Bekijk uitslag poll: Welke spelcomputer heb jij? (meerdere keuzes mag)

Stemmers
124. Je mag niet stemmen in deze poll
  • Nintendo GBA

    24 19,35%
  • Nintendo DS (Lite)

    28 22,58%
  • Nintendo Wii

    21 16,94%
  • XBox

    26 20,97%
  • XBox 360

    38 30,65%
  • Playstation 2

    37 29,84%
  • Playstation 3

    14 11,29%
  • Playstation Portable (PSP)

    20 16,13%
  • anders (oudere consoles etc)

    58 46,77%
  • geen

    20 16,13%
Meerkeuze poll
Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 79 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Heb momenteel:

    - Xbox 360
    - Nintendo Wii
    - Playstation 2

    En gehad en (onlangs) weggedaan:

    - NES
    - SNES
    - GameCube
    - GameBoy
    - Playstation
    - Xbox
    - Sega MegaDrive

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker Bekijk bericht
    Wist niet dat er maar 10 opties mogelijk zijn, maar de GC is natuurlijk wel een console van de vorige generatie (PS2/Xbox/GC).
    dat weet ik, maar de GameCube, niet negatief bedoeld, is qua populariteit toch heel wat minder gewest dan Xbox en PS2. ik had een complete lijst namelijk wel, maar dat past dus niet.

  3. #28

    Standaard

    Ik heb de volgende consoles:

    XBOX360
    Nintendo Wii
    Gamecube
    Nintendo DS
    Nintendo DS Lite
    Playstation 2 (originele uitvoering)

    En de volgende oudjes heb ik ook nog:

    Super Nintendo
    Nintendo 64
    NES
    Game Boy (originele)
    Game Boy Color
    Game Boy Advanced
    Game Boy Advanced SP
    Game Boy Advanced Micro
    Playstation (originele)

    Ik zal ze absoluut nooit verkopen....vind ik onwijs zonde, ik bewaar ze liever!
    Ik zal er misschien niet veel meer op spelen (vooral door de Virtual Console)....maar er zijn nog regelmatig momenten dat ik zo'n oudje weer tevoorschijn haal.
    Laatst aangepast door Kevin Lottering : 28-03-2007 om 22:38

  4. #29

    Standaard

    Dat begrijp ik ook wel, maar laat dan een andere optie weg. Geen bijvoorbeeld. Persoonlijk vind ik dat nogal een nutteloze optie. Want als je geen spelcomputer heb, waarom zou je dan stemmen in dit topic of dit topic uberhapt bezoeken. Vind het dan ook erg vreemd dat er al 14 mensen hiervoor kiezen.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  5. #30

    Standaard

    De volgende consoles staan hier in huis:
    NES
    SNES
    GameBoy
    GameBoy Color
    GameBoy Advance
    Nintendo64
    GameCube
    Dreamcast
    DS
    PS2

    En ik heb nog ergens een Philips Videopac staan.

    Ik zal ze ook nooit verkopen..

  6. #31

    Standaard

    MZ800
    NES
    SNES
    GB
    Jaguar
    N64
    PC (2de)
    GameCube
    DS Lite
    X360
    Wii

    Ben ik de enige (met zetmoon denk ik) met een Jaguar ? Nep gamers!

    Favoriet : N64
    Beste Games : Goldeneye, Perfect Dark, Zelda OoC, Dr Franken en CoD (PC). Op de huidige consoles heb ik nog niks gevonden wat de moeite was, vanaf de GameCube ging het mis voor mij.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto Bekijk bericht

    Ben ik de enige (met zetmoon denk ik) met een Jaguar ? Nep gamers!
    Als je de originele houten versie v/d Atari 2600 had gehad ok, maar zo bijzonder was de Jaguar toch niet IMO!
    Alle goeie games kwamen toen uit op de Game Boy.....de Jaguar had er maar enkele.

    Zou ik trouwens best wel graag willen hebben eigelijk die originele 2600 (of de Atari VCS zoals hij toen oorspronkelijk heette), was toch m'n eerste spelcomputer.
    (maar m'n ouders hebben'em uiteindelijk weggedaan of weggeven....geen idee, was toen te jong)

  8. #33

    Standaard

    mercapto, vond jij gears of war de moeite niet? of oblivion? Call of duty 3? ( dan heb ik het over de 360)
    Are you gonna bark all day, little doggie, or are you gonna bite? - Mr Blonde

  9. #34

    Standaard

    Vanmiddag een heel verhaal hier neergezet, druk ik op OK, alles weg, wou dat ik opnieuw inlog.

    In het kort :

    De Jaguar was de eerste in de 64-bit revolutie maar vergat de resolutie...Nintendo, SEGA en Sony deden hem verbleken. De Jaguar heeft voor mij persoonlijk het spannendste spel ooit op haar naam, de orginele Alien vs Predator, juist de slechte graphics zorgde ervoor dat de focus op de spanning en de schrik lag, ik ben nooit meer zo vaak en erg geschrokken als toen. En de controller is legendarisch, na 2 minuten verkrampte je vingers en had je de neiging het ding weg te gooien, als je vingers los wouden laten :P

    Op de 360 heb ik ben geen game tot nu toe dat gevoel gehad dat ik door door door moest. Oblivion werd saai, Gears of War was te kort en de multiplayer zuigt, CoD hoort niet thuis op consoles hoe "goed" ze ook zijn. Het meeste, raar maar waar, kom ik nog terug bij Crackdown, een matige game maar op de één of andere manier is die uitnodigend genoeg om telkens weer even aan te zetten.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  10. #35

    Standaard

    Sorry, maarre... CoD goed?

    Ik heb een Wii en nog ergens een NES, en een PC natuurlijk.

  11. #36

    Standaard

    Voor mij dus niet :P
    Op de PC geniet ik van CoD en BF Multiplayer, en de GTA's zijn ook veel genietbaarder, maar helaas wordt de PC de laatste tijd nogal eens ontweken omdat de 75% piraterij van games teveel kost op de PC.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  12. #37

    Standaard

    De PC, de DS en de Gamecube staan hier, beetje stof te happen tot er ineens weer eens een Party of kart ingaat.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  13. #38

    Standaard

    playstation
    playstation 2
    playstation 3
    playstation portable

    een echte sony fanboy dus!!!

    en ergens op zolder staat er nog een Atari, deze

    http://www.consolpassion.org/atari_2600bois.jpg
    Laatst aangepast door Kendorjia : 29-03-2007 om 22:10
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  14. #39

    Standaard

    Ik zou op zich wel een spelcomputer willen hebben, maar de prijs van de spellen houdt me eigenlijk altijd tegen om er 1 aan te schaffen.

  15. #40

    Standaard

    Ik heb onder andere deze nog:

    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  16. #41

    Standaard

    En voor de volledigheid (oh, oh wat hadden die games al een verslavende werking!!!)







    En ze werken allemaal nog....
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kevin Lottering Bekijk bericht
    Zou ik trouwens best wel graag willen hebben eigelijk die originele 2600
    Heb hem net twee weken geleden weg gedaan. Maar ze staan gewoon op marktplaats hoor. Vond het alleen niet de moeite om voor € 10 of zo die van mij er op te zetten. Is nu op een rommelmarkt terecht gekomen.

    OT: Ik mis vooral de PC en de Apple ][ classic in dit overzicht....Maar ja die beperking van 10 hè.

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    En voor de volledigheid (oh, oh wat hadden die games al een verslavende werking!!!)







    En ze werken allemaal nog....
    Die dingen zijn tegenwoordig flink wat geld waard volgens mij.

  19. #44

    Standaard

    Kopen?
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Weekstrom Bekijk bericht
    Heb hem net twee weken geleden weg gedaan. Maar ze staan gewoon op marktplaats hoor. Vond het alleen niet de moeite om voor € 10 of zo die van mij er op te zetten. Is nu op een rommelmarkt terecht gekomen.
    Ja....ik had tot voor kort nog niet echt gekeken in hoeverre die Atari VCS nog verkrijgbaar is op Marktplaats/Ebay, maar er is inderdaad vrij makkelijk nog aan te komen.
    Wel jammer dat ze er meestal allemaal in slechte staat zijn (of gewoon oud en vies), maar dat is te verwachten voor zo'n "ancient" spelcomputer!
    Zou'em eigelijk vooral willen hebben voor'et spel Kaboom!, daar was ik vroeger helemaal verslaafd aan!

  21. #46

    Standaard

    @ Alexander, super zijn die, ik heb Donkey Kong 2 met dubbel scherm, super!

    ook nog pac-man en die q-bert, super veel waar voor zijn geld zeg, hoe lang ik daar wel niet zoet ben mee geweest.
    Laatst aangepast door Seth__Gekko : 30-03-2007 om 15:28
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hugo20 Bekijk bericht
    Ik zou op zich wel een spelcomputer willen hebben, maar de prijs van de spellen houdt me eigenlijk altijd tegen om er 1 aan te schaffen.
    eBay!

    Wij hebben ondertussen een collectie van rond de 500 games (jawel). Maar de overgrote meerderheid van de games zijn gewoon voor een prikje op eBay (of de alternatieven) gekocht.
    Ik denk dat het bvb nu zeer interessant is om een PS2 te kopen. Er is al een massa oude én goede games te vinden voor €10 of minder, en ook de recentere titels kun je wellicht al voor €15 op de kop tikken.
    Ik had lange tijd op eBay een favoriete zoekopdracht 'games onder de €5' . Hmm, heb die nog altijd, zie ik, en dat levert dan bvb op : Jak 2, Time Splitters 2, GTA Vice City, WRC Extreme 2, Devil May Cry, etc... En dat zijn echt wel goede titels. (Ik krijg alweer zin om te gaan bieden ).

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    Kopen?
    Nee, mij boeien dat soort collector's items niet maar op forum.gamer.nl kan je er vast wel wat centen voor vangen.

  24. #49

    Standaard

    Ik begin er niet aan, ik heb teveel dingen verzameld en wil er nog veel meer maar ik heb de ruimte niet en ik wil alles kunnen zien wat ik verzamel, dus ergens opslaan zit er niet bij.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  25. #50

    Standaard

    ik had deze G&W ergens



    Mario Bros. Moest je die 2 poppetjes besturen en kratten in een vrachtwagen gooien. Lache :P

Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •