De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard TKG: Regiovrije dvd-speler (Slotje aub!)

    Ik ben op zoek naar een regiovrije dvd-speler. Het hoeft niet veel bijzonders te zijn, als hij het maar goed doet (liefst weinig gebruikt is), en het liefst een bekend/goed merk is.
    Ik wil het liefst een sony dvd-speler, ik weet alleen niet of daar regiovrije dvd-spelers van bestaan. Stuur maar een PM als je iets hebt, met je vraagprijs.

    Een tip voor een goedkope regiovrije dvd-speler in de winkel is overigens ook welkom.
    Laatst aangepast door Nanette : 02-05-2007 om 21:21

  2. #2

    Standaard

    K'heb zelf pas de Samsung DVD-HD860 gekocht!
    En die is echt in een handomdraai regiovrij te maken, dus die kan ik je zeker aanraden.
    Gewoon een code invoeren met de afstandsbediening die erbij zit en "voila!"!

    Hier wat prijzen en waar je'em kan krijgen:
    http://www.kieskeurig.nl/nl/product....%20dvd%20hd860

    O,ja hij is ook geschikt voor HDTV, want hij kan upscalen tot 1080i en heeft een HDMI uitgang....mocht je daar ooit aan beginnen in de toekomst! (of als je al een HDTV hebt)

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kevin Lottering Bekijk bericht
    K'heb zelf pas de Samsung DVD-HD860 gekocht!
    En die is echt in een handomdraai regiovrij te maken, dus die kan ik je zeker aanraden.
    Gewoon een code invoeren met de afstandsbediening die erbij zit en "voila!"!

    Hier wat prijzen en waar je'em kan krijgen:
    http://www.kieskeurig.nl/nl/product....%20dvd%20hd860

    O,ja hij is ook geschikt voor HDTV, want hij kan upscalen tot 1080i en heeft een HDMI uitgang....mocht je daar ooit aan beginnen in de toekomst! (of als je al een HDTV hebt)
    Bedankt voor de informatie. Ik wil er eigenlijk niet veel meer dan 50 euro aan uitgeven. In de winkel eventueel iets meer, maar 100 euro vind ik iets te veel. Toch bedankt!

  4. #4

  5. #5

    Standaard

    Heb hier nieuw in de doos een Grundig DVD5010s staan.
    Kreeg hem kado bij het afsluiten van een ADSL abbonement.





    Weet niet of tie regiovrij (of te maken) is, maar mag weg voor een zacht prijsje.

    Heb ook nog een Yamakawa AVPhile 713 staan.
    Deze is zonder afstandsbediening en documentatie.





    Kijk maar of je er iets aan hebt.

    gr,
    Roel

  6. #6

  7. #7

  8. #8

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •