De resultaten 1 tot 12 van 12 worden weergegeven.

Discussie: de nieuwe software

  1. #1

    Standaard de nieuwe software

    Geachte Crew,

    er is inmiddels al een paar keer naar buiten gebracht dat er nieuwe software/een nieuw forum aan zit te komen. Ik begrijp ook dat jullie het daar enorm druk mee zullen hebben en dus weinig tijd om alle vragen te beantwoorden.

    Toch zou ik graag willen weten of er bijv nog een nieuw onderzoek komt wat de leden eventueel aan input zouden willen geven of worden bijv de vragen/opmerking die jullie in de loop der jaren gehad hebben ook meegenomen in de ontwikkelingen?

    Komt er bijv een FAQ voor de beginnende leden als sticky bij elke thread en/of een algemene forumFAQ? Wordt de zoekfunctie beter/uitgebreider/betrouwbaarder? Dat soort dingen zou ik best willen weten, dus als jullie vast een tipje van de sluier kunnen oplichten zou dat erg fijn zijn.

    Bij voorbaat dank.
    Edgar

  2. #2

    Standaard

    Aanstaande zaterdag zal de overgang naar nieuwe forumsoftware gaan gebeuren. Voorlopig zal de functionaliteit grotendeels gelijk blijven aan de huidige, al zal de zoekfunctie uiteraard veel beter gaan werken. Een FAQ voor beginnende leden zal waarschijnlijk niet gelijk dit weekend geintroduceerd worden, maar zal er wel komen.
    Eric van Ballegoie

  3. #3

    Standaard

    Eric, bedankt voor je antwoord, ben erg benieuwd naar de nieuwe software.

    Vwb de FAQ ben ik blij dat die er gaat komen.
    Sukses zaterdag .

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    Aanstaande zaterdag zal de overgang naar nieuwe forumsoftware gaan gebeuren. Voorlopig zal de functionaliteit grotendeels gelijk blijven aan de huidige, al zal de zoekfunctie uiteraard veel beter gaan werken. Een FAQ voor beginnende leden zal waarschijnlijk niet gelijk dit weekend geintroduceerd worden, maar zal er wel komen.
    Succes gewenst met het overzetten.

    Is dvd.nl dan nog een bepaalde tijd offline?
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  5. #5

    Standaard

    Ja, zaterdag zal de site een (groot) deel van de dag dicht zijn, maar daarover zullen we vrijdag meer vertellen.
    Eric van Ballegoie

  6. #6

    Standaard

    Mocht je overigens nog hulp nodig hebben met het schrijven van FAQ's, hou ik me aanbevolen.

  7. #7

    Standaard

    Komt er ook een deel "regelementen" van het forum te staan? Daar wordt namelijkal jaren om gevraagd meen ik? Omdat nergens de algemene regels na te zoeken waren. Of is dat al achterhaald?

  8. #8

    Standaard

    Er komt een FAQ en er komt een lijst met regelementen. Een basisversie van de FAQ zal er morgen direct al zijn, een uitgebreidere versie komt later.
    Eric van Ballegoie

  9. #9

    Standaard

    Ben erg benieuwd naar het nieuwe forum. Kom hier nu al elke dag met veel plezier en weet zeker dat dit zo zal blijven.

  10. #10

    Standaard

    Waar ik het meest benieuwd naar ben: gaat het uiterlijk van het forum ook op de schop of blijft het ongeveer hetzelfde uitzien als nu?
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  11. #11

    Standaard

    Volgens mij kun je het één en ander al afleiden van het screenshotje in het nieuwsbericht zelf.
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  12. #12

    Standaard

    Deze thread is gesloten, op- en aanmerkingen op het nieuwe forum kan je hier kwijt:

    http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?p=1135127
    Eric van Ballegoie

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •