Pagina 3 van 23 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 554 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Ik ben benieuwd wie die grote badguy dino deze keer zou zijn

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door superman
    Ik ben benieuwd wie die grote badguy dino deze keer zou zijn
    Misschien lopen ze per ongeluk tegen Kong op... :wink:

  3. #53

    Standaard

    More on Jurassic Park 4 and Indy 4

    MTV caught up with producer/director Frank Marshall, who shared a bit more on Jurassic Park 4 and Indiana Jones 4:

    "'Jurassic Park 4' is coming to life," he proudly reported. "There's a script, we're getting a director and we're going to get going probably toward the end of this year." Referring to the director of "Park 3," Marshall added that "Joe Johnston could be back. We want to get the script right before we go forward [..]
    comingsoon.net

  4. #54

    Standaard

    JP4 mag wat mij betreft komen, maar wel graag met Steven Spielberg in een iets prominentere rol dan slechts als "uitvoerend producent". De hand van de meester ontbrak in deel 3 toch wel behoorlijk, waarschijnlijk hebben ze zijn naam vooral op de creditrol laten zetten om meer geld los te peuteren van de studio.

    Deel 1 is uiteraard een klassieker, en ik vind deel 2 daar niet veel voor onder doen. Goed, de verrassing is er af, maar de actie is geniaal en ik vond de humor ook van hoog niveau. En wat mensen toch tegen dat einde hebben: een Rex in de stad is iig weer eens wat anders dan steeds een Rex in de bush. En deel 3, tja, laat ik vooropstellen dat ik me er uitstekend mee vermaakt heb, zeker een film voor een geslaagd filmavondje. Maar de meeste goede ideeën waren duidelijk al op, en het script en de uitwerking van de personages (m.n. Tea Leoni's karakter) smaken iets teveel naar B-garnituur. Nota bene Alexander Payne, de regisseur en schrijver van About Schmidt en Sideways, was deels verantwoordelijk voor het script, niet te geloven. William H. Macy schijnt later te hebben gezegd de film alleen gedaan te hebben omdat hij dringend geld nodig had, want zijn vrouw was toen zwanger. Beetje overdreven reactie, maar JP3 is zeker niet de meest geïnspireerde film. Het is alsof de film zo kort is gehouden omdat de schrijvers niks meer wisten. Dat verklaart misschien de belachelijke slotscene: iedereen die War of the Worlds abrupt vond eindigen, moet verplicht JP3 eens kijken.

    Wat special effects maak ik me al niet eens meer druk. Stan Winston en zijn ploeg hebben de lat bij iedere film weer hoger weten te leggen, dus de trucages zijn vast wel weer in goede handen. Dus laat Michael Crichton de volgende keer maar eerst weer een boek schrijven, of huur een fatsoenlijke scenarist in, en laat Spielberg op zijn minst produceren, dan kan het weer een topper worden.
    Mom? If you were in a German Scheiße movie, you'd... you'd tell me, right? - Eric Cartman
    You are entering a world of pain, my friend - Walter Sobchak

  5. #55

    Standaard

    *KICK*

    Is er trouwens al wat meer nieuws over Jurassic Park IV?

    http://www.imdb.com/title/tt0369610/

    Op IMDB staat dat het script nog in ontwikkeling is, maar ben wel benieuwd ernaar!

    *** TEVENS IS DIT MIJN (2E KEER, MAAR GOED) 1000E! POST!!!! ***

  6. #56

    Standaard

    En ik ben tevreden dat Johnston opnieuw regisseur van dienst is. Het is namelijk de hand van de meester die van het tweede deel een middelmatig vervolg heeft gemaakt met een script met een gigantisch gat. Johnston heeft maar al te goed begrepen dat een meesterwerk er niet meer in zit en ging resoluut voor de enertainende avonturenfilm. In dat opzet is hij absoluut geslaagd en dat is al wat ik verwacht van een vierde deel. Deftig entertainment. the Lost World is de zwakke schakel in deze trilogie.

  7. #57

    Standaard

    Ik snap niet wat er toch zo slecht is aan deel 2
    Deel 1 erg goed, deel 2 is beter en deel 3 is vermakelijk.

    Maar ik heb dan ook een zwak voor monstermovies. Zo vind ik Godzilla ook meesterlijk (serieus!)
    Q: This pen is a Class 4 grenade. Three clicks arms the 4 second fuse, another three disarms it.
    James Bond: They always said the pen was mightier than the sword.
    Q: Thanks to me they were right!

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban
    En ik ben tevreden dat Johnston opnieuw regisseur van dienst is. Het is namelijk de hand van de meester die van het tweede deel een middelmatig vervolg heeft gemaakt met een script met een gigantisch gat. Johnston heeft maar al te goed begrepen dat een meesterwerk er niet meer in zit en ging resoluut voor de enertainende avonturenfilm. In dat opzet is hij absoluut geslaagd en dat is al wat ik verwacht van een vierde deel. Deftig entertainment. the Lost World is de zwakke schakel in deze trilogie.
    Jurassic Park III zit volgens mij alleen in de meeste collecties omdat hij in een toffe collector's pack is uitgekomen. 8)

    The Lost World blijft speciaal wat mij betreft, deel III heeft een van de slechtse eindes OOIT!

  9. #59

    Standaard

    Ik vind ze alle 3 vermakelijk. Deel 1 blijft top. Deel 2 zwakker maar toch goed. Deel 3 leuk om te zien, maar te kort en een afschuwelijk einde... Ik zat in de bioscoop en toen ik dat einde zag dacht ik:"Is dit het? "
    Kijk vol spanning uit naar deel 3. Hopelijk meer T-rex krijg maar niet genoeg van dat beestje. Spinosaurus vond ik persoonlijk niet zo tof.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  10. #60

    Standaard

    1 is magie
    2 is erg goed (wat ik vooral goed vond was dat ze het verhaal langzaam ontwikkelden naar een climax...dat zie je niet veel meer in actiefilms. Het uitgestrektheid van het eiland kwam erg goed over)
    3 is gewoon bagger. Zelden zo'n slechte sequel op zulke geweldige films gezien.

    Naar JP4 ben ik erg benieuwd, hoewel het feit dat Johnston weer de regie gaat doen mij niet echt geruststeld ....

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door robbieronald
    Ik snap niet wat er toch zo slecht is aan deel 2
    Deel 1 erg goed, deel 2 is beter en deel 3 is vermakelijk.

    Maar ik heb dan ook een zwak voor monstermovies. Zo vind ik Godzilla ook meesterlijk (serieus!)
    AHA ! Dat verklaart het em !

  12. #62

    Standaard

    ik had ergens gelezen(weet niet meer waar) dat jurassic park 4 zich niet meer in de jungle af gaat spelen(ik hoop in het water).

  13. #63

    Standaard

    de kans is zeer groot dat de dino's naar het land komen...dat is althans waar de verschillende scripts tot dusver over gingen.

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hankster
    de kans is zeer groot dat de dino's naar het land komen...dat is althans waar de verschillende scripts tot dusver over gingen.
    Dit zou ik echt jammer vinden. Het laatste gedeelte van deel 2 was al zo'n afknapper.........

  15. #65

    Standaard

    Eigenlijk was dat de reden waarom ik deel 2 zo matig vond.

    Nota bene Alexander Payne, de regisseur en schrijver van About Schmidt en Sideways, was deels verantwoordelijk voor het script, niet te geloven.
    Nu vergelijk je een actiefilm met twee scripts van een totaal ander genre. Ik zal mij niet teveel uitweidden over dat genre, maar het moge duidelijk zijn dat er toch een behoorlijk verschil zit.
    Nu moet ook worden vermeld dat hij die scripts pas ná JS3 schreef én daarvoor slechts romantische komedies/drama's had geschreven.
    Kortom, genoeg redenen om je argument niet als degelijk te kunnen beschouwen vanwege de vergelijking.

    Maar dan kun je je wel afvragen waarom Payne heeft besloten aan het script mee te werken. Was het vanwege de uitdaging? Het proberen? We weten het niet...

  16. #66

    Standaard

    Ik hoop allesinds dat JP zich in de natuur blijft afspelen en ze de blunder uit 'the Lost World' niet herhalen. Oké, het was best wel eens grappig op te zien die T-Rex in de stad, maar de magie was er meteen ook helemaal af.

  17. #67

    Standaard

    ik vond het einde van TLW cool 8)
    Godzilla, maar dan beter

  18. #68

    Standaard

    Snap ik ook niet wat iedereen daar zo slecht aan vond. Ik vond het ook tof om de T-Rex te zien in de stad, maar om een hele film dat te zien. Nee. Heb het liever in de natuur waar de beestjes de baas zijn.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  19. #69

    Standaard

    idd.je haalt de woorden uit mijn mond(dief)

  20. #70

    Standaard

    Ik heb niets tegen een goede "schreeuwende massa scene" maar dit vond ik toch wel de slappe climax van een redelijke film. Het idee van een bedrijf dat ze tegen beter weten in vervoert is gewoon al te vaak gebruikt, en als dat dan ook nog eens matig wordt uitgewerkt...

    Nouja, eigen *** ik nu ook uit mijn nek want de laatste keer dat ik deel 2 heb gezien is pakweg 3 jaar terug dus zoveel weet ik er ook niet meer van.

  21. #71

    Standaard

    al iets meer over deel 4 bekend?
    There is only one real truth: causality!...

  22. #72

  23. #73

    Standaard Jurassic Park IV

    JPI: één van mijn favoriete films. Naar mijn mening de leukste JP film die tot nu toe is gemaakt. Het verhaal, de sfeer, de cast en de dinosauriërs zijn gewoon prachtig. De T-Rex overtreft types zoals Godzilla en King Kong.

    JPII: ook een hele goede film. Ik vond opnieuw het verhaal en de dinosauriërs erg leuk. De cast vond ik wat minder... Dr. Ian Malcolm (Jeff Goldblum) maakte wel een heleboel goed. Roland Tembo (Pete Postlethwaite) vond ik ook erg leuk. Ik miste wel de sfeer van JPI... 2x een T-Rex was wel erg leuk!

    JPIII: leuker dan JPII, maar had wel een slechter verhaal. Daarnaast vond ik opnieuw de cast wat minder. Gelukkig speelde Dr. Alan Grant (Sam Neill) mee in de film! Het was wel jammer dat Dr. Ellie Sattler (Laura Dern) een minder grote rol had. De sfeer van JPI zat er wel een beetje in. Waarschijnlijk vanwege de muziek. De dinosauriërs waren vanzelfsprekent erg leuk. De Spinosaurus was leuk om te zien, maar in deel IV mogen ze van mij de T-Rex weer de hoofdrol geven.

    JPIV: ik ben heel benieuwd naar deel IV. Ik hoop dat de film een langer verhaal krijgt dan JPIII en dat ze de cast van JPI laten terugkomen. De sfeer van JPI zou ook heel mooi zijn. Over de dinosauriërs maak ik mij niet zoveel zorgen. Al hoop ik wel dat de T-Rex weer een grote rol krijgt zoals in JPI en JPII.
    [/b]

  24. #74

    Standaard

    JP: Een van mijn favoriete films aller tijden.. Mijn eerste DTS ervaring in een bioscoop (Ik zal niet de enige zijn :P ) Heb meteen het boek gekocht, en schrok van de grote verschillen, maar het is geen verfilming, maar gebasseerd op, dus we vergeven Steven

    Toen bekend werd dat TLW kwam ben ik meteen begonnen aan dat boek, wat ik persoonlijk een beter boek vond, en was dus ook dolblij dat die film verfilmd ging worden.

    Qua boekverfilming viel deze film me gigantisch tegen, gelukkig dat mijn favoriete scene er wél in zat [spoiler:e530251615]"de trailerscene"[/spoiler:e530251615]. Maar als film op zich héérlijk. Stoor me ook absoluut niet aan het einde.

    JPIII: Ik had nog geen internet, en in de media werd er ook niet erg veel aandacht aan besteed, en kwam dus als een verassing. Werd hier meteen in een kleine zaal gereleased, dus ik vreesde het ergste, maar de film vloog voorbij. Heerlijk entertainment. En dat einde, tja.. Je hoeft niet álles serieus te nemen.. [spoiler:e530251615]Ik vond die GeenSnoerMeer in die berg dino-poep een stuk erger..[/spoiler:e530251615]

    JPIV: Net als zo'n beetje iedereen kan ik niet wachten.. Laat maar komen!! Wie de regie doet maakt me niet uit, wie de hoofdrollen spelen maakt me niet uit, zolang Stan Winston maar over de Dino's gaat vind ik alles best. Daar gaat het immers om bij een JP film. Owja.. John Williams als componist zou ook wel fijn zijn. Zolang ik gewoon uit kan kijken naar een avondje heerlijk achterover in de bios hoor je mij niet klagen. Jurassic Park is voornamelijk bedoeld als vermaak, en dat doet de serie.
    I don't have any friends.. Nobody likes me...

  25. #75

    Standaard

    Ik zou graag een Jurassic Park tv serie zien. 12 afleveringen elke aflevering 1 uur. Als verhaal zou ik graag zien dat ze het orginele park weer gaan herbouwen met als slot dat het weer een amusement park wordt zoals John Hammond het voor ogen had. Dit lijkt me leuker dan een deel 4.

Pagina 3 van 23 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •