Pagina 15 van 36 EersteEerste ... 511121314151617181925 ... LaatsteLaatste
De resultaten 351 tot 375 van 876 worden weergegeven.

Standaard

Voor de oplettende kijkers: Onderaan elke thread is vanaf nu ook de navigatieboom beschikbaar die eerst alleen boven stond. Dit op veler verzoek.
    Eric van Ballegoie

Thumbs up

Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie Bekijk bericht
    Voor de oplettende kijkers: Onderaan elke thread is vanaf nu ook de navigatieboom beschikbaar die eerst alleen boven stond. Dit op veler verzoek.
    Super!!!!!
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

DVD.NLLER januari 2007

Standaard

Top . Dit werkt stukken prettiger .

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Robert Verdam Bekijk bericht
    Kun je daar eens een screenshot van maken?
    U vraagt, wij draaien (screenshot bijgevoegd).

@Eric en crew, perfect om die navigatieboom ook onderin terug te zetten, dat maakt het echt makkelijker navigeren.
    Laatst aangepast door Edgar Smit : 11-07-2007 om 17:25

Standaard

Wat ik nog mis is een makkelijke en directe [url ="linkto"]tekst/omschrijving[/url] mogelijkheid. Als je wil verwijzen naar een zeer lange url, is dat een prima manier om de link in te korten. De meeste fora hebben een dergelijke mogelijkheid, hier is hij helaas (vooralsnog) afwezig.

Standaard

Super!

Robert Verdam
    Guest

Standaard

Klik hier

Hoezo dat werkt toch gewoon?

Standaard

Zo das even wennen, DVD.nl in een nieuw jasje Erg mooi!

Standaard

Klik hier

Hoezo dat werkt toch gewoon?
    Als ik op dit forum op het 'link toevoegen' icoontje (wereldbolletje) klik krijg ik een vaste link, waar niks meer aan te veranderen is. Bij andere fora krijg ik dan tekst te zien, die ik vervolgens volledig naar wens kan wijzigen.

Zie plaatjes:

Op allebei de fora voer ik dezelfde handeling uit (invoeren van url 'http://www.dvd.nl' na klikken op wereldbolicoontje), bij de ene krijg ik dan tekst, op dit forum krijg ik echter een onveranderbare link

Robert Verdam
    Guest

Standaard

Druk eens op het knopje met de twee Atjes rechtsboven in je editor scherm en probeer het dan nog eens.<br>

Standaard

Druk eens op het knopje met de twee Atjes rechtsboven in je editor scherm en probeer het dan nog eens.<br>
    Dat was inderdaad de oorzaak van het probleem, zeer bedankt voor de oplossing, had ik zelf nooit gevonden

Smile

Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers Bekijk bericht
    Het is even zoeken, maar dat kan bij Persoonlijke instellingen / Instellingen & Opties / Wijzig opties. Maar wellicht dat deze link je ook in 1 keer naar die plek stuurt: http://www.dvd.nl/forum/profile.php?do=editoptions
    Dank Herjan, maar die pagina had ik al gevonden.:razz:
    Maar daar kan je alleen instellen het aantal berichten per topic.
    Wat ik bedoel is het aantal topics per overzichtspagina. Als ik bv op Nieuwe berichten druk krijg je altijd 25 topics per pagina, ik heb er liever 100 ofzo.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

Standaard

Heb je van dit probleem in FF misschien een screenshot, want ik gebruik FF 2.0.0.3 en heb het probleem eerlijk gezegd niet?
    Is al opgelost zie ik. :smile: De weergave is nu weer goed.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Qzyn Bekijk bericht
    Als ik op dit forum op het 'link toevoegen' icoontje (wereldbolletje) klik krijg ik een vaste link, waar niks meer aan te veranderen is. Bij andere fora krijg ik dan tekst te zien, die ik vervolgens volledig naar wens kan wijzigen.

Zie plaatjes:

Op allebei de fora voer ik dezelfde handeling uit (invoeren van url 'http://www.dvd.nl' na klikken op wereldbolicoontje), bij de ene krijg ik dan tekst, op dit forum krijg ik echter een onveranderbare link
    Je moet ook niet die icoontjes gebruiken, maar gewoon typen die codes :P
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

Standaard

heel goed bezig!
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door mokka Bekijk bericht
    nog iets raars
    als je weer op het forum komt zijn normaal de topics die je nog niet gezien had in het vet gedrukt maar bij mij begint dat vet gedrukte steeds vanaf enkele dagen geleden en niet vanaf de laatste keer dat ik hier was.
    hoe kan dat?
    ?
    Five-Star Trader / SafeTrader
    934 trades (nog steeds 2de plaats in de traderslijst!!!)

Standaard

Iets raars:

Bij overige discussies blijft 'het grote enige gameshoekje' altijd ongelezen staan.

Ik klik dat topic aan, zodat alle topics op gelezen staan en ga terug naar 'overige discussies' en dat staat dat topic toch nog als ongelezen.

Alleen als ik via de menuoptie kies voor 'alles topics markeren als gelezen' werkt het wel.

Iemand meer last van? Ik heb het ook alleen bij dat topic.

Edit: ik heb het bij overige discussies elke keer bij het laatste ongelezen topic!
    Laatst aangepast door Alexander D : 30-03-2007 om 11:40
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!

DVD.NLLER januari 2007

Standaard

Ik vind het geweldig dat de beperkingen van aantal plaatjes zijn opgeheven ik heb nu mijn TKG topic netjes kunnen aanpassen.
    Ik vroeg me echter nog 't volgende af : je kan afbeeldingen resizen, althans zo leek het. Dus ik netjes al mijn afbeeldingen kleiner gemaakt zodat het er toch wat netter uitziet. Echter wanneer ik de wijzigingen opsla zie ik de oorspronkelijke grootte van de afbeelding. Is dit misschien aanpasbaar zodat de afbeelding echt wordt weergegeven zoals je aangeeft ?

R Klemkerk
    Guest

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    heel goed bezig!
    Inderdaad! ik merkte het net ook op! supers

Unhappy

Dan nog zoiets raars:

Als je een pm stuurt moet je een minuut wachten voor je weer een pm kunt sturen?

Denkt de crew dat we hier onderling spam gaan verzenden of zo?

Als je bijvoorbeeld meerdere reacties hebt in je verkooptopic en je wil mensen je gegevens sturen is dat behoorlijk irritant!

DVD.NLLER januari 2007

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    Denkt de crew dat we hier onderling spam gaan verzenden of zo?

Onderling zal het idd wel meevallen, maar het is een feit dat SPAM-types inmiddels al zo ver gaan om zich handmatig te registreren op een forum en daarna via een scriptje geautomatiseerd iedereen te PM'en. DVD.nl is al vaak het doelwit van spammers en met dit soort maatregelen kunnen we ervoor zorgen dat onze geliefde bezoekers buiten schot blijven.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Koen Crijns Bekijk bericht
    Onderling zal het idd wel meevallen, maar het is een feit dat SPAM-types inmiddels al zo ver gaan om zich handmatig te registreren op een forum en daarna via een scriptje geautomatiseerd iedereen te PM'en. DVD.nl is al vaak het doelwit van spammers en met dit soort maatregelen kunnen we ervoor zorgen dat onze geliefde bezoekers buiten schot blijven.
    Okay, duidelijk.

DVD.NLLER januari 2007

Standaard

Er zit nog steeds zon lelijke grijze streep tussen elke post...kan die ruimte echt niet weg?
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

Smile

Dat vind ik juist nou wel weer overzichtelijk, elk bericht gescheiden.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

Standaard

Ieks, nee man, nu lijkt het net een prikbord .

Pagina 15 van 36 EersteEerste ... 511121314151617181925 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten