Bekijk uitslag poll: Hoeveel koop jij nu nog bij de FRS nadat de PJR-bonnen zijn afgeschaft?

Stemmers
36. Je mag niet stemmen in deze poll
  • Ik ben meer gaan kopen

    0 0%
  • Ik koop nog evenveel

    5 13,89%
  • Ik ben minder gaan kopen

    15 41,67%
  • Ik koop daar helemaal niet meer

    12 33,33%
  • Wat is een PJR bon?

    4 11,11%
De resultaten 1 tot 14 van 14 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Poll voor ex-PJR bonnen gebruikers

    Vroeg me af hoeveel mensen die gebruik maakten van de Prijsjerijk bonnen nu nog bij de Free Record Shop kopen. Breng je stem uit en eventuele opmerkingen.

  2. #2

    Standaard

    ben de niks meer of minder door gaan kopen!
    Dan dat ik voor PJR aktie.

    het was overgens wel mooi mee genomen!
    You know, you come from nothing, you're going back to nothing.What have you lost? Nothing!

  3. #3

    Standaard

    Ik heb er sindsdien helemaal niets meer gekocht. De service is zo slecht en de vind de prijzen daar ook niet echt goed, alleen met de PJR bonnen kon je een goede prijs krijgen in combinatie met een actie als 3 voor 30 of 2 voor 25.

  4. #4

    Standaard

    PJR bonnen? Nog nooit van gehoord...

    In ieder geval koop ik zelden meer iets bij FRS of VL. Ben die winkels na diverse slechte ervaringen meer dan zat..!
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  5. #5

    Standaard

    Online heb ik sinds de afschaffing van die bonnen niks meer gekocht, in de winkel zo nu en dan wel.
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  6. #6

    Standaard

    Ik koop nog even veel daar.

  7. #7

    Standaard

    Koop er echt nooit meer, ze zijn gewoon te duur en hebben slechte titels.

  8. #8

    Standaard

    Online nooit meer, en heel af en toe dat ik de winkel nog binnenloop maar meestal zonder iets in mijn handen.

  9. #9

    Standaard

    Heb er amper meer wat gekocht, maar ook nooit veel PJR bonnen gebruikt. Het is alles behalve mijn favoriete winkel...

  10. #10

    Standaard

    Ik koop nog steeds regelmatig bij de FRS. Maar alleen online eigenlijk.

    Ik snap trouwens niet dat mensen niet te spreken zijn over deze winkel. Online hebben ze vaak acties en aanbiedingen en die kun je dan gewoon gratis en gesealed laten bezorgen bij het dichtsbijzijnde filiaal. Ik vind dat wel handig en maak er dan ook best vaak gebruik van. Heb ook nog nooit problemen gehad of zo en daarom is de FRS nog steeds mijn favoriete nederlandse winkel (samen met de MM). Ik moet er wel bij zeggen dat ik de meeste dvd's bestel via buitenlandse aanbieders. Of hier op het forum natuurlijk
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  11. #11

    Standaard

    Ik koop er bijna niet meer. Alleen bij echte aanbiedingen.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  12. #12

    Standaard

    zelden nog wat gekocht daar....
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  13. #13

    Standaard

    Ik vind het een fijne winkel, het via internet bestellen en in de winkel ophalen bevalt me wel, en ze geven goede service in de winkel, maar ik koop niet zoveel dvds meer de laatste tijd, heeft echter niks met de PJR actie te maken

  14. #14

    Standaard

    Heb daar via free-id dingen gekocht.
    Blijkbaar waren inwoners van het plaatsje Heteren in de betuwe uitgesloten van de PJR actie. Kreeg alleen maar spammailtjes en nooit een bon gezien.
    Kan me nu niet meer boeien
    idd: Diana en ik zijn een dvd-stelletje

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •