De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.

Discussie: De Kotmadam

  1. #1

    Standaard De Kotmadam

    Eindelijk iets van De Kotmadam op DVD!

    http://www.freerecordshop.be/pages/p...campagin=FRSBE

    Een beste van seizoen 1 en 2! VTM toont iedere avond een aflevering en ze zitten terug in de tijd van Hugo en Gentil zit. Altijd leuk met die 2!

    En ik geloof dat een nieuw seizoen nu zaterdag 31 maart begint op VTM!

    Steve
    Spider-Steve, Vlaamse filmfreak!

  2. #2

    Standaard

    Voor velen is het "note done" om De Kotmadam goed te vinden, maar persoonlijk vind ik het een hele leuke serie. In tegenstelling tot bijvoorbeeld F.C. De Kampioenen zijn de personages levensecht gebleven en niet omgevormd tot karikaturen.

    Afgelopen zaterdag was een heruitzending, maar heb me er kostelijk mee geamuseerd. Het niveau van deze serie steekt dan ook zeker en vast het niveau van de huidige afleveringen van F.C. De Kampioenen ruimschoots voorbij!

    Vind het wel bijzonder jammer dat ze een selectie op DVD uitbrengen i.p.v. de volledige series. Een verzamelbox met alle series (naar analogie met... jawel!), zou ik wel zien zitten om aan te schaffen.

    Wie weet herpakt Universal zich nog eens en zien ze snel genoeg hun fout in!

  3. #3

    Standaard

    Over smaak valt niet te discuteren en superslecht is deze serie zeker en vast niet, maar om nu te zeggen dat de personages in de Kotmadam geen karikaturen zijn... Om de serie "fris" te houden worden altijd nieuwe personages in de vorm van de studenten gebruikt. Maar de hoofdcast zijn volgens mij toch karikaturen hoor. En om de serie nu beter te noemen dan F.C. De Kampioenen ... Enfin, ieder zijn smaak.

  4. #4

    Standaard

    In diverse release-lijsten, zoals op http://www.neerlandsfilmdoek.nl, staat het volgende aangekondigd:
    14-06 De Kotmadam (seizoen 1 en 2)
    26-06 De Kotmadam (seizoen 3 en 4)

    Zou men dan toch nog de volledige reeksen uitbrengen?

    Die best-of- DVD's laat ik sowieso aan mij voorbijgaan, maar de volledige reeksen zou ik wel aanschaffen.

    Die best-of is trouwens schandalig hoog geprijsd; 20€ voor slechts 8 afleveringen.

  5. #5

    Standaard

    Deze week heb 'k drie redelijk prijzige (en lijvige) boxen gespot met Reeksen 18, 19 en 20. Geen idee waarom ze niet vanaf het begin de reeks uitgeven (die best-of DVD's achterwege gelaten) maar ik koop ze niet zolang ik geen zekerheid heb dat de volledige serie effectief compleet zal verschijnen.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  6. #6

    Standaard

    Ja, inderdaad, ik geloof rond de 25 à 30 euro, wat veel te veel is.
    Hoeveel kost de box van tegenhanger F.C. De Kampioenen? Rond de 150 euro? Heb je meteen ALLE seizoenen...

    Ze zien er inderdaad nogal lijvig uit, zal wel om de verkoop te bevorderen zijn, zeker?

    Ik blijf trouwens nog steeds bij mijn standpunt dat De Kotmadam over de ganse lijn beter is dan onze andere Vlaamse sitcom.
    F.C. De Kampioenen was top, maar toen Jacques Vermeire wegging, hebben ze niet veel goeie afleveringen meer gehad (lees: vooral ongeloofwaardig).

    De Kotmadam haalt dan misschien geen uitschieters, maar de kwaliteit blijft standhouden. De symbiose tussen Jef en Jeanne blijft werken na al die jaren!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •