De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.

Discussie: Guide plus

  1. #1

    Standaard Guide plus

    Hallo vrienden,

    Ik lees nogal wat verhalen over problemen emt de werking van Guide plus.

    Ik zou graag willen weten hoe ik dat kan stoppen!!
    Ik heb het ooit instesteld maar gebruik het heel weinig. Daarbij komt dat het apparaat diverse keren per dag een nieuw programma staat te laden.

    OOK IN DE NACHT heb ik wel gewerkt.

    Ik kan in de handleiding niet vinden hoe dit kunt stoppen.

    Oh ja ik kan natuurlijk de steker eruit trekken maar dan ben ik ook de datum en tijd kwijt.

    Ben zeer benieuwd naar reacties.

  2. #2

    Standaard Re: Guide plus

    Bij mijn weten kan dat niet.
    Je kan natuurlijk wel het host-kanaal met opzet verkeerd instellen, dan zal hij geen GuidePlus content meer vinden.

  3. #3

    Standaard

    Als je Guide Plus+ niet wilt gebruiken mag je volgens de handleiding van de Pioneer 530 geen postcode instellen of je zet de country op Other. Of dit bij andere merken ook zo werkt weet ik niet.

  4. #4

    Standaard

    Klik op het \"reageer\"-pictogram onder een bericht om snel reageren te activeren

  5. #5

    Standaard

    Ik heb alle instellingen "verkracht" en zelfs ingesteld dat de ontvanger een schotel is.
    Ik krijg dan wel geen programmagids meer maar het systeem blijft wel operationeel draaien tussen 10:00 en 12:00 u. en tussen 14:00 en 16:00 u. 's nachts ben ik er niet altijd bij gelukkig. Ik heb een JVC recorder DR-MH300SE/BE

  6. #6

    Standaard

    Probeer de postcode op 0 te zetten.
    mischien helpt dat wel?!
    (gokje)
    denon 3808a, panasonic full hd ,loewe compose 40dr+, x360 met hd addon, b&w 684 floorstands, vm1 center,jvc humax 5050
    b&w 602 rear,sanyoz3000 ,denon2500bt

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •