Voor de oplettende kijkers: Onderaan elke thread is vanaf nu ook de navigatieboom beschikbaar die eerst alleen boven stond. Dit op veler verzoek.
Voor de oplettende kijkers: Onderaan elke thread is vanaf nu ook de navigatieboom beschikbaar die eerst alleen boven stond. Dit op veler verzoek.
Eric van Ballegoie
Laatst aangepast door Edgar Smit : 11-07-2007 om 17:25
Wat ik nog mis is een makkelijke en directe [url ="linkto"]tekst/omschrijving[/url] mogelijkheid. Als je wil verwijzen naar een zeer lange url, is dat een prima manier om de link in te korten. De meeste fora hebben een dergelijke mogelijkheid, hier is hij helaas (vooralsnog) afwezig.
Klik hier
Hoezo dat werkt toch gewoon?
Zo das even wennen, DVD.nl in een nieuw jasjeErg mooi!
Als ik op dit forum op het 'link toevoegen' icoontje (wereldbolletje) klik krijg ik een vaste link, waar niks meer aan te veranderen is. Bij andere fora krijg ik dan tekst te zien, die ik vervolgens volledig naar wens kan wijzigen.
Zie plaatjes:
![]()
Op allebei de fora voer ik dezelfde handeling uit (invoeren van url 'http://www.dvd.nl' na klikken op wereldbolicoontje), bij de ene krijg ik dan tekst, op dit forum krijg ik echter een onveranderbare link
Druk eens op het knopje met de twee Atjes rechtsboven in je editor scherm en probeer het dan nog eens.<br>
Dank Herjan, maar die pagina had ik al gevonden.:razz:
Maar daar kan je alleen instellen het aantal berichten per topic.
Wat ik bedoel is het aantal topics per overzichtspagina. Als ik bv op Nieuwe berichten druk krijg je altijd 25 topics per pagina, ik heb er liever 100 ofzo.
"It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large
Iets raars:
Bij overige discussies blijft 'het grote enige gameshoekje' altijd ongelezen staan.
Ik klik dat topic aan, zodat alle topics op gelezen staan en ga terug naar 'overige discussies' en dat staat dat topic toch nog als ongelezen.
Alleen als ik via de menuoptie kies voor 'alles topics markeren als gelezen' werkt het wel.
Iemand meer last van? Ik heb het ook alleen bij dat topic.
Edit: ik heb het bij overige discussies elke keer bij het laatste ongelezen topic!
Laatst aangepast door Alexander D : 30-03-2007 om 11:40
Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.
DVD.NLLER januari 2007
Ik vind het geweldig dat de beperkingen van aantal plaatjes zijn opgeheven ik heb nu mijn TKG topic netjes kunnen aanpassen.
Ik vroeg me echter nog 't volgende af : je kan afbeeldingen resizen, althans zo leek het. Dus ik netjes al mijn afbeeldingen kleiner gemaakt zodat het er toch wat netter uitziet. Echter wanneer ik de wijzigingen opsla zie ik de oorspronkelijke grootte van de afbeelding. Is dit misschien aanpasbaar zodat de afbeelding echt wordt weergegeven zoals je aangeeft ?
Dan nog zoiets raars:
Als je een pm stuurt moet je een minuut wachten voor je weer een pm kunt sturen?
Denkt de crew dat we hier onderling spam gaan verzenden of zo?
Als je bijvoorbeeld meerdere reacties hebt in je verkooptopic en je wil mensen je gegevens sturen is dat behoorlijk irritant!
Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.
DVD.NLLER januari 2007
Onderling zal het idd wel meevallen, maar het is een feit dat SPAM-types inmiddels al zo ver gaan om zich handmatig te registreren op een forum en daarna via een scriptje geautomatiseerd iedereen te PM'en. DVD.nl is al vaak het doelwit van spammers en met dit soort maatregelen kunnen we ervoor zorgen dat onze geliefde bezoekers buiten schot blijven.![]()
Er zit nog steeds zon lelijke grijze streep tussen elke post...kan die ruimte echt niet weg?
People scare better when they're dying.
Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A
Dat vind ik juist nou wel weer overzichtelijk, elk bericht gescheiden.
"It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large
Ieks, nee man, nu lijkt het net een prikbord.
People scare better when they're dying.
Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A