Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 125 worden weergegeven.

Discussie: PS3 is here ...

  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door zetmoon
    Kunnen we niet meer genieten van een "gewone" DVD?
    Natuurlijk wel,..en daar komt nu dus ook een HD variant bij.
    En als iemand daar geld voor over heeft, is dat zijn goed recht.

    Ik vindt de prijs van HD DVD en BD nog best meevallen, als je er van uit gaat dat 15 jaar geleden er nog masaal 45,- Gulden (20 Euro) werd neergeteld voor The Lion king, of 40,- Gulden (16,50 Euro) voor Jurassic Park op VHS.

  2. #27

    Standaard

    Tip voor PS3/Wii/360 bezitters: http://www.orb.com/

    Gratis progje waarmee je zo'n beetje al je media vanaf je PC kunt streamen zonder restricties.

    Ik heb 't vandaag zowel via m'n 360 als PS3 geinstalleerd en werkt perfect!
    5-Star Safetrader (300+ deals!) / DVD.nl veilingen: 88 (gemiddeld cijfer: 9.61)

  3. #28

    Standaard

    Lol, het kreng is hier niet kwijt te raken :P
    Eind van de middag, langs 5 winkels geweest, allemaal hadden ze nog bijna alle geleverde units...is de consument nou verlegen of heeft Sony extra veel units voor de Nederlandse launch ?

    Zetmoon, rij je in een Eend op LPG toevallig ? Noem het een voorgevoel...
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  4. #29

    Standaard

    Ronald,
    Thanks ik ga er eens naar kijken!!
    En je bent verwend met beide consoles zie ik.

    Ik heb wel het idee dat de launch tegenvalt
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto
    Lol, het kreng is hier niet kwijt te raken :P
    Eind van de middag, langs 5 winkels geweest, allemaal hadden ze nog bijna alle geleverde units...is de consument nou verlegen of heeft Sony extra veel units voor de Nederlandse launch ?

    Zetmoon, rij je in een Eend op LPG toevallig ? Noem het een voorgevoel...
    Nope.............BMW 316i Coupé 1994!!!!!!!!!!

    Gave bak man.

  6. #31

    Standaard

    Misschien een mooie vraag voor Ronald:
    Hoe zit het met de geluidsproductie van beide systemen.
    De een roept dat de 360 vrij luidruchtig is (dan wel weer afhankelijk van het type dvd-drive dat er in zit), de ander vind 'm keurig rustig...

    Hoe zit het eigenlijk bij de PS3? En in vergelijking met de 360?
    http://www.invelos.com/DVDCollection.aspx/ofnoavail
    = Works great even on blood stains =

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ofnoavail
    Misschien een mooie vraag voor Ronald:
    Hoe zit het met de geluidsproductie van beide systemen.
    De een roept dat de 360 vrij luidruchtig is (dan wel weer afhankelijk van het type dvd-drive dat er in zit), de ander vind 'm keurig rustig...

    Hoe zit het eigenlijk bij de PS3? En in vergelijking met de 360?
    PS3: bijna niet te horen / X360: helicopter
    5-Star Safetrader (300+ deals!) / DVD.nl veilingen: 88 (gemiddeld cijfer: 9.61)

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald Stiebolt
    Citaat Oorspronkelijk gepost door ofnoavail
    Misschien een mooie vraag voor Ronald:
    Hoe zit het met de geluidsproductie van beide systemen.
    De een roept dat de 360 vrij luidruchtig is (dan wel weer afhankelijk van het type dvd-drive dat er in zit), de ander vind 'm keurig rustig...

    Hoe zit het eigenlijk bij de PS3? En in vergelijking met de 360?
    PS3: bijna niet te horen / X360: helicopter
    De PS3 is echt belachelijk stil..
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

  9. #34

    Standaard

    de ps3 is idd belachelijk stil. ik ben mijn xbox 360 gewend lijkt net of deze niet aanstaat

    heb hem rond 18.30 opgehaald meteen nog Speed gekocht. ik wist niet dat DTS HD Master Audio zo mooi klonk zeg pfff

    heb hem aangesloten met hdmi in me receiver en dan van me receiver met hdmi naar me tv. perfect beeld en geluid!!!! en Motorstorm is ook top
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  10. #35

    Standaard

    Hier ook een gelukkige PS3 eigenaar.
    De registratie is idd zeer onduidelijk. Vooral omdat je zowel via de PS3 zelf, als via de website kunt registreren. Heb het eerst op de PS3 gedaan. Uren later kon ik met die gegevens echter nog niet inloggen op de website en heb daar dus nog eens geregistreerd. Nochtans is het blijkbaar wel de bedoeling dat beide gesynchroniseerd zijn (heb al van mensen gelezen dat ze via de website niet meer konden her-registreren maar wel konden inloggen om hun eerder via de PS3 ingevulde gegevens na te zien).

    Op dit moment ook zeer enthousiast hier. Nog niet echt veel kunnen gamen, maar het ziet er zeer goed uit. Enkel laadtijden zouden iets korter mogen.
    Ook al 2 BD's op de kop getikt. Concert van Pat Metheny oa, ziet en klinkt zeer goed.

    Wat me echter nog niet gelukt is, is om SACD multi-channel af te spelen. Ik krijg een foutmelding dat dat niet kan via de optische uitgang, wat me nogal bizar lijkt. Enig alternatief zou dan via HDMI zijn, maar dat gaat bij mij niet. Iemand een idee of gaat het echt niet ? BTW, zelfs stereo SACD gaat niet, ik moet echt gewone CD als optie kiezen.

  11. #36

    Standaard

    http://www.areadvd.de/hardware/2007/PS3_Blu-ray.shtml bevat een recensie. sacd moet inderdaad via hdmi, heeft vermoedelijk te maken met de beveiliging van het signaal. Maar wat mij wel opvalt, de speler lijkt bij het afspelen van BD 4 maal zoveel stroom te verbruiken als een stand alone apparaat. Dat wordt dus een dure stroomrekening!
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Avalan Bekijk bericht
    Hier ook een gelukkige PS3 eigenaar.
    De registratie is idd zeer onduidelijk. Vooral omdat je zowel via de PS3 zelf, als via de website kunt registreren. Heb het eerst op de PS3 gedaan. Uren later kon ik met die gegevens echter nog niet inloggen op de website en heb daar dus nog eens geregistreerd. Nochtans is het blijkbaar wel de bedoeling dat beide gesynchroniseerd zijn (heb al van mensen gelezen dat ze via de website niet meer konden her-registreren maar wel konden inloggen om hun eerder via de PS3 ingevulde gegevens na te zien).

    Op dit moment ook zeer enthousiast hier. Nog niet echt veel kunnen gamen, maar het ziet er zeer goed uit. Enkel laadtijden zouden iets korter mogen.
    Ook al 2 BD's op de kop getikt. Concert van Pat Metheny oa, ziet en klinkt zeer goed.

    Wat me echter nog niet gelukt is, is om SACD multi-channel af te spelen. Ik krijg een foutmelding dat dat niet kan via de optische uitgang, wat me nogal bizar lijkt. Enig alternatief zou dan via HDMI zijn, maar dat gaat bij mij niet. Iemand een idee of gaat het echt niet ? BTW, zelfs stereo SACD gaat niet, ik moet echt gewone CD als optie kiezen.
    Zie pagina 99 van je gebruiksaanwijzing, daar staat:

    Audio van een SA CD kan niet.....

    Ook een eigenaar van de PS3, zal mijn ervaring op dat plekje later vermelden, zal dan ook een vergelijking met de Xbox 360 HD DVD speler geven die hier ook zijn werk probeert te doen.
    Have fun and enjoy your collection

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door zetmoon Bekijk bericht
    Mijn kritiek op de prijs van de PS3 en de spellen geldt ook voor
    Blu-ray en HD DVD.

    Kunnen we niet meer genieten van een "gewone" DVD?
    Tuurlijk mag je nog genieten van gewone dvd's, maar wat is er tegen een beter medium dat vrij prijzig is in het begin. Mijn eerdte dvd speler koste ook € 1500,- vind de € 600 voor ps3 helemaal niet zo gek als je je bedenkt wat het allemaal kan en hooeveel plezier je er meezult beleven.

  14. #39

    Standaard

    Had de PS3 besteld bij FRS, zou afgeleverd worden. Ik was op vakantie t/m vandaag, dus ik dacht 'ze leveren hem vast af bij de buren'. Kom ik thuis, ligt er alleen Black Hawk Down op me te wachten en hebben ze de PS3 (denk ik) gewoon weer meegenomen. Hopen dat ze hem maandag weer komen brengen....

  15. #40

    Standaard

    Kan iemand mij helpen met het volgende:

    Als ik gt hd speel of de demo van F1 en er staan witte letters of een logo op het beeld en er komt vervolgens even een zwart scherm, zie ik in dat zwarte scherm vaak nog heel vaag de letters van het vorige scherm en deze gaan pas weg als er een nieuw scherm over heen gaat (meestal tijdens het opstarten vaan een spel, bij statische schermen, begrijpen jullie wat ik bedoe?l)? Nu is mijn vraag weet iemand wat dit is en wat ik er aan kan doen of hebben jullie dat ook...

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Reinbo Bekijk bericht
    Tuurlijk mag je nog genieten van gewone dvd's, maar wat is er tegen een beter medium dat vrij prijzig is in het begin. Mijn eerdte dvd speler koste ook € 1500,- vind de € 600 voor ps3 helemaal niet zo gek als je je bedenkt wat het allemaal kan en hooeveel plezier je er meezult beleven.
    Anderhalf jaar geleden kocht ik een XBox, 2e hands voor 80 euro.
    Inmiddels heb ik zo'n 40 (!) spellen gekocht in prijs varierend van 5 euro(!) gloednieuw
    bij Intertoys to 35 euro 2e hands bij bijv. Replay Videogames.

    Bij elkaar heb ik nog geen 600 euro uitgegeven en ik beleef er heel veel plezier aan
    Nu en de komende jaren nog.

    Diverse spellen heb ik nog maar amper gespeeld, dus ik heb nog van alles te ontdekken.

    Reken even uit, een PS3 voor 600 euro en dan 40 spellen erbij voor 65 euro per stuk: 3200 euro!!!!!!!!

    Uiteindelijk voor dezelfde lol.

    De spellen zijn namelijk alleen maar MOOIER, maar hetzelfde als op de PS2 (of PS1) of XBox.

    Ik heb bijv. Tony Hawk's Project 8 op de XBox.
    Prachtig spel, speelt prima.
    Op de PS3 zal het best mooier zijn, maar moet ik daar dan 665 euro aan uitgeven?
    Ik dacht het niet.....

    Als je geen spelcomputer hebt, is het mischien best wel een optie.
    Maar als je zoals ik tegen de 70 (spel)computers hebt om spellen op te spelen,
    dan heb je niet zo'n haast met een nieuw apparaat.
    Ik kocht de XBox toen de XBox 360 uitkwam.

    En nu de PS3 er is zal ik een PS2 gaan kopen, hoewel de animo bij mij daarvoor
    niet echt hoog is omdat de XBox toch wat beter is.

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door stephan. Bekijk bericht
    Kan iemand mij helpen met het volgende:

    Als ik gt hd speel of de demo van F1 en er staan witte letters of een logo op het beeld en er komt vervolgens even een zwart scherm, zie ik in dat zwarte scherm vaak nog heel vaag de letters van het vorige scherm en deze gaan pas weg als er een nieuw scherm over heen gaat (meestal tijdens het opstarten vaan een spel, bij statische schermen, begrijpen jullie wat ik bedoe?l)? Nu is mijn vraag weet iemand wat dit is en wat ik er aan kan doen of hebben jullie dat ook...
    Hee Stephan, heb idd hetzelfde probleem. Ik heb het idee dat het ligt aan mijn HDMI aansluiting. Heb er met mijn X360 die via component aangesloten is geen problemen mee. Wat voor type scherm heb je? Ik de Samsung LE32M51B. Iemand anders die deze problemen ook heeft? Tips?

  18. #43

    Standaard

    PS3 heeft meer te bieden dan alleen games, hoef je dat niet.. kan je inderdaad beter wat anders kopen
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Buurs Bekijk bericht
    Hee Stephan, heb idd hetzelfde probleem. Ik heb het idee dat het ligt aan mijn HDMI aansluiting. Heb er met mijn X360 die via component aangesloten is geen problemen mee. Wat voor type scherm heb je? Ik de Samsung LE32M51B. Iemand anders die deze problemen ook heeft? Tips?

    Hoi Rogier, ik heb ook de LE32M51B en had er via component met mijn 360 ook geen last van... En ook ik dacht dat het aan de hdmi aansluiting lag... Echter...

    Ik heb het probleem gevonden.. het is de Digitale ruisfilter.. die staat waarschijnlijk aan bij je... dus als je je ps3 aan hebt gewoon even het menu oproepen en digitale ruisfilter uit zetten.. en zie daar.. probleem opgelost als het goed is! Laat even weten zometeen of het gelukt is ..

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door zetmoon Bekijk bericht
    Anderhalf jaar geleden kocht ik een XBox, 2e hands voor 80 euro.
    Inmiddels heb ik zo'n 40 (!) spellen gekocht in prijs varierend van 5 euro(!) gloednieuw
    bij Intertoys to 35 euro 2e hands bij bijv. Replay Videogames.

    Bij elkaar heb ik nog geen 600 euro uitgegeven en ik beleef er heel veel plezier aan
    Nu en de komende jaren nog.

    Diverse spellen heb ik nog maar amper gespeeld, dus ik heb nog van alles te ontdekken.

    Reken even uit, een PS3 voor 600 euro en dan 40 spellen erbij voor 65 euro per stuk: 3200 euro!!!!!!!!

    Uiteindelijk voor dezelfde lol.

    De spellen zijn namelijk alleen maar MOOIER, maar hetzelfde als op de PS2 (of PS1) of XBox.

    Ik heb bijv. Tony Hawk's Project 8 op de XBox.
    Prachtig spel, speelt prima.
    Op de PS3 zal het best mooier zijn, maar moet ik daar dan 665 euro aan uitgeven?
    Ik dacht het niet.....

    Als je geen spelcomputer hebt, is het mischien best wel een optie.
    Maar als je zoals ik tegen de 70 (spel)computers hebt om spellen op te spelen,
    dan heb je niet zo'n haast met een nieuw apparaat.
    Ik kocht de XBox toen de XBox 360 uitkwam.

    En nu de PS3 er is zal ik een PS2 gaan kopen, hoewel de animo bij mij daarvoor
    niet echt hoog is omdat de XBox toch wat beter is.
    Nou veel plezier er mee! . Dus jij veel plezier, wij veel plezier. Tjonge, wat een happy wereld. Sorry, ik moet nu weer ff een halve wereld uitmoorden.....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  21. #46

    Standaard

    @zetmoon

    ik heb zelf ook rond de 50 consoles en heb desondanks de wii, xbox 360 en de ps3
    ik vind het dan ook onzin dat je zegt dat je om die rede minder haast zou hebben. JUIST een consolefan zoals jij en ik willen lijkt me alle consoles in hun bezit hebben en ervan genieten??? ik heb absoluut geen spijt van de ps3. en natuurlijk ook ik speel gerust op de nes 8-bit een game en kan daar ook uren mee zoet zijn. maar motorstorm is op een compleet andere manier geweldig.

    wat betreft SACD. Via hdmi heb ik hem op mijn receiver en dat klinkt gewoon perfect. heb getest met top gun sacd. werkelijk schitterend resultaat.
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  22. #47

    Standaard

    @ rogier: is het al gelukt?

    En even een andere vraag.. degene die een ps3 icm een hd-ready toestel hebben gaan die voor 1080i of 720p en waarom?

  23. #48

    Standaard

    ik ga voor 720p omdat gek genoeg bij 1080i de letters trilden (terwijl mijn xbxo360 wel op 1080i staat)

    maarja 720p ook perfect beeld
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  24. #49

    Standaard

    @ Stephan: Het is gelukt, geen last meer van dat na-effect bij zwart scherm, muchas gracias !

    Ga zelf ook voor 720p, ziet er superstrak uit, vooral Virtua Fighter 5

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pretorian22 Bekijk bericht
    de ps3 is idd belachelijk stil. ik ben mijn xbox 360 gewend lijkt net of deze niet aanstaat

    heb hem rond 18.30 opgehaald meteen nog Speed gekocht. ik wist niet dat DTS HD Master Audio zo mooi klonk zeg pfff

    heb hem aangesloten met hdmi in me receiver en dan van me receiver met hdmi naar me tv. perfect beeld en geluid!!!! en Motorstorm is ook top
    Oeh DE manier om de ps3 aan te sluiten. Welke receiver heb je? Want hdmi 1.3 of een receiver is zkr nog geen standaard.
    "En dat is nu het leuke van films; iedereen heeft een eigen mening"

Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •