Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345
De resultaten 101 tot 125 van 125 worden weergegeven.

Discussie: PS3 is here ...

  1. #101

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RCduck7 Bekijk bericht
    Na de vele beloften van de PS3 draait het uit op een flater (althans met de eerste modellen).
    Was met de ps2 ook zo.
    De trilfunctie mis ik, maar vooral dat 720P scherm bezitters in de kou staan omdat hij niet blue ray in 720P wil afspelen wat stand alone players uiteraard wel doen.
    Op die manier ben je zo verplicht een 1080P scherm aan te kopen want anders heb je niet veel aan die blue ray.
    Misschien komt er een firmware update maar eerst zien en dan geloven of het een échte verbetering zal zijn.
    De software die er zit aan te komen zal veel goed maken (vooral na eens motorstorm gespeeld te hebben lijk je zijn probleempjes te vergeten) maar als je het in het geheel bekijkt als multimedia machine zijn er teveel hindenissen.
    Niet helemaal mee eens. Als je het signaal op 1080P laat uitsturen hoeft je TV er toch alleen maar 720P van te maken? Die bitrate kunnen de meeste idd wel aan. Alle 7e gen schermen (plasma en LCD) lijken me dat gewoon te kunnen. Die van mij iig wel (Sony bravia 32S2000) en dus kunnen alle andere Sony en Samsung schermen van deze generatie het ook.
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  2. #102

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pretorian22 Bekijk bericht
    @zetmoon

    het is idd voor jouw waarschijnlijk de beste spelcomputer die je kan kopen.

    voor mij is het momenteel de ps3. Blu ray ondersteuning (en ja die gebruik ik volledig met hmdi op receiver etc) en op een 107cm plasma met yamaha receiver met dts hd is het een grote vooruitgang op dvd.

    ik kan dat dus gewoon waarderen die vooruitgang en met mij heel veel andere mensen. verder zijn de games gewoon super. want als je gaat zeggen dat het om speelbaarheid gaat ben ik dat 100% met je eens....maar waarom koop je dan voor 80 euro een xbox eigenlijk en hou je het niet gewoon bij je Nes of Snes

    ik heb rond de 50 consoles en ook de wii, xbox 360 en ps3 maar vind de ps3 absoluut geen weggegooid geld. en is dan ook een zeer mooie aanvulling voor mijn collectie
    Je hebt mijn post niet helemaal goed gelezen.
    De PS1 was een revolutie op 3-D gebied, maar sinds die tijd is er geen revolutie meer geweest.
    We krijgen telkens dezelfde spellen met beter beeld.
    En op het gebied van spellen sinds de "3-D revolutie" is de XBox niet zozeer de "beste" maar de beste keus, ook voor je portemonnee.

    Geweldige spellen voor weinig geld.
    Veel van die spellen of vervolgen daarvan verschijnen nu op de PS3, maar wel veel duurder.

    Even voor de duidelijkheid, ik verzamel spelcomputers en heb gewoon geen haast met de aanschaf van nieuwe apparaten.
    Of ik de PS3 nu heb of over 5 jaar, dat maakt me helemaal niets uit!
    Voor de collectie zal ik hem best wel eens kopen maar niet nu.
    Ik heb zelfs nog geen PS2, maar dat gaat binnekort gebeuren nu ik hem voor 50 euro of zo
    kan kopen, 2e hands.
    Een GameCube zal er binnekort ook wel komen, al weet ik niet welke spellen ik daarvoor moet kopen aangezien ik geen Nintendo liefhebber ben (zacht uitgedrukt).
    De spellen die ik leuk vind zolas Tony Hawk heb ik allemaal op XBox, PS1 en Dreamcast.

  3. #103

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door zetmoon Bekijk bericht
    Of ik de PS3 nu heb of over 5 jaar, dat maakt me helemaal niets uit!
    Ik geloof er geen snars van .............en geen Nintendo? Tjee, dat noemt zich verzamelaar
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  4. #104

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Ik geloof er geen snars van .............en geen Nintendo? Tjee, dat noemt zich verzamelaar
    Waarom geloof je mij niet?

    De PS2 koop ik binnenkort, heb ik dan geduld of niet?
    De XBox heb ik gekocht met kerst 2005, toen hij ook al lang uit was.

    De XBox360 en PS3 hoef ik voorlopig niet te hebben.
    Te duur in aanschaf en te dure spellen.

    Wat Nintendo betreft: ik houd niet van de Nintendo spellen, ik heb wel de consoles.
    NES, SNES, N64, Div. GameBoy's t/m nieuwste versie van de SP.
    De DS wacht ik ook nog mee.

    Maar mijn favo spellen op de SP zijn de Tony Hawk's, geen Nintendo spellen dus......

  5. #105

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto Bekijk bericht
    Ik zou oppassen met dat soort opmerkingen :P
    Is dit HD-Ready volgens de specs of HD-Ready volgens de winkel ?
    HD ready volgens de winkel zou herkenbaar moeten zijn omdat er dan geen officieel HDready logo op mag zitten maar het toestel het volgens de verkoper wel is.
    Zolang er dit logo opzit moet het geen probleem zijn:


    En omdat het niet genoeg verduidelijkt kan worden :
    Requirements for the “HD ready” logo
    A display device has to cover the following requirements to be awarded the logo “HD ready”:

    Display, display engine
    The minimum native resolution of the display (e.g. LCD, PDP) or display engine (e.g. DLP) is 720 physical lines in wide aspect ratio.

    Video Interfaces
    The display device accepts HD input via:
    • Analogue YPbPr*, and
    • DVI or HDMI
    HD capable inputs accept the following HD video formats:
    • 1280x720 @ 50 and 60Hz progressive (“720p”), and
    • 1920x1080 @ 50 and 60Hz interlaced (“1080i”)
    The DVI or HDMI input supports content protection (HDCP)

    * “HD ready” display devices support analogue YPbPr (component) as a HD input format to allow full compatibility with today's HD video sources in the market. Support of the YPbPr signal should be through common industry standard connectors directly on the “HD ready” display device or through an adaptor easily accessible to the consumer.
    Ik rust mijn koffer.

  6. #106

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door zetmoon Bekijk bericht
    Je hebt mijn post niet helemaal goed gelezen.
    De PS1 was een revolutie op 3-D gebied, maar sinds die tijd is er geen revolutie meer geweest.
    We krijgen telkens dezelfde spellen met beter beeld.
    En op het gebied van spellen sinds de "3-D revolutie" is de XBox niet zozeer de "beste" maar de beste keus, ook voor je portemonnee.

    Geweldige spellen voor weinig geld.
    Veel van die spellen of vervolgen daarvan verschijnen nu op de PS3, maar wel veel duurder.

    Even voor de duidelijkheid, ik verzamel spelcomputers en heb gewoon geen haast met de aanschaf van nieuwe apparaten.
    Of ik de PS3 nu heb of over 5 jaar, dat maakt me helemaal niets uit!
    Voor de collectie zal ik hem best wel eens kopen maar niet nu.
    Ik heb zelfs nog geen PS2, maar dat gaat binnekort gebeuren nu ik hem voor 50 euro of zo
    kan kopen, 2e hands.
    Een GameCube zal er binnekort ook wel komen, al weet ik niet welke spellen ik daarvoor moet kopen aangezien ik geen Nintendo liefhebber ben (zacht uitgedrukt).
    De spellen die ik leuk vind zolas Tony Hawk heb ik allemaal op XBox, PS1 en Dreamcast.

    dat de ps2, gamecube, xbox geen revolutie waren...ok

    maar de ps3 en xbox 360 zijn dat weer wel om hun hd graphics. dat maakt alles echt zo ontzettend veel mooier en sneller en strakker

    en de wii is een revolutie om die geweldige controller.

    en ja dreamcast, psx, en xbox zijn ook goede consoles waar ik nog steeds met plezier mee game (vergeet de saturn nie trouwens)

    heb je geen virtual boy trouwens van nintendo?

    maar nintendo games zijn ook geweldig altijd vind ik (mario, zelda, donkey kong, mario kart etc. etc.)

    achja alle consoles hebben zo hun voor en nadelen

    al met al ben ik blij hieret me ps3 daar komt ut op neer
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  7. #107

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door zetmoon Bekijk bericht
    Waarom geloof je mij niet?

    De PS2 koop ik binnenkort, heb ik dan geduld of niet?
    De XBox heb ik gekocht met kerst 2005, toen hij ook al lang uit was.

    De XBox360 en PS3 hoef ik voorlopig niet te hebben.
    Te duur in aanschaf en te dure spellen.

    Wat Nintendo betreft: ik houd niet van de Nintendo spellen, ik heb wel de consoles.
    NES, SNES, N64, Div. GameBoy's t/m nieuwste versie van de SP.
    De DS wacht ik ook nog mee.

    Maar mijn favo spellen op de SP zijn de Tony Hawk's, geen Nintendo spellen dus......
    HAP HAP HAP, Je lijkt pac man wel
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  8. #108

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door zetmoon Bekijk bericht
    Je hebt mijn post niet helemaal goed gelezen.
    De PS1 was een revolutie op 3-D gebied, maar sinds die tijd is er geen revolutie meer geweest.
    We krijgen telkens dezelfde spellen met beter beeld.
    En op het gebied van spellen sinds de "3-D revolutie" is de XBox niet zozeer de "beste" maar de beste keus, ook voor je portemonnee.

    Geweldige spellen voor weinig geld.
    Veel van die spellen of vervolgen daarvan verschijnen nu op de PS3, maar wel veel duurder.

    Even voor de duidelijkheid, ik verzamel spelcomputers en heb gewoon geen haast met de aanschaf van nieuwe apparaten.
    Of ik de PS3 nu heb of over 5 jaar, dat maakt me helemaal niets uit!
    Voor de collectie zal ik hem best wel eens kopen maar niet nu.
    Ik heb zelfs nog geen PS2, maar dat gaat binnekort gebeuren nu ik hem voor 50 euro of zo
    kan kopen, 2e hands.
    Een GameCube zal er binnekort ook wel komen, al weet ik niet welke spellen ik daarvoor moet kopen aangezien ik geen Nintendo liefhebber ben (zacht uitgedrukt).
    De spellen die ik leuk vind zolas Tony Hawk heb ik allemaal op XBox, PS1 en Dreamcast.
    Je hebt zeker gelijk dat de xbox de beste keus voor de portemonee zonder dat de graphics gaan tegenvallen.
    In gamemania in Belgie vind je goede titels vanaf 5 a 10 eur die ik gewoonweg niet kan laten liggen.
    Op ebay vind je er ook voor weinig geld, vooral in de UK.
    Heb dit weekend motorstorm gespeeld op de PS3 in de winkel wat zeker leuk was maar een spel is waar je het na enkele dagen wel mee gezien hebt.
    En wie resistance: fall of men verkiest (wat zeker niet bij de echte toppers onder de FPS hoort) zonder het prachtige Halo op de xbox hebben gespeeld... What a shame!!!

    Voor wie het HD op console gebied een ware revolutie vind die vergelijkbaar is met 2D naar 3D vind ik een graphicshoer.
    Sinds de dreamcast vond ik de graphics niet meer tegenvallen en die loopt heel strak op mijn plasma met een vga aansluiting.
    Een game zoals Halo ( de grote levels die je kan verkennen) in vergelijking met een psone game is een grotere vooruitgang dan HD.

    It takes more then graphics to make a game a game!

  9. #109

    Standaard

    zucht.. De PS2 net zo'n goeie keus is voor de portemonee als de xbox, dus de xbox is NIET de beste keus...

  10. #110

    Standaard

    De uitzondering bevestigd de regel jongens
    Het gaat erom dat we allemaal lol hebben, of het nou in HD is op je PS3 met Resistance of op je Xbox op 480p met Tony Hawk. Zelf heb ik de meeste "lol" met een 6 jaar oude online game met graphics die nog meer zuigen dan...uh...zuigende dingen...

    Zelf ben ik van mening dat de Wii controller een revolutie had kunnen zijn als het weer niet zo enorm slecht was ontwikkeld.
    (Wat ? Slecht ontwikkeld ? Wat??!)
    Ik bedoel kom op, weer een kudde kinderachtige partygames waar we al zo veel van hebben, Mario Party 1 tot 10 (!!), Raving Rabbids, Wario Ware 1-4 (?). Het is een veredelde muis die bijna niets meer toevoegd aan de al bestaan controllers dan een creatievere manier van button bashing. Het zal vrees ik van 3rd party publishers afhangen of Nintendo van haar look en feel af komt want zelf nemen ze weer totaal geen moeite om zichzelf te herprofileren als meer dan een party en kiddie game maker, de paradepaardjes worden langzaam maar zeker inteelt fokpaardjes met een kont waar een kop hoort te zitten. Van films verwachten we meer dan remakes, sequels en prequels maar van Nintendo krijgen we niks anders.
    (Maar de nieuwe Zelda was toch weer toppie ?!?)
    Als je niet meer verwacht kan het ook nooit tegenvallen.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  11. #111

    Standaard

    @mercapto
    je hebt zeker zelf geen wii? zelda is misschien wel de beste zelda ooit op de wii en er komen nog zat goede spellen aan

    @rcduck7
    ben ik een graphicshoer omdat ik hd net zo een revolutie vind als van 2d naar 3d?
    dan ben je toch in dat geval ook een graphicshoer?? bedoel 2d volstaat dan toch ook zogenaamd niet meer?

    en als je goed gelezen had dan zag je dat ik net zo goed met me nes en snes etc speel hoor. ik vind alleen hd graphics nou niet echt te vergelijken met xbox en ps2 en ja die heb ik op dezelfde tv aangesloten staan met rgb scartkabels dus vergelijk ze gewoon eerlijk

    graphics maken niet de game maar het vergroot in veel gevallen wel de game ervaring
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  12. #112

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RCduck7 Bekijk bericht
    Je hebt zeker gelijk dat de xbox de beste keus voor de portemonee zonder dat de graphics gaan tegenvallen.
    In gamemania in Belgie vind je goede titels vanaf 5 a 10 eur die ik gewoonweg niet kan laten liggen.
    Op ebay vind je er ook voor weinig geld, vooral in de UK.
    Heb dit weekend motorstorm gespeeld op de PS3 in de winkel wat zeker leuk was maar een spel is waar je het na enkele dagen wel mee gezien hebt.
    En wie resistance: fall of men verkiest (wat zeker niet bij de echte toppers onder de FPS hoort) zonder het prachtige Halo op de xbox hebben gespeeld... What a shame!!!

    Voor wie het HD op console gebied een ware revolutie vind die vergelijkbaar is met 2D naar 3D vind ik een graphicshoer.
    Sinds de dreamcast vond ik de graphics niet meer tegenvallen en die loopt heel strak op mijn plasma met een vga aansluiting.
    Een game zoals Halo ( de grote levels die je kan verkennen) in vergelijking met een psone game is een grotere vooruitgang dan HD.

    It takes more then graphics to make a game a game!
    Een man naar mijn hart, dank!!!!!!!!!!!!!!

  13. #113

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SuperDre Bekijk bericht
    zucht.. De PS2 net zo'n goeie keus is voor de portemonee als de xbox, dus de xbox is NIET de beste keus...
    De XBox is een betere keus:

    - Harde schijf!!!!!!!!!!!
    - Dus geen memorycards nodig
    - Nog goedkopere (2e hands) spellen
    - Betere graphics (anti-aliasing)
    - 60 Hz!!!!!!!!!!!!!
    De meeste spellen werken prima op 60Hz terwijl er (te)veel PS2 spellen zijn zonder die optie.
    Bijv. Gran Turismo.

  14. #114

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pretorian22 Bekijk bericht
    dat de ps2, gamecube, xbox geen revolutie waren...ok

    maar de ps3 en xbox 360 zijn dat weer wel om hun hd graphics. dat maakt alles echt zo ontzettend veel mooier en sneller en strakker

    en de wii is een revolutie om die geweldige controller.

    en ja dreamcast, psx, en xbox zijn ook goede consoles waar ik nog steeds met plezier mee game (vergeet de saturn nie trouwens)

    heb je geen virtual boy trouwens van nintendo?

    maar nintendo games zijn ook geweldig altijd vind ik (mario, zelda, donkey kong, mario kart etc. etc.)

    achja alle consoles hebben zo hun voor en nadelen

    al met al ben ik blij hieret me ps3 daar komt ut op neer

    Nee, ik heb geen Virtual Boy......helaas.
    Dat zou toch leuk zijn voor de collectie, niet om mee te spelen.....hihi.
    Al die Nintendo spellen die je noemt zijn niets voor mij, sorry.

    En de controller voor de Wii (belachelijke naam!) is niet revolutionair!
    Jaaaaaaren geleden verschenen er vis-spellen op de Dreamcast met de Fishingrod-controller en die heeft ook een bewegings-censor, zei het dan wat eenvoudiger dan die van de Wii.
    Maar ZO origineel is de Wii controller dus ook niet.
    En als Nintendo ons dan WEER die lullige spellen in de maag splitst zeg ik wederom: DOEI!

    Ik zit niet te wachten op kiddy spellen en party zooi.
    Ik wil racen, knallen, dingen opblazen, vechten, Tony Hawken.
    En dan heb je heeeeeelemaaaaaaal niets aan de Wii controller.
    Om over de slappe graphics van de Wii nog maar te zwijgen.

  15. #115

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door zetmoon Bekijk bericht
    De XBox is een betere keus:

    - Harde schijf!!!!!!!!!!!
    - Dus geen memorycards nodig
    - Nog goedkopere (2e hands) spellen
    - Betere graphics (anti-aliasing)
    - 60 Hz!!!!!!!!!!!!!
    De meeste spellen werken prima op 60Hz terwijl er (te)veel PS2 spellen zijn zonder die optie.
    Bijv. Gran Turismo.
    Onzin, PS2 spellen zijn net zo goedkoop (en trouwens nog steeds splinternieuw te krijgen), 60Hz is ook onzin, betere graphics zijn de meningen ook over verdeeld, en de Hardeschijf is leuk, maar niet perse nodig.. Trouwens voor de PS2 is er ook een harde schijf te krijgen, en met de PS2 kun je bv wel zonder hoeven te hacken linux draaien.

    Beide systemen hebben zo hun voordelen en nadelen, en beide systemen zijn een even goeie keuze.. Dat jouw voorkeur ligt bij de xbox is puur jouw smaak..

  16. #116

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SuperDre Bekijk bericht
    Onzin, PS2 spellen zijn net zo goedkoop (en trouwens nog steeds splinternieuw te krijgen), 60Hz is ook onzin, betere graphics zijn de meningen ook over verdeeld, en de Hardeschijf is leuk, maar niet perse nodig.. Trouwens voor de PS2 is er ook een harde schijf te krijgen, en met de PS2 kun je bv wel zonder hoeven te hacken linux draaien.

    Beide systemen hebben zo hun voordelen en nadelen, en beide systemen zijn een even goeie keuze.. Dat jouw voorkeur ligt bij de xbox is puur jouw smaak..
    -Ik weet momenteel geen nieuwe PS2 spellen te koop voor 6 euro!
    Bij Intertoys wel voor de XBox.
    En er verschijnen ook nog steeds nieuwe spellen voor de XBox

    -Hoezo is 60Hz onzin?


    -Harde schijf is ideaal om spelstanden op te slaan, zoveel als je maar wilt.
    Geen memory cards nodig, zoals ik al zei.
    Je hoeft dus ook nooit te zoeken naar de card met de savegame van het spel dat je wilt
    gaan spelen.

    -Harde schijf voor de PS2?
    Kan best, maar is niet standaard en moet je dus weer los kopen.

    -Wat moet ik in hemelsnaam met Linux?

  17. #117

    Standaard

    [quote=zetmoon;1140954Om over de slappe graphics van de Wii nog maar te zwijgen.[/quote]

    Ik dacht dat graphics jou niets uitmaakten?

    Kijk verder eens in de lijst van games die uitkomen en zie dat het merendeel schieten, knallen vliegen en opbalzen is. Dus wat jij zegt klopt niet, er komen lang niet alleen zoetsappige Nintendo games op uit...

    Maar eeh, ik gebruik de Wii bv ook om te internetten, nieuws en het weer te kijken en dat is leuker dan met de ps3 vind ik. Daarbij is de controller een verademing... :smile:

    ....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  18. #118

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Ik dacht dat graphics jou niets uitmaakten?

    Kijk verder eens in de lijst van games die uitkomen en zie dat het merendeel schieten, knallen vliegen en opbalzen is. Dus wat jij zegt klopt niet, er komen lang niet alleen zoetsappige Nintendo games op uit...

    Maar eeh, ik gebruik de Wii bv ook om te internetten, nieuws en het weer te kijken en dat is leuker dan met de ps3 vind ik. Daarbij is de controller een verademing... :smile:

    ....
    Waar heb ik geschreven dat ik graphics niet belangrijk vind?

    Natuurlijk verschijnen er ook "goede" spellen op de Wii, maar die zijn amper te spelen
    met de Wii controller.
    Zie de recensies van Splinter cell, Far cry en Call of duty.

    Internetten met de Wii......het moet niet gekker worden!
    Daar heb ik een Apple iMac voor.

  19. #119

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door zetmoon Bekijk bericht
    Waar heb ik geschreven dat ik graphics niet belangrijk vind?

    Natuurlijk verschijnen er ook "goede" spellen op de Wii, maar die zijn amper te spelen
    met de Wii controller.
    Zie de recensies van Splinter cell, Far cry en Call of duty.

    Internetten met de Wii......het moet niet gekker worden!
    Daar heb ik een Apple iMac voor.
    Daar noem je nu net een paar titels waar je nu juist niet een Wii voor moet kopen.

    Waarom is dat zo gek, internetten op de Wii. De tijd van game only saaie doosjes is al jaren achter ons hoor...
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  20. #120

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Waarom is dat zo gek, internetten op de Wii. De tijd van game only saaie doosjes is al jaren achter ons hoor...
    Misschien omdat de resolutie zo laag is?

  21. #121

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SuperDre Bekijk bericht
    Misschien omdat de resolutie zo laag is?
    Is echt meer dan afdoende voor op je tv en met de zoom functie lekker makkelijk.

    Ik gebruik de Wii om vlug het laatste nieuws en weer te bekijken. Klik klak zwaai en je hebt een slideshow met internationaal nieuws. Gewoon geinig joh. Elk hot item kun je openvouwen en desgewenst kijken waar de plaats ligt in 3d. Ik mis dat bij het Nos of rtl nieuws
    Laatst aangepast door Albert Kostwinder : 03-04-2007 om 13:31
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  22. #122

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Is echt meer dan afdoende voor op je tv en met de zoom functie lekker makkelijk.
    You must be kidding. Ik heb die browser-functionaliteit één keer geprobeerd en dat was gewoon totaal onbruikbaar. PAL-resolutie is echt gewoon te laag om te surfen.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Ik gebruik de Wii om vlug het laatste nieuws en weer te bekijken. Klik klak zwaai en je hebt een slideshow met internationaal nieuws. Gewoon geinig joh. Elk hot item kun je openvouwen en desgewenst kijken waar de plaats ligt in 3d. Ik mis dat bij het Nos of rtl nieuws
    Ja, maar dat is helemaal niet via een standaard browser. Het is dan overigens wel zonde dat bij nieuws nagenoeg alle categorieën leeg blijven. Ze moeten dus wel dringend iets doen aan de content zelf.

  23. #123

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Avalan Bekijk bericht
    You must be kidding. Ik heb die browser-functionaliteit één keer geprobeerd en dat was gewoon totaal onbruikbaar. PAL-resolutie is echt gewoon te laag om te surfen.

    Ja, maar dat is helemaal niet via een standaard browser. Het is dan overigens wel zonde dat bij nieuws nagenoeg alle categorieën leeg blijven. Ze moeten dus wel dringend iets doen aan de content zelf.
    Het is nu vooralsnog meer een leuke gimmick vind ik, natuurlijk is de pc het medium om mee te internetten. Maar als je aan het gamen bent en niet naar boven wilt hoppen om de pc aan te zetten is het best geining....oefening baart kunst want het kan nog aardig snel ook. :razz:
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  24. #124

    Standaard

    Zetmoon...

    Ik heb de virual boy (niet te geloven maar waar) voor een prikje gevonden op een rommelmarkt.
    Was mijn beste vondst aan een kleine prijs tot nu toe.
    Nochtans wist de verkoopster waarover ze sprak en wist ze dat het een rariteit was in ons landje.
    Leuk om eens gespeeld te hebben en een leuk hebbedingetje maar niet meer.
    Ik ben ook niet zo geneigd om het nieuwe te hebben maar maak soms wel een uitzonderingetje.
    Ik heb een DS maar die was eigelijk voor mijn vrouw bedoeld omdat brain training en nintendogs haar beviel.
    Heb dan ook van de gelegenheid gebruik gemaakt en me met de DS ook al geamuseerd.
    De Wii bevalt haar ook dus das ook meegenomen maar daar ga ik ook nog wat mee wachten.
    Ik ben geen nintendo gek maar metroid prime op gamecube en de zelda games hebben me zeker weten te bekoren.


    Petrorian22

    Neen, met 2D naar 3D had ik het niet zozeer over de graphics (die waren zelfs eerst minder in 3D) maar over de meer interactieve spelervaring die 3D teweegbracht die de échte revolutie was.
    In de tijd van de psone was ik ook een graphicshoer maar dat kon ook niet anders omdat het blokkerige tegenviel en de N64 was té zacht en onscherp, wat sinds de dreamcast niet meer tegenviel.
    Sindsdien wil ik de mogelijkheden in een game en de AI erop zien vooruitgaan en niet zozeer de graphics.
    Wat graphics betreft gaat de kwaliteit nu veel langzamer omhoog omdat het de developers gewoon te veel tijd en moeite kost om ze nog verbluffender te krijgen.
    Teveel developers zijn erop uit de consument te verbluffen met graphics en moeten de ingridienten wat een goed spel maakt vaak plaats ruimen.
    Dit zal verbeteren eens ze bvb een nieuwe console zoals de PS3 beter leren kennen en hun deadline om een spel af te hebben versoepelt.
    Laatst aangepast door RCduck7 : 03-04-2007 om 20:30

  25. #125

    Standaard

    RCduck7 ik sluit me volledig bij je aan

    nix aan toe te voegen

    ik was in de psx tijd ook fan van graphics al vond ik de n64 ook wel wat hebben maar het meerendeel van de games waren idd wazig

    ik ben het zeker met je eens dat als de ps3 langer uit is de betere spellen pas komen uiteraard
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •