De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.

Discussie: search knop

  1. #1

    Standaard search knop

    hoi als ik de search engine wil gebruiken krijg ik dit:

    "Fatal error: Allowed memory size of 16777216 bytes exhausted (tried to allocate 524288 bytes) in /srv/www/htdocs/dvd.nl/forum/search.php on line 407"

    wat houdt dit in ?

    ik gebruikte de search engine om iets te vinden over die serie "Over there"
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

  2. #2

    Standaard

    Dan zijn er te veel resultaten, en zal je je query anders moeten omschrijven .
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  3. #3

    Standaard

    Ik heb het even verplaatst naar 'Op en Aanmerkingen DVD.nl'.

    Maar inderdaad, er zijn teveel resultaten op je zoekopdracht.
    Kijk ook even of je de optie "zoeken op ALLE woorden" hebt aangevinkt.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  4. #4

    Standaard

    Kan je bij de server in PHP.ini de maximale grootte niet gewoon wat opschroeven .
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  5. #5

    Standaard

    De search werkt overigens nog steeds niet goed. Berichten van 2007 vind hij niet.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  6. #6

    Standaard

    Dat probleem wordt volgens mij pas opgelost als er nieuwe forumsoftware is, eerder niet.

  7. #7

    Standaard

    Laat die nieuwe software maar snel komen dan .
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  8. #8

    Standaard

    te veel resultaten? hmm ik zocht dus topics over de serie "Over There" en had al alleen bij de tv series gezocht en bijna alle filters gebruikt, maar zelfde resultaat. Dan wordt het handmatig zoeken in "tv serie"

    in elk geval, thanks for the replies
    Mijn Collectie VHS: (100) /DVD: (800+) / HD DVD: (43) /Blu-Ray: (0)

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •