent dat je een draadloze verbinding opzet naar een netwerk maakt hij een sorrt van tunnel en sluit hij zich af voor de overige signalen en heb ej dus echt geen collisions. vrijwel nihil die kans.

    nogmaals het vergelijk met mobiele telefonie. hoeveel telefoons zitten op het zelfde draadloze mobiele netwerk?

    heb het zelf nog nooit meegemaakt in ieder geval dat er problemen zijn en doe toch wel bij veel bedrijven beheer van netwerken (waaronder ook draadloze netwerken voor notebooks uiteraard etc) en ondervind echt nooit problemen omdat er teveel draadloze netwerken zouden zijn
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  4. #704

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pretorian22 Bekijk bericht
    op het momtent dat je een draadloze verbinding opzet naar een netwerk maakt hij een sorrt van tunnel en sluit hij zich af voor de overige signalen en heb ej dus echt geen collisions. vrijwel nihil die kans.

    nogmaals het vergelijk met mobiele telefonie. hoeveel telefoons zitten op het zelfde draadloze mobiele netwerk?

    heb het zelf nog nooit meegemaakt in ieder geval dat er problemen zijn en doe toch wel bij veel bedrijven beheer van netwerken (waaronder ook draadloze netwerken voor notebooks uiteraard etc) en ondervind echt nooit problemen omdat er teveel draadloze netwerken zouden zijn
    Volgens mij heb je weldegelijk kans op collisions. Het probleem bestaat dat je op een kanaal zit dat veel wordt gebruikt in jouw omgeving. Dit zorgt volgens mij wel degelijk voor interferentie en resulteert in een zwakke(re) en instabiel(er)e verbinding met toegangspunt.

    Bovendien zitten er tussen bepaalde kanalen zo weinig ruimte dat er, door de collisions, een bepaalde overlap ontstaat. Ook dit heeft een negatieve invloed op de betrouwbaarheid van je WiFi verbinding.

    http://en.wikipedia.org/wiki/Wi-Fi#Disadvantages
    Never argue with a fool. People might not be able to tell the difference.
    If you absolutely must, keep as serene as is possible. Do not let them provoke you. Ever. Being really, really, really sarcastic in a calm tone of voice is a good way. See The Matrix. Remember when Neo fights the agent with one hand? Look like that. Let them get worked up. Have fun.

  5. #705

    Standaard

    Ik las dat de PS3 ook Audio CD's kan upscalen. In hoeverre is dit hoorbaar en kan mijn receiver (Onkyo TR SX600E) dit wel aan? Waar kan ik ik dit terugvinden? Is het ook enigszins hoorbaar?

  6. #706

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen Driessen Bekijk bericht
    Ik las dat de PS3 ook Audio CD's kan upscalen. In hoeverre is dit hoorbaar en kan mijn receiver (Onkyo TR SX600E) dit wel aan? Waar kan ik ik dit terugvinden? Is het ook enigszins hoorbaar?
    Audio cd's upscalen? WTF? je maakt een grapje...

  7. #707

    Standaard

    Misschien een linkje waar je dat leest?
    Panasonic TH-42PY FullHD - Denon A1SR - 1 x B&W HTM - 2 x B&W 804 - 2 x B&W 805 - Rel Storm subw. - ps3 - HK HD760


  8. #708

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door windoweyez Bekijk bericht
    Misschien een linkje waar je dat leest?
    Hier: http://manuals.playstation.net/docum...frequency.html lees ik dat...

  9. #709

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SuperDre Bekijk bericht
    Audio cd's upscalen? WTF? je maakt een grapje...
    WTF?

    Denk dat ie heel serieus is: en dit gelezen heeft:

    http://nl.playstation.com/help-suppo...;s%20op%20PS3/
    Have fun and enjoy your collection

  10. #710

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    WTF?

    Denk dat ie heel serieus is: en dit gelezen heeft:

    http://nl.playstation.com/help-suppo...;s%20op%20PS3/
    Da's het nadeel van een handleiding online en bij de PS3 alleen een verkorte handleiding erbij. Maar zal het wat uitmaken en kan mijn versterker dit aan (waar kan ik dit terugvinden?)?

  11. #711

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen Driessen Bekijk bericht
    Da's het nadeel van een handleiding online en bij de PS3 alleen een verkorte handleiding erbij. Maar zal het wat uitmaken en kan mijn versterker dit aan (waar kan ik dit terugvinden?)?
    Die informatie zou je moeten kunnen vinden in de gebruiksaanwijzing van je receiver. In de gebruiksaanwijzing van mijn receiver kon ik daarover echter geen informatie vinden, heb het gewoon proefondervindelijk geprobeerd, zou je ook kunnen doen, lijkt me niet dat er iets stuk kan gaan.

    Ik heb eea geprobeerd met de CD van Enigma, deze heeft op zich al een goed geluid. Heb ook de bitmapping geprobeerd, in tegenstelling tot wat er online staat heb ik 3 typen om uit te kiezen en de uit stand, kon geen verschil horen tussen de 3, en maar weer uit gezet. Het geluid is zeer goed, maar ik kan niet echt zeggen of ik verschil kon horen, onze menselijke geest kan geen referentie vasthouden en als je van de ene stand na de andere stand overschakeld zit er tijd tussen en valt het maar moeilijk te vergelijken.

    Ik zou zeggen probeer het een tijdje en probeer voor jezelf de beste instelling te vinden, zelf zal ik niet de PS3 gebruiken om CD's mee af te spelen, daar gebruik ik de Oppo DV-981HD voor. De PS3 voor audio CD's gebruiken vind ik wat onhandig.
    Have fun and enjoy your collection

  12. #712

    Standaard

    Het is dat ik zelf al een erg goede cd-speler heb, maar ik vind dat de ps3 behoorlijk goed cd`s afspeeld. Als je niet een hele goede cd-speler hebt kan je de ps3 best eens proberen....
    Panasonic TH-42PY FullHD - Denon A1SR - 1 x B&W HTM - 2 x B&W 804 - 2 x B&W 805 - Rel Storm subw. - ps3 - HK HD760


  13. #713

    Standaard

    Ik ben zinnens een PS3 te kopen om als dvd/blu ray speler te gebruiken.
    Moet je een aparte afstandbediening kopen of gaat het ook zonder?
    Maakt de PS3 niet wat veel lawaai om rustig van een filmpje te genieten in de late uren??

  14. #714

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sephirothsnake Bekijk bericht
    Ik ben zinnens een PS3 te kopen om als dvd/blu ray speler te gebruiken.
    Moet je een aparte afstandbediening kopen of gaat het ook zonder?
    Maakt de PS3 niet wat veel lawaai om rustig van een filmpje te genieten in de late uren??
    Je hebt geen afstandbediuening nodig. Het kan allemaal met de normale controller. Dat werkt naar mijn mening best goed.

    Ik heb de 60GB en die vind ik iets teveel blazen in een stille omgeving. De 40GB schijnt stiller te zijn, maar ik kan hier niet uit eigen ervaring spreken.
    The future is Blu

  15. #715

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sephirothsnake Bekijk bericht
    Ik ben zinnens een PS3 te kopen om als dvd/blu ray speler te gebruiken.
    Moet je een aparte afstandbediening kopen of gaat het ook zonder?
    Maakt de PS3 niet wat veel lawaai om rustig van een filmpje te genieten in de late uren??
    Er is wel een aparte afstandbediening te koop, ik heb hem ook in bestelling. Qua geluid (ik heb de 40GB versie,week geleden gekocht) kan ik niet zeggen dat ik hem hoor. Als ik er dicht bij ben zoemt ie zachtjes en bij intensievere acties zoals iets opslaan hoor je de harde schijf, maar niks storend. Ik zit er zo'n 3.5 meter vanaf.

  16. #716

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sephirothsnake Bekijk bericht
    Ik ben zinnens een PS3 te kopen om als dvd/blu ray speler te gebruiken.
    Moet je een aparte afstandbediening kopen of gaat het ook zonder?
    Maakt de PS3 niet wat veel lawaai om rustig van een filmpje te genieten in de late uren??

    Goede keus, de PS3 is erg veelzijdig8)

    Het kan ook zonder een los te bestellen remote(afstandsbediening), maar velen vinden het niet fijn om met een gamecontroler de PS3 te bedienen als zij daar een BD DVD mee gaan kijken, zeker de niet spelletjes spelers vinden zo'n gamecontroler vaak maar een onhandig ding. Normaal kost zo'n losse PS3 remote zo'n 29,95, hier..... kost hij 23,49 en wordt hij gratis thuisbezorgt:

    http://www.play.com/DVD/DVD/6-/Searc...go.y=7&cur=258

    De PS3 is zeker geen Xbox 360 die gewoon asociaal veel herrie maakt. Heb zelf de PS3 met 60GB schijf, deze kun je horen, maar niet zodanig dat het storend is, zelfs niet in de heel kleine uurtjes.
    Have fun and enjoy your collection

  17. #717

    Standaard

    Goed om horen, want mijn 360 heeft stofzuiger allures

  18. #718

    Standaard

    Ik zie dat er verschillende uitvoerigen van PS3 bestaan, zoals 40GB en 60GB versies. Voor alleen BR af te spelen heb ik de goedkoopste of eenvoudigste nodig ?

  19. #719

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Blord Bekijk bericht
    Ik zie dat er verschillende uitvoerigen van PS3 bestaan, zoals 40GB en 60GB versies. Voor alleen BR af te spelen heb ik de goedkoopste of eenvoudigste nodig ?
    Die lijkt me voor jou het beste ja, want die is het stilst.
    Never argue with a fool. People might not be able to tell the difference.
    If you absolutely must, keep as serene as is possible. Do not let them provoke you. Ever. Being really, really, really sarcastic in a calm tone of voice is a good way. See The Matrix. Remember when Neo fights the agent with one hand? Look like that. Let them get worked up. Have fun.

  20. #720

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Blord Bekijk bericht
    Ik zie dat er verschillende uitvoerigen van PS3 bestaan, zoals 40GB en 60GB versies. Voor alleen BR af te spelen heb ik de goedkoopste of eenvoudigste nodig ?
    De 60GB versie was van de eerste orde, die heeft wat meer mogelijkheden dan de 40GB versie, ook heeft hij een iets ouder type hart, het nieuwe hart wordt minder snel warm en heeft daardoor wat minder behoefte aan koeling. De 60GB versie is niet meer te koop, dus daar hoef je je niet druk over te maken.

    Zie dat je een leuke aanbieding koopt, ook al zit er dan wat extra's in dat je zelf niet gebruikt, dat verpats je dan weer

    Met alle versies van de PS3 kun je BR DVD's afspelen, maar ook gewone DVD's, deze kunnen heel mooi geupscaled worden en dan heb je ook je DVD's in perfecte kwaliteit
    De grootte van de schijf op zich zegt niets, je kan op de USB poorten van de PS3 ook een hele grote externe HDD aansluiten.
    Have fun and enjoy your collection

  21. #721

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Goede keus, de PS3 is erg veelzijdig8)

    Het kan ook zonder een los te bestellen remote(afstandsbediening), maar velen vinden het niet fijn om met een gamecontroler de PS3 te bedienen als zij daar een BD DVD mee gaan kijken, zeker de niet spelletjes spelers vinden zo'n gamecontroler vaak maar een onhandig ding. Normaal kost zo'n losse PS3 remote zo'n 29,95, hier..... kost hij 23,49 en wordt hij gratis thuisbezorgt:

    http://www.play.com/DVD/DVD/6-/Searc...go.y=7&cur=258
    Andere mogelijkheid is om aan deze actie mee te doen. 3 BR titels van Sony kopen en de ab wordt gratis thuisbezorgd.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  22. #722

    Standaard

    Gaat het upscalen van dvd's automatisch of moet je hier iets in het menu voor aanpassen?

  23. #723

    Standaard

    Nee, die moet je in het menu aanpassen. Bij BR/DVD settings als ik me niet vergis.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  24. #724

  25. #725

    Standaard

    aloha!

    Ik heb een hd-ready lcd van Sony en een ps3...het geluid gaat (voorlopig nog) over de home cinema set...nu is het zo dat bij sommige films het geluid aan 1 kant (links of rechts) luider is dan aan de andere kant...iemand een id?

Pagina 29 van 42 EersteEerste ... 1925262728293031323339 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •