Pagina 13 van 36 EersteEerste ... 39101112131415161723 ... LaatsteLaatste
De resultaten 301 tot 325 van 876 worden weergegeven.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    Dit heb ik een aantal pagina's geleden al aangedragen en ik ben nog steeds voor.

De menuoptie die rechtsonder zit geeft wellicht meer mogelijkheden om direct ergens anders naar toe te navigeren maar dat vergt ook meerdere klikken van de muis.

Vaak lees je onderaan de pagina iets en als je dan niets wil posten is het makkelijk als je direct terug kunt naar dat subforum via een optie onderaan zonder dat je verder naar beneden moet scrollen om onder 'direct reageren' te komen.
    Exact, mooie verduidelijking van wat ik precies probeer te zeggen. Lijkt me ook een hele kleine ingreep dit en beide navigaties kunnen natuurlijk ook naast elkaar bestaan lijkt me.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen Peelen Bekijk bericht
    ik zal wel dom zijn, maar ik snap nog steeds niet hoe ik kan zien of iemand mijn PM heeft gelezen. Elke pm staat met het icoontje van gelezen terwijl die persoon vandaag en gisteren niet online is geweest.
    voor ik weer in de verdrukking kom, iemand?
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

Robert Verdam
    Guest

Standaard

Bij het maken van een PM onderaan het bericht kiezen voor het vragen om een leesbevestiging en vervolgens in het bericht volgen scherm kijken : http://www.dvd.nl/forum/private.php?do=trackpm
    Laatst aangepast door Robert Verdam : 27-03-2007 om 21:18

Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer Bekijk bericht
    Een puntje dat me blijft opvallen (of eigenlijk niet, as to speak) is dat de mods een beetje lastig te onderscheiden zijn van de gewone leden.
    Niet dat het belangrijk is, maar wellicht dat het iets duidelijker gemaakt kan worden? Om de een of andere manier vond ik het toch altijd wel prettig bij de vorige versie. Dat je meteen zien wie en wat.
    Ja dat kan, meerdere kleuren zijn mogelijk. Ook voor de gewone members, kan dit. Zoals je ziet, zijn de Mods & Admin nu in het rood afgebeeld.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Robert Verdam Bekijk bericht
    Bij het maken van een PM onderaan het bericht kiezen voor het vragen om een leesbevestiging en vervolgens in het bericht volgen scherm kijken (http://www.dvd.nl/forum/private.php?do=trackpm)
    mag ik u bij deze danken voor uw snelle reactie!:smile:
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer Bekijk bericht
    Een puntje dat me blijft opvallen (of eigenlijk niet, as to speak) is dat de mods een beetje lastig te onderscheiden zijn van de gewone leden.
    Niet dat het belangrijk is, maar wellicht dat het iets duidelijker gemaakt kan worden? Om de een of andere manier vond ik het toch altijd wel prettig bij de vorige versie. Dat je meteen zien wie en wat.
    De namen van mods zijn altijd rood, terwijl die van leden paars is. Ik vind dat zelf heel duidelijk, jij niet?

Johan van den D.
    Guest

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Koen Crijns Bekijk bericht
    . Ik vind dat zelf heel duidelijk, jij niet?
    Om eerlijk te zijn vind ik helemaal niets duidelijk aan het nieuwe forum, het geheel ziet er zeer onoverzichtelijk uit en oogt erg druk ondanks al jullie goede wil.

Standaard

na een aantal dagen op het nieuwe forum rondgekeken te hebben, moet ik toch eerlijk bekennen dat ik het minder aantrekkelijk en overzichtelijk vind. Ik krijg zelfs al een beetje heimwee naar het oude forum.
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach

Standaard

De namen van mods zijn altijd rood, terwijl die van leden paars is. Ik vind dat zelf heel duidelijk, jij niet?
    Ik zie net dat de namen rood of paars vetgedrukt zijn. Maar als je een profiel van iemand hebt bekeken, dan is deze naam onderstreept en niet meer vetgedrukt. Is dit met een speciale reden gedaan? Echt duidelijker vind ik dit er nl niet op worden, en zo interessant vind ik het eigenlijk niet om te weten dat ik het profiel van iemand al een keer eerder heb bekeken.

Standaard

Quoten in nieuwberichten wordt nog niet goed weergegeven. Ze vallen dan buiten beeld.

http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=2601
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

Standaard

Hmm, als ik eerlijk ben vind ik het niet allemaal een verslechtering. De verzamelpagina voor de topics komt misschien een beetje intimiderend over, maar volgens mij kan er ook met kleurgebruik wat meer rust gebracht worden. Wat bij mij overigens ook al een hoop scheelde, was de tekstgrootte van de browser nog wat kleiner te maken.

Over de kleuren, komen er ooit nog eens opties voor verschillende kleurschema's?

Standaard

Vond het duidelijker. Eigenlijk ook geen idee waarom ik het graag wel duidelijk zou zien, maar 't tis gewoon iets dat me al eerder opviel

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Ultramorada Bekijk bericht
    Ik zie net dat de namen rood of paars vetgedrukt zijn. Maar als je een profiel van iemand hebt bekeken, dan is deze naam onderstreept en niet meer vetgedrukt. Is dit met een speciale reden gedaan? Echt duidelijker vind ik dit er nl niet op worden, en zo interessant vind ik het eigenlijk niet om te weten dat ik het profiel van iemand al een keer eerder heb bekeken.

Nu je het zegt ja. Kan je mening eigenlijk alleen maar onderstrepen in deze.

Nog een puntje van detail:
    Er is een tijd geleden een actie geweest om de beschrijving van de verschillende subfora op dezelfde manier te laten beginnen.
    Bijvoorbeeld "Dit forum is bedoeld voor het bespreken van films" of "Dit forum is bedoeld voor het ruilen van dvd's" etc.
    Dat is nu weer één grote warboel om het even oneerbiedig te zeggen. Het wordt er nog weer wat netter van als die allemaal dezelfde omschrijving krijgen.
    Laatst aangepast door Christiaan Sauer : 28-03-2007 om 00:57

Standaard

Wat puntjes na een paar dagen:

->Ik sluit me aan bij Christiaan vwb de fora/subfora omschrijvingen.
    ->Ook zou elk subfora een sticky FAQ moeten hebben en eigenlijk zou er bovenaan het foraoverzicht een soort algemene FAQ moeten komen. Ik heb begrepen dat hier aan gewerkt wordt, dus ik kijk er naar uit.
    ->De bestaande afbeeldingen worden/zijn nog niet resized.
    ->Een extra navigatie onderaan zou erg prettig zijn.
    ->Onderschriften zijn slecht als zodanig herkenbaar door het gebruik van een enkel streepje. Kan bijv het vak voor onderschriften een iets andere kleur krijgen of de streep langer doorgetrokken worden of desnoods alleen kleinere lettertypes toestaan in onderschriften?
    ->bij profielopties kun je een forumafbeelding en een avatar wijzigen, wat is het verschil tussen die twee?

Voor de rest,
    het nabvigeren was even wennen maar werkt goed.
    De zoekfunctie werkt goed
    de eigen instellingen en direkte links is erg handig
    de layout is eigenlijk best mooi strak
    de crew heeft een aantal punten direct opgepakt en aangepast en is bezig met andere puntjes van aandacht, dat vind ik zeer positief.

Standaard

Hoe is het mogelijk dat mensen mij blijkbaar geen PM`s kunnen sturen? heb in m`n profiel opties toch aangevinkt dat dat wel moet kunnen
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

Standaard

Wat ik nog mis is de mogelijkheid om vanuit een bericht iemand direct een PM te kunnen sturen, dat was toch iets erg handigs naar mijn mening..

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit Bekijk bericht
    Wat ik nog mis is de mogelijkheid om vanuit een bericht iemand direct een PM te kunnen sturen, dat was toch iets erg handigs naar mijn mening..
    Yep! Dat is nu zeker een gemis.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

DVD.NLLER januari 2007

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit Bekijk bericht
    Je kan klikken op de persoon z'n naam en dan "Stuur een privébericht aan <naam>" selecteren.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door TPIMaster Bekijk bericht
    Je kan klikken op de persoon z'n naam en dan "Stuur een privébericht aan <naam>" selecteren.
    Ja Edgar, dat jij dat niet wist.....
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

DVD.NLLER januari 2007

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door TPIMaster Bekijk bericht
    Dat kan idd ook wel, maar de rechtstreekse klik was erg makkelijk en ook iets minder omslachtig.
    Niet dat het nu zo slecht is hoor.

Standaard

Hetzelfde geldt voor het sturen van een email naar iemand. Ook dat is nu jammer genoeg niet meer mogelijk.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

Standaard

Geplaatste berichten als reactie op Nieuws topics op de homepage worden niet goed weergegeven in FireFox. Beeld is 'scheef': het reactie-gedeelte beslaat de volledige breedte van het scherm, terwijl de rest gecentreerd blijf. Vaak worden de berichten niet eens weergegeven ivm een cookie-probleem, terwijl FireFox hier gewoon staat ingesteld op alle cookies accepteren. Weergave in IE 7 is daarentegen wel prima.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    Ja Edgar, dat jij dat niet wist.....
    Offtopic, ik heb je meteen gerapporteerd

Robert Verdam
    Guest

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Tuvok Bekijk bericht
    Geplaatste berichten als reactie op Nieuws topics op de homepage worden niet goed weergegeven in FireFox. Beeld is 'scheef': het reactie-gedeelte beslaat de volledige breedte van het scherm, terwijl de rest gecentreerd blijf. Vaak worden de berichten niet eens weergegeven ivm een cookie-probleem, terwijl FireFox hier gewoon staat ingesteld op alle cookies accepteren. Weergave in IE 7 is daarentegen wel prima.
    Heb je van dit probleem in FF misschien een screenshot, want ik gebruik FF 2.0.0.3 en heb het probleem eerlijk gezegd niet?

Pagina 13 van 36 EersteEerste ... 39101112131415161723 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten