De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Baas in eigen Bos / Open Season [DVD]

    Baas in eigen Bos / Open Season [DVD]

    Verwende grizzly beer en verstoten hert moeten samen zien te overleven in het woud.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Heb deze in de bios gezien,was redelijk maar 3 en halve bol vind ik wat aan de hoge kant,verder komt hij nergens in de buurt van de film Over the hedge die ik persoonlijk stukken leuker en beter vind. De animatie komt ook allemaal wat kaal en leeg over.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  3. #3

    Standaard

    ik vond het leuke film ik heb veel gelachen

  4. #4

    Standaard

    Persoonlijk vind ik 3,5 bol ook te veel voor deze film. Hoewel de film best aardig was, kon er bij mij niet meer dan een glimlach vanaf op sommige momenten. Voor mij is deze dvd geen aanschaf waard.

  5. #5

    Standaard

    Lijkt me best aardig, maar wacht nog wel even tot de prijs wat gezakt is.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Arnold van Oostrum Bekijk bericht
    Baas in eigen Bos / Open Season [DVD]

    Verwende grizzly beer en verstoten hert moeten samen zien te overleven in het woud.

    Lees dit artikel
    Is er al iets bekend hoe deze film in HD er uit zal zien ?

  7. #7

    Standaard

    Best een leuke animatiefilm. Ik heb hem intussen twee keer gezien en er zitten voldoende leuke details is om ook de tweede keer kijken plezier aan te beleven.

    Mijn cijfer is een 7 voor de inhoud en een 6 voor de uitvoering van de DVD: niet al te veel interessante extra's en de hoes is ook wat simpeltjes (geen booklet, sleeve etc.).
    Co-Startrader **Mijn DVD Collectie**
    Beeld: Panasonic PT AX-200E+Beamax A-Serie | plasma TV:Panasonic TH-42PX60E Blu Ray spelers: Marantz BD-5004 | PS3 HD-DVD Spelers: Toshiba EP-30 | XboX 360 Receiver: Onkyo TX SR-605
    Speakers: Magnat Quantum/Betasub | Wharfedale Diamons Series | KEF 2005.1 Mediaspeler : Emtec Moviecube S800 PVR (750 GB) WiFi
    Blu Raqy: 199 HD-DVD 164 DVD: 1899

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •