Pagina 2 van 23 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 554 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    heb ze alle drie op dvd ,vind zelf deel 2 beter dan deel 3, deel 2 heeft een beter verhaal ,meer aktie en is veel spanender.

  2. #27

    Standaard

    Ik hou het rijtje zo:

    1.Deel 1(helemaal top)
    2.Deel 2(verrasing was er van af,maar toch veel meer actie dan deel 1)
    3.Deel 3(Veelste abrupt einde,storende personen)
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  3. #28

    Standaard

    Laat maar komen, en als je er niet van houdt kijk je toch niet!!!!!!!

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ZoekenDVD
    Als ik het goed had was Deel I door Micheal Crichton geschreven, en deel II dus niet. Hierin zit dus ook het verschil, want het is een verfilming van een boek.

    Ik weet niet hoe het zit met deel III maar dacht dat dit deel dus ook weer door Michael Crichton was geschreven.
    Heb je het nu over de boeken of de filmscenario's? Deel 1 en deel 2 zijn namelijk verfilmingen van de boeken van Crighton, deel 3 is een samenraapseltje van enkele dingen die wel in boek 2 zaten en niet in film 2. De boeken kan ik iedereen overigens enorm aanraden!

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Ik hou het rijtje zo:

    1.Deel 1(helemaal top)
    2.Deel 2(verrasing was er van af,maar toch veel meer actie dan deel 1)
    3.Deel 3(Veelste abrupt einde,storende personen)
    1 was ook goed
    Deel 2 had ze leuke dingen
    Vond in part 3 alleen die T-rex tof

    Vraag me alleen af hoe lang het nog gaat duren?
    Waneer ze eens stoppen met het uitmelken van films!
    You know, you come from nothing, you're going back to nothing.What have you lost? Nothing!

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Leijo
    Deel 1 vond ik erg goed.

    Deel 2 vond ik ook goed, als een van de weinigen hier blijkbaar (vooral die Mercedessen vond ik erg cool, ik heb hier een 1:87 schaalmodel van de gesloten versie ). Alleen het einde is inderdaad een beetje jammer...

    Deel 3 was inderdaad érg kort, maar wel zeer vermakelijk.
    Ik heb net deel 3 opnieuw gezien, en ik moet zeggen dat ik deel 2 beter vind dan deel 3, maar deel 3 vind ik ook zeker niet slecht.

  7. #32

    Standaard

    Ik weet nog dat ik deel 1 voor het eerst keek. Ik als klein kind scheet in me broek van de angst. Ik vond het echt een enge film. Als ik nu terugkijk is het een vrij spannende film maar zeker niet eng meer.

    Laat deel 4 maar komen. Het zijn leuke films. Niet meer en niet minder.

  8. #33

    Standaard

    JP1 = fantastisch
    TLW = goed! (Jeff goldlum steelt de show, en de Rex in de stad was geweldig )
    JPIII = bagger .. een vreselijke sequel qaar ik een verschrikkelijke hekel aan heb; de sfeer heeft niks met JP te maken, een aantal ontzettend slechte acteurs (behalve Sam Neill of course 8) ) en een verhaal wat echt nergens op slaat en wat met behulp van een serie actiescènes aan elkaar hangt. .. en véélte kort

    JP4 = laten ze ajb Jeff Goldblum terug keren, Steven weer de regie in handen nemen, de film minstens 120 minuten laten duren en Williams weer de score doen. .. en laten ze vooral lekker veel tijd steken in het verhaal!

  9. #34

    Standaard

    Dit topic moet trouwens wel even verplaatst worden naar "film discussies" :wink:

    'Jurassic park IV gaat zeker door'
    Uitgegeven op 11 april 2005 om 12:24 uur Nieuws.nl

    (Novum) - Jurassic park IV gaat door. Althans, dat zou special-effects goeroe Stan Winston in een interview met het Spaanse blad Cinemania hebben gezegd. Het blad moet nog uitkomen, maar filmsite Dark Horizons kon maandag al citeren uit het interview met Winston.


    Winston zou erg uitkijken naar het filmen van het vierde deel van Jurassic Park. "We zijn allemaal erg enthousiast over het vooruitzicht om weer samen te werken, want een Jurassic film maken is een grote familiereünie. Iedereen kent elkaar wel, dus het is een hoop lol. Ik vind het ook een uitdaging om nog een keer de lat hoger te leggen om de wereld iets bijzonders te kunnen brengen."

    Het productieproces kwam aanvankelijk niet op gang, omdat producent Steven Spielberg niet echt enthousiast was over het script. Er moest een balans gevonden worden tussen het wetenschappelijke en het avontuurlijke deel van de film. Er bestond angst bij de makers dat als het wetenschappelijke deel de overhand zou krijgen de film te saai zou worden. Aan de andere kant moest de film ook niet te avontuurlijk worden want dan zou het verhaal 'te hol' worden. "Dus we wachten momenteel totdat het geschreven woord op zijn plek valt, en dan is het volle kracht vooruit", zegt Winston.

    Geruchten gaan dat de opnames van de film later dit jaar in Nieuw-Zeeland beginnen. Jurassic Park-veteraan Sam Neill zou ook weer van de partij zijn. Wanneer de film uitkomt, is nog niet bekend.

    Stan Winston is het meest bekend om zijn 'make-up-werk' in de laatste twee Terminator films, 'Artificial intelligence: A.I.' en 'Interview with the vampire'. Maar de special-effects-tovenaar staat ook bekend als 'monstermaker'. Hij werkte onder andere mee aan het tot leven brengen van de dinosaurussen in het eerste en derde deel van 'Jurassic park'.

  10. #35

    Standaard

    Hoort deze topic niet in filmdiscussies ?

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door superman
    Hoort deze topic niet in filmdiscussies ?
    Dat zei ik ook hierboven :wink:

  12. #37

    Standaard

    Sorry, niet gezien.
    Maar top dat Stan Winston aan deel 4 gaat werken

  13. #38

    Standaard

    Geweldig nieuws idd, hopelijk gaat Steven Spielberg er ook écht aan werken.

  14. #39
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Indd, laten we dat hopen

  15. #40

    Standaard

    Het klinkt in ieder geval goed. Ergens heb ik nog een site (helaas staat de link niet op deze pc) met alle nieuwtjes, nep-posters en mogelijke verhaallijnen. Enkele daarvan waren dat dinaurussen waren getraind, maar het beste vond ik nog het volgende verhaal:

    De dino's zijn 60 miljoen aan een ziekte overleden, die ziekte zal zich nu gaan herhalen maar hij kan ook mensen besmetten en zodoende het einde van de mensheid betekenen. Het is aan een team om de boel te redden...

    Weliswaar slap, maar het klinkt nog enigzins goed.

    Mijn mening trouwens:

    JPI - Alltime klassieker en de special effects weten me nog altijd te verbazen. De wc-scene staat in mijn geheugen gegrift.
    Leuk verhaal: Mijn broer ging hierheen met een verjaardagsfeest en heeft samen met mijn moeder en zijn vrienden de film nauwelijks gezien omdat ze hem toen toch wel erg eng vonden.

    JPII - Slap, vervelende personages, te veel gebeurtenissen en het einde is wel erg "kom, het moet nog spectaculairder". Maakt het wel grappig, maar het verhaal nog cliche-matiger, flauwer en ongeinspireerd.

    JPIII - Behoorlijk tot ijzingwekkend spannend en terug naar zijn roots. Voor het eerst geen overspannen kind dat de professor aanbid (noua, 2 zinnen dan) en Sam Neill. Zeer tevreden einde en ach, dat leger...dat vergeef ik ze graag voor de bootscene ervoor. Tenslotte werden ze in JPI ook ineens gered door een helikopter...

    Grt. Deweb

  16. #41

    Standaard

    Deel 1 is geweldig !
    Deel 2 is leuk, maar veel minder dan het 1e deel. Vooral het laatste gedeelte is erg slap.
    Deel 3 was weer wat beter maar dat echtpaar (vooral die vrouw) was erg irritant !

    Deel 1 blijft ongeslagen, niet alleen omdat het de eerste is maar het verhaal en het acteerwerk was grandioos !

  17. #42

    Standaard

    Ik vond deel 2 toch een stuk beter dan deel 3. Okeej het einde is dan wel heel overdreven, maar er wordt duidelijk beter in geacteerd. Ook de verhaalopbouw is ook een sterker vind ik.

  18. #43
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Persoonlijk vind ik het allemaal wel tof. Een nieuw deel, nog eentje dan

    Net zoals ik het geweldig vind dat Die Hard 4.0 in de maak is en dat Stallone waarschijnlijk Rambo 4 en Rocky 6 gaat maken.
    Van mij mag Sean Connery 007 ook wel gaan spelen voor 1 keertje nog. Baard eraf, haar zwart maken en klaar is James.


    En voor de JP 4 cast: MOETEN de originele mensen meedoen!

  19. #44

    Standaard

    Dit lijkt me eigenlijk meer een tread voor in film discusie. :wink:
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Dit lijkt me eigenlijk meer een tread voor in film discusie. :wink:
    Bij deze...

  21. #46

    Standaard

    c'mon..het einde van TLW was geweldig .. lekker spectaculair maar toch serieus, ze namen er de tijd voor en het volgde logisch uit het verhaal. Deze drie kenmerken voor het einde van TLW waren geen van alle van toepassing op HEEL deeltje 3 die dezelfde lengte had als een gemiddelde Disney tekenfilm.
    Ongelooflijk dat mensen deel 3 beter vinden dan 2.

    Deel 4 hoeft van mij alleen te komen als het dezelfde kwaliteit heeft als TLW of beter nog; als JP.
    Maar ajb geen overdreven karakters, neem de tijd zodat het wat realistischer overkomt (okay .. beetje foute benaming bij een sci.fi./adventure :P), gebruik ajb niet constant de theme's van JP (dat zijn de thematische delen van het pretpark; waarom in gods naam zou je in JPIII nog die muziek constant gebruiken :S) en zorg dat het klaar is.

    Eigenlijk hadden ze deel 3 nooit moeten maken imho. Of iig had het vele malen beter gemoeten met een script dat stond als een huis. Maar een slordig script dat om de haverklap wordt gewijzigd schijnt eerder regel dan uitzondering te zijn bij een deel 3 :P

  22. #47

    Standaard

    Hoe "zeker" is het nu dat deze film komt?!?

  23. #48

    Standaard

    Meer Nieuws:

    He is working with writers on the script to Jurassic Park IV and says that there is going to be a big dinosaur sequence where a pack of motorcycles are forced to out run a bunch of Raptors. Spielberg said that just with the other films in the series, he's going to "cherry pick" certain scenes he loved from the books and include them in the new film.
    comingsoon.net

  24. #49

    Standaard

    Recent excitment has popped up at IESB reporting that producer Frank Marshal is currently working and or involved in the following films. Begining August 1st 2006 he will begin filiming for his film “Bourne Ultimatum”, Indiana Jones 4 will follow the filming, and directly after Indiana Jones 4 the film you all have been waiting for, Jurassic Park 4 will begin production. As of yet that is the most current up-to-date news that anyone has head of in reguards to a fourth Jurassic Park. Read full article here!
    Bron: http://www.jpdatabase.net/
    Volledige artikel: http://www.iesb.net/upcomingfilm/010806b.php

  25. #50

    Standaard

    Begint schot in te komen dus;

    Director-producer Frank Marshall tells the London Free Press that they have a script for Jurassic Park 4.

    He says Jurassic Park IV "has a good script now, so we should have that one up and running next year for release in 2008."

    He previously mentioned that they would start on the fourth installment in the dino franchise after the fourth "Indiana Jones" is completed.
    comingsoon.net

Pagina 2 van 23 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •