Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 40 van 40 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kruspe Bekijk bericht
    en als ik even iets mag zeggen....als iemand een onderschrift heeft met bv de tekst Jesus saves, dan vind ik persoonlijk dat nogal aanstootgevend.
    Het was inderdaad te verwachten dat je met een dergelijke drogreden zou komen, en ik heb het met je te doen hoor! Je zal het vast erg zwaar hebben in deze samenleving die nog altijd op Christelijke waarden gestoeld is.

    En nu serieus: Wij behouden ons weldegelijk volledig het recht voor om content op deze site die wij niet wenselijk vinden te verwijderen. Dat we het niet altijd doen is overigens wat anders. Waar het om (onderbouwde) meningen of kritieken gaat zullen wij niet snel iets verwijderen, maar als het over de toon en stijl van het forum gaat is het niet zo dat we daarover altijd een democratische discussie opzetten. We modereren bijvoorbeeld streng op zaken die met het kopieren van DVD's te maken hebben, houden signatures graag kort en bondig, willen alleen persoonlijk avatars en hebben graag dat forummers respectvol met elkaar omgaan. Om dat zo te krijgen (of houden) verwijderen wij content waar we dat nodig vinden, en de signature van Kruspe vind ik op de laatste vlak een geval dat eigenlijk over de rand gaat. Zoals Koen al aangaf: Het voegt niets toe, en je kwetst sommige mensen er wel mee. Is dat nodig?
    Laatst aangepast door Eric van Ballegoie : 29-03-2007 om 12:14 Reden: typo
    Eric van Ballegoie

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie Bekijk bericht
    Het was inderdaad te verwachten dat je met een dergelijke drogreden zou komen, en ik heb het met je te doen hoor! Je zal het vast erg zwaar hebben in deze samenleving die nog altijd op Christelijke waarden gestoeld is.
    nee hoor, helemaal niet zelfs!


    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie Bekijk bericht
    En nu serieus: Wij behouden ons weldegelijk volledig het recht voor om content op deze site die wij niet wenselijk vinden te verwijderen. Dat we het niet altijd doen is overigens wat anders. Waar het om (onderbouwde) meningen of kritieken gaat zullen wij niet snel iets verwijderen, maar als het over de toon en stijl van het forum gaat is het niet zo dat we daarover altijd een democratische discussie opzetten. We modereren bijvoorbeeld streng op zaken die met het kopieren van DVD's te maken hebben, houden signatures graag kort en bondig, willen alleen persoonlijk avatars en hebben graag dat forummers respectvol met elkaar omgaan. Om dat zo te krijgen (of houden) verwijderen wij content waar we dat nodig vinden, en de signature van Kruspe vind ik op de laatste vlak een geval dat eigenlijk over de rand gaat. Zoals Koen al aangaf: Het voegt niets toe, en je kwetst sommige mensen er wel mee. Is dat nodig?
    ik denk dat 95% van de signatures hier niks toevoegen..het is en blijft iets heel persoonlijks.
    En ik vind het nogal erg kinderachtig om te zeggen dat die van mij over de rand gaat...zit jij elke zondag in de kerk? Ik denk het niet!
    Ik vind sommige signatures ook kwetsend, maar daar hoor je mij toch ook niet over?
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kruspe Bekijk bericht
    En ik vind het nogal erg kinderachtig om te zeggen dat die van mij over de rand gaat...zit jij elke zondag in de kerk? Ik denk het niet!
    Ik vind sommige signatures ook kwetsend, maar daar hoor je mij toch ook niet over?
    Of ik persoonlijk al dan niet elke zondag in de kerk zit doet er niet toe, maar wat als dat wel zo zou zijn? Op dit forum zijn zeker mensen aanwezig waarvoor dat wél geldt. Dat jij sommige andere signatures kwetsend vind (graag wat voorbeelden, mag ook via PM) en daar niets over zegt wil nog niet zeggen dat wij ook maar alles OK moeten vinden.

    Ik wacht met spanning op de voor jou kwetsende signatures, volgende week zullen wij de lijst doorlopen en opschonen.
    Eric van Ballegoie

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie Bekijk bericht

    Ik wacht met spanning op de voor jou kwetsende signatures, volgende week zullen wij de lijst doorlopen en opschonen.
    kijk, dit is nu echt een zielige opmerking!!!
    Dus ik zou aan moeten geven welke ik kwetsend vind zodat jullie die dan kunnen verwijderen??? Belachelijk!! Daar doe ik dus echt niet aan mee!!

    Zoals ik al zei vind ik er een paar kwetsend , maar daar blijft het dan ook bij! Ik ga dat echt niet rondvertellen op het forum!

    En dat er mensen zijn die elke zondag in de kerk zitten...ik kan alleen maar bijzonder veel respect hebben voor die mensen! Het is mooi dat mensen zo met hun geloof omgaan...wat voor geloof dan ook....
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kruspe Bekijk bericht
    kijk, dit is nu echt een zielige opmerking!!!
    Dus ik zou aan moeten geven welke ik kwetsend vind zodat jullie die dan kunnen verwijderen??? Belachelijk!! Daar doe ik dus echt niet aan mee!!

    Zoals ik al zei vind ik er een paar kwetsend , maar daar blijft het dan ook bij! Ik ga dat echt niet rondvertellen op het forum!
    Wat een verrassing deze reactie! 8) Wat er niet is kan je immers ook niet benoemen toch? Ik heb vanmorgen nog even de lijst met signatures doorgenomen, en zag daar zelf niets tussenstaan wat aanstootgevend is, dus ik blijf onverminderd benieuwd naar de voor jou zo vervelende signatures.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kruspe Bekijk bericht
    En dat er mensen zijn die elke zondag in de kerk zitten...ik kan alleen maar bijzonder veel respect hebben voor die mensen! Het is mooi dat mensen zo met hun geloof omgaan...wat voor geloof dan ook....
    Nu ben ik je kwijt.... Bijzonder veel respect voor mensen die elke zondag in de kerk zitten <-----> The death of your God I demand!I spit at the virgin you worship,And sit at my lord Satan's left hand

    Doe eens uitleggen?
    Eric van Ballegoie

  6. #31

    Standaard

    Echt, kinderen zeg. Beetje modder lopen gooien hierzo.

    Krupse heeft een hekel aan god. So be it. Dat wil niet zeggen dat je geen respect kan hebben voor mensen die in diezelfde god of welke godsdienst of andere geloofsovertuiging dan ook geloven.

    Het gaat in jullie opmerkingen allang niet meer over het onderschrift zelf. Naar mijn idee gaat het er nu alleen nog over om jullie recht te halen, wat geen van beide zal halen.

    Hou er gewoon over op ofzo. De reden waarom hij weg is gehaald is inmiddels verteld...
    Laatst aangepast door Chris W : 31-03-2007 om 00:29

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ill Niño Bekijk bericht
    Echt, kinderen zeg. Beetje modder lopen gooien hierzo.

    Krupse heeft een hekel aan god. So be it. Dat wil niet zeggen dat je geen respect kan hebben voor mensen die in diezelfde god of welke godsdienst of andere geloofsovertuiging dan ook geloven.

    Het gaat in jullie opmerkingen allang niet meer over het onderschrift zelf. Naar mijn idee gaat het er nu alleen nog over om jullie recht te halen, wat geen van beide zal halen.

    Hou er gewoon over op ofzo. De reden waarom hij weg is gehaald is inmiddels verteld...
    helemaal mee eens!!!
    Het ging er mij in eerste instantie om waarom ze mij niet gewoon even een pm hebben gestuurt met uitleg over dat sommige mensen zich misschien gekwetst voelen bij zulke onderschriften.Als het op die manier was gegaan had ik het ook ECHT wel weggehaald!!
    Maar nee...hier zijn ze weer zo dom om het gewoonweg maar te verwijderen.Dat moeten ze hier echt eens afleren!!!

    De crew vraagt er gewoon om om zulke reacties los te krijgen door hun arrogante opstelling!!
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kruspe Bekijk bericht
    Maar nee...hier zijn ze weer zo dom om het gewoonweg maar te verwijderen.Dat moeten ze hier echt eens afleren!!!
    De crew vraagt er gewoon om om zulke reacties los te krijgen door hun arrogante opstelling!!
    Als jij mij (ons) arrogant vind vind ik dat prima, maar wij bepalen hier wat er wel en niet toegestaan is. Ik wil de discussie best eindigen, want voorbeelden van andere aanstootgevende signatures ga ik uiteraard niet van je krijgen.

    Mijn oprechte excuses dat ik zo 'dom' was om je niet vooraf op de koffie uit te nodigen zodat we een boom zouden kunnen opzetten over levensbeschouwende zaken in het algemeen en de inhoud van jouw signature in het bijzonder. Vorige week tijdens de forumconversie hadden we het een beetje druk met andere zaken zodat dat er helaas bij ingeschoten is. Ik zal mijn uiterste best doen om deze arrogante manier van handelen af te leren voor de toekomst.

    Maar bij deze dan dus maar onomwonden het vriendelijke edoch dringende verzoek om je onderschrift te wijzigen.
    Laatst aangepast door Eric van Ballegoie : 31-03-2007 om 20:57
    Eric van Ballegoie

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ill Niño Bekijk bericht
    Echt, kinderen zeg. Beetje modder lopen gooien hierzo.

    Krupse heeft een hekel aan god. So be it. Dat wil niet zeggen dat je geen respect kan hebben voor mensen die in diezelfde god of welke godsdienst of andere geloofsovertuiging dan ook geloven.
    Fair enough, ben ik het roerend mee eens. Maar juist daarom snap ik niet waarom dergelijk niet ter zake doende, maar wel mogelijke kwetsende teksten in een signature moeten staan. Het draagt echt niets bij aan forumdiscussies, terwijl het overduidelijk het geval is dat je mensen er ongewild voor het hoofd stoot.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ill Niño Bekijk bericht
    Het gaat in jullie opmerkingen allang niet meer over het onderschrift zelf. Naar mijn idee gaat het er nu alleen nog over om jullie recht te halen, wat geen van beide zal halen.
    Ik snap niet hoe je tot deze conclusie komt. Het gaat hier absoluut over die signature, en nergens anders over. Als het ons om het gezellige gesprek ging waren we wel ergens anders over begonnen. En daarbij; dat recht halen is voor ons niet zo moeilijk hoor, die signature is in twee seconden weggehaald. Maar we lichten dat nu juist graag toe en geven Kruspe zelf de kans om zijn signature aan te passen.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ill Niño Bekijk bericht
    Hou er gewoon over op ofzo. De reden waarom hij weg is gehaald is inmiddels verteld...
    Hij is nóg niet weggehaald en aangezien wij echt van mening zijn dat een dergelijke signature niet thuis hoort op DVD.nl en daar volgens mij voldoende argumentatie voor hebben, houden we er ook niet zomaar over op.

  10. #35

    Standaard

    Hallo iedereen,

    Ik wilde me er eigenlijk niet mee bemoeien...ik ben immers bevoordeeld (tenminste ik denk dat jullie dat denken).
    Maar wil toch even mijn visie geven.

    Het gaat Rob helemaal niet om de tekst of wat dan ook.
    Hij weet dat het kwetsend is voor sommige mensen, dat heb ik hem ook gezegd.
    Hij wil hem ook echt weghalen.
    Waar het hem echter om ging is het volgende:
    Het nieuwe forum komt en ineens is zijn onderschrift weg.
    Niemand heeft hem verwittigd of wat dan ook.
    Een pb'tje is 1 minuutje werk.

    Als de crew of wie dan ook tegen hem gezegd zou hebben:
    " Goh, Rob, we snappen dat jij een Venom fan bent (of als diegene dat niet wist, iets anders) en dat je onderschrift een citaat is.
    Sommige mensen kunnen dat citaat echter als kwetsend ervaren, zou je hem willen weghalen?
    Mocht jij dat niet doen, dan zullen wij het doen, maar we wilden het je even laten weten".

    MVG de crew

    dan weet ik zeker dat Rob het citaat had weggehaald en was de hele discussie overbodig geweest.
    Wat ik denk dat Rob dwarszit is dat (ik probeer diplomatiek over te komen) het de zoveelste keer is dat er iets wordt weggehaald of gesloten zonder dat er een reden gegeven wordt. In het dagelijks leven werkt dat zo niet en op het internet zou dat ook niet moeten.

    Ik ben zelf juf en leer mijn kinderen altijd te communiceren als ze iets niet leuk vinden of iets van iemand willen.

    En ja dat probeer ik Rob ook te leren En hopelijk kan ik het jullie ook leren. (alhoewel het bij volwassenen vrij moeilijk is )

    Natuurlijk doen jullie dit ook vrijwillig (tenminste dat denk ik) en is tijd bij iedereen beperkt. Het internet is tegenwoordig ook een samenleving en het is geven en nemen.

    Probeer met elkaar in gesprek te blijven.

    Lieve jongens (en daar bedoel mijn man ook mee):

    Hou hiermee op, zeg sorry tegen elkaar. Beide partijen zijn goed en fout.
    Leer ervan en probeer de volgende keren een andere manier uit om een geschil op te lossen.

    Rob, ik weet dat je een lieve man ben en al helemaal geen satanist ofzo, haal je citaat weg en zet straks bij ons thuis keihard je lievelingsnummer aan.

    Crew, probeer soms open te staan voor kritiek, ook al komt die soms aanvallend over.

    Misschien te weinig vrouwen op het forum? (of open ik nu een nieuwe discussie)

    Veel liefs (ok beetje overdreven)

    Karen

    (inderdaad Rob's lieftallige vrouw)
    Mijn Collectie MegaStarTrader

  11. #36

    Standaard

    Mooi gezegd, Karen
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Karen1977 Bekijk bericht
    Lieve jongens (en daar bedoel mijn man ook mee):

    Hou hiermee op, zeg sorry tegen elkaar. Beide partijen zijn goed en fout.
    Leer ervan en probeer de volgende keren een andere manier uit om een geschil op te lossen.

    Rob, ik weet dat je een lieve man ben en al helemaal geen satanist ofzo, haal je citaat weg en zet straks bij ons thuis keihard je lievelingsnummer aan.

    Crew, probeer soms open te staan voor kritiek, ook al komt die soms aanvallend over.
    Fair enough. Sorry Kruspe. En veel luisterplezier thuis!

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koen Crijns Bekijk bericht
    Fair enough. Sorry Kruspe. En veel luisterplezier thuis!


    Nu die van mij nog ...

    Beetje koppig is ie wel, maar daar hou ik ook wel van :wink:

    Karen
    Mijn Collectie MegaStarTrader

  14. #39

    Talking

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Karen1977 Bekijk bericht


    Nu die van mij nog ...

    Beetje koppig is ie wel, maar daar hou ik ook wel van :wink:

    Karen
    Misschien moet je even een broek aantrekken

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Hout Bekijk bericht
    Ik moet zeggen dat ik 'm zelfs als agnost en oud-metalhead overbodig en onnodig kwetsend vind. Ik vraag me dan ook af wat je ermee wilt bereiken.
    ik wil er helemaal niks mee bereiken, ik vond (vind) het gewoon een mooi stukje tekst, klaar, das alles!
    Maar goed...aangezien ik er veel mensen mee "kwets" zal ik hem maar weghalen, maar onder protest!!! :wink:
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •