Pagina 9 van 36 EersteEerste ... 567891011121319 ... LaatsteLaatste
De resultaten 201 tot 225 van 876 worden weergegeven.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door TPIMaster Bekijk bericht
    Pfft, druk gewoon op de Home-knop op je toetsenbord!
    Whehe humor .

Maar ik ben het wel eens met het commentaar op mijn reacties eerder in dit topic...die Home knop zit meestal erg ver weg, en een muisklik is doorgaans sneller.
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

Standaard

De links in de oudere e-mails die ik heb gekregen om aan te geven dat er op een onderwerp gereageerd is werken (nog) niet.

Ik krijg melding in browser(Firefox) dat Object niet gevonden is.

Of is
    Laatst aangepast door Gerco Stuivenberg : 25-03-2007 om 22:36

Standaard

Een klein puntje dan nog, duidelijk merkbaar in de vorige pagina, afbeeldingen worden niet automatisch rezised of in een frame gezet, met als gevolg dat de hele pagina enorm breed wordt. Sommige fora framen dan de afbeelding, andere resizen automatisch, gaat dat ook nog gebeuren?

Voor de rest is het gewoon een kwestie van wennen en denk ik dat inmiddels alle kleine bugjes er nu ook wel uit zijn.

EDIT Wat me net overigens opviel is dat mijn DVDprofiler profielnaam was geimporteerd als Yahoo messenger adres?

EDIT 2 de snel reageren onderin werkt nu wel gewoon, direct intypen en versturen, Perfect!
    Laatst aangepast door Edgar Smit : 25-03-2007 om 23:35 Reden: additionele informatie toegevoegd

Lightbulb

Trouwens ook leuk te zien dat het aantal posts en de woonplaats weer terug zijn .
    Zou ook leuk zijn als hewt Lid Sinds weer terug kon komen, maar geen noodzaak.
    Er staan trouwens in het smiley menu 2 maal 3 dezelfde

Deze staat er 3 maal:
    en deze ook :

Even uit nieuwsgierigheid, blijft het aantal posts nu wel ongewijzigd als er een thread verwijderd wordt?

Standaard

Ziet er goed uit. Ik vond alleen Verdana veel beter te lezen

Standaard

De smileys werken random kom ik net achter, elke keer als je een nieuw bericht aanklikt krijg je andere smileys, soms dubbele of dreidubblene, soms geen een dubbele. Grappig zo.

Standaard

Kan het onderdeel Prijsvragen trouwens niet gewoon verdwijnen? Daar is al 8 maanden niets in geposts. Beetje nutteloos subforum als je het mij vraagt, en het maakt het forum er niet overzichterlijker op.

Standaard

Vond de oude versie een stuk beter en vooral rustiger voor de ogen. Het komt allemaal wat grof, druk en onoverzichterlijk over. Op de een of andere manier had de oude layout een kalmere uitstraling. Ook door het al eerder genoemde lettertype. Wanneer mogen we nu eindelijk eens avatars gebruiken die niet alleen van eigen pasfoto's zijn? Wil nu al tijden een mooie Ash Boomstick avatar gebruiken

Standaard

Krijg zelf nog steeds veel emails als er in een thread waar ik op geabonnerd ben berichten worden geplaatst zonder dat ik de pagina bezocht heb.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

Standaard

ben ook nog geen fan van de update, bijzonder on-overzichtelijk allemaal,
    waar was het eigenlijk voor nodig?
    "Are you gonna bark all day little doggy?"
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/ormsambeek

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Evil Hobbit Bekijk bericht
    Vond de oude versie een stuk beter en vooral rustiger voor de ogen. Het komt allemaal wat grof, druk en onoverzichterlijk over. Op de een of andere manier had de oude layout een kalmere uitstraling. Ook door het al eerder genoemde lettertype. Wanneer mogen we nu eindelijk eens avatars gebruiken die niet alleen van eigen pasfoto's zijn? Wil nu al tijden een mooie Ash Boomstick avatar gebruiken
    Idd, dit is net een Glow-in-the-Dark uiterlijk..
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

Standaard

Ik ben niet blij met het nieuwe uiterlijk. Veel te veel onoverzichtelijk. Ik kan nu ook niet meer kiezen welke pagina ik een topic in wil komen, moet je eerst de hele tijd doorklikken, echt super irritant. Daarnaast kan ik niet goed zien welke topics ik niet gelezen heb sins mijn laatste bezoek.
    Ik heb niet echt verstand van dit soort design dingen, maar het vorige forum was veel beter. Dit zal tot minder bezoek uitnodigen van mijn kant aangezien ik een rustig en overzichtelijk forum fijn vind, en dat is er nu wel af. Wel jammer voor een van mijn favo forums!

Edit: ik vind het ***! Vooral het punt dat ik niet kan kiezen vanaf welke pagina ik wil lezen bij grote topics, gigantisch minpunt!
    Laatst aangepast door El-Jorge : 26-03-2007 om 10:15
    Turn around and feel the vibe.....

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Oscar van Sambeek Bekijk bericht
    ben ook nog geen fan van de update, bijzonder on-overzichtelijk allemaal,
    waar was het eigenlijk voor nodig?
    Dat staat in het bericht dat vrijdag gepost is.

De afgelopen jaren is DVD.nl sterk gegroeid met als resultaat ruim 18000 geregistreerde gebruikers en ruim anderhalf miljoen forumposts, waarvan meer dan een miljoen actief doorzoekbaar. Uiteraard zijn we erg blij met deze groei, maar tegelijkertijd betekent het wel dat we tegen de limieten van de huidige forumsoftware aanlopen, waardoor vooral de zoekfunctie het afgelopen jaar slecht gewerkt heeft.

Lightbulb

Een dagje verder.... uiterlijk begint al te wennen...

Pluspunt: net een verkoop- en een ruiltopic bijgewerkt omdat ik enkele titels geruild heb. Het bijwerken gaat sneller en makkelijker als voorheen het geval was.

In de kritiek dat je niet makkelijk kan zien welke onderwerpen je nog niet bekeken hebt, kan ik me wel goed vinden.
    Send a maniac to catch a maniac...

Standaard

Test
    Seizoen 2006/2007: meest krankzinnige kampioenschap ooit.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Louwrens H. Bekijk bericht
    Werkt bij mij nog niet. Krijg nu onderstaande te lezen:

Je onderschrift of je vorige bericht bevat te veel afbeeldingen. Ga terug, verhelp het probleem en probeer het opnieuw.
    Dit bericht dus over dat ik teveel afbeeldingen zou gebruiken:

Maar dat is dus niet handig in het TKA of TRA gedeelte.
    Laatst aangepast door Louwrens H. : 26-03-2007 om 11:07

Standaard

Ik mis bij mijn naam en aantal berichten e.d. m'n traderstatus, terwijl die er bij de rest wel bij staat. Hoe kan ik dit aanpassen?
    Vae, puto deus fio...
    Mijn Collectie | Films 2011

Robert Verdam
    Guest

Standaard

Ik zie toch echt je traderstatus links staan?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Hayko de Boer Bekijk bericht
    In de kritiek dat je niet makkelijk kan zien welke onderwerpen je nog niet bekeken hebt, kan ik me wel goed vinden.
    Het antwoord hierop was dat je per topic aan kunt geven "markeren als gelezen". Ik heb echter weinig zin om dit elke keer handmatig per topic aan te vinken. Erg gebruiksonvriendelijk en hopelijk toch nog aan te passen in forumsoftware.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Erik Hagen Bekijk bericht
    Ik mis bij mijn naam en aantal berichten e.d. m'n traderstatus, terwijl die er bij de rest wel bij staat. Hoe kan ik dit aanpassen?

Ik zie het wel gewoon staan bij jou hoor

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Robert Verdam Bekijk bericht
    Ik zie toch echt je traderstatus links staan?
    Hm, nu zie ik het zelf inderdaad ook staan... Apart. Nou, dan heb ik niets gezegd.
    Vae, puto deus fio...
    Mijn Collectie | Films 2011

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Erik Hagen Bekijk bericht
    Hm, nu zie ik het zelf inderdaad ook staan... Apart. Nou, dan heb ik niets gezegd.
    ik had gisteren precies hetzelfde met het profiler logo.
    als je iets post verdwijnt het, druk/klik je op refresh is het er ineens wel weer.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Timothy Bekijk bericht
    Het antwoord hierop was dat je per topic aan kunt geven "markeren als gelezen". Ik heb echter weinig zin om dit elke keer handmatig per topic aan te vinken. Erg gebruiksonvriendelijk en hopelijk toch nog aan te passen in forumsoftware.

Ik begin een beetje moe te worden van de 'Ik kijk niet verder dan m'n neus lang is' en 'Het is in om te zeggen dat alles *** is' posts.

Anyway; je gaat naar een subforum. Bovenin heb je een pull-down menu ''Subforum snelkoppelingen" en daar kies je voor "Markeer subforum als gelezen".

Heel het forum als gelezen markeren? Onderaan de hoofdpagina heb je daar een link voor!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Koen Crijns Bekijk bericht
    Ik begin een beetje moe te worden van de 'Ik kijk niet verder dan m'n neus lang is' en 'Het is in om te zeggen dat alles *** is' posts.

Anyway; je gaat naar een subforum. Bovenin heb je een pull-down menu ''Subforum snelkoppelingen" en daar kies je voor "Markeer subforum als gelezen".

Heel het forum als gelezen markeren? Onderaan de hoofdpagina heb je daar een link voor!

Koen, je weet dat met implementatie van nieuwe software altijd onduidelijkheden zullen zijn en dat er altijd mensen zijn die dus niet verder kijken dan hun neus lang is.
    Echter is het aan jou de taak (gezien dat je van de techniek bent) om de mensen te blijven informeren.

Misschien een tip. Maak even een kleine FAQ en zet die in de eerste post van jezelf, dan kunnen jij en andere medeforummers daarnaar verwijzen.

Standaard

Sorry als dit al eerder gevraagd is, maar is er een manier om je eigen berichten te bekijken?

Vroeger was er een 'Bekijk je berichten' optie rechtsboven die ik heel handig vond om bij te houden in welke threads ik eerder gepost heb.

Laatst aangepast door Miguel Tavares : 26-03-2007 om 11:48 Reden: toevoeging

Pagina 9 van 36 EersteEerste ... 567891011121319 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten