De resultaten 1 tot 10 van 10 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Twin Peaks season 2 mist 11 Log Lady intro's?!

    Hallo,

    Deze week Twin Peaks season 2 gekocht bij Free Record Shop voor 49,99 euro.

    Vreemd is wel dat op het eerste deel (part 1) v/d eerste 3 DVD's geen Log Lady intro's zijn toegevoegt en op het tweede deel (part 2) v/d laatste 3 DVD's wel de Log Lady intro's staan Dus missen er 11 afleveringen een Log Lady intro

    Hebben jullie dit ook of zit er toch verschillen in de boxen (Duitse of Spaanse regio 2 uitgave)? Wel raar want op de box staat dat iedere aflevering vooraf de log lady intro's bevat? Regio 1 (Amerikaanse versie) heeft wel alle Log Lady intro's.

    Graag een reactie!
    Laatst aangepast door DVDM : 08-04-2007 om 12:03

  2. #2

    Standaard

    Er zijn verschillende mensen die hierover gevallen zijn.
    Zelf vind ik het erg jammer, vooral omdat ze bij de R1 box wel aanwezig zijn.

    Ik heb ergens gelezen dat dit eraan lag dat deel 1 van seizoen 2 eerder in Duitsland is uitgebracht zonder extra's, en dat wij nu dezelfde discs hebben.
    Hopelijk komt er nog een omruil actie ofzo.
    Bound only by the paper-thin wrapper of mortality, a soul here lies, struggling to be free, and so it will, thanks to a bowl of bad gezpacho and a man named Calavera.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lagomorph Bekijk bericht
    Ik heb ergens gelezen dat dit eraan lag dat deel 1 van seizoen 2 eerder in Duitsland is uitgebracht zonder extra's, en dat wij nu dezelfde discs hebben.
    Hopelijk komt er nog een omruil actie ofzo.
    Dank voor je reactie! Het is geen ramp, maar wat je zegt, seizoen 1 heeft wel deze extra's en deel 2 van seizoen 2 ook, waarom dan niet op deel 1 van seizoen 2 als je dit wel op de box vermeld?!

    Ik had ook ergens gelezen dat er einde van dit jaar nog een complete special edition van Twin Peaks aankomt, misschien dat dan alles wel compleet is? Een beetje hetzelfde verhaal wat regio 1 met seizoen 1 had met de ontbrekende of niet opgelapte pilot aflevering. Dat regio gedoe maakt het er niet makkelijker op!

    Afwachten maar...

  4. #4

    Standaard

    Ik had het ook gehoord. Persoonlijk vond ik die intro's voor seizoen 1 niet veel meerwaarde hebben maar het is natuurlijk wel wat vreemd dat ze er dan bij de 2e helft van seizoen 2 wel bijzitten.

  5. #5

    Standaard

    Ik las net op een site die DVDM heeft geplaast dat bij ons alle Log Lady intro's op de laatste disc zitten.
    Jammer, maar we hebben ze dan als het goed is wel.
    Ik heb het alleen nog niet nageken..
    Bound only by the paper-thin wrapper of mortality, a soul here lies, struggling to be free, and so it will, thanks to a bowl of bad gezpacho and a man named Calavera.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lagomorph Bekijk bericht
    Ik las net op een site die DVDM heeft geplaast dat bij ons alle Log Lady intro's op de laatste disc zitten.
    Jammer, maar we hebben ze dan als het goed is wel.
    Ik heb het alleen nog niet nageken..
    Ik heb gekeken en helaas kun je op disc 6 net als bij disc 4 & 5 de Log Lady intro's bekijken van alleen de betreffende episodes Daarom vroeg ik mij af of anderen misschien wel deze extra features hebben en dus de andere ontbrekende 11 Log Lady intro's kunnen bekijken?

    Het overzicht (naar link) klopt net als de verpakking niet helemaal!

  7. #7

    Standaard

    Ik heb de box op E-Bay gekocht, en zit verveeld met hetzelfde probleem: deel 1 van seizoen 2 bevat geen Log Lady Intro's noch andere extra's. Deel 2 bevat wel de Log lady intro's en interviews, maar van de andere extra's (Script Notities: optionele..... en Zeldzaam archiefmateriaal....) is nergens sprake. Ook vind ik het merkwaardig dat er Spaanse en Duitse bedrukkingen staan op de schijfjes zelf, waardoor ik denk dat ik werd opgezadeld met de eerdere Duits/Spaanse uitgave, verpakt in de doos van de nieuwe uitgave. Zijn er nog anderen in hetzelfde bedje ziek?

  8. #8

    Angry oproep Paramount te mailen

    Ik heb Paramount maar ff een mailtje gestuurd om te vragen hoe het nou zit met die extra's en wat zij er aan denken te doen (er stond gewoon een contact adres op goudengids.nl). Dit was de reactie:

    Het tweede seizoen Twin Peaks heeft u onlangs gekocht en u heeft een klacht geconstateerd over de extra's.

    Ik heb intern geïnformeerd over deze klacht, de fout zit niet op de DVD's zelf, maar de vermelding op de verpakking is onjuist. De extra's die vermeld staan op de verpakking is niet correct, dit had niet op de verpakking mogen staan, deze fout is in Amerika gemaakt. Deze fout wordt hersteld in de eerst volgende productie-run. Wij verontschuldigen ons voor het veroorzaakte ongemak.

    Ik hoop dat u voldoende geïformeerd bent over deze klacht.

    Met vriendelijke groet,
    Paramount Home Entertainment Benelux

    Diny de Groot


    Het lijkt mij onnodig om uit te leggen dat ik niet tevreden ben met dit anwoord. Ik roep iedereen dan ook op om Paramount, per adres van deze contactpersoon (Diny_de_Groot@paramount.com), aan te schrijven en hen zo op te roepen de reeds uitgegeven Twin Peaks DVD's te vervangen. Het kan toch niet zijn dat 1/3 van de Log Lady intro's niet beschikbaar is!!! Hoe meer klachten hoe meer effect deze actie zal hebben temeer zij op hun site aangeven dat je als je klachten hebt naar je verkooppunt moet gaan en díe hier niets aan kunnen doen zolang Paramount niet levert waar wij voor betaald hebben!

  9. #9

    Standaard

    Ik ben nu bijna klaar met seizoen 1 en wil eigenlijk graag verder met het tweede seizoen maar nu twijfel ik of ik moet wachten tot een tweede versie, als die er al komt. Worden er in de Log Lady intro's belangrijke dingen verteld?

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door movie.tim Bekijk bericht
    Ik ben nu bijna klaar met seizoen 1 en wil eigenlijk graag verder met het tweede seizoen maar nu twijfel ik of ik moet wachten tot een tweede versie, als die er al komt. Worden er in de Log Lady intro's belangrijke dingen verteld?
    Het is wel een welkome aanvuling op de serie. Echt nodig voor het volgen van de serie is het niet (vind ik). Het is een extra. Het geeft een extra mystiek tintje aan het geheel.

    Als je seizoen 1 hebt, dan ben je wel bekend met de log-lady intro's: seizoen 1 heeft deze namelijk ook! Check het menu bij het instarten van een aflevering :razz:
    Leave it on the doorstep and get the hell outta here...

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •