Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 66 van 66 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Here we go again...
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door vick86 Bekijk bericht
    De blu-ray versie zal er nooit komen. Als WB hem echt op Blu-ray wilde uitbrengen hadden ze hem gewoon zonder in movie experience verkocht zoals ze bij verschillende andere titels ook hebben gedaan.
    Nooit... Waarom niet? Er zijn meer BD users dan HD-DVD: komt er echt wel hoor. Als HD-DVD zometeen haar spelers dumpt bij de Kijkshop (laatste stuiptrekking)

  3. #53

    Standaard

    Natuurlijk komt ie wel een keer op Blu-ray, alleen is de vraag wanneer. Hoe men bepaalt wat en wanneer iets uitkomt is me trouwens ook een raadsel.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Trat Bekijk bericht
    Nooit... Waarom niet? Er zijn meer BD users dan HD-DVD: komt er echt wel hoor. Als HD-DVD zometeen haar spelers dumpt bij de Kijkshop (laatste stuiptrekking)
    Als ze de matrix trilogie op blu-ray wouden uitbrengen hadden ze het allang gedaan aangezien het inmiddels wel is bewezen (met onder andere 300) dat ze er echt niet minder verkopen omdat er een extraatje niet op staat. Het lijkt mij dan ook naief om te denken dat hier niet meer achter zit.

  5. #55

    Standaard

    Djeezes... Waar haalt gij uw bronnen. Terminator 3 hadden ze in Amerika ook niet op BR uitgegeven en nu doen ze dit wel... Daar gaat je: ALS ZE DEZE WILDEN UITBRENGEN OP BR HADDEN ZE DAT ALLANG GEDAAN crap!
    Ook Batman Begins is al een tijd aangekondigd.

    Ik heb dan nu wel een HD-DVD, maar ik blijf erbij sommige van deze HD-DVD fanboys blijven bashen zonder deftige reden en vooral hier begint het echt te ergeren.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  6. #56

    Standaard

    Feit blijft wel, of deze wel of niet op Blu-ray uit zal komen, Terminator 3 is uitgebracht zonder de PiP functionaliteit maar de film is gewoon 2x op het schijfje gezet (voordeel van de 50gig). Dus uitkomen zullen ze wel degelijk maar dat het 'n issue is van opslag betwijfel ik, aan de vele WB releases is te zien dat de HD30 layer voldoende is voor zeer puike releases.
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  7. #57

    Standaard

    Off-Topic:

    ps. misschien om vele frustraties te voorkomen, toch tijd voor 'n soort 2e (sub)forum? voor enkel HD, daar dit blijkbaar bij veel mensen voor frustraties zorgt?, mogelijk dat er optie om 'n soort Sub-index te creeren?
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Feit blijft wel, of deze wel of niet op Blu-ray uit zal komen, Terminator 3 is uitgebracht zonder de PiP functionaliteit maar de film is gewoon 2x op het schijfje gezet (voordeel van de 50gig). Dus uitkomen zullen ze wel degelijk maar dat het 'n issue is van opslag betwijfel ik, aan de vele WB releases is te zien dat de HD30 layer voldoende is voor zeer puike releases.
    Waar, maar zoals in andere topic's aangegeven wacht Warner voor vele titels tot de nieuwe versie van BR uit is. Het blijft gewoon zielig om telkens te blijven doordrammen dat HD-DVD nu even enkele titels exclusief heeft en dan nog vooral als ze niet weten waarover ze praten en gewoon vlug een stek naar het BR-formaat willen geven.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  9. #59

    Standaard

    Het enige wat ik zielig vind is dat mensen met een Blu-ray speler de matrix en andere films op dit moment niet kunnen bekijken in HD. Dus ga aub zeiken bij Warner zij hebben de beslissing gemaakt en daarmee de HD-dvd aanhangers een extra punt gegeven in de discussie met de blu-ray aanghangers.

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    Waar, maar zoals in andere topic's aangegeven wacht Warner voor vele titels tot de nieuwe versie van BR uit is. Het blijft gewoon zielig om telkens te blijven doordrammen dat HD-DVD nu even enkele titels exclusief heeft en dan nog vooral als ze niet weten waarover ze praten en gewoon vlug een stek naar het BR-formaat willen geven.
    Feit blijft dat de Terminator 3 disc geen, gebruik maakt van de nieuwe BR standaard (waarom blijven hiervan steeds nieuwe standaarden komen?... ) maar zoals eerder genoemd de film staat er gewoon 2x op keer met 'n PIP en keer zonder PIP. Zo had WB dus de voorgaande titels ook uit kunnen brengen.

    Over het steken gesproken, van beide kanten hebben de gebruikers nogal 'n roze bril op, en is het ook zeer moeilijk om de negatieve kanten toe te geven, dit zal wel even zo blijven zolang deze strijd nog niet gestreden is, maar het constant er over mopperen heeft dus ook weinig zin (zal eerder averechts werken).
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  11. #61

    Standaard

    Kom op... Het valt toch enorm op dat enkel de HD-DVD fanboys hier telkens maar weer veel nutteloze posts maken om hele tijd het ander formaat te bashen. Van de BR kant zie ik tenminste nog deftige argumenten verschijnen, terwijl de HD-DVD boys telkens met hetzelfde komen. Ik heb nu beide formaten in men bezit, maar BR geniet nog steeds mijn voorkeur omdat daar toch de meeste films op uitkomen die ik wil. Ook de PS3 vind ik veel gebruiksvriendelijker dan de Toshiba HD-DVD speler. En dit is mijn persoonlijke mening na ze met elkaar te hebben vergeleken.

    En telkens iemand behandelen alsof hij dom is werkt ook niet meer. Ik ben enorm op de hoogte van beide formaten en weet dan ook hoe meeste films op de schijf worden geplaatst. Dat Terminator gedoe weet ik, maar het blijft een feit dat deze nu ook komt op BR in USA. Zolang Warner het beeld niet minderwaardig maakt als de HD-DVD uitgave mogen ze het op welke manier dan ook doen van mij. Ik heb daar totaal geen last van. Ze konden idd de vorige editie's ook zo uitbrengen, maar willen blijkbaar toch wachten. Dat is hun beslissing en niemand moet hierover zeiken. Zowel HD-DVD moet geen exclusives meer verwachten blijkbaar en BR mag blij zijn dat ze de eerder uitgebrachte exclusives nu toch uitbrengen op BR. Ook al duurt het langer.

    @vick86: Wie zeikt er hier hele tijd over? Jullie blijven maar de grote jan uithangen omdat Warner een paar titels eerder op HD-DVD hebben uitgebracht en dan als er gereageerd wordt op een discussie die JULLIE starten is het van GA ZEIKEN BIJ WARNER! HET WAS HUN BESLISSING. Daarmee bedoel ik dus dat het merendeel van de Pro HD-DVD leden enorm kinderachtig bezig zijn. Wees blij dat het formaat een paar exclusives heeft van Warner voor de tijd zijnde. Stop gewoon met altijd dezelfde kinderachtige opmerkingen te geven. Warner brengt de titels uit, maar doen dit later dan HD-DVD. Uw zever dat Warner deze nooit zal uitbrengen kan JIJ dus achterwege laten en jij zou beter gaan klagen bij Warner dat ze deze nu WEL gaan uitbrengen in de toekomst.

    Kleine kinderen zeg!
    Laatst aangepast door Lorre : 03-11-2007 om 13:42
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  12. #62

    Standaard

    Ok kids,

    Meester Jamie zegt dat het nu afgelopen is en dat jullie weer back on topic gaan. Anders stuur ik jullie allemaal de klas uit en mogen jullie, je gaan melden.


  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door vick86 Bekijk bericht
    Als ze de matrix trilogie op blu-ray wouden uitbrengen hadden ze het allang gedaan aangezien het inmiddels wel is bewezen (met onder andere 300) dat ze er echt niet minder verkopen omdat er een extraatje niet op staat. Het lijkt mij dan ook naief om te denken dat hier niet meer achter zit.
    In wouden leven bomen en dieren... Maar, natuurlijk zit er meer achter. Er zal wel gebedeld zijn voor (tijdelijke) exclusiviteit...
    Laatst aangepast door Trat : 04-11-2007 om 14:47

  14. #64

    Standaard

    Het is al sinds begin dit jaar bekend dat de matrix-trilogie later dan de hd-dvd op blu-ray uit komt ivm (toen nog) ontbrekende interactiviteit bij blu-ray.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  15. #65

    Standaard

    In de box is de prijs 16.66 p/s, als je deze bij een bepaald keten met een gebruikers pasje koopt.

  16. #66

    Standaard

    Bij Makro net gekocht. 51,- incl
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •