Bekijk uitslag poll: 'Grindhouse': Wat doe je?

Stemmers
104. Je mag niet stemmen in deze poll
  • Gewoon naar de bios: dan maar dubbel betalen.

    17 16,35%
  • Met pijn in het hart weiger ik naar de bioscoop te gaan.

    52 50,00%
  • Op naar het buitenland als ‘ie daar wel volledig te bekijken is!

    5 4,81%
  • Normaal ben ik er keihard tegen, maar in dit geval: downloaden.

    30 28,85%
Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 79 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard De kwestie Grindhouse

    Ok, ik ben wel eens benieuwd hoe we de Grindhouse-kwestie gaan handelen. (Als de ''bazen'' niets aan hun huidige plan veranderen)

  2. #2

    Standaard

    Had'em in de bios willen zien, maar vind'et zo lullig dat ze ons er 2 keer voor laten betalen...dat ik wel wacht tot'ie op DVD (of HD-DVD/Blue Ray) is verschenen.
    Gewoon een beetje uit protest!

  3. #3

    Standaard

    Ik had hem ook zeker in de bios willen gaan zien, maar dan in 1x, niet dit soort ge*****. Ik weiger aparte versies, zowel in de bios als op DVD.

  4. #4

    Standaard

    wel grappig, met kill bill waren er neit zoveel problemen toen de film in 2 delen verscheen. Maarja, die verscheen overal in 2 delen natuurlijk.

  5. #5

    Standaard

    Idd, en deze film hoort gewoon als 1 geheel in de bioscoop te verschijnen! Jammer maar helaas, ik laat deze aan mij voorbij gaan en w8 op de dvd...

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BratMokstrof Bekijk bericht
    Ik weiger aparte versies, zowel in de bios als op DVD.
    Mochten ze inderdaad dit kunstje ook flikken op DVD...dan importeer ik ook absoluut uit Amerika (of Engeland als die ook alles in 1 release krijgen). :x

  7. #7

    Standaard

    While The Weinstein Company has stated that the film will be split because non American audiences have no experience with the concept of double features
    Wat een grapjassen...
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  8. #8

    Standaard

    De laatste stelling kan ik me wel in vinden, echter kan je het "Normaal ben ik er keihard tegen" wel weglaten
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  9. #9

    Standaard

    Met pijn in het hart weiger ik naar de bioscoop te gaan.

    Ik wacht dan wel op de DVD release en desnoods importeer ik hem wel, hopelijk is er wel een ander land dat hem in één geheel uitbrengt op R2...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  10. #10

    Standaard

    Met pijn in het hart weiger ik naar de bioscoop te gaan.

    Waarvan de eerste 5 woorden echt letterlijk genomen dienen te worden..
    Ik had "m echt graag willen zien, maar ik beschouw dit als een principe zaak...
    "do i see sheets of plastic in your future?..."
    Dexter Morgan.

  11. #11

    Standaard

    Ik wacht ook gewoon lekker op de dvd-release dan.

  12. #12

    Standaard

    Denk ook niet dat ik ze in de bios ga zien dan. Wacht wel op de dvd.

  13. #13

    Standaard

    Misschien dat ik ze nog wel allebei los ga zien in de bioscoop, maar dan op een dinsdag of voor 12 uur zodat het niet zoveel kost. Kan je ook naar beide films voor de prijs van een.

  14. #14

    Standaard

    Koos voor nummer 2! Wat een *** streek..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  15. #15

    Standaard

    Als ik ze ga zien, dan wacht ik wel op de dvd. Wat jammer is want dit soort films zijn (denk ik) niet helemaal mijn ding, waardoor ik hem het liefst in de bios had gezien, maar om daar nu twee x voor te betalen.

    Ik kan er natuurlijk voor kiezen om naar een van beide te gaan, maar uit solidariteit met diegenen die er een echte principe kwestie van maken kan ik dat niet over m'n hart krijgen.

  16. #16

    Standaard

    Ik download hem wel, maar ik ben daar normaal niet keihard tegen. Zeker niet als ik niet krijg waar ik recht op heb van de filmproducent. En als de dvd's hier apart uitkomen moet ik ze ook niet hebben (eventueel zal ik dan toch eens een R1 versie kopen, zou de eerste keer zijn).

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door [NL]Patje_Lasek Bekijk bericht
    Misschien dat ik ze nog wel allebei los ga zien in de bioscoop, maar dan op een dinsdag of voor 12 uur zodat het niet zoveel kost. Kan je ook naar beide films voor de prijs van een.
    Dan hoop ik voor jou dat het eerste deel nog draait, aangezien ze ze ook nog eens met een tussenpauze van ± 6 weken uitbrengen....
    "do i see sheets of plastic in your future?..."
    Dexter Morgan.

  18. #18

    Standaard

    Ik kan nu wel gaan zeggen dat ik wacht tot hij op dvd komt maar ik weet aan de andere kant ook dat ik deze 2 (helaas) ga checken in de bios... komt ervan als andere mensen je over gaan halen en dan kan ik moeilijk weigeren dus ik denk dat ik 2 keer ga betalen, of er moet een wonder komen dat Pathe zegt dat ze die 2 films aan elkaar plakken en alsnog uitbrengt
    Stuntman Mike : "Fair lady, your chariots await!"
    Death Proof

  19. #19

    Standaard

    Ik heb niets tegen twee keer betalen ik wil de films gewoon Back to Back zien. Zo is het bedoeld en zo werkt het ook. Zie deze spoiler vrije review. Die geeft mij toch sterk het idee dat Grindhouse echt als één geheel gezien moet worden.


    Op zich hebben ze gelijk als ze zeggen dat de mainstream Europeese filmkijker niet bekend is met het concept Grindhouse.
    Het probleem is alleen dat deze film zich niet richt op de mainstream kijker. Maar zelfs dan denken ze dat er daar meer €€€ te halen is dan bij de paar geeks die wel snappen hoe Grindhouse gezien moet worden.

    Het enige dat wij (geeks) kunnen doen is genoeg negatieve geluiden laten horen dat de mainstreamers die er wel heen willen ook hun interesse verliezen...

    En downloaden, vooral illegaal downloaden en verspreiden via schoolpleinen, werk, universiteiten, overal. Laat vanaf de Amerikaanse release de dubbel bill een groots illegaal succes worden in Europa. Dat zal ze leren.
    Laatst aangepast door Reinbo : 04-04-2007 om 16:53

  20. #20

    Standaard

    En dan vinden ze het ook ook nog vreemd dat de bioscoopbezoeken sterk teruglopen!

    Dubbel laten betalen voor een film dat een geheel vormt!

  21. #21

    Standaard

    Beseffen die 8 stemmers die wel willen gaan dat ze Grindhouse helemaal niet te zien krijgen maar twee extra lange films waar allerlei overbodige scenes in terug gestopt zijn om aan voldoende speelduur te komen.

    Boycotten die hap, jullie worden voor de gek gehouden. Alleen een echt boycot actie van iedereen zal ons (afgezien van het internet) de echte Grindhouse brengen.

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Reinbo Bekijk bericht
    Beseffen die 8 stemmers die wel willen gaan dat ze Grindhouse helemaal niet te zien krijgen maar twee extra lange films waar allerlei overbodige scenes in terug gestopt zijn om aan voldoende speelduur te komen.

    Boycotten die hap, jullie worden voor de gek gehouden. Alleen een echt boycot actie van iedereen zal ons (afgezien van het internet) de echte Grindhouse brengen.
    Alleen jammer dat de actieve gebruiker hier misschien 1 of 2 procent van het totale bioscoopbezoek in het land vertegenwoordigen
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  23. #23

    Standaard

    Uit principe wil ik hem bannen maar ondanks dat gaat er gewoon niks boven de bioservaring. Dan maar dubbel betalen, nouja dubbel, heb zo'n pathe unlimited pas.

  24. #24

    Standaard

    Lekker op DVD of HD kopen. Laat de hele takkezooi maar stikken in hun cut! edities!
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  25. #25

    Standaard

    Ik wacht het nog even af..
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •