Pagina 2 van 36 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 876 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer Bekijk bericht
    Onderin beeld stond altijd ook een link terug naar het forum als je in een thread zat. Dat is nu weg. Komt dat nog terug?
    Is er nu ook: Forumnavigatie, helemaal onderaan.

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door frank_black Bekijk bericht
    na elke 10 reacties een nieuwe pagina, das wel heel erg irri.
    Dat kun je zelf eigenlijk al aanpassen in je instellingen (ik heb hem nu op 30 posts per pagina staan om ongeveer op de oude standaard uit te komen) maar ik denk dat daar door de crew ook nog wel wat aan aangepast zal worden.

  3. #28

    Standaard

    Ik vind het wel gaaf, even wennen natuurlijk, maar nu lijkt het tenminste niet meer op dvdforum.nl

  4. #29

    Standaard

    Ik ben zelf trouwens een voorstander van zwarte tekst voor het forum menu:


  5. #30

    Standaard

    Wel jammer trouwens dat je de locatie en aantal posts niet meer ziet onder de avatar..

  6. #31

    Standaard

    Ik zie trouwens ook dat de oude regel om het aantal postings niet weer te geven weer wordt ingesteld?

  7. #32

    Standaard

    ... was het al iemand opgevallen dat de forum search eindelijk weer goed werkt?

  8. #33

    Standaard

    ff wennen jammer dat de postcount niet te zien is.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  9. #34

    Standaard

    Het is ook niet fijn dat er minder topics en antwoorden op 1 pagina passen.

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fruity Bekijk bericht
    Het is ook niet fijn dat er minder topics en antwoorden op 1 pagina passen.
    Kan je zelf bij je persoonlijke instellingen wijzigen

  11. #36

  12. #37

    Standaard

    Bij het oude forum was het altijd zo dat als ik mijn scherm sloot en ik later weer een nieuw scherm opende en naar het forum ging, herkend werd dat ik weg was geweest. (bij laatste bezoek stond dan de tijd van paar minuten daarvoor). Als ik dit nu doe staat er nog steeds dat mijn laatste bezoek gister was in plaats van een paar minuten geleden. Is dit een instelling die ik zelf moet veranderen? Of doe ik iets verkeerd?

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koen Crijns Bekijk bericht
    Als het goed is dat inmiddels verholopen. Enkele afbeeldingen verwezen nog naar onze development server. Als het goed is krijg je nu echt geen login popups meer.
    Ow, inderdaad, snel opgelost!

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hennie Bekijk bericht
    Komt de link vergroten/verkleinen nog terug?
    Nee, de 800 pixels brede versie van de site is ter ziele en zal ook niet terugkeren.
    Eric van Ballegoie

  15. #40
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Hmm. Wat een vreselijk uiterlijk! :S

    Sorry Heren! Ik vind het afgrijselijk :'(

  16. #41

    Standaard

    Geen last meer van pop ups. Alleen jammer dat er een nieuwe pagina geopend moet worden om een reactie te plaatsen.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  17. #42

    Standaard

    Was bij mij altijd al zo, dus ik heb nergens last van. Op het uiterlijk en de postcount na is er hier niks nadelig veranderd....
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  18. #43

    Standaard

    Ziet er mooi uit al is het nog wel even wennen.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  19. #44

    Standaard

    Als je zoekt op nieuwe berichten sinds je laatste forumbezoek, staan alle berichten ook nog niet in chronologische volgorde...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  20. #45

    Standaard

    Het is zeker even wennen, maar op zich is het wel sjiek idd. Ook leuk dat er zo'n uitgebreide editor is.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  21. #46

    Standaard

    Was ik eindelijk gewend aan alles hier, gaan ze de boel omlopen gooien Mis voor m'n gevoel nog dingen, maar zal wel aan mij liggen, ben op forum's altijd de weg kwijt. Maar 't ziet er goed uit hoor!

  22. #47

    Standaard

    Wat ik heel erg mis is de mogelijkheid om alleen de berichten op te vragen die er sinds mijn laatste bezoek zijn bijgekomen. Als ik op Nieuwe Berichten klik, krijg ik een 50-tal pagina's berichten, en die zullen allicht niet allemaal "nieuw" zijn. Heb ik misschien de één of andere instelling over het hoofd gezien?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters Bekijk bericht
    Wat ik heel erg mis is de mogelijkheid om alleen de berichten op te vragen die er sinds mijn laatste bezoek zijn bijgekomen. Als ik op Nieuwe Berichten klik, krijg ik een 50-tal pagina's berichten, en die zullen allicht niet allemaal "nieuw" zijn. Heb ik misschien de één of andere instelling over het hoofd gezien?
    Misschien dit stukje:

    The threads below have not been updated since your last visit but still contain unread posts.
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bono_Aloys Bekijk bericht
    Misschien dit stukje:

    The threads below have not been updated since your last visit but still contain unread posts.

    Ja, nu zie ik het....

    Een ander belangrijk euvel dat blijkbaar nog niet opgelost is, en mogelijk kwaad bloed gaat zetten bij enkele lezers van bepaalde topics zijn de spoiler tags. Kijk maar hier eens (waarschuwing: spolerds * duh!!!***)
    http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=50692
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  25. #50

    Standaard

    Zal wel wennen zijn maar heb er tot nu toe moeite mee. Maar ben wel blij dat het forum weer terug is.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

Pagina 2 van 36 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •