Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 125 worden weergegeven.

Discussie: Gestolen post

  1. #26

    Standaard

    Tja, en nog erger is, is dat als je kijkt op Tracktrace.nl dat er aangegeven wordt dat je pakket de volgende dag inderdaad is afgeleverd! Als je dan belt met tracktrace bevestigen ze dat. "Ja, is afgeleverd. U kunt altijd bij de buren vragen.". Komt er drie dagen later een knakker van TNT langs met het pakje in z'n handen. Als je vraagt hoe het kan dat het op Tracktrace anders staat kijken ze je heel schaapachtig aan weten van niets.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Ik wacht ook nog steeds op een pakket van D. Pacific...verstuurd 20 maart....tja..
    Nog steeds niet binnen....begin me nu ook lichtelijk zorgen te maken....duurt wel heel erg lang nu...:neutral:

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymond koene Bekijk bericht
    met welke verzendoptie had je deze laten versturen? Wacht inmiddels ook alweer 2 weken op een pakketje dat ik met International Priority Order heb laten versturen. Normaal gesproken zijn die pakketjes altijd binnen de 2 weken binnen.....
    Ik kies altijd de goedkoopste verzendoptie. Normaal duurt dat zo'n drie weken. Dit is wel het langste wat ik heb moeten wachten.... Hopelijk komt het volgende week.

  4. #29

    Standaard

    Zit ook te wachten op pakje van DVDpacific; ook met goedkoopse verzendoptie maar nog nooit zo lang moeten wachten, nu ruim 4 weken :sad: :sad:

  5. #30

    Standaard

    vandaag pakje binnengekregen, was nog opengemaakt ook en er zat een leuk briefje bij met bijkomende kosten zoals inklaringskosten.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital Bekijk bericht
    vandaag pakje binnengekregen, was nog opengemaakt ook en er zat een leuk briefje bij met bijkomende kosten zoals inklaringskosten.
    Balen waar heb je de dvd's gekocht en wat was de prijs als ik vragen mag ?

    Zit zelf te wachten op een pakje van Pacific van zo'n $70; Pacific is de enige tent die lage prijzen op verpakking zet zodat je in principe geen last van douane zou moeten hebben (behalve steekproef)...

  7. #32

    Standaard

    Wat mij opvalt is dat post uit de UK nu steeds door Selektmail wordt bezorgd. En die zijn een stuk trager dan TPG.
    | Beamer: JVC DLA-HD1 | Scherm: Lumene Movie Palace Velvet 300C | Popcorn Hour C-200 | Receiver: Denon AVR-3808 | Speakers Front: JBL XTi 80 | Speaker Center: JBL Xti 10c | Speakers Surround 4x : JBL L810 | Subwoofer: JBL E250P |

  8. #33

    Standaard

    Vandaag pakje van DVDPacific binnen dat 5 april verstuurd was (goedkoopste verzendoptie) terwijl 2 pakjes die 2 april verstuurd waren nog niet binnen zijn (ook goedkoopste verzendoptie. Hoop dat deze binnenkort ook komen.

  9. #34

    Standaard

    Gelukkig vandaag bestelling van Pacific binnen van 25 maart; pakje ziet eruit alsof het gebruikt is als voetbal, kartonnen dvd- hoesjes slechts zeer licht beschadigd dus valt mee

    vertrouwen is weer terug

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymond koene Bekijk bericht
    ik zit nog steeds op mijn pakje van de heer D. Pacific te wachten. is inmiddels al 2,5 week geleden verstuurd met de snelste verzendoptie maar nog steeds niet binnen :sad:
    Ik kreeg gisteren een pakje binnen met snelste verzendoptie ook pas na 2.5 week.

  11. #36

    Standaard

    Citaat:
    Oorspronkelijk gepost door Melzz
    Ik wacht ook nog steeds op een pakket van D. Pacific...verstuurd 20 maart....tja..

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Nog steeds niet binnen....begin me nu ook lichtelijk zorgen te maken....duurt wel heel erg lang nu...:neutral:
    Hij is binnen....20 maart verstuurd, 2 mei binnen. Nog nooit zo lang moeten wachten maar het pakje is binnen, ik ben weer blij....:smile:

  12. #37

    Standaard

    Drie weken geleden van CD-WOW voor 2 van mijn 3 bestelde DVD's tegelijkertijd verzendbevestiging gekregen. Toen ik binnen de termijn van 10 dagen maar 1 van die 2 DVD's binnen had (zij verzenden namelijk alles apart) begon het vervelende voorgevoel weer eens te knagen... na 2,5 week nog niets ontvangen.
    In een mail aan de klantenservice de situatie zoals bovenstaand uitgelegd. Ze gaven me gelijk, en stuurden een vervanger, die vandaag gelukkig is aangekomen.

    Tot nu toe heb ik 1 keer echt pech gehad. Via het forum een digipack van The Color Purple gekocht, nooit aangekomen. Verkoper was 5 sterren + safe. 1 DVD'tje via eBay dreigde dezelfde kant op te gaan, maar verscheen gelukkig alsnog, na 3 weken en in geopende verpakking...

    Ratten zijn het. Ik ben een paar keer langsgegaan bij het distributiecentrum van TNT voor mijn regio, maar daar kijken ze je aan als een stel achterlijke schapen. Ze kunnen er naar eigen zeggen niets aan doen, maar ze nemen je ook niet serieus. Dit zijn echt praktijken waar ik goed pissig van kan worden. Ik heb gewoon een principe van eerlijke handel in mijn hoofd, en het tussenkanaal dient zich daar GVD ook aan te houden. Jammer genoeg leven we in een wereld waarin eigenbelang en "f*ck the world" centraal staan.

    Het is dat het vaak prijsvoordeel oplevert, en opties geeft voor DVD's uit andere regio's, maar anders bestelde ik niets meer. Dan deed ik het alleen nog maar op de ouderwetse manier. Steden afstruinen. Nu heb ik ondanks de goede reputatie van de verkoper toch steeds een vreemd gevoel bij een internet-DVD-aankoop die door de brievenbus moet. Als hij maar aankomt...
    I used to steal birds, but now I'm a newspaper man. (Mr. Fox)

  13. #38

    Standaard

    Zoals ik zei, het kan niet (zeker niet in het licht van bijvoorbeeld de winstcijfers die de Belgische post gisteren bekend heeft gemaakt) dat ze voor de toch wel prijzige verzendkosten alle verantwoordelijkheid van zich afschuiven. Het risico dat er eens iets misgaat is natuurlijk nooit helemaal uit te sluiten, maar er zou toch een soort van fonds moeten komen om beschadigde en gestolen items te vervangen.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  14. #39

    Standaard

    Nu heb ik nog geen last gehad van gestolen post.
    Maar 2 mensen waar ik onlangs deals mee heb gemaakt hebben beide 4 a 5 moeten wachten... Het lijkt er op of de post wat langzamer wordt.

    Aerodynamisch heeft 5 dagen moeten wachten eer dat zijn pakketje was aangekomen, track&trace werkte ook niet. (als of het gewoon niet werd ingescand)

    Veron35 moest 4 dagen wachten eer zijn envelop van mij uit bij hem op de mat viel.

    Scandalig lang...

    Sorry voor het off-topic.

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Arian de Vries Bekijk bericht
    Vandaag pakje van DVDPacific binnen dat 5 april verstuurd was (goedkoopste verzendoptie) terwijl 2 pakjes die 2 april verstuurd waren nog niet binnen zijn (ook goedkoopste verzendoptie. Hoop dat deze binnenkort ook komen.
    Nu een dag later ook laatste twee pakjes binnen, weer (zeer) tevreden over DVDPacific! Post mag dan misschien wel wat trager zijn, niet alleen Pacific maar ook met Play.com en vooral Blahdvd, ze komen wel telkens nog goed binnen en zolang dat het geval blijft hoor je mij niet klagen.

  16. #41

    Standaard

    Ik heb ook ervaring met zoekgeraakte (lees gestolen) pakketjes. Gelukkig kreeg ik in deze gevallen een refund van Caiman (aanbieder via Amazon).
    De bezorging door Selektvracht van Royal Mail pakketten duurt inderdaad lang. Selekvracht is voor Royal Mail UK een goedkoop alternatief voor TNT maar zij bezorgen niet op alle dagen en pakjes zijn vaak beschadigd (barst in doosje CD of geplette digipacks).

    En het wordt helaas allemaal nog erger ben ik bang. Frits Bolkestein bedankt! Onze Europees Commissaris is verantwoordelijk voor de liberalisering van de postbezorging.
    Een nobel streven, dat wel, maar het gaat ten koste van service en kwaliteit. Goedkoop is niet altijd beter.....

  17. #42

    Standaard

    Caiman is ook actief op Ebay en staat daar vrij slecht bekend. Het is dus best mogelijk dat hij je pakketje nooit heeft verstuurd en dus vrij gul was in het geven van een refund... Oftewel, pakjes hoeven niet altijd kwijt te raken in de post, maar kunnen vooraf al 'zoek' zijn.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Petur Bekijk bericht
    Ik heb ook ervaring met zoekgeraakte (lees gestolen) pakketjes. Gelukkig kreeg ik in deze gevallen een refund van Caiman (aanbieder via Amazon).
    De bezorging door Selektvracht van Royal Mail pakketten duurt inderdaad lang. Selekvracht is voor Royal Mail UK een goedkoop alternatief voor TNT maar zij bezorgen niet op alle dagen en pakjes zijn vaak beschadigd (barst in doosje CD of geplette digipacks).

    En het wordt helaas allemaal nog erger ben ik bang. Frits Bolkestein bedankt! Onze Europees Commissaris is verantwoordelijk voor de liberalisering van de postbezorging.
    Een nobel streven, dat wel, maar het gaat ten koste van service en kwaliteit. Goedkoop is niet altijd beter.....
    maar duurt ook niet lang meer dan gaat de TPG ook niet meer op alle dagen bezorgen.. met de concurrectie word het veel te duur voor de TPG zelf.. spijtig..


  19. #44

    Standaard

    Wat ik ook vervelend vind is dat de post pakketjes zomaar bij Jan-en-alleman achterlaat, ook aangetekende post. Neem bijvoorbeeld een studentenflat: dan ligt er een briefje in de brievenbus dat de postbode is langsgeweest, maar niet of het pakket was afgegeven en evt. aan wie. Aangezien het de volgende dag niet nogmaals afgeleverd wordt maar eens informeren bij het postkantoor; daar ligt het ook niet dus moet het wel afgeleverd zijn. Maar aan wie? De flat deelt een voordeur met meerdere huisnummers, en zeker tientallen studenten. De postbode belt soms rustig aan bij alle huisnummers totdat iemand het pakketje aan wil nemen, of drukt het gewoon in de handen van iemand die toevallig naar binnen of buiten loopt, zonder te vragen of je er uberhaupt wel woont (zelf zo meegemaakt). Dus ga maar na - dat pakketje vind je nooit meer terug als de ontvanger het niet eerlijk bij je af komt geven.

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Nou Werner, in Nederland gaat het precies hetzelfde. Ik heb al een keer een discussie gevoerd met iemand van de post over dit soort zaken. Na een onderzoek bleek dat het pakje bij een sorteerkantoor van (toen nog) TPG was zoekgeraakt (lees: de lange vingers waar jij het over hebt). Wat blijkt? Omdat ik het niet aangetekend had verzonden was TPG niet verantwoordelijk voor het verlies. Ik was woest. Ik moet TPG extra betalen, zodat ZIJ bij eventuele fouten van HEN, hun verantwoordelijkheid nemen? Ja, dat staat in hun algemene voorwaarden. Geen enkele rechter zal deze voorwaarden accepteren, maar ja, ga maar eens een rechtzaak beginnen om één verloren pakje van €20 euro...
    Inderdaad het is echt te absurd voor woorden. De laatste tijd heb ik geen problemen meer, maar we hebben hier een periode een postbode gehad waar veel pakketjes bij verdwenen. Wat bleek later toen er een nieuwe postbode kwam, die zei dat die andere jongen ontslagen was omdat ze een inval bij 'm hadden gedaan en er torenhoog de post en pakketjes opgestapeld stonden om te verkopen via marktplaats enzo. Mijn verdwenen pakketjes teruggekregen van de leverancier, maar nooit meer zien aankomen.. TPG was er niet verantwoorderlijk voor een de leveranciers maar betalen...., hun verzekering, en wij de nieuwe premies...
    Een vriend van me werkt als hulpkracht bij TPG, en die zegt ook dat ze voor die middag bezorgers de meest aparte figuren in dienst nemen, want wie wil en gaat er nu werken van 10 uur s'morgens tot 2 uur smiddags?

  21. #46
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Ach ja, briefjes achterlaten doen ze nog amper. Als ze een paar voor de vaste deur komen, gaan ze er meteen al vanuit, dat diegene overdag nooit thuis is. En dan gaan ze al automatisch naar de buren toe. Nu al twee keer meegemaakt. Terwel ik gewoon thuis was.

  22. #47

    Standaard

    En jawel, dames en heren, ik heb het vandaag ook zitten gehad. Ik verwachtte een reviewcopy van Bridge Entertainment van het tweede seizoen Heterdaad, die me de 9de zou zijn opgestuurd zijn. Vandaag (de 11de) een lege, deskundig (!) terug dichtgeplakte enveloppe met de handgeschreven, laconieke mededeling er op geschreven: "geopend en zonder inhoud toegekomen te Mortsel"
    AMATEURISME!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  23. #48

    Standaard

    Ik heb onlangs kort na elkaar twee dvd's bij bol.com besteld en allebei nog steeds niet binnen ondanks de mailbevestiging dat ze verstuurd zijn. Normaal liggen ze max. 1 dag na die mail in de bus maar nu na vier weken nog niks. Wel van BOL een betalingsherinnering gehad voor één van de dvd's maar daar heb ik maar even een mailtje voor gestuurd. Ze zouden het uitzoeken...

    Ik vertrouw de postbode niet.

    Edit: ik zag overigens onlangs een postbode bij een aanhangwagentje zijn postzakken uitladen en een deel weer terugstoppen in de tassen. Misschien ben ik paranoïde maar dat is op zijn minst vaag toch? Ik ga maar eens even het kenteken natrekken.
    Laatst aangepast door stevenbron : 12-05-2007 om 08:47
    Website | Filmcollectie | TV: Samsung 3D UE55C8700 | Speler: Samsung BD-C6800

  24. #49

    Standaard

    Je zou voor minder paranoïde worden...

    Een tijdje geleden heb ik een DVD van John Sital gekocht, en die kwam maar niet binnen...
    Uiteindelijk kreeg ik em, 2 weken na de afstempeldatum toch binnen. Blijkbaar is Remember the Titans ex-rental in niet zo'n goede staat niet zo interessant voor de postbode Lucky me...

    Kunnen we niet alle klachten verzamelen en met z'n allen samen een proces aanspannen? (Heb er nu wel niks mee te maken aangezien ik het toch nog heb gekregen maar dan nog...)
    Trust me, I know what I'm doing!

    Last.Fm

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ivoos Bekijk bericht
    Je zou voor minder paranoïde worden...

    Een tijdje geleden heb ik een DVD van John Sital gekocht, en die kwam maar niet binnen...
    Uiteindelijk kreeg ik em, 2 weken na de afstempeldatum toch binnen. Blijkbaar is Remember the Titans ex-rental in niet zo'n goede staat niet zo interessant voor de postbode Lucky me...

    Kunnen we niet alle klachten verzamelen en met z'n allen samen een proces aanspannen? (Heb er nu wel niks mee te maken aangezien ik het toch nog heb gekregen maar dan nog...)
    misschien moest de hele afdeling die dvd kijken was allang blij dat dvd alsnog aankwam maar 2 weken later is echt triest, laatst ging ik nog een dvd posten en die miep doodleuk vragen: is het de bedoeling dat die binnen 2 dagen aankomt?
    zat toen echt te kijken van:wtf?
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •