Pagina 3 van 36 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 876 worden weergegeven.
  1. #51

    Thumbs up

    Heren,

    ->het ziet er superstrak uit!
    ->zoekfunctie werkt stukken beter!
    ->nog steeds erg weinig "standaard" smiley's die direct zonder extra klik beschikbaar zijn.
    ->De "Snel reageren" helemaal onderaan de pagina werkt bij mij niet, ik kan er niets in typen en als ik op de knop druk krijg ik een pop-up dat op "snel reageren"onderin het bericht moet klikken. Lijkt me niet helemaal de bedoeling.
    ->de berichten lopen niet vloeiend in elkaar over, dat zou toch wat meer rust geven.
    ->bestanden toevoegen, handig voor afbeeldingen, maar zijn jullie niet bang dat de serverdaardoor overbelast gaat worden?
    ->ik mis echt de leuke info onder de avatar zoals woonplaats, aantal posts (zal ook gratis DVD'sd schelen )
    ->pluspunt is dat je in je bericht zelf de smiley meteen ziet en niet de code.

    Dat was het even snel.

  2. #52

    Standaard

    Spoilers kun je nu wegwerken met witte tekst, een tag zou inderdaad leuker zijn anders krijgen we Jezus Christus weer die dwarsligt
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit Bekijk bericht
    Heren,

    ->De "Snel reageren" helemaal onderaan de pagina werkt bij mij niet, ik kan er niets in typen en als ik op de knop druk krijg ik een pop-up dat op "snel reageren"onderin het bericht moet klikken. Lijkt me niet helemaal de bedoeling.


    Dat was het even snel.
    Dat is je eigen fout, je snapt het niet helemaal .

    Je moet de Quickreply 'activeren' door op 'reageer' te klikken in een willekeurig bericht op een pagina.
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  4. #54

    Standaard

    Ziet er goed uit.

    Ik mis alleen de mogelijkheid om me op bepaalde onderwerpen te abonneren. Vroeger kon je dat altijd onderaan de pagina doen en nu alleen als je een reaktie plaatst. Of ik kijk er overheen?!

  5. #55

    Standaard

    Je kan het nu boven aan de pagina doen bij Discussie opties. Maar dat werkt volgens mij nog niet lekker. Heb nog geen mailtje ontvangen dat er een nieuwe bericht is geplaatst in deze thread.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  6. #56

    Standaard

    Hebben jullie nou de klok goed gezet terwijl die om 02:00 uur vannacht weer goed had gelopen?

    Ziet er verder strak uit, al is het even wennen. Vraag me alleen altijd af waarom fora zonodig veranderingen doorvoeren... Was weinig mis mee imo. Maar er zal wel een goede rede voor zijn.

  7. #57

    Standaard

    De vorige forumsoftware was niet meer geschikt voor zo'n grote site als DVD.nl. Daarom is de software aangepast.
    Fijn trouwens dat de zoekfunctie het weer helemaal doet.

  8. #58

    Standaard

    Ik vind dat je minder goed kunt zien waar er nieuwe berichten te vinden zijn. Het ziet er allemaal wat minder overzichtelijk uit. Maar dat zal inderdaad ook wel ff wennen zijn.

    Maar wat betreft nieuwe berichten zie ik liever wat kleurverschillen.
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  9. #59

    Standaard

    Ik vindt het maar een rare mix tussen DVDforum.nl en Collectiblez.nl.

    Het is idd minder overzichtelijk en ziet er ook minder uit dan hiervoor.

    Pluspunt = meer icons (..................) en deze 3 vindt ik toch nog het beste. Ik heb er maar geen icons geplaatst want er mogen blijkbaar maar 4 icons geplaatst worden

    Even een vraag, de DVDveiling, is deze nu wel of niet weg?

    Ik denk dat men even moet wennen aan de nieuwe vorm.
    Maar ik vindt het dat het er niet beter op is geworden
    Oddworld rules

  10. #60

    Standaard

    Dat abonneren werkt niet. Hij bewaart ze wel, maar bij een nieuw bericht ontvang ik geen mailtje.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  11. #61

    Standaard

    Zie nu pas dat je vanuit het forum nu gemakkelijker naar de traderlijst kan, handig!

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door slindenau Bekijk bericht
    Dat is je eigen fout, je snapt het niet helemaal .

    Je moet de Quickreply 'activeren' door op 'reageer' te klikken in een willekeurig bericht op een pagina.
    nu snap ik het wel, maar bij de vorige kun je dus meteen typen en posten, nu niet meer.

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scorpius Bekijk bericht
    Ziet er goed uit.

    Ik mis alleen de mogelijkheid om me op bepaalde onderwerpen te abonneren. Vroeger kon je dat altijd onderaan de pagina doen en nu alleen als je een reaktie plaatst. Of ik kijk er overheen?!
    die optie mis ik ook!!
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  14. #64

    Standaard

    bovenin bij discussie opties staat de abonneer mogelijkheid nu.

  15. #65

    Standaard

    Wat een lelijke template! Echt.. Waarom?!?! Jullie doen ons er echt geen plezier mee..

  16. #66

    Standaard

    Hoe meer ik er mee werk, hoe minder overzichtelijk en onpraktisch ik de software vind.
    Ik ben altijd geneigd om bij threads die ik niet heel actief volg niet meteen naar de laatste pagina te gaan, maar even op de één of twee na laatste pagina te gaan. Dat is nu niet meer direct mogelijk.
    Ik ben altijd gewend om als ik een thread gelezen heb gewoon onderin beeld op de link terug naar het (sub)forum te klikken. Dat is nu niet meer mogelijk.
    Ik ben altijd gewend om even te kijken of iemand mijn pm al gelezen heeft. Dat is nu volgens mij niet meer mogelijk?
    Is de limiet voor het aantal pm's ook drastisch minder geworden? Ik wilde net iemand een pm sturen over de verkoop van een dvd en ik kan mijn pm niet verzenden omdat zijn box volzit. Vrij onpraktisch...
    En het zou prachtig zijn als er meer reacties op één pagina kunnen. Een verdubbeling zou erg mooi zijn. Hoef je beduidend minder te klikken

  17. #67

    Standaard

    Dat laatste kun je zelf instellen bij "opties".
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    De vorige forumsoftware was niet meer geschikt voor zo'n grote site als DVD.nl. Daarom is de software aangepast.
    Fijn trouwens dat de zoekfunctie het weer helemaal doet.
    Ik heb me er altijd over verbaasd dat dvd.nl nog steeds phpBB draaide, dit lijkt me een stuk beter (kan ik eindelijk weer fatsoenlijk zoeken). Goed werk van de crew, met het omzetten van alles, inclusief tradersterretjes en profiler-links

  19. #69

    Standaard

    Bah! Dit ziet er niet uit!
    En de tekst is ook moeilijk te lezen.
    Dead suckers coming back for dinner.
    drukken!

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door evilll_nelus Bekijk bericht
    Bah! Dit ziet er niet uit!
    En de tekst is ook moeilijk te lezen.
    Hoe is zwart op lichtgrijs moeilijk leesbaar?
    Uitstraling is vrij standaard maar wel mooi. Alleen die neongroene knop 'online' springt er iets te veel uit.

  21. #71

    Standaard

    test, test, test

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer Bekijk bericht
    Ik ben altijd geneigd om bij threads die ik niet heel actief volg niet meteen naar de laatste pagina te gaan, maar even op de één of twee na laatste pagina te gaan. Dat is nu niet meer direct mogelijk.
    Dat viel mij ook gelijk op, je moet nu op laatste klikken en vandaar weer pagina's terug klikken. Jammer.

    Het uiterlijk zal snel genoeg wennen.
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  23. #73

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh Bekijk bericht
    Geen last meer van pop ups. Alleen jammer dat er een nieuwe pagina geopend moet worden om een reactie te plaatsen.
    Nee hoor, als je op het reageerknopje bij een post drukt, kun je direct onderaan de pagina een reactie tikken.

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters Bekijk bericht
    Ja, nu zie ik het....

    Een ander belangrijk euvel dat blijkbaar nog niet opgelost is, en mogelijk kwaad bloed gaat zetten bij enkele lezers van bepaalde topics zijn de spoiler tags. Kijk maar hier eens (waarschuwing: spolerds * duh!!!***)
    http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=50692
    Als het goed is, doet die het gewoon:"
    test 1-2-3

Pagina 3 van 36 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •