De resultaten 1 tot 25 van 25 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard abonneren op discussies

    In het oude systeem kon dat heel snel door op een link/knopje te drukken, dat is nu niet meer mogelijk? Ben ik ook al mijn abonnementen kwijt? Want ik heb al dagen geen e-mailtjes meer gehad van dvd.nl.
    Have you ever wondered if there was more to life, other than being really, really, ridiculously good looking?
    Startrader I am! l Mijn Collectie

  2. #2

    Standaard

    In het oude systeem kon je snel kijken naar de threads waaraan je een bijdrage had geleverd. Ik kan hier ook geen vervanger van vinden...
    *** Star-trader / SafeTrader

  3. #3

    Standaard

    Ja, je abonnementen ben je kwijt, echter kan je je wel op iedere thread abonneren. Dit kan je doen door dit klikken op Discussieopties. Er verschijnt dan een pull down menu waaruit je kiest voor abonneer op deze discussie. Dan moet je het nog bevestigen en dan ontvang je een mailtje als er een nieuw bericht is gepost.

    Dit werkt echter nog niet goed, omdat ik meerdere mailtjes ontvang als er in een thread gepost is, terwijl ik hem nog niet bezocht heb. Hoop dat dat spoedig veranderd kan worden.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker Bekijk bericht
    Dit kan je doen door dit klikken op Discussieopties. Er verschijnt dan een pull down menu waaruit je kiest voor abonneer op deze discussie. Dan moet je het nog bevestigen en dan ontvang je een mailtje als er een nieuw bericht is gepost.
    Er is dus geen snellere manier?
    Have you ever wondered if there was more to life, other than being really, really, ridiculously good looking?
    Startrader I am! l Mijn Collectie

  5. #5

    Standaard

    Nee, helaas niet. Wat ik zelf aan het doen ben, is uitgebreid zoeken naar alle threads waar ik ooit in gepost ben en me daar dan op abonneren. Maar omdat de search beperkt is tot maximaal 500 resultaten, zoek ik per forum gedeelte. Veel werk, en nogal omslachtig, maar het is even niet anders.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  6. #6
    Robert Verdam
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker Bekijk bericht
    Dit werkt echter nog niet goed, omdat ik meerdere mailtjes ontvang als er in een thread gepost is, terwijl ik hem nog niet bezocht heb. Hoop dat dat spoedig veranderd kan worden.
    Wat bedoel je hier precies mee, als je je abonneert op een thread wil je toch voor ieder nieuw bericht een mail krijgen krijgen ook al bezoek je die thread verder niet?

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robert Verdam Bekijk bericht
    Wat bedoel je hier precies mee, als je je abonneert op een thread wil je toch voor ieder nieuw bericht een mail krijgen krijgen ook al bezoek je die thread verder niet?
    Dit was voorheen niet zo. Toen kreeg je 1 mailtje, ongeacht het aantal nieuwe berichten. Pas nadat je de thread had bezocht kreeg je pas weer een mailtje.

  8. #8

    Standaard

    Normaal gesproken krijg je vroeger één mailtje als er een nieuw bericht is gepost. Er staat ook in het mailtje:
    Mogelijk zijn er meer reacties, maar je zult geen e-mails hierover ontvangen totdat je het forum weer bezoekt.
    Maar ik ontvang dus meerdere mailtjes bij iedere post terwijl ik het forum en de thread nog niet bezocht heb.


    Ben zo meteen overigens een tijdje niet online, kijken of ik na een uurtje nog meerdere mailtjes krijgt van dezelfde thread.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  9. #9
    Robert Verdam
    Guest

    Standaard

    Directe notificatie werkt in vB inderdaad als directe notificatie.

    Wat je anders ook kunt doen is gewoon een dagelijks abbo op een thread nemen dat krijg je de volgende dag mooi de nieuwe postings in die thread in je mailbox (iig als er iets veranderd is).

  10. #10

    Standaard

    Oke, dat is erg jammer. Overigens lijkt het me dan wel slim om die regel even uit het mailtje te verwijderen. Doet namelijk anders vermoedden.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  11. #11
    Robert Verdam
    Guest

    Standaard

    Nu begin ik zelf te twijfelen. Ben je in de tussentijd wel op de gewone site (www.dvd.nl) geweest? De sessies van dvd.nl hangen inmiddels aan vB en dat ziet hij ook als een bezoek aan het forum.

    Bij HWI waar we ook vB gebruiken werkt het nl volgens mij idd zo dat je pas na een bezoek aan het forum weer directe notificatie mails krijgt.

  12. #12
    Robert Verdam
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rtoonen Bekijk bericht
    In het oude systeem kon je snel kijken naar de threads waaraan je een bijdrage had geleverd. Ik kan hier ook geen vervanger van vinden...
    Kijk in je eigen profiel (op je gebruikersnaam klikken) en klik bekijk profiel, daaronder zit een link om al je eigen berichten te zoeken en tevens een link om alle threads te zoeken die je zelf bent begonnen.

  13. #13

    Standaard

    Ok, dat zal ik dan even proberen. Dus als je het forum bezoekt, ziet die dat ook als bezoek aan de thread en dus weer een nieuwe notificatie.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robert Verdam Bekijk bericht
    Kijk in je eigen profiel (op je gebruikersnaam klikken) en klik bekijk profiel, daaronder zit een link om al je eigen berichten te zoeken en tevens een link om alle threads te zoeken die je zelf bent begonnen.
    Dit is overigens wel beperkt tot 500 zoekresultaten.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  15. #15
    Robert Verdam
    Guest

    Standaard

    Dat is inderdaad een instelling op het forum, maar ik neem aan dat je laatste 500 postings / threads wel voldoende is?

  16. #16
    Robert Verdam
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker Bekijk bericht
    Ok, dat zal ik dan even proberen. Dus als je het forum bezoekt, ziet die dat ook als bezoek aan de thread en dus weer een nieuwe notificatie.

    Niet een bezoek aan de thread, maar een bezoek aan het forum is al voldoende (zoals ook in de mail wordt gesuggereerd.

    Mogelijk zijn er meer reacties, maar je zult geen e-mails hierover ontvangen totdat je het forum weer bezoekt.

    Laatst aangepast door Robert Verdam : 26-03-2007 om 19:00

  17. #17

    Standaard

    Wat trouwens handig is met het abonneren nu. Als je links boven in klikt op "persoonlijke instellingen", dan heb je daar meteen een overzicht "nieuwe discussies met abonnement". Alle threads waarop je bent geaboneerd en waarbij nieuwe berichten zijn gekomen, krijg je hier te zien.

    Aangezien ik hier toch dagelijks kom, vind ik dit een stuk handiger dan al die mailtjes elke keer, dus ik heb alle mailtjes uitgezet, en kijk nu gewoon hier om te kijken wat de nieuwe postjes zijn.

  18. #18

    Standaard

    ik ben op veel discussies geabonneerd, maar sinds 2 dagen krijg ik helemaal geen mailtjes meer als er een nieuwe reactie is.
    Hoe kan dat?
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kruspe Bekijk bericht
    ik ben op veel discussies geabonneerd, maar sinds 2 dagen krijg ik helemaal geen mailtjes meer als er een nieuwe reactie is.
    Hoe kan dat?
    Ik heb er ook last van.
    Burn down the disco
    Hang the blessed DJ
    Because the music that they constantly play
    It says nothing to me about my life

  20. #20
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    Ook ik heb er last van.
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


  21. #21

    Standaard

    Ik heb hier ook last van, krijg ook geen mailtjes meer bij nieuwe priveberichten.

  22. #22

    Standaard

    en het is nog steeds niet opgelost blijkbaar...
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  23. #23

    Standaard

    Gelukkig (nog) geen last van.

    -edit- blijk er toch ook last van te hebben
    Hopelijk wordt het snel opgelost
    Laatst aangepast door TheGodfather : 01-09-2007 om 15:25
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  24. #24

    Standaard

    Ik kreeg er vanochtend weer een flink aantal in mijn mailbox. Het schijnt het dus weer goed te doen .
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  25. #25

    Standaard

    ik heb er weer 2 gekregen....het begint weer ergens op te lijken
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •