Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 73 van 73 worden weergegeven.

Discussie: Slotje aub

  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters Bekijk bericht
    En dan dit: wordt een min eigenlijk gehonoreerd uit wraak? Ik kan me indenken dat als iemand mij bedriegt, en ik een min uitdeel, hij mij een min teruggeeft alleen al onder het motto "van het zelfde laken een broek" terwijl ik wel eerlijk handel. D'r zou toch een beetje arbitrage mogen zijn.
    Zoals Ludo al aangeeft worden minnen niet zomaar goedgekeurd, er moet sowieso vermeld worden waarom iemand een min krijgt en vaak wordt diegene benaderd door een moderator via een P.M. over hoe/wat en waarom etc. Dus als ik jou bijvoorbeeld een min geef omdat ik me niet aan de regels gehouden heb bij een deal wordt die min niet geaccepteerd. Gelukkig komt dit zelden voor (lees: (bijna) nooit).
    Laatst aangepast door Sander Haarmans : 27-06-2008 om 10:52

  2. #52

    Standaard

    Eric B.42-1

    Kan een van de mods deze min omzetten in een plus. Door te driftig op de tabknop te drukken gaf ik Eric per ongeluk een min, dit moest een plus zijn...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  3. #53

    Standaard

    Daar ben je wel laat mee om het te realiseren (na anderhalf jaar...).
    Stuur even een PM naar Sander Haarmans, hij kan bij de 'achterkant' van het systeem.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  4. #54

    Standaard

    nee hoor, in het verleden heb ik rein e.a. hierover meerdere malen een bericht gestuurd, zonder succes...kwam dit topic weer ff tegen dus ik dacht ik probeer het nog eens...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  5. #55

    Standaard

    Of mensen die je helemaal niets geven, terwijl de verkoop prima is gegaan.
    Dat je soort erom moet gaan smeker, ofzo. Ook erg jammer.
    **** me gently with a chainsaw.

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Khonnor Bekijk bericht
    Of mensen die je helemaal niets geven, terwijl de verkoop prima is gegaan.
    Dat je soort erom moet gaan smeker, ofzo. Ook erg jammer.
    Ik geef sowieso altijd een plus (mits de ver- of aankoop goed is gegaan natuurlijk), als ze vervolgens geen plus terugsturen, kun je die na een maand o.i.d. claimen. Het duurt dan wat langer, maar ik maak me er niet druk om. Die plus krijg je dan toch wel...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Oosterhuis Bekijk bericht
    als ze vervolgens geen plus terugsturen, kun je die na een maand o.i.d. claimen.
    Hoe doe je dat claimen dan? Via PM naar Moderator ofzo?

    Als de verkoop niet goed was, vind ik dat je dat moet laten weten. Zo kan je misschien samen naar een oplossing zoeken.
    **** me gently with a chainsaw.

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Khonnor Bekijk bericht
    Hoe doe je dat claimen dan? Via PM naar Moderator ofzo?

    Als de verkoop niet goed was, vind ik dat je dat moet laten weten. Zo kan je misschien samen naar een oplossing zoeken.
    via de traderlijst, aanklikbaar staat er dan 'claim een plusje'
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  9. #59

    Standaard

    Ook nog iets waarover ik al een keer heb gepm'd maar wat nog steeds niet is opgelost, iemand heeft eens geplust met m'n gewone naam en niet op mijn nickname,waardoor ik met 2 namen in de traderlijst sta. Ik zou het fijn vinden als een moderator dit voor mij zou willen oplossen.

  10. #60

    Standaard

    Wim, ik heb daar de bevoegdheden niet voor. Ik heb een admin gecontacteerd hiervoor, ik hoop dat het snel opgelost kan worden


  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Bovendien kan, zoals eerder aangegeven, een min worden kwijtgescholden als de persoon die de min destijds uitdeelde, akkoord gaat met het terugtrekken hiervan.
    Ik heb een tijdje geleden een min uitgedeeld omdat ik een dvd had gekocht, had betaald en de verkoper helemaal niet meer reageerde. Uiteindelijk is dit toch nog goed gekomen, en heb ik mijn dvds, weliswaar erg vertraagd, in goede staat ontvangen.

    Ik heb toen een bericht naar een moderator gestuurd met de vraag om de min ongedaan te maken, maar ik kreeg toen het bericht terug dat minnen niet meer ongedaan werden gemaakt.

    Dus het terugtrekken van een min lijkt me dan toch niet mogelijk. Ik kreeg het in ieder geval niet voor elkaar

  12. #62

    Standaard

    Als het goed is kan dit toch echt wel, als beide partijen hiermee instemmen.

    Probeer het anders eens bij Sander Haarmans en/of Erwin De Koning. Zij gaan officieel over het tradersgedeelte.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  13. #63

    Standaard

    Zeker weten dat het gaat, ik heb een min die ik had gegeven ook laten corrigeren toen de verkoper met een oplossing kwam.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Als het goed is kan dit toch echt wel, als beide partijen hiermee instemmen.

    Probeer het anders eens bij Sander Haarmans en/of Erwin De Koning. Zij gaan officieel over het tradersgedeelte.
    Klopt, ik heb vaker een min ongedaan gemaakt, maar ik kan dit sinds kort niet meer... heb het al laten weten en ik hoop dat ik snel de bevoegdheid weer heb

  15. #65

    Standaard

    Wanneer ik problemen heb met iemand, en deze niet opgelost krijg, waar moet ik dan zijn?

    hij heeft mij nu namelijk een - gegeven voor iets wat zijn fout is..
    hoe kom ik hier vanaf?
    WhatIWatch | Mijn collectie | Myspace | Photography
    System Specs: Philips 42" PFL7403, Sony Playstation 3 (60gig), en veel te veel dvds!

  16. #66

    Standaard

    Stuur maar even een PM naar even van ons moderators, maakt niet uit wie. Dan overleggen we wel even.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Stuur maar even een PM naar even van ons moderators, maakt niet uit wie. Dan overleggen we wel even.
    Even een correctie: stuur het beste een PM naar Sander Haarmans of Erwin de Koning. Zij zijn de aangewezen personen die de plussen en minnen tabel beheren.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  18. #68

    Standaard

    Is de moberator ivm Safetrader status nog op verlof ?

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ive Coenen Bekijk bericht
    Is de moberator ivm Safetrader status nog op verlof ?
    PM
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  20. #70

    Standaard

    Vorige week heb ik een aantal veilingen geopend op het veiling subforum, 4 van de 6 zijn inmiddels afgehandeld. Maar van de overige 2 personen die de veiling hebben gewonnen heb ik nog geen enkele reactie gehad, ik heb wel een PM gestuurd. Hoe moet ik hier verder mee omgaan? Kan ik de dvd's gewoon weer in de verkoop doen zonder dat ik dadelijk een min op mijn traderslijst heb staan?

  21. #71

    Standaard

    Ik zou eerst nog een PM sturen en het nog een weekje de tijd geven. Verder ook even checken of ze sinds het aflopen van de veiling nog op het forum zijn geweest (kun je in het profiel zien onder laatste activiteit).

    Wanneer ze wel online zijn geweest en niet regeren op PB's, mag je niet alleen je DVD's weer te koop zetten maar zelf ook een min uitdelen, aangezien ze hun kant van de deal niet nakomen.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  22. #72

    Standaard

    Wat je ook zou kunnen proberen is om even contact op te nemen met "Sander Haarmans" of "Erwin de Koning".
    Dit zijn de beheerders van de handelsfora en kunnen dit mischien wat kracht bij zetten.

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    PM
    Ik ben ondertussen safetrader geworden .

    Waarvoor mijn dank

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •