De resultaten 1 tot 20 van 20 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Coyote Ugly (Unrated Extended Cut) [DVD]

    Coyote Ugly (Unrated Extended Cut) [DVD]

    Een sexy komedie met ruim 6 minuten meer uitdagend filmmateriaal.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Apart is dat ondanks dat een liefdesscène met een beetje bloot is toegevoegd, de Nederlandse leeftijdskeuring verlaagd is van 12 naar 6 jaar.
    ... wat nogmaals bewijst dat heel dat gedoe met die leeftijdscategorieën knudde is...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #3

    Standaard

    De toegevoegde scenes hadden ze ook als deleted scenes op de oude versie kunnen zetten maar ja er is rekening mee gehouden dat er nog geld uit te persen valt ,vandaar deze release.Of ik hem vervang weet ik niet.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    De toegevoegde scenes hadden ze ook als deleted scenes op de oude versie kunnen zetten maar ja er is rekening mee gehouden dat er nog geld uit te persen valt ,vandaar deze release.Of ik hem vervang weet ik niet.
    Ik doe het niet. Zo kun je natuurlijk wel bezig blijven. Coyote Ugly is zeker een leuke film, gewoon een lekker tussendoortje. Maar hetzelfde verhaal als bij de twee Toy Story-heruitgaves; geen inhoudelijke stimulans voor mij om weer extra geld uit te gaan geven.

    Buena Vista heeft iets veel mooiers in handen, en dat is de kluis met alle Disney Classics. Als ze die nou eens open gooien, in plaats van dit soort lege uitmelking.

    Dan hoef ik tenminste geen kruistocht te voeren voor Belle en het Beest Deluxe...
    I used to steal birds, but now I'm a newspaper man. (Mr. Fox)

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniël Dundee
    Buena Vista heeft iets veel mooiers in handen, en dat is de kluis met alle Disney Classics. Als ze die nou eens open gooien
    Ik twijfel er niet aan dat dit nog gaat gebeuren
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    Apart is dat ondanks dat een liefdesscène met een beetje bloot is toegevoegd, de Nederlandse leeftijdskeuring verlaagd is van 12 naar 6 jaar.
    ... wat nogmaals bewijst dat heel dat gedoe met die leeftijdscategorieën knudde is...
    ....of men denkt aldaar dat kinderen vanaf 6 jaar wel wat van deze liefdesscene kunnen leren (ik bedoel uiteraard geen sextechnieken, maar meer wat volwassenen zoal doen in bed behalve slapen).
    Ik denk eerder dat men in Nederland sinds de invoering van het nieuwe keuringssysteem iets meer keuze heeft. Vroeger zat er niks tussen Alle Leeftijden en 12 Jaar en Ouder in. Nu hebben we ook de keuring 6 Jaar en Ouder.
    Bovendien is onze definitie van 'bloot' en 'seks' heel anders dan in de VS. In vrij veel dvd's zitten wel wat blote lijven of bedscenes, maar daar ontbreekt vaak het sekspictogram op. Onze kinderen zijn wel wat gewend, bv. door tv-reclames.
    Mom? If you were in a German Scheiße movie, you'd... you'd tell me, right? - Eric Cartman
    You are entering a world of pain, my friend - Walter Sobchak

  7. #7

    Standaard

    Over het beetje bloot. Het is niet Piper zelf die je ziet, maar een body double. Je ziet nooit het lichaam en het gezicht tegelijk.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door patje
    Over het beetje bloot. Het is niet Piper zelf die je ziet, maar een body double. Je ziet nooit het lichaam en het gezicht tegelijk.
    Maar wat zie je precies? Alleen blote ruggen en billen, of ook wat "full frontal nudity" (muv alles onder de evenaar)?
    Mom? If you were in a German Scheiße movie, you'd... you'd tell me, right? - Eric Cartman
    You are entering a world of pain, my friend - Walter Sobchak

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roy Langeveld
    Citaat Oorspronkelijk gepost door patje
    Over het beetje bloot. Het is niet Piper zelf die je ziet, maar een body double. Je ziet nooit het lichaam en het gezicht tegelijk.
    Maar wat zie je precies? Alleen blote ruggen en billen, of ook wat "full frontal nudity" (muv alles onder de evenaar)?
    Je ziet niets onder de evenaar, maar wel daarboven. Oftewel topless.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door patje
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roy Langeveld
    Citaat Oorspronkelijk gepost door patje
    Over het beetje bloot. Het is niet Piper zelf die je ziet, maar een body double. Je ziet nooit het lichaam en het gezicht tegelijk.
    Maar wat zie je precies? Alleen blote ruggen en billen, of ook wat "full frontal nudity" (muv alles onder de evenaar)?
    Je ziet niets onder de evenaar, maar wel daarboven. Oftewel topless.
    Geen wonder dat de filmkeuring hier daar niet zo moeilijk over doet. Zelfs de meeste babies zien die dingen dagelijks, en kleuters ook als er weer een Fa of Sanex reclame langskomt.
    Mom? If you were in a German Scheiße movie, you'd... you'd tell me, right? - Eric Cartman
    You are entering a world of pain, my friend - Walter Sobchak

  11. #11

    Standaard

    Is het echt een body double van Piper ? ik dacht het al omdat je inderdaad gezicht en lichaam nooit samen ziet, maar vraag het hier nog eens voor de zekerheid. Zou wel jammer vinden, i like piper 8)
    BD (1243) What i Watch

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky
    Is het echt een body double van Piper ? ik dacht het al omdat je inderdaad gezicht en lichaam nooit samen ziet, maar vraag het hier nog eens voor de zekerheid. Zou wel jammer vinden, i like piper 8)
    Volgens mij is het echt geen boudy double hoor,ze kwam net kijken in de filmwereld en dan weiger je niet zo snel z,on scene.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  13. #13

    Standaard

    Een jaar na deze film ging Piper bloot in Lost and Delerious (hoofd en lijf tegelijk in beeld). De sex scene in Coyote Ugly was bovendien van begin af aan gepland, dus het kan best zijn dat ze het wel zelf is.
    Maar het feit dat je haar hoofd en lijf nooit tegelijk te zien krijgt geeft te denken. Misschien kreeg ze tijdens het filmen koudwatervrees, en waren de opnames waren al te ver om nog een andere actrice te casten. Dus moest er gauw een double gezocht worden.

    Actrices mogen overigens soms zelf ook een body double inhuren als ze een sexscene toch liever niet willen doen. Maar die moeten ze dan zelf betalen. Misschien heeft Piper dat gedaan.
    Mom? If you were in a German Scheiße movie, you'd... you'd tell me, right? - Eric Cartman
    You are entering a world of pain, my friend - Walter Sobchak

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roy Langeveld
    Een jaar na deze film ging Piper bloot in Lost and Delerious (hoofd en lijf tegelijk in beeld). De sex scene in Coyote Ugly was bovendien van begin af aan gepland, dus het kan best zijn dat ze het wel zelf is.
    Maar het feit dat je haar hoofd en lijf nooit tegelijk te zien krijgt geeft te denken. Misschien kreeg ze tijdens het filmen koudwatervrees, en waren de opnames waren al te ver om nog een andere actrice te casten. Dus moest er gauw een double gezocht worden.

    Actrices mogen overigens soms zelf ook een body double inhuren als ze een sexscene toch liever niet willen doen. Maar die moeten ze dan zelf betalen. Misschien heeft Piper dat gedaan.
    Wel raar dat Jessica Simpson de rol niet nam dan want die had dit ook kunnen doen lijkt me.Dit staat op Imdb:

    Jessica Simpson went through many auditions for the lead character, but dropped out when filmmakers refused to take out the sex scene. Most of the sex scene was cut from the finished film anyway.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Wel raar dat Jessica Simpson de rol niet nam dan want die had dit ook kunnen doen lijkt me.Dit staat op Imdb:

    Jessica Simpson went through many auditions for the lead character, but dropped out when filmmakers refused to take out the sex scene. Most of the sex scene was cut from the finished film anyway.
    Het komt vaak voor dat men tijdens de post-productie van een film ineens besluit om een breder publiek te benaderen. Misschien was Coyote Ugly in de eerste instantie bedoeld voor een volwassen publiek, en kreeg men tijdens de publiciteitscampagne het idee dat de film juist meer pubers aansprak. In dat geval hebben ze de film teruggeknipt tot een PG-13 rating, en bleven de erotische scenes dus ongebruikt. Dit overkwam ook een andere Jerry Bruckheimer-film, King Arthur: aanvankelijk bedoeld als een R-rated film, maar op het laatste moment werd (tegen de zin van de regisseur) besloten er een film voor de hele familie van te maken, en sneuvelden dus alle bloederige scenes.
    Of de film was van begin af aan bedoeld voor 13 jaar en ouder, en de Amerikaanse filmkeuring heeft ingegrepen. Waardoor de makers gedwongen waren om er wat sensuele scenes uit te knippen, om de film voor het beoogde publiek toegankelijk te houden. Hoe dan ook, de beslissing om de sexscenes te knippen is waarschijnlijk pas na de audities genomen, en daardoor deed Jessica Simpson niet mee.
    Feit is dat de bioscoopversie van Coyote Ugly een PG-13 rating heeft 'vanwege sensualiteit', terwijl de verlengde versie R-rated is 'vanwege seksualiteit'. Wat een paar borstjes al niet kunnen doen.
    Mom? If you were in a German Scheiße movie, you'd... you'd tell me, right? - Eric Cartman
    You are entering a world of pain, my friend - Walter Sobchak

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roy Langeveld
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Wel raar dat Jessica Simpson de rol niet nam dan want die had dit ook kunnen doen lijkt me.Dit staat op Imdb:

    Jessica Simpson went through many auditions for the lead character, but dropped out when filmmakers refused to take out the sex scene. Most of the sex scene was cut from the finished film anyway.
    Het komt vaak voor dat men tijdens de post-productie van een film ineens besluit om een breder publiek te benaderen. Misschien was Coyote Ugly in de eerste instantie bedoeld voor een volwassen publiek, en kreeg men tijdens de publiciteitscampagne het idee dat de film juist meer pubers aansprak. In dat geval hebben ze de film teruggeknipt tot een PG-13 rating, en bleven de erotische scenes dus ongebruikt. Dit overkwam ook een andere Jerry Bruckheimer-film, King Arthur: aanvankelijk bedoeld als een R-rated film, maar op het laatste moment werd (tegen de zin van de regisseur) besloten er een film voor de hele familie van te maken, en sneuvelden dus alle bloederige scenes.
    Of de film was van begin af aan bedoeld voor 13 jaar en ouder, en de Amerikaanse filmkeuring heeft ingegrepen. Waardoor de makers gedwongen waren om er wat sensuele scenes uit te knippen, om de film voor het beoogde publiek toegankelijk te houden. Hoe dan ook, de beslissing om de sexscenes te knippen is waarschijnlijk pas na de audities genomen, en daardoor deed Jessica Simpson niet mee.
    Feit is dat de bioscoopversie van Coyote Ugly een PG-13 rating heeft 'vanwege sensualiteit', terwijl de verlengde versie R-rated is 'vanwege seksualiteit'. Wat een paar borstjes al niet kunnen doen.
    De Amerikaanse sencuur kwa sex/erotische scenes is te preuts voor woorden,dat is gewoon het hele eieren eten.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    De Amerikaanse sencuur kwa sex/erotische scenes is te preuts voor woorden,dat is gewoon het hele eieren eten.
    In dit soort gevallen denk ik altijd aan een mooie uitspraak van Jack Nicholson: "Als je in een film aan een tiet zuigt, is die film voor 16 jaar en ouder. Hak je die tiet eraf, dan is de film voor 12 jaar en ouder."
    Mom? If you were in a German Scheiße movie, you'd... you'd tell me, right? - Eric Cartman
    You are entering a world of pain, my friend - Walter Sobchak

  18. #18

    Standaard

    Gisteren gezien:

    Violet Sanford (Piper Perabo) gaat naar New York om het daar proberen te maken als songwriter. Dat dit moeilijker is dan ze dacht, komt ze gauw achter, vooral nadat er bij haar is ingebroken en ze o.a. haar geld en keyboard kwijt is. De wanhoop nabij, gaat ze zitten mokken in een café, waar ze toevallig een stel meiden tegenkomt die blijken te werken voor een populaire bar, de "Coyote Ugly". Als ze daar een baan probeert te krijgen om toch aan het nodige geld te komen, komt ze erachter dat de "Coyote Ugly" niet een normale bar is.

    Met zowel veel mooie vrouwen als een romantische liefdesrelatie heeft deze film iets wat zowel het mannelijk als het vrouwelijk publiek aantrekt. "Coyote Ugly" heeft een voorspelbaar verhaal, geen diepzinnige karakters, maar door de flitsende barscene's aangevuld met een lekkere poppy soundtrack en een ouderwets happy end is dit lekker luchtig vermaak, een typische feel good movie. 6.8/10
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  19. #19

    Standaard

    Zal weinig toevoegen maar ik wil het toch even kwijt:

    Ik vond dit met afstand de meest irritante en slechtste film aller tijden. Walgelijk gewoon!

    Zo, dat is eruit.

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door cris Bekijk bericht
    Zal weinig toevoegen maar ik wil het toch even kwijt:

    Ik vond dit met afstand de meest irritante en slechtste film aller tijden. Walgelijk gewoon!

    Zo, dat is eruit.
    Ja,als je niet van mooi vrouwen houd kan ik me dat heel goed van je voorstellen.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •