Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345
De resultaten 101 tot 125 van 125 worden weergegeven.

Discussie: Gestolen post

  1. #101

    Standaard

    Een weekje weggeweest, en bij de post vind ik 2 enveloppen van cdwow, helemaal leeg. Een aantal andere bestellingen(the hut, play en 1 van het forum + 2 keer pacific) wel normaal aangekomen. Nog meer mensen last van lege wow verpakkingen? Het leek er een beetje op alsof er helemaal niets ingedaan was bij de verzending.
    Burn down the disco
    Hang the blessed DJ
    Because the music that they constantly play
    It says nothing to me about my life

  2. #102

    Standaard

    Nog nooit problemen gehad, misschien komt het omdat ik zelf koerier ben bij TNT post en de koerier van mijn wijk goed ken.
    Vaak kan ik mijn pakketjes ook al meenemen voordat het met een andere koerier meegaat.

    Ook gewone brievenbuspost is altijd aangekomen.
    In Nomine Magni Dei Nostri Satanas

  3. #103

    Standaard

    .

































    .
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  4. #104

    Standaard

    Potverdomme, iemand mijn post gestolen!!!!


    GRR!!
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  5. #105

    Standaard

    Volgens mij hebben ze ook je gevoel voor humor meegenomen!

  6. #106

    Standaard

    LOL 1101
    Laatst aangepast door Jan-Kees : 28-11-2007 om 12:15

  7. #107

    Standaard

    Die track&trace van TNT werkt af en toe niet, de site gaf een keer aan dat mijn pakket al was bezorgd terwijl dat niet was, echt irritant. Stuur je een mail naar de mensen van TNT, zeggen ze dat ze er niet veel aan kunnen doen, vervolgens vragen ze om begrip. Het communicatie niveau van de customer service staat echt op een laag pitje.

    Heb ook een pakketje mogen ontvangen dat half open was gemaakt in begin januari, wat ook niet echt leuk is.

  8. #108

    Standaard

    Ik merk dat de post de laatste tijd bij mij (nieuwbouwwijk) erg traag is...

    Op dit moment mis ik 4 pakjes...1 van filmvalley, 1 pakket en 2 enveloppen van gerespecteerde forummers...

    Ook is één van mijn verzonden dvd's zoek...

    Erg raar, want in al die jaren (ruim 800 dvd's op dit forum en tig keer via webshops) is het bij mij nog nooit zo erg geweest...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  9. #109

    Standaard

    Het is me nog nooit gebeurd, maar ik denk dat ik ook beroofd ben
    Een pakje verstuurd per vergissing (moest teruggestuurd worden), maar het is nooit aangekomen volgens de persoon in kwestie. Tjah, ik zal hem dan maar geloven, veronderstel ik...
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  10. #110

    Standaard

    Ik heb het eigenlijk nog nooit gehad gelukkig. Wel regelmatig lang moeten wachten, maar altijd gehad wat er ook verstuurd was.

  11. #111

    Standaard

    meerdere keren bij Bol.com gehad, wel besteld niets ontvangen.
    En het lullige is dan dat je gewoon niet meer durft te bestellen.
    Ze zien me al aankomen, wéér niks ontvangen.....

    En dan bellen met tnt..tsja daar heb je ook niks aan, ze lachen je nog net niet uit..
    Zou toch raar worden als je voor zaken betaald, en dan de betaalde dienst ontvangt

  12. #112

    Standaard

    Ook nooit gehad tot zo een 2 week geleden, 2 van de 3 bestelde Blu-ray's bij Axelmusic waren gelukkig wel gewoon aangekomen.

    Inmiddels al wel weer opnieuw verstuurd, dus hoop dat ik hem zo snel mogelijk op de mat zal ontvangen.
    What ?

  13. #113

    Standaard

    Ik heb er de laatste tijd ook veel last van... ben 7 pakketjes van Play en 1 van Amazon.co.uk kwijt geraakt... laat voorlopig weer alles aankomen bij mijn moeder... Heb meerdere malen met TNT gebeld maar omdat zowel Play als Amazon.co.uk niet standaard verzend met een trackingcode... kun je er niks mee...

    Hoop nu dat de pakketjes bij mijn moeder wel aankomen...

  14. #114
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gaberiel-2 Bekijk bericht
    Ik heb er de laatste tijd ook veel last van... ben 7 pakketjes van Play en 1 van Amazon.co.uk kwijt geraakt... laat voorlopig weer alles aankomen bij mijn moeder... Heb meerdere malen met TNT gebeld maar omdat zowel Play als Amazon.co.uk niet standaard verzend met een trackingcode... kun je er niks mee...

    Hoop nu dat de pakketjes bij mijn moeder wel aankomen...
    Niet alleen naar TNT kijken. Ook Selektvracht, bezorgt pakjes van Play.com & Amazon.co.uk. Misschien dat er daar een rotte appel tussen zit? Want zulke bedrijven, brengen niet elke dag post rond.

  15. #115

    Standaard

    mis inmiddels 2 pakjes van cdwow, 2 weken geleden verzonden... ga maar eens mailen
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  16. #116

    Standaard

    Ik heb al honderde bestelingen gedaan afgelopen 6 jaar in zowel Nederland, UK, USA, Canada, Japan, Australie, Frankrijk, Belgie, en Denemarken en die enkele keer dat er iets verloren ging was het altijd een zending uit de UK, en het zijn ook altijd de zendingen uit de UK die er het langst over doen.
    Ik vindt het ook altijd erg kortzichtig om deTNT en Selectvracht de schuld te geven als iets verloren gaat terwijl de pakjes vaak de halve wereld over moeten reizen.

  17. #117

    Standaard

    hm na 4 weken wachten nog steeds 9 dvd's niet ontvangen, besteld bij play, net gevraagd voor een refund, benieuwd wat ze ermee gaan doen
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  18. #118

    Standaard

    2 dvd's van Utrecht naar Purmerend. 'Lost' Gelukkig kreeg ik wel mn geld terug van de verkoper, wel aardig.
    2 dvd's vanuit duitsland naar Purmerend, Lost. Gelukkig werden ze wel nagestuurd.
    CDrommetje met muziek verstuurd naar amsterdam-west. 1.5 week geleden verstuurd, nog niet aangekomen..

    Vreemde shyt
    .

  19. #119

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital Bekijk bericht
    hm na 4 weken wachten nog steeds 9 dvd's niet ontvangen, besteld bij play, net gevraagd voor een refund, benieuwd wat ze ermee gaan doen
    Ik zie geen email op de site van play.com enheb nu ook troubles..
    wacht al 25 dagen op een dvd. Wat nu?
    - Bedankt voor alle hulp.

  20. #120

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door KILLER Bekijk bericht
    Ik zie geen email op de site van play.com enheb nu ook troubles..
    wacht al 25 dagen op een dvd. Wat nu?
    - Bedankt voor alle hulp.

    inloggen met je account, dan order history, dan klik je op view details van de bestelling in kwestie, dan krijg je ander scherm met 2 opties: of refund of vervangend exemplaar, en onderin kun je nog toelichting geven, gisteren gedaan voor 9 dvd's en gelukkig krijg ik voor alle exemplaren refund.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  21. #121

    Standaard

    Ik heb vorige week donderdag wat verstuurd naar iemand en begin van de week meld ie er nog niks is aangekomen, komt het pakje vandaag pas aan, waar normaal maar max 2 dagen op staan, heel raar, maar ben blij dat het wel aangekomen is.

  22. #122

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door aemir Bekijk bericht
    Ik heb vorige week donderdag wat verstuurd naar iemand en begin van de week meld ie er nog niks is aangekomen, komt het pakje vandaag pas aan, waar normaal maar max 2 dagen op staan, heel raar, maar ben blij dat het wel aangekomen is.
    Lol... net iets meer dan een weekje is nog niks hoor
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  23. #123

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital Bekijk bericht
    inloggen met je account, dan order history, dan klik je op view details van de bestelling in kwestie, dan krijg je ander scherm met 2 opties: of refund of vervangend exemplaar, en onderin kun je nog toelichting geven, gisteren gedaan voor 9 dvd's en gelukkig krijg ik voor alle exemplaren refund.
    Ha thanks! Echt iets voor mij om het niet te zien. Ik dacht al dat ik werd afgescheept ofzo..
    Laatst aangepast door KILLER : 05-04-2008 om 22:40

  24. #124

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door aemir Bekijk bericht
    Ik heb vorige week donderdag wat verstuurd naar iemand en begin van de week meld ie er nog niks is aangekomen, komt het pakje vandaag pas aan, waar normaal maar max 2 dagen op staan, heel raar, maar ben blij dat het wel aangekomen is.
    Het is voor mij de eerste keer dat een verzending een week heeft geduurd, en er zat een sticker op , gecontroleerd door TNT Post?
    Maar ja,,de forummer heeft zijn Blu Ray gelukkig alsnog ontvangen, maar dit is voor mij heel vreemd.

  25. #125

    Standaard

    Echt raar dat het principe van briefgeheim blijkbaar enkel geldt voor... brieven
    Ik kan me wel inbeelden dat men pakjes gaat controleren om te kijken of de dvd's die erin zitten geen kopieën/bootlegs zijn, dat is maar niet meer dan normaal...
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •