Pagina 42 van 42 EersteEerste ... 323839404142
De resultaten 1.026 tot 1.044 van 1044 worden weergegeven.
  1. #1026

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Hout Bekijk bericht
    Waarvan akte, dragon. 1x posten is genoeg.
    Houd op met het derailen van dit topic. Waar zegt hij dit dan 2 keer?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Grootste probleem is denk ik dat 'n paar mensen hier denken dat het 'n console forum is oid... Mensen die serieuze informatie zoeken gaan dus niet op 'n DVD/Film forum zoeken maar, lekker op Gamer.nl of dergelijk.
    En net moest ik je nog uitleggen waarom mensen die hier gal komen spuwen op de PS3 niet welkom zijn c.q. bijdragen on the topic?
    Laatst aangepast door Jeroen van K. : 28-04-2008 om 13:07
    Never argue with a fool. People might not be able to tell the difference.
    If you absolutely must, keep as serene as is possible. Do not let them provoke you. Ever. Being really, really, really sarcastic in a calm tone of voice is a good way. See The Matrix. Remember when Neo fights the agent with one hand? Look like that. Let them get worked up. Have fun.

  2. #1027

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Grootste probleem is denk ik dat 'n paar mensen hier denken dat het 'n console forum is oid... Mensen die serieuze informatie zoeken gaan dus niet op 'n DVD/Film forum zoeken maar, lekker op Gamer.nl of dergelijk.
    En net moest ik je nog uitleggen waarom mensen die hier gal komen spuwen op de PS3 niet welkom zijn c.q. bijdragen on the topic?
    Never argue with a fool. People might not be able to tell the difference.
    If you absolutely must, keep as serene as is possible. Do not let them provoke you. Ever. Being really, really, really sarcastic in a calm tone of voice is a good way. See The Matrix. Remember when Neo fights the agent with one hand? Look like that. Let them get worked up. Have fun.

  3. #1028

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen van K. Bekijk bericht
    De reden: Door Xborg moet nog duidelijker worden dat de commenter niks anders doet dan flamebait strooien
    Fight fire with fire dus .... da's een beproefde methode om flamewars te voorkomen ja .

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen van K. Bekijk bericht
    Houd op met het derailen van dit topic. Waar zegt hij dit dan 2 keer?
    Ok. Daarmee is mij ook gelijk glashelder dat dragon je derde alter-ego is. Het betreffende berichtje was al drie keer gepost, maar de laatste twee heb je enige tijd na het posten ge-edit. Geeft niks; dat wordt ook in het bericht aangegeven door de forumsoftware.

  4. #1029

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Hout Bekijk bericht
    Fight fire with fire dus .... da's een beproefde methode om flamewars te voorkomen ja .
    Nogmaals, het is om aan te geven dat hier geen plek is voor fanboys. Het is niet het BD Vs. HDDVD topic?


    Ok. Daarmee is mij ook gelijk glashelder dat dragon je derde alter-ego is. Het betreffende berichtje was al drie keer gepost, maar de laatste twee heb je enige tijd na het posten ge-edit. Geeft niks; dat wordt ook in het bericht aangegeven door de forumsoftware.
    Eh... hoe moet ik weten dat dit ge-edit is (als dit al ge-edit is) door meneer? Beetje rare redenatie van je lijkt me. Je kan ook niet tellen want Dragon zou mijn 2e account zijn (1e is deze). Erg triest van je, straks weer lekker klagen in het topic van vervelende gebruikers?

    P.S. Hou op met het ontsporen van dit topic. Ik stop dit berichtje in iedere comment van mij als dit noodzakelijk is. Het is het enige waar je op uit bent.
    Laatst aangepast door Jeroen van K. : 28-04-2008 om 13:13
    Never argue with a fool. People might not be able to tell the difference.
    If you absolutely must, keep as serene as is possible. Do not let them provoke you. Ever. Being really, really, really sarcastic in a calm tone of voice is a good way. See The Matrix. Remember when Neo fights the agent with one hand? Look like that. Let them get worked up. Have fun.

  5. #1030

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen van K. Bekijk bericht
    Nogmaals, het is om aan te geven dat hier geen plek is voor fanboys. Het is niet het BD Vs. HDDVD topic?
    Als het geen plek is voor fanboys, wat doe je hier dan?

    Eh... hoe moet ik weten dat dit ge-edit is (als dit al ge-edit is) door meneer?
    Dat wordt onder het bericht aangegeven.

    Je kan ook niet tellen want Dragon zijn mijn 2e account zijn (1e is deze).
    1. Trat
    2. Jeroen van K.
    3. dragon

    Maar wellicht heb ik er inderdaad nog een paar gemist.

    Erg triest van je, straks weer klagen in het topic van vervelende gebruikers?
    Je doet je best maar .

    P.S. Hou op met het ontsporen van dit topic. Ik stop dit berichtje in iedere comment van mij als dit noodzakelijk is.
    Waarom zet je't niet in je signature joh?

  6. #1031

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Hout Bekijk bericht
    Als het geen plek is voor fanboys, wat doe je hier dan?
    ---> PS3 topic.

    Dat wordt onder het bericht aangegeven.
    En staat daar ook WAT er ge-edit is? Want misschien had hij een spelfout weggehaald en meer niet.

    1. Trat
    2. Jeroen van K.
    3. dragon
    1e ben ik niet (dragon trouwens ook niet). Dan zouden die ip-adressen toch hetzelfde zijn? Voor een mod makkelijk te achterhalen.

    Maar wellicht heb ik er inderdaad nog een paar gemist.
    Je alu-hoedje faalt...

    Je doet je best maar .
    Ik had het over jou, niet over mij... Je antwoord is dus misplaatst.

    Waarom zet je't niet in je signature joh?
    Omdat het veelal alleen voor jou opmerkingen geldt. Bedankt trouwens voor deze laatste zin van je. Je had het over iets 'glashelder' bewijzen?

    Komt hij weer: houd op met het ontsporen van dit topic. Je kunt me altijd een PM sturen als je iets vervelend vindt: (liever niet, maar dan hoef je niet dit topic te vervuilen) - het is bekend dat je niks aan het topic wilt bijdragen dus als je wilt trollen doe dat elders.
    Laatst aangepast door Jeroen van K. : 28-04-2008 om 13:27
    Never argue with a fool. People might not be able to tell the difference.
    If you absolutely must, keep as serene as is possible. Do not let them provoke you. Ever. Being really, really, really sarcastic in a calm tone of voice is a good way. See The Matrix. Remember when Neo fights the agent with one hand? Look like that. Let them get worked up. Have fun.

  7. #1032

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen van K. Bekijk bericht
    En staat daar ook WAT er ge-edit is? Want misschien had hij een spelfout weggehaald en meer niet.
    Er stond precies die tekst die ik aanhaalde. Maar goed, ook dat is verder een offtopic discussie.

    1e ben ik niet (dragon trouwens ook niet). Dan zouden die ip-adressen toch hetzelfde zijn? Voor een mod makkelijk te achterhalen.
    Ik moet ook zeggen dat je ze daarmee goed voor de gek hebt weten te houden.

    Ik had het over jou, niet over mij...
    Nee, daar zie ik het nut niet meer zo van in. Zo'n beetje ieder actief forumlid (behalve Trat en dragon - for obvious reasons) heeft daar al over je geklaagd, en het heeft niet geholpen.

    het is bekend dat je niks aan het topic wilt bijdragen dus als je wilt trollen doe dat elders.
    De grootste bijdrage aan deze thread zou op dit moment zou jouw vertrek zijn. En dan wil ik best met je meegaan.

  8. #1033

    Standaard

    Jeroen, even offtopic maar zonder dollen, heb je je wel eens gerealiseert dat veel uitlatingen die je doet bijzonder hautain overkomen alsof je de eigenaar bent van dit topic en er over nagedacht dat er misschien daarom wel zo heftig (offtopic) gereageerd wordt?

  9. #1034

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Hout Bekijk bericht
    Er stond precies die tekst die ik aanhaalde. Maar goed, ook dat is verder een offtopic discussie.
    Je haalde helemaal niks aan. Had het dan ge-quote. Dat kun jij allemaal wel zeggen, maar ik heb dat niet gezien. Het staat er nu ook maar 1x dus...

    Ik moet ook zeggen dat je ze daarmee goed voor de gek hebt weten te houden.
    Wie is ZE? De mods? Zit je alu-hoedje wel goed?

    Nee, daar zie ik het nut niet meer zo van in. Zo'n beetje ieder actief forumlid (behalve Trat en dragon - for obvious reasons) heeft daar al over je geklaagd, en het heeft niet geholpen.
    ??? Wat doe je nu? De actieve forumleden hebben meestal niks te zoeken in dit topic omdat er maar een paar een PS3 hebben of hier BD gebruikservaringen mee hebben. Wel klagen ze er dus over? De meeste actieve forumleden zijn dus ook trollen, zeg je...

    De grootste bijdrage aan deze thread zou op dit moment zou jouw vertrek zijn. En dan wil ik best met je meegaan.
    Ik zou niet weten waarom ik hier weg moet gaan. Ik ben een actief PS3 gebruiker en heb 10 x meer BD films dan spellen. Eerder jouw vertrek dan de mijne zou iets bijdragen aan dit topic.
    Never argue with a fool. People might not be able to tell the difference.
    If you absolutely must, keep as serene as is possible. Do not let them provoke you. Ever. Being really, really, really sarcastic in a calm tone of voice is a good way. See The Matrix. Remember when Neo fights the agent with one hand? Look like that. Let them get worked up. Have fun.

  10. #1035

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar S. Bekijk bericht
    Jeroen, even offtopic maar zonder dollen, heb je je wel eens gerealiseert dat veel uitlatingen die je doet bijzonder hautain overkomen alsof je de eigenaar bent van dit topic en er over nagedacht dat er misschien daarom wel zo heftig (offtopic) gereageerd wordt?
    Nee, daar heb ik nog nooit bij stil gestaan. Dat zou ook een rare gedachtegang zijn, vind ik zelf. Ik geef toe dat er een bepaalde betrokkenheid is van mij met deze PS3 topics (ik heb er zelfs eentje geopend - tot veel onthutsing van anderen), maar ik kan me niet voorstellen dat iemand zich zou kunnen storen aan deze betrokkenheid. Althans, ik zou me niet kunnen ergeren aan het feit dat zij zich aan zoiets storen. Ik bedoel: een forum topic is als een tennisvereniging: als je niet betrokken bent met de club ga je weg - niemand verplicht je tot blijven. Anderzijds, als een paar mensen de tennisvereniging willen veranderen in een hockeyvereniging hoeft niet iedereen dat te pikken en daar mag dan wat gezegd worden. In dat geval kunnen die mensen beter hun eigen hockeyvereniging oprichten. Ik spreek in metaforen, want ik wil niemand tegen het zere been trappen.
    Never argue with a fool. People might not be able to tell the difference.
    If you absolutely must, keep as serene as is possible. Do not let them provoke you. Ever. Being really, really, really sarcastic in a calm tone of voice is a good way. See The Matrix. Remember when Neo fights the agent with one hand? Look like that. Let them get worked up. Have fun.

  11. #1036

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen van K. Bekijk bericht
    Nee, daar heb ik nog nooit bij stil gestaan. Dat zou ook een rare gedachtegang zijn, vind ik zelf. Ik geef toe dat er een bepaalde betrokkenheid is van mij met deze PS3 topics (ik heb er zelfs eentje geopend - tot veel onthutsing van anderen), maar ik kan me niet voorstellen dat iemand zich zou kunnen storen aan deze betrokkenheid. Althans, ik zou me niet kunnen ergeren aan het feit dat zij zich aan zoiets storen. Ik bedoel: een forum topic is als een tennisvereniging: als je niet betrokken bent met de club ga je weg - niemand verplicht je tot blijven. Anderzijds, als een paar mensen de tennisvereniging willen veranderen in een hockeyvereniging hoeft niet iedereen dat te pikken en daar mag dan wat gezegd worden. In dat geval kunnen die mensen beter hun eigen hockeyvereniging oprichten. Ik spreek in metaforen, want ik wil niemand tegen het zere been trappen.
    Maar je zegt hiermee dus wel sch**t te hebben aan medeforum gebruikers? (sorry voor het taal gebruik)
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  12. #1037

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen van K. Bekijk bericht
    ??? Wat doe je nu? De actieve forumleden hebben meestal niks te zoeken in dit topic omdat er maar een paar een PS3 hebben of hier BD gebruikservaringen mee hebben. Wel klagen ze er dus over? De meeste actieve forumleden zijn dus ook trollen, zeg je...
    Wat een eigenaardig gegoochel met mijn woorden toch weer. Die klachten zijn breder dan alleen je dominante aanwezigheid in deze thread.

    Eerder jouw vertrek dan de mijne zou iets bijdragen aan dit topic.
    Nogmaals, ik ga graag met je mee.

  13. #1038

    Standaard

    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  14. #1039

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Maar je zegt hiermee dus wel sch**t te hebben aan medeforum gebruikers? (sorry voor het taal gebruik)
    Nee... waar zeg ik dat dan? Ik zeg dat ik me er niet aan kan ergeren als mensen zich, om de redenen die ze blijkbaar collectief als denkbeeld hebben aangenomen, hierom aan mij storen. Ik heb immers vaak gepoogd hun ongelijk aan te tonen, maar ik denk dat ik als forumgebruiker daarvoor te klein ben. Ik heb alleen het beste voor met de PS3 topics, dat mensen dit vervelend vinden vind ik eerder raar dan dat het mij verontrust.
    Never argue with a fool. People might not be able to tell the difference.
    If you absolutely must, keep as serene as is possible. Do not let them provoke you. Ever. Being really, really, really sarcastic in a calm tone of voice is a good way. See The Matrix. Remember when Neo fights the agent with one hand? Look like that. Let them get worked up. Have fun.

  15. #1040

    Standaard

    Kanonnen hey! Kan er hier nu eindelijk niet eens een groot slot opgehangen worden! Anders dan de titel van dit topic doet vermoeden (PS3 als Blu-Ray speler ervaringen!?!) zitten jullie elkaar hier alleen maar af te zeiken over de nieuwe GTA, te zaniken over de 360 en het verschil in Xbox-live met PSN en alleen maar op totaal onzinnige dingen van elkaar te reageren.

    Allemaal dingen die hier niet in dit topic thuis horen.

    Als er over games en PSN/Xbox-live gediscusieerd moet worden kan dan volgens mij beter in het games-hoekje.

  16. #1041

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen van K. Bekijk bericht
    Nee, daar heb ik nog nooit bij stil gestaan. Dat zou ook een rare gedachtegang zijn, vind ik zelf. Ik geef toe dat er een bepaalde betrokkenheid is van mij met deze PS3 topics (ik heb er zelfs eentje geopend - tot veel onthutsing van anderen), maar ik kan me niet voorstellen dat iemand zich zou kunnen storen aan deze betrokkenheid. Althans, ik zou me niet kunnen ergeren aan het feit dat zij zich aan zoiets storen. Ik bedoel: een forum topic is als een tennisvereniging: als je niet betrokken bent met de club ga je weg - niemand verplicht je tot blijven. Anderzijds, als een paar mensen de tennisvereniging willen veranderen in een hockeyvereniging hoeft niet iedereen dat te pikken en daar mag dan wat gezegd worden. In dat geval kunnen die mensen beter hun eigen hockeyvereniging oprichten. Ik spreek in metaforen, want ik wil niemand tegen het zere been trappen.
    ik denk dat het niet zozeer gaat om de betrokkenheid bij de vereniging, maar om de manier waarop je die betrokkenheid tentoonsteld, om maar even in de metaforen te blijven.

    Om daarin iets verder te gaan, stel je de bardienst voor, voor bijna iedereen in de vereniging komt die voor, bij de een is het wat gezelliger dan bij de ander, dat is normaal, iedereen roept zijn bestellingen door elkaar, de bardienstmedewerker lolt wat mee en soms moet er iemand wat langer wachten omdat het allemaal op vrijwilligersbasis en betrokkenheid gaat en de barmedewerker ook wel eens wat vergeet, etc etc je kent het wel. gewoon gezellig en af en toe lekker onzinnig.

    Maar wat nu als er iemand achter de bar staat die zegt dat iedereen omstebeurt moet bestellen, niet door elkaar mag roepen en niet mag rijden als hij meer dan 1 biertje op heeft, zelfs autosleutels gaat afpakken en weigert sommigen nog meer te schenken of zelfs mensen buitenzet omdat er anders teveel mensen binnen zijn etc etc.

    In het eerste geval heeft iedereen een leuek avond, in het tweede geval wordt de sfeer al gauw wat koeler en minder gezellig, de barmedewerker krijgt ongetwijfeld wat opmerkingen naar zijn hoofd en zal op den duur zelf ook geen fijne avond hebben.

    Als we die metafoor omzetten naar dit topic, zie je dan wat ik bedoel?

  17. #1042

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Toppieroy Bekijk bericht
    Kanonnen hey! Kan er hier nu eindelijk niet eens een groot slot opgehangen worden! Anders dan de titel van dit topic doet vermoeden (PS3 als Blu-Ray speler ervaringen!?!) zitten jullie elkaar hier alleen maar af te zeiken over de nieuwe GTA, te zaniken over de 360 en het verschil in Xbox-live met PSN en alleen maar op totaal onzinnige dingen van elkaar te reageren.

    Allemaal dingen die hier niet in dit topic thuis horen.

    Als er over games en PSN/Xbox-live gediscusieerd moet worden kan dan volgens mij beter in het games-hoekje.
    Waarom gebruik je het woord 'eindelijk'? Klinkt alsof je hierop uit was. Er hoeft geen slot op dit topic, want het is een zinvol topic voor BD gebruikers. Mods hoeven alleen met een bezem door dit topic heen. Wat gezegd is, is gezegd, dus het kan weg.

    P.S. Ook voor jou geld eigenlijk hetzelfde: Als je niks te zoeken hebt in dit topic behalve het te vervuilen met weer een zinloze comment, maak je je schuldig aan waar je mij (en anderen) van beticht.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Hout Bekijk bericht
    Nogmaals, ik ga graag met je mee.
    Nogmaals, ik ben een PS3 gebruiker met BD ervaring... jij bent geen van deze 2 dus jij zou moeten --->

    Je ketent jezelf nou vast als een soort van milieuactivist: 'Als jij gaat, ga ik pas'. Wat is dat voor een kinderachtig gedrag? Ik hoop dat je inziet hoe hopeloos bizar het is om in een topic te blijven hangen waar je geen enkele affiniteit mee hebt.
    Never argue with a fool. People might not be able to tell the difference.
    If you absolutely must, keep as serene as is possible. Do not let them provoke you. Ever. Being really, really, really sarcastic in a calm tone of voice is a good way. See The Matrix. Remember when Neo fights the agent with one hand? Look like that. Let them get worked up. Have fun.

  18. #1043

    Standaard

    Inderdaad slotje. Dit gaat nergens over.

  19. #1044

    Standaard

    Vanaf nu kan alles over de PS3 in het centrale topic besproken worden: http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=60361.

Pagina 42 van 42 EersteEerste ... 323839404142

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •