Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 125 worden weergegeven.

Discussie: Gestolen post

  1. #51

    Standaard

    Het gebeurt inderdaad steeds vaker dat het erg lang duurt. Laatst een bestelling van pacific van 20 maart...die kwam begin mei binnen. Op 1 mei een dvd van play besteld...zou 3-5 dagen duren...nog steeds niet binnen. Je wordt er wel moe van...

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital Bekijk bericht
    misschien moest de hele afdeling die dvd kijken was allang blij dat dvd alsnog aankwam maar 2 weken later is echt triest, laatst ging ik nog een dvd posten en die miep doodleuk vragen: is het de bedoeling dat die binnen 2 dagen aankomt?
    zat toen echt te kijken van:wtf?
    Haha! Die is echt wel subtiel, 'Wanneer wil je dat ie aankomt? Ik heb em nog niet gezien'
    Trust me, I know what I'm doing!

    Last.Fm

  3. #53

    Standaard

    Gaat echt te ver inderdaad...

    Gelukkig zijn er webwinkels die je een vervanger sturen als hij niet aankomt. Met cd-wow heb ik wat dat betreft goede ervaringen.

    Wel aan te raden om dan niet te veel DVD's tegelijk te bestellen. Mochten er dan bijvoorbeeld 3 van de 5 niet aankomen, en je mailt die gasten erover... dan is het begrijpelijk dat ze respectvol weigeren.

    Ik heb er nu nog 3 in bestelling staan (2 bij cd-wow, 1 op het forum). Als ik die binnen heb, dan kap ik even met internetbestellingen.
    I used to steal birds, but now I'm a newspaper man. (Mr. Fox)

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters Bekijk bericht
    En jawel, dames en heren, ik heb het vandaag ook zitten gehad. Ik verwachtte een reviewcopy van Bridge Entertainment van het tweede seizoen Heterdaad, die me de 9de zou zijn opgestuurd zijn. Vandaag (de 11de) een lege, deskundig (!) terug dichtgeplakte enveloppe met de handgeschreven, laconieke mededeling er op geschreven: "geopend en zonder inhoud toegekomen te Mortsel"
    AMATEURISME!
    Hier nog geen problemen gehad met de post (gelukkig maar). Heb je je vervangexemplaar nog niet? Want ik kan niet wachten op die review
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  5. #55

    Standaard

    Intussen al wel een vervangexemplaar gehad, ja hoor. Review komt eraan!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  6. #56

    Standaard

    Ik zie dat de topic starter uit Almere komt. Mijn vader heeft ook een klant in Almere zitten, redelijk wat bestellingen kwamen niet aan, toen heeft hij maar
    naar het huisadres gestuurd. Toen kwam wel alles aan. Het ligt net aan de wijk/dorp waar je woont...

    Ik laat DVD"s altijd naar het adres van mijn ouders opsturen. Ze wonen in een klein dorpje plus er is altijd wel iemand thuis. Ik heb inmiddels best veel besteld bij verschillende online-shops en alles is aangekomen.
    Bij mij in Tilburg heb ik zo'n brievenbus waar je vanuit de straat een brief makkelijk eruit kunt vissen. Hier laat ik dan ook maar zelden iets bezorgen.

  7. #57

    Standaard

    Ik kreeg gisteren een DVD van de topic starter in de bus. Hij was verstuurd op maandag... en verscheen dus vrijdag pas, in geopende envelop... ik ruik een slecht patroon in de praktijken van TNT in Almere.

    Nou ja, ik ben natuurlijk wel blij dat ik hem alsnog binnen heb.
    I used to steal birds, but now I'm a newspaper man. (Mr. Fox)

  8. #58

    Standaard

    Had van de week 3 dingen van Play.com in de bus. Twee idd gewoon opgengescheurd. Ik had 6 dingen op diezelfde dag besteld (de hele Kevin Smith 2 disc collectie is 8 euro bij Play.com) en dus 3 aangekomen. Normaal gesproken komt play altijd met en koerierm, dus ik heb nog hoop, maar voor hetzelfde geld blijft het bij deze 3 pakjes!

    Ik kan hier zo slecht tegen! Blijf gewoon met je poten van andermans spullen af!

  9. #59

    Standaard

    Ik heb een paar weken geleden een paar dingen online gekocht, verzendtijd is 3-6 dagen. Vorige week maandag kreeg ik een berichtje dat het verzonden was, is nog niet binnen
    Trust me, I know what I'm doing!

    Last.Fm

  10. #60

    Standaard

    hm kreeg vandaag dvd binnen, enveloppe was overduidelijk opengescheurd, de seal was opengescheurd van dvd dus die hing er half omheen, en vervolgens was de enveloppe halfslachtig met plakband weer dichtgeplakt
    blijkbaar had de ripper geen interesse in een r1 boxset
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  11. #61

    Standaard

    Ben al vanaf 26-4 bezig met Play.... Ben nu bezig met de tweede vervangende disk....dus in totaal drie keer opgestuurd. En het is er nog niet.....15-6 is het de derde keer opgestuurd. Dat er 1 keer iets niet aankomt....ok.....maar de dvd is nu al drie keer opgestuurd....waar blijven die dingen???

  12. #62

    Standaard

    Je postbode wil waarschijnlijk een kwartet.
    Ik heb het gelukkig nog maar 2 keer meegemaakt (en 1x was het een oplichting van een persoon hier ben ij achteraf te weten gekomen). Eens klacht indienen bij je lokale postmeester (noemt zo in Belgie, weet niet hoe het bij jullie heet) kan wonderen doen.

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kindtje Bekijk bericht
    Je postbode wil waarschijnlijk een kwartet.
    Ik heb het gelukkig nog maar 2 keer meegemaakt (en 1x was het een oplichting van een persoon hier ben ij achteraf te weten gekomen). Eens klacht indienen bij je lokale postmeester (noemt zo in Belgie, weet niet hoe het bij jullie heet) kan wonderen doen.
    Dat heb ik al eens gedaan. Via het distributiepunt in mijn regio een klacht ingedient bij de klantenservice, maar uiteindelijk niks meer van gehoord... echt slecht. Ik was er toen al zo vaak achteraan gegaan dat ik het gewoon kotsmoe was.

    Gelukkig heb ik het slechts 1 keer meegemaakt dat de DVD echt niet meer kwam. In totaal 4 situaties gehad dat brievenbus-DVD's vertraagd aankwamen, wel of niet in geopende envelop...
    I used to steal birds, but now I'm a newspaper man. (Mr. Fox)

  14. #64

    Standaard

    Als je pech hebt kan het zomaar een paar decennia duren voor je je pakketje binnen hebt:

    http://www.ad.nl/fun/bizar/article1459555.ece

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kindtje Bekijk bericht
    Je postbode wil waarschijnlijk een kwartet.
    Ik heb het gelukkig nog maar 2 keer meegemaakt (en 1x was het een oplichting van een persoon hier ben ij achteraf te weten gekomen). Eens klacht indienen bij je lokale postmeester (noemt zo in Belgie, weet niet hoe het bij jullie heet) kan wonderen doen.
    Het vage is echter dat dvd's via particulieren, cdwow en pacific WEL gewoon aankomen.....alleen die van Play komt maar niet aan.....tot drie keer toe.....

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Het vage is echter dat dvd's via particulieren, cdwow en pacific WEL gewoon aankomen.....alleen die van Play komt maar niet aan.....tot drie keer toe.....
    Raar hoor, ik heb even mijn orderhistorie van Play gekeken(meer dan 50 bestellingen) en die zijn altijd goed aangekomen. Ach die Utrechtse postbodes zijn gewoon eerlijker .

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Het vage is echter dat dvd's via particulieren, cdwow en pacific WEL gewoon aankomen.....alleen die van Play komt maar niet aan.....tot drie keer toe.....
    Royal Mail is bij Play-bestellingen de verantwoordelijke postdienst, binnenkort staan je pakketjes wellicht op Ebay :

    Royal Mail has admitted selling off thousands of items that got 'lost in the post' to help meet its running costs. The troubled company sells the contents of about 75,000 undelivered packages every year, at the risk of enraging hordes of customers already frustrated that their post has gone astray.
    Even customers who paid over the odds for premium 'secure' services to cover valuable items have been shocked to find their goods put up for auction, in an operation that could be netting the postal giant millions of pounds a year.
    Bron

    Zie ook: http://news.bbc.co.uk/2/hi/business/4700190.stm

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Qzyn Bekijk bericht
    Royal Mail is bij Play-bestellingen de verantwoordelijke postdienst, binnenkort staan je pakketjes wellicht op Ebay :

    Royal Mail has admitted selling off thousands of items that got 'lost in the post' to help meet its running costs. The troubled company sells the contents of about 75,000 undelivered packages every year, at the risk of enraging hordes of customers already frustrated that their post has gone astray.
    Even customers who paid over the odds for premium 'secure' services to cover valuable items have been shocked to find their goods put up for auction, in an operation that could be netting the postal giant millions of pounds a year.
    Bron

    Zie ook: http://news.bbc.co.uk/2/hi/business/4700190.stm
    Da's pas balen, maar nu weet ik in ieder egav; waar mijn subkabels die ik nooit gehad heb zijn gebleven.

  19. #69

    Thumbs down

    Toevallig heb ik vorige week geen tv-gids gekregen en is een brief die ik heb verstuurd ook nooit aangekomen.Allebei binnenlandse post die aangeboden is aan TNT Post maar niet is bezorgd.

  20. #70

    Standaard

    Zo ben ik een jaar geleden "berooft" van een boek van 50 Euro oid. De tracking code stond op afgeleverd, alle buren nagelopen (flat van 300 woningen) Ik heb toch een klacht ingediend, week later komt de postbode aan de deur. Had de klacht ontvangen en wilde mij graag persoonlijk het geldbedrag toekomen, zodat ik de klacht in zou trekken. Volgens mij doe je dit alleen maar als je schuldig bent maar goed, geld gehad van die beste jongen. Krijg ik bericht van Proxis.be (maand later!) waaraan ik het ook had laten weten ivm met een restitutie.


  21. #71

    Standaard

    Damn, die gast wil je dan toch wel door de mangel halen :sad:

    Maanden terug had ik via Ebay een dvd besteld, via een particulier. Een versie van Evil Dead, in een lunchbox.
    Heb op een gegeven moment ook keurig een briefje in de bus, omdat ik natuurlijk niet thuis ben overdag. Wat blijkt: staat het pakketnummer er niet op, enkel een vaag krabbeltje van de bezorger, waar je niets uit op kan maken. En het pakket zou de volgende dag weer aangeboden.
    Nooit meer wat van gezien.
    Ik dus bellen naar de servicedesk of klachtenlijn. Ze gingen het uizoeken. Ik hoor maar nix, dus volgende dag weer gebeld (weet niet meer zeker of ik nou 2 of 3 keer heb gebeld). De dame aan de lijn vroeg weer mijn gegevens etc. hing mij in de wacht, en ging kijken. Even later komt ze weer terug, en vraagt nogmaals om mijn gevevens. Wordt weer in de wacht gehangen. Even later komt ze weer terug. Ze mag over de situatie geen uitspraak doen, er wordt mij een brief gestuurd met uitleg!
    Ik krijg 2 dagen later dan ook keurig een standaardbrief binnen, waarin staat dat het pakket terug is gestuurd naar de afzender. Wat een flauwekul! En waarom is de brief gedateerd op de dag van het laatste gesprek, wat ik had NA 4 uur 's middags?
    Weken later natuurlijk even de situatie aan de afzender uitgelegd, maar die had geen pakketje ontvangen (natuurlijk...).
    Geen track&trace code, geen pakketnummer, niet aangetekend verstuurd. Kortom, geen poot om op te staan.
    En 2 maanden later biedt de afzender op Ebay hetzelfde object aan. Ik kan me daar heel kwaad om maken, maar heb het er maar bij laten zitten. Gelukkig is dit slechts eenmalig voorgekomen, tussen de tientallen zendingen die ik reeds vanuit het buitenland heb ontvangen

    En nu wat te drinken pakken...

  22. #72

    Standaard Vakbondsacties bij Royal Mail

    Volgens dit bericht kan er vertraging ontstaan in de afhandeling van de post:

    http://www.royalmail.com/portal/rm/c...diaId=51600692

  23. #73

    Standaard

    Onlangs besteld bij Bol.com en 3 dagen later geleverd.
    3 Dagen na levering krijg ik telefoon van TNT om te vragen of ik een pakket gekregen heb van Bol.com of niet. Keurige service! Blijkbaar controleren ze toch af en toe of hun pakjes aankomen.
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  24. #74

    Exclamation Post Bezorging

    De Telegraaf had er zelfs een enquete over gisteren op de site. onder de kop "Postbezorging holt achteruit" Dat is toch niet zomaar...
    Laatst aangepast door Jan-Kees : 18-08-2007 om 15:02

  25. #75

    Standaard

    Laatste paar bestellingen van Blah en Benson waren allemaal binnen een week binnen, dus dat is idd wel wat lang Raymond. Die van Blah zaten niet bij de gewone post dus het zal wel weer aan de koerier liggen.
    Hmm cdwow verstuurt nog steeds, ik hoor van veel kanten dat mensen daar niet meer durven te bestellen.
    Burn down the disco
    Hang the blessed DJ
    Because the music that they constantly play
    It says nothing to me about my life

Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •