De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Body of Evidence [DVD]

    Body of Evidence [DVD]

    De jonge verleidelijke galeriehoudster Rebecca Carlson staat terecht voor moord op haar veel oudere minnaar. Het moordwapen? Haar lichaam en haar seksuele lusten.
    <br />


    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Deze film is sowieso niets voor mij, maar ik vind het echt bizar dat deze release als een SE gepresenteerd wordt! 4:3 en dan ook nog slechte kwaliteit...

    Dutch Filmworks heeft een erg wisselend releasebeleid jammer genoeg.
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  3. #3

    Standaard Theatrical Aspect Ratio: 1.85:1

    Arnold,

    Volgens James Berardinelli heeft de film origineel een beeldformaat van 1.85:1

    At your service.
    Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du cœur... [Amélie Poulain]

  4. #4

    Standaard

    Hardstikke goed Martin, dank voor deze toevoeging!

  5. #5

    Standaard

    Ik heb de film nog nooit gezien, en denk na het leven van deze recensie dat ik hem ook niet echt wil zien.

    Heb hem bij de FRS wel zien liggen, en die box is zeker wel een plaatje, maar om hem nou alleen voor de verpakking te kopen.. nee.. doe maar niet

  6. #6

    Standaard

    Het was wel the ultimate evidence betreffende Madonna's acteertalent. Jammer dat Willem Dafoe zich hierdoor liet meeslepen.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •