Pagina 20 van 23 EersteEerste ... 101617181920212223 LaatsteLaatste
De resultaten 476 tot 500 van 554 worden weergegeven.
  1. #476

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Cool, arme witte haai...
    Haha, dat was ook mijn eerste gedachte...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  2. #477

  3. #478

  4. #479
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard


  5. #480

    Standaard

    Spectaculaire trailer, maar qua geloofwaardigheid ligt deze nog verder dan JP3.

    Eigenlijk is het ook gewoon een reboot van deel 1, met Pratt als vervanging van Neill en Dallas Howard als Attenborough.

  6. #481

    Standaard

    Schijnt zeer goed te zijn.
    Iemand al gezien?

    Recensies beloven veel goeds.
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  7. #482

    Standaard

    Vanavond om 20u heb ik een afspraak in het park...

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Spectaculaire trailer, maar qua geloofwaardigheid ligt deze nog verder dan JP3.
    Een film over het klonen van dinosaurussen en jij hebt het over geloofwaardigheid
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  8. #483
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik ook vanavond en heb er de hele dag al zin in.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  9. #484

    Standaard

    Gisteren gezien en hij viel goed mee. Toch voor mij. Hier en daar een paar mankementen, maar ik ben blij met de terugkeer van dino's op het witte doek!

    Wel heb ik een vraag waarvan ik het antwoord mss over het hoofd heb gezien in de film:
    Claire vertelt opeens dat de I-Rex een schok of elektrische schok zou krijgen als ze te dicht of dichter bij een andere kooi zou komen, maar daar wordt nooit meer iets over verteld dacht ik? Kan zijn dat ik me dit ook slecht herinner.

    Pluspunt:
    -Het verhaal met de Raptors kwam minder klungelig over dan ik had gedacht. De trailers gaven me een slecht gevoel over het trainer van deze beesten, maar in de film komt dit veel beter tot zijn recht.
    -De jacht met de net losgelaten Raptors op de I-Rex! Wat een scène! Geweldig om ze op volle snelheid te zien rennen over en onder takken. Adrenaline!
    -De muziek. Michael Giacchino heeft het tot een goed einde gebracht. Natuurlijk kwam er een grote glimlach op mijn gezicht toen de theme van John Williams begon te spelen.
    -De verwijzingen naar en van de eerste JP-film! Het oude bezoekerscentrum, de nachtkijker, de jeeps, quotes, etc. Nooit werd voor mij iets over the top bij deze zaken.
    - Supporting characters soms irritant en kon je gemakkelijk weggelaten hebben.

    Minpunten:
    - Te weinig T-Rex!
    - Veel te weinig animatronics. Hier en daar had ik momenten waarvan ik dacht: Dat kon toch wel met een animatronic gedaan worden... Overbodige CGI!
    - Eindgevecht was super, maar te kort van duur. Ook had ik graag enkel de T-Rex vs. I-Rex gehad.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  10. #485

    Standaard

    Eén continuity goof...

    die kleine zijn lucifers branden nog nadat hij in het water is gesprongen...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  11. #486

    Standaard

    Ik zie liever deel 3 nog 5 keer dan deze nieuwe film nog 1 keer...
    22 jaar computer ontwikkeling sinds de laatste film, en het laat voor mij maar weer zien dat de films er alleen maar slechter op worden. Geef mij maar een mooie animatronic. De orgineele film ziet er 100 keer mooier en realisticher uit.
    Het verhaal, de personages en de dialogen zijn om te janken zo slecht.

    De spanning en actie zijn dan wel weer oke gelukkig.

  12. #487

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Eén continuity goof...

    die kleine zijn lucifers branden nog nadat hij in het water is gesprongen...
    Dat komt omdat die in zijn waterdicht tasje zaten. Tenminste, zo verklaar ik het .

  13. #488

    Standaard

    Grootste vrijdag opening ooit voor Jurassic World.

    Gaat wellicht het record van Avengers verbreken.


    http://www.boxofficemojo.com/news/?id=4067&p=.htm

  14. #489

    Standaard

    Zojuist gezien en ik vond het een zeer vermakelijke film! De actie-scènes zitten goed in elkaar, het verhaal is dunnetjes maar wordt erg goed opgevangen door de hele pretpark wereld die men er omheen heeft gebouwd; dit komt allemaal erg geloofwaardig over. Muziek was top, verwijzingen naar JP 1 ook en ik heb me nergens echt lopen storen aan de acteerprestaties of het plot. Echt best wel een must-see en zeker beter dan JP 2 en 3 bij elkaar.

  15. #490

    Standaard

    Ontembare 'Jurassic World' opent met $511,8 miljoen en verslindt records

    Vooraf werd er een score verwacht tot $130 miljoen. Na het premièreweekend is duidelijk dat het publiek de Jurassic Park-franchise flink hoger heeft zitten dan de box office-voorspellers. Colin Trevorrows Jurassic World (RT = 70%, IMDb = 7,7) noteerde een waanzinnige opening: $204,6 miljoen. Dit is slechts een kleine $3 miljoen minder dan het record van The Avengers.

    De wereldwijde score is nog indrukwekkender. De vierde Jurassic Park-film van Universal Pictures kwam uit op $511,8 miljoen en heeft hiermee de financieel succesvolste wereldwijde opening ooit. Deze was in handen van Harry Potter and the Deathly Hallows Part 2 met $483,2 miljoen. Meer dan $100 miljoen werd opgehaald in China. Na Furious 7 eerder dit jaar heeft Universal een tweede kaskraker te pakken.

    Bron: www.filmtotaal.nl.

  16. #491

    Standaard

    De kans dat JP5 er komt is nu wel héél groot... Wellicht iets doen met de gestolen embryo's ...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  17. #492

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    De kans dat JP5 er komt is nu wel héél groot... Wellicht iets doen met de gestolen embryo's ...
    Chris Pratt zegt dat hij al getekend heeft.

  18. #493

    Standaard

    Heb de film nog niet gezien, ga zo naar de bios, maar wat ik mij altijd wel afvraag waarom ze bij zulke enorme projecten (prestige en €) vaak een relatief onervaren regisseur aantrekken. Nu ook weer bij deze, paar kleine titels op zijn naam, maar niks wat enigszins in de buurt komt van deze film. Wellicht omdat een nieuwe regisseur nog te kneden is en minder in te brengen heeft/ minder creatieve vrijheid krijgt? Of dat een gevestigde naam zich hier niet aan wil wagen?

  19. #494
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ervaring is niet alles. Soms kan talent ook gewoon jong zijn, daarmee in het midden latend of Trevor dat is... Met een bekende regisseur kan het soms ook een stempel drukken. Spielberg was natuurlijk ook enigszins betrokken bij de film.

    En als je het nog leest: enjoy!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  20. #495

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Heb de film nog niet gezien, ga zo naar de bios, maar wat ik mij altijd wel afvraag waarom ze bij zulke enorme projecten (prestige en €) vaak een relatief onervaren regisseur aantrekken. Nu ook weer bij deze, paar kleine titels op zijn naam, maar niks wat enigszins in de buurt komt van deze film. Wellicht omdat een nieuwe regisseur nog te kneden is en minder in te brengen heeft/ minder creatieve vrijheid krijgt? Of dat een gevestigde naam zich hier niet aan wil wagen?
    Ik vermoed deze reden. De regisseur staat meer in dienst van de productie, de franchise en de toon die de producenten voor ogen hebben. Vaak heeft de productie een strakke planning en budget en hebben de producenten geen tijd voor de eventuele plotselinge "creatieve" ideeën van de regisseur. Tenminste dat denk ik...

  21. #496

    Standaard

    Jurassic World nadert grens één miljard

    Jurassic World stevent af op een nieuw record. De film zal naar verwachting maandag de grens van één miljard dollar (878 miljoen euro) omzet overschrijven.

    Het is dertien dagen geleden dat de film uitkwam.

    Momenteel is Furious 7 de film die het snelst het bedrag van één miljard bereikt had, namelijk in zeventien dagen. Met de kickstart van de film is de kans groot dat het dit jaar de best bezochte film wordt.

    Jurassic World brak in zijn eerste weekend ook al een record door wereldwijd 524 miljoen dollar (465 miljoen euro) op te halen. Alleen al in Noord-Amerika bracht de bioscoophit 209 miljoen dollar in het laatje, net wat meer dan Avengers in 2012 (207 miljoen dollar). Jurassic World, dat vijftien jaar na het laatste deel van de Jurassic Park-trilogie is verschenen, werd voor zo'n 150 miljoen dollar geproduceerd.

    Bron: www.rtlnieuws.nl.

  22. #497

  23. #498

    Standaard

    Drie keer gezien nu in IMAX 3D. Laatste keer met een vriend die m nog niet gezien had. Voor ons een jong stelletje met een kind van nog geen 2. Had daar al mijn bedenkingen bij (ook omdat ik de film al 2 x gezien had en wist wat er ging komen). En inderdaad, kind heeft niet stil kunnen zitten, hardop brabbelen, met 3D bril gooien en bij het geweld in de film flink liggen krijsen. Ouders leken ook zeer verbaasd dat mensen daar last van hadden en ze er op aanspraken. Na afloop van de film bij een medewerker gevraagd waarom ze dat toestaan, omdat de film voor 12 jaar is gekeurd. Met begeleiding mag dat gewoon en als je er last van hebt moet je de zaal maar verlaten om bij het personeel te gaan klagen. Lekker is dat.
    **** me gently with a chainsaw.

  24. #499

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ik vermoed deze reden. De regisseur staat meer in dienst van de productie, de franchise en de toon die de producenten voor ogen hebben. Vaak heeft de productie een strakke planning en budget en hebben de producenten geen tijd voor de eventuele plotselinge "creatieve" ideeën van de regisseur. Tenminste dat denk ik...
    Dat vermoed ik ook ja.

  25. #500

    Standaard

    Gisteren in de bioscoop naar deze film geweest en heb er van genoten. Voor mij, sinds de eerste Jurassic Park, de beste film uit de reeks.

Pagina 20 van 23 EersteEerste ... 101617181920212223 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •