De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.

Discussie: Lucky Numbers [DVD]

  1. #1

    Standaard Lucky Numbers [DVD]

    Lucky Numbers [DVD]

    Een weerman met sterstatus en geldgebrek probeert met zijn niet al te snuggere, geldjagende vriendin de loterij op te lichten.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard lucky numbers

    Ik heb de film een tijdje geleden gehuurd en moet ook toegeven dat het een verdraaid zware zaak is om een 1 uur en 40 minuten voor te gaan zitten.
    Ik vond travolta echt niet sterk en kudrow kan gewoon met haar friends rol verder gaan.
    Ik weet niet wat het is met john maar soms gaat hij lelijk de fout in met films.

    Over de dvd kan ik duidelijk zijn ik vind het prul nou maakt mij het niet veel uit want ik ben geen die hard fan van de man maar dit vind ik een beetje krenterig.

  3. #3

    Standaard

    Uit de recentie: In Lucky Numbers valt dat allemaal een beetje tegen.
    Dit moet toch het understatement van het jaar zijn.

    En het slechtste wat mevrouw Ephron tot nog toe gedaan heeft, hoewel zij was ook al verantwoordelijk voor het scenario van Heartburn, een onuitstaanbare bekkentrekkerij met Jack Nicholson en Meryl Streep. Gelukkig herpakte de dame zich met het scenario van When Harry Met Sally, maakte vervolgens het bijwijlen mooie (Sleepless in Seattle) Alleen al de moeite waard vanwege het prachtige camerawerk van Sven Nykvist (beroemd van zijn werk samen met Ingmar Bergman). En leverde dan weer een ondermaatse film. "You've Got Mail," een vrije en stupide versie op het schitterende "Shop Around The Corner" (Ernst Lubitsch).
    Maar nu heeft ze zich overtroffen.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •